• LAS ENCINAS
    A Spanish high school for rich b*tches.


    LAS ENCINAS
    Las Encinas is een middelbare school die de kinderen van rijke, Spaanse ouders opleidt tot de zogenaamde 'leiders van morgen.' Alles lijkt te draaien om wat je presteert, maar is dat wel waar? Of speelt het geld dat je ouders bezitten een grote rol in je cijfers of je reputatie? Zijn de sieraden die je draagt of de vele feestjes die je houdt wel genoeg om de vele duistere geheimen te bewaren? Want tja, hoe zijn jouw ouders, zo maar ineens, zo rijk geworden?





    Laten we maar relaties gaan bespreken!

    [ bericht aangepast op 21 jan 2019 - 21:08 ]


    And it felt like her lungs were filling up with water so she just sat back and let herself drown.

    Salva is zo goed als af! c: hopelijk is hij goed?

    Hij is dus ook open voor relaties! Hij is wat een einzelganger en is na een klein jaartje weg te zijn terug op school (met een upgrade op uiterlijk vlak) c: JE mag gerust in mijn gb komen op dingetjes te bespreken


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Is er nog echt iemand nodig/missen jullie nog iemand meet een bepaalde status en/of afkomst? Ik wil namelijk niemand in de weg zitten met hun rol/peerongeluk dezelfde kant op gaan


    Bowties were never Cooler

    SaIem schreef:
    Salva is zo goed als af! c: hopelijk is hij goed?

    Hij is dus ook open voor relaties! Hij is wat een einzelganger en is na een klein jaartje weg te zijn terug op school (met een upgrade op uiterlijk vlak) c: JE mag gerust in mijn gb komen op dingetjes te bespreken


    I like him c; Got Manuel for ya?


    El Diablo.

    Kavinsky schreef:
    (...)
    @Ricciardo
    Ik wil hierbij vrijwillig Axel naar voren schuiven om nu met Maia te flirten of iets in die richting. Ik denk dat hij het alleen maar leuk zou vinden om August jaloers te maken.


    hahah we love drama.


    - thank you for existing -

    Voor Nikia zoek ik:

    — Een beste vriend(in); iemand waar ze echt al jaren mee bevriend is, waarmee ze vrijwel alles deelt, behalve haar geheim.
    — Eventueel een ex/een jongen waar het verlangen en de lust geen probleem is, maar de relatie niet werkt.
    — Flirt/iemand waar ze zo nu en dan bij in bed beland.
    — Iemand waar het totaal niet mee klikt.
    — Iemand waar ze zo nu en dan nog wel eens bij crasht.
    — Een stapmaatje.
    — Een verwaterde vriendschap.
    — Andere ideeën zijn ook welkom. (:


    Nikia heeft al:

    Calla — Vriendinnen.
          De dames hebben een goede vriendschap samen en Nikia mag haar dan ook oprecht. Een ruzie tussen de twee is over het algemeen gauw weer bijgelegd en komt zelden tot exploderen.

    Celeste — We used to be Friends.
          Waar hun vriendschap vroeg in hun jeugd ontstond, verwaterde deze helaas naarmate de meiden ouder werden en is er inmiddels nog maar weinig te zien van wat eens hun band was.
    De twee spreken elkaar zo nu en dan nog, maar erg diepgaand zijn de gesprekken niet meer.

    Narciso — Brother from another mother.
          Zoals Narciso haar als het kleine zusje beschouwd, kijkt Nikia naar de jongen op als een broer die ze nooit heeft gehad. De twee delen dan een vrij stevige band.

    Manuel — A place to crash/partybuddies.
          Zo nu en dan, wanneer Nikia de drang heeft haar ouderlijke huis te ontvluchten, blijft ze bij Manuel slapen. De brunette is de jongen dan ook dankbaar voor het feit dat hij haar die mogelijkheid eens heeft geboden en zorgt daarvoor in ruil vaak voor een lekker ontbijtje.
    Ook gaan de twee vrijwel altijd samen op stap, of met andere en is Manuel de eerste die Nikia belt zodra ze opstap gaat. Ook na een avondje stappen wil ze nog wel eens bij Manuel blijven slapen.

    Axel — Ex.
          Axel en Nikia hebben een kortstondige relatie gehad samen, welke voortkwam uit enkele wilde nachten samen en die voornamelijk gebaseerd was op lust. Het duurde dan ook niet lang vooraleer de twee er achter kwamen dat het puur en alleen daarop niet werkte samen, waarop ze besloten weer uit elkaar te gaan.

    Salva — Partytimebaby.
          Ook Salva is iemand waar Nikia vaak mee op stap gaat en wie ze eveneens opzoekt als uit is op een avondje stappen.
    De twee hebben dan ook een goede vriendschap samen.



    [ bericht aangepast op 23 jan 2019 - 14:51 ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Relaties Ollie






    Wat ik zoek
    ♥ Iemand die hij niet kon uitstaan/iemand waar hij enorm mee botst. - Salva
    ♥ Boyfriend/Crush/Flirt.
    ♥ Iemand hem treitert/het leven zuur maakt.
    ♥ Friends.
    ♥ Iemand waarvoor hij zijn/haar gay best friend voor kan zijn/iemand om mee te shoppen, romantische films mee te kijken, karaoke te doen etc.
    ♥ Iemand om samen mee naar training te gaan (cheerleader).
    ♥ Eventuele LGBTQ+ Squad
    ♥ Iemand die een slechte invloed op hem heeft.
    ♥ Iemand die hij al heel lang kent, uit zijn jeugd bijvoorbeeld maar waarmee het contact verwaterd is. - August
    ♥ Verder zijn alle ideeën welkom.

    Relaties die ik al heb
    ♥ Axel - Axel is Olly zijn pleegbroer.
    ♥ Max - Max is Olly zijn absolute favoriete persoon op de wereld en tevens zijn best friend.
    ♥ Salva - Salva en Ollie liggen absoluut niet op één lijn en zijn vuur tegen vuur. Ollie geniet alleen maar van Salva zijn reacties en kan het niet laten nog wat extra te overdreven in Salva zijn buurt.
    ♥ August - August en Ollie kennen elkaar al sinds ze klein waren en waren dan ook beste vriendjes. Echter veranderde dit toen Ollie uit de kast kwam. August wist gewoon niet zo goed hoe hij met de nieuwe Ollie om moest gaan en toen bekend werd dat Ollie een oogje op hem had leek hij Ollie volledig te ontwijken. August was namelijk niet alleen Ollie zijn beste vriend, hij was ook zijn echte eerste crush.

    [ bericht aangepast op 23 jan 2019 - 22:56 ]


    How far is far


    Nesryn schreef:
    Voor Nikia zoek ik:

    — Een beste vriend(in); iemand waar ze echt al jaren mee bevriend is, waarmee ze vrijwel alles deelt, behalve haar geheim.
    — Eventueel een ex/een jongen waar het verlangen en de lust geen probleem is, maar de relatie niet werkt.
    — Flirt/iemand waar ze zo nu en dan bij in bed beland.
    — Iemand waar het totaal niet mee klikt.
    — Iemand waar ze zo nu en dan nog wel eens bij crasht.
    — Een stapmaatje (eventueel nog iemand?)
    — Een verwaterde vriendschap.
    — Andere ideeën zijn ook welkom. (:


    Nikia heeft al:

    Calla — Vriendinnen.
          De dames hebben een goede vriendschap samen en Nikia mag haar dan ook oprecht. Een ruzie tussen de twee is over het algemeen gauw weer bijgelegd en komt zelden tot exploderen.

    Celeste — We used to be Friends.
          Waar hun vriendschap vroeg in hun jeugd ontstond, verwaterde deze helaas naarmate de meiden ouder werden en is er inmiddels nog maar weinig te zien van wat eens hun band was.
    De twee spreken elkaar zo nu en dan nog, maar erg diepgaand zijn de gesprekken niet meer.

    Narciso — Brother from another mother.
          Zoals Narciso haar als het kleine zusje beschouwd, kijkt Nikia naar de jongen op als een broer die ze nooit heeft gehad. De twee delen dan een vrij stevige band.

    Manuel — A place to crash/partybuddies.
          Zo nu en dan, wanneer Nikia de drang heeft haar ouderlijke huis te ontvluchten, blijft ze bij Manuel slapen. De brunette is de jongen dan ook dankbaar voor het feit dat hij haar die mogelijkheid eens heeft geboden en zorgt daarvoor in ruil vaak voor een lekker ontbijtje.
    Ook gaan de twee vrijwel altijd samen op stap, of met andere en is Manuel de eerste die Nikia belt zodra ze opstap gaat. Ook na een avondje stappen wil ze nog wel eens bij Manuel blijven slapen.

    Axel — Ex.
          Axel en Nikia hebben een kortstondige relatie gehad samen, welke voortkwam uit enkele wilde nachten samen en die voornamelijk gebaseerd was op lust. Het duurde dan ook niet lang vooraleer de twee er achter kwamen dat het puur en alleen daarop niet werkte samen, waarop ze besloten weer uit elkaar te gaan..




    Ik heb Salvador voor eventueel stapmaatje? :3


    Finnegan schreef:
    Relaties Ollie






    Wat ik zoek
    ♥ Iemand die hij niet kon uitstaan/iemand waar hij enorm mee botst.
    ♥ Boyfriend/Crush/Flirt.
    ♥ Iemand hem treitert/het leven zuur maakt.
    ♥ Friends.
    ♥ Iemand waarvoor hij zijn/haar gay best friend voor kan zijn/iemand om mee te shoppen, romantische films mee te kijken, karaoke te doen etc.
    ♥ Iemand om samen mee naar training te gaan (cheerleader).
    ♥ Eventuele LGBTQ+ Squad
    ♥ Iemand die een slechte invloed op hem heeft.
    ♥ Iemand die hij al heel lang kent, uit zijn jeugd bijvoorbeeld maar waarmee het contact verwaterd is.
    ♥ Verder zijn alle ideeën welkom.

    Relaties die ik al heb
    ♥ Axel - Axel is Olly zijn pleegbroer.
    ♥ Max - Max is Olly zijn absolute favoriete persoon op de wereld en tevens zijn best friend.



    Ik heb Salva al vermoed ik dat de twee enorm zullen botsen met elkaar


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    IrisWestAllen schreef:
    Is er nog echt iemand nodig/missen jullie nog iemand meet een bepaalde status en/of afkomst? Ik wil namelijk niemand in de weg zitten met hun rol/peerongeluk dezelfde kant op gaan

    Misschien een super verlegen persoon met gewoon Spanje als afkomst ? De meesten zijn namelijk geadopteerd haha.


    And it felt like her lungs were filling up with water so she just sat back and let herself drown.

    Spaanse afkomst krijgt ze sowieso (:

    Ik heb een ruwe schets gemaakt. Ik weet niet of het te dramatisch is, of dat dit zo een goed stukje drama is


    Bowties were never Cooler

    Sombre schreef:

    Relaties August,

    » Een goede vriend die August in vertrouwen neemt en die ook weet van zijn geheim.
    » Een beste vriendin waar August wel eens mee flirt en ouwehoert, maar niet serieus flirt.
    » Een eventuele ex vriendin?

    » Een vriend waar mee August samen echt een terror duo is.
    » Een vriend of vriendin waar August altijd snacks mee kan halen, omdat hij altijd honger heeft.
    » Een dame waar August heel hard op crusht en nogal beschermend over is.
    » Nog andere ideeën?

    tot nu toe:


    » Een goede vriend die August in vertrouwen neemt en die ook weet van zijn geheim. Narciso&Gabriel
    » Een beste vriendin waar August wel eens mee flirt en ouwehoert, maar niet serieus flirt.Calla
    » Een ex vriendin. Maia
    » Een vriend die August soms nog even uitdaagt. Axel
    » Een vriend waar mee August op stap gaat, op jacht, op dames. Manuel
    » Een dame die niks snapt van August zijn intenties, waardoor hij zich gaat uitsloven. Celeste




    Even een repost, ik moet met een paar mensen nog een relatie. Ik lees vandaag de rollen weer even door en dan stuur ik jullie wel een gb (:


    - thank you for existing -

    SaIem schreef:

    (...)

    Ik heb Salva al vermoed ik dat de twee enorm zullen botsen met elkaar

    Oeh ik denk inderdaad dat die twee het niet zo met elkaar zouden kunnen vinden haha.
    Zou er iets gebeurd zijn tussen de twee waardoor ze elkaar liever mijden? Of is het gewoon puur elkaars attitude die ze niet kunnen uitstaan?


    How far is far

    Saar, is goed! ^^


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Finnegan schreef:
    (...)
    Oeh ik denk inderdaad dat die twee het niet zo met elkaar zouden kunnen vinden haha.
    Zou er iets gebeurd zijn tussen de twee waardoor ze elkaar liever mijden? Of is het gewoon puur elkaars attitude die ze niet kunnen uitstaan?



    Ik denk dat alles aan Ollie, Salva stress bezorgt / zenuwachtig maakt. Niet zozeer dat Ollie Gay is gezien Sal zelf nog niet weet wat hij wil, maar ze zijn elkaars uitersten. Salva zal waarschijnlijk wel al sneren naar de jongen gegooid hebben en hem uitgemaakt voor homo etc maar enkel als hij enorm geïrriteerd is c: if you know something lemme know too


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    SaIem schreef:
    (...)


    Ik denk dat alles aan Ollie, Salva stress bezorgt / zenuwachtig maakt. Niet zozeer dat Ollie Gay is gezien Sal zelf nog niet weet wat hij wil, maar ze zijn elkaars uitersten. Salva zal waarschijnlijk wel al sneren naar de jongen gegooid hebben en hem uitgemaakt voor homo etc maar enkel als hij enorm geïrriteerd is c: if you know something lemme know too

    Klinkt als een goed idee! Al is de kans groot dat het Ollie alleen maar aanspoort nog eens extra overdreven te doen in het bijzijn van Salva :’D


    How far is far

    Ik heb Maia en Gabriel nog voor iedereen c:


    Tommi, ich glaub, ich hab' Heimweh. Ich will mal wieder am Rhein stehen.