• Sorry als dit verkeerd staat.
    Heya,


    Tot zo'n 2 jaar geleden heb ik fanatiek meegedaan aan WhatsApp RPG's met anderen van Q. Deze zijn helaas uiteindelijk doodgelopen en er is nooit meer een nieuwe opgestart. WhatsApp RPG's vond ik altijd erg leuk, omdat je makkelijk tussendoor kon reageren en je stukken ook niet lang hoefden te zijn. (1-3 zinnen was eigenlijk al voldoende). Op deze manier kon je vele kanten op en zorgde het altijd voor een erg interessant geheel, met uiteindelijk uitgebreide relaties, geschiedenissen, storylines etc. Dit terwijl de setting altijd heel simpel was. (Denk aan High School, Universiteit etc.)

    Ik vroeg me af of hier eigenlijk interesse voor zou zijn? Dat we gewoon met een groep mensen van Q in een appgroep spelen. c; Toen ik het deed was er een OOC groep, waar dingen eventueel besproken konden worden en je ook je medespelers beter kon leren kennen en met ze kon praten. Dan was er een IC groep waar je echt de rpg zelf had. Soms was er ook een groep voor de WhatsApp van de karakters, maar dit was niet noodzakelijk omdat het ook in de IC kon.

    Dus, als je geïnteresseerd bent. Let me know! Dan kan er iets opgezet worden bij genoeg interesse (:

    x,
    Dani

    Ps. Er kan eventueel ook gekeken worden naar andere chat-apps (zoals Kik of Discord), maar naar mijn ervaring is WhatsApp heel makkelijk.

    Geïnteresseerden:

    Maluma
    Plum
    Ricciardo
    Isak
    SEGA
    Nesryn
    Yeosang
    aarsvogel
    Luftmensch
    Kavinsky
    Buccaneer
    Amren

    [ bericht aangepast op 31 jan 2019 - 20:41 ]


    El Diablo.

    Qua spelen zal het voor mij wel het fijnste zijn als dit eventueel in het Nederlands is. 🤗


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Hier heb ik ook op zich wel interesse in, maar ik heb zoiets nog nooit gedaan. Weet dus ook verder niet wat ik kan verwachten. Is dat een probleem? En zit er een bepaalde woordaantal aan vast? Ik schrijf meestal langere stukken, maar dan in hij / zij vorm.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Buccaneer schreef:
    Hier heb ik ook op zich wel interesse in, maar ik heb zoiets nog nooit gedaan. Weet dus ook verder niet wat ik kan verwachten. Is dat een probleem? En zit er een bepaalde woordaantal aan vast? Ik schrijf meestal langere stukken, maar dan in hij / zij vorm.


    Dat is geen probleem, ik kan je wel op weg helpen ^^
    Er zit geen woordaantal aan vast maar het is over het algemeen wel echt kort, het gaat erom dat je een beetje snel (tussendoor) kan reageren en dat je daarom ook veel kanten op kan. De langere stukken bestaan vaak maar uit 5-7 zinnen en komen echt niet vaak voor. Ik ben gewend vanuit mijn vorige WhatsApp RPG's om in de ik-vorm te schrijven maar het zou geen al te groot probleem moeten zijn als jij liever in de hij/zij vorm schrijft (:


    El Diablo.

    Ja! Ik heb best lang RPG gedaan via Skype gedaan en deels over Whatsapp en dat werkte prima. Sign me up!


    What’s tasty in Busan?

    Yeosang schreef:
    Ja! Ik heb best lang RPG gedaan via Skype gedaan en deels over Whatsapp en dat werkte prima. Sign me up!


    Ik zet je erbij! ^^


    El Diablo.

    YASS MADDIE. 😏


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Isak schreef:
    YASS MADDIE. 😏


    YASS MATTY! <3


    What’s tasty in Busan?

    Klinkt goed, als ik tijd heb doe ik zeker mee!
    Wat ik trouwens als suggestie zou willen geven is om het via discord te doen. Dan kunnen mensen hun nummer privé houden als ze dat liever hebben, en dan kan je ook binnen 1 chatgroep meerdere kanalen maken (net als dat we hier praat-,speel-, en rollentopic hebben). Dan blijft het denk ik overzichtelijker (:
    En daarnaast kan je discord ook op een tablet en computer hebben, en hoeft het dus niet alleen per telefoon.

    [ bericht aangepast op 29 jan 2019 - 15:30 ]


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    aarsvogel schreef:
    Klinkt goed, als ik tijd heb doe ik zeker mee!
    Wat ik trouwens als suggestie zou willen geven is om het via discord te doen. Dan kunnen mensen hun nummer privé houden als ze dat liever hebben, en dan kan je ook binnen 1 chatgroep meerdere kanalen maken (net als dat we hier praat-,speel-, en rollentopic hebben). Dan blijft het denk ik overzichtelijker (:
    En daarnaast kan je discord ook op een tablet en computer hebben, en hoeft het dus niet alleen per telefoon.


    Ik vind het goed, als jullie dat liever hebben ^^ Dan moet ik er even naar kijken want ik heb zelf nooit Discord gebruikt.


    El Diablo.

    Voor mij liever geen discord, dat vergeet ik. :')


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    aarsvogel schreef:
    Klinkt goed, als ik tijd heb doe ik zeker mee!
    Wat ik trouwens als suggestie zou willen geven is om het via discord te doen. Dan kunnen mensen hun nummer privé houden als ze dat liever hebben, en dan kan je ook binnen 1 chatgroep meerdere kanalen maken (net als dat we hier praat-,speel-, en rollentopic hebben). Dan blijft het denk ik overzichtelijker (:
    En daarnaast kan je discord ook op een tablet en computer hebben, en hoeft het dus niet alleen per telefoon.

    True this. Ook Kun je mensen rollen geven.
    Misschien is het handig om een poll te maken voor wie Discord en wie WhatsApp wilt?


    How far is far

    ^ Goed idee, here it is!
    Klik


    El Diablo.

    Ik heb voor Discord gestemd ^^


    Caution first, always.

    Gaat dit enkel tussen WhatsApp of Discord? Kik of Telegram is geen andere optie dus.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Oeh dit is wel interessant, count me in ^^


    Mhm?