• Sorry als dit verkeerd staat.
    Heya,


    Tot zo'n 2 jaar geleden heb ik fanatiek meegedaan aan WhatsApp RPG's met anderen van Q. Deze zijn helaas uiteindelijk doodgelopen en er is nooit meer een nieuwe opgestart. WhatsApp RPG's vond ik altijd erg leuk, omdat je makkelijk tussendoor kon reageren en je stukken ook niet lang hoefden te zijn. (1-3 zinnen was eigenlijk al voldoende). Op deze manier kon je vele kanten op en zorgde het altijd voor een erg interessant geheel, met uiteindelijk uitgebreide relaties, geschiedenissen, storylines etc. Dit terwijl de setting altijd heel simpel was. (Denk aan High School, Universiteit etc.)

    Ik vroeg me af of hier eigenlijk interesse voor zou zijn? Dat we gewoon met een groep mensen van Q in een appgroep spelen. c; Toen ik het deed was er een OOC groep, waar dingen eventueel besproken konden worden en je ook je medespelers beter kon leren kennen en met ze kon praten. Dan was er een IC groep waar je echt de rpg zelf had. Soms was er ook een groep voor de WhatsApp van de karakters, maar dit was niet noodzakelijk omdat het ook in de IC kon.

    Dus, als je geïnteresseerd bent. Let me know! Dan kan er iets opgezet worden bij genoeg interesse (:

    x,
    Dani

    Ps. Er kan eventueel ook gekeken worden naar andere chat-apps (zoals Kik of Discord), maar naar mijn ervaring is WhatsApp heel makkelijk.

    Geïnteresseerden:

    Maluma
    Plum
    Ricciardo
    Isak
    SEGA
    Nesryn
    Yeosang
    aarsvogel
    Luftmensch
    Kavinsky
    Buccaneer
    Amren

    [ bericht aangepast op 31 jan 2019 - 20:41 ]


    El Diablo.

    Ik zou dan actief zijn van 11 uur 's avonds tot 2 uur in de middag de volgende dag (jullie tijd). Dus ik mis net die middag en avond :/
    Als mensen dit niet mega erg vinden, is het geen probleem. Tenzij het mega spam word en ik ontzettend veel mis.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    @Armadillo Zelf denk ik dat er sowieso wel een keertje gespamd wordt. Het is op Discord waar je van één regel tot meerdere kunt posten, dus ik sluit het niet buiten. Het is meer of jij dat wilt en bij kunt houden? Voor mij is het verder geen probleem.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Buccaneer schreef:
    @Armadillo Zelf denk ik dat er sowieso wel een keertje gespamd wordt. Het is op Discord waar je van één regel tot meerdere kunt posten, dus ik sluit het niet buiten. Het is meer of jij dat wilt en bij kunt houden? Voor mij is het verder geen probleem.


    How far is far

    Buccaneer schreef:
    @Armadillo Zelf denk ik dat er sowieso wel een keertje gespamd wordt. Het is op Discord waar je van één regel tot meerdere kunt posten, dus ik sluit het niet buiten. Het is meer of jij dat wilt en bij kunt houden? Voor mij is het verder geen probleem.


    Jaa, uit ervaring weet ik hoe dit gaat en dat was op Whatsapp x] Dan sla ik helaas toch over :c


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Armadillo schreef:
    (...)
    Jaa, uit ervaring weet ik hoe dit gaat en dat was op Whatsapp x] Dan sla ik helaas toch over :c

    Erg jammer, maar begrijpelijk.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Zijn er nog steeds mensen die interesse hebben in iets van een whatsapp rpg? Want ik mis het echt om even tussendoor er een snel postje uit te gooien zonder al te veel poespas (:

    I want to join as well! Kan dat nog?

    Zou wel willen joinen als dat nog kan.


    • His arms feel more like home than any house ever did. •

    @beide, er was er eentje op discord maar die is dood gelopen, helaas

    Hee! Ook ik heb een hele tijd een RPG op whatsapp gespeeld, maar die is ook doodgelopen :\ Dus ik heb wel interesse! Overdag reageer ik iets minder ivm werk maar 's avonds en weekenden heb ik alle tijd! :P

    Is het misschien een idee dat de mensen die interesse hebben hun nummer naar mij in een pb sturen? Ik wil namelijk best de groep alsnog aanmaken

    Ik heb je een pb’tje gestuurd!