• Sorry als dit verkeerd staat.
    Heya,


    Tot zo'n 2 jaar geleden heb ik fanatiek meegedaan aan WhatsApp RPG's met anderen van Q. Deze zijn helaas uiteindelijk doodgelopen en er is nooit meer een nieuwe opgestart. WhatsApp RPG's vond ik altijd erg leuk, omdat je makkelijk tussendoor kon reageren en je stukken ook niet lang hoefden te zijn. (1-3 zinnen was eigenlijk al voldoende). Op deze manier kon je vele kanten op en zorgde het altijd voor een erg interessant geheel, met uiteindelijk uitgebreide relaties, geschiedenissen, storylines etc. Dit terwijl de setting altijd heel simpel was. (Denk aan High School, Universiteit etc.)

    Ik vroeg me af of hier eigenlijk interesse voor zou zijn? Dat we gewoon met een groep mensen van Q in een appgroep spelen. c; Toen ik het deed was er een OOC groep, waar dingen eventueel besproken konden worden en je ook je medespelers beter kon leren kennen en met ze kon praten. Dan was er een IC groep waar je echt de rpg zelf had. Soms was er ook een groep voor de WhatsApp van de karakters, maar dit was niet noodzakelijk omdat het ook in de IC kon.

    Dus, als je geïnteresseerd bent. Let me know! Dan kan er iets opgezet worden bij genoeg interesse (:

    x,
    Dani

    Ps. Er kan eventueel ook gekeken worden naar andere chat-apps (zoals Kik of Discord), maar naar mijn ervaring is WhatsApp heel makkelijk.

    Geïnteresseerden:

    Maluma
    Plum
    Ricciardo
    Isak
    SEGA
    Nesryn
    Yeosang
    aarsvogel
    Luftmensch
    Kavinsky
    Buccaneer
    Amren

    [ bericht aangepast op 31 jan 2019 - 20:41 ]


    El Diablo.

    Buccaneer schreef:
    Gaat dit enkel tussen WhatsApp of Discord? Kik of Telegram is geen andere optie dus.


    Dat leek me wel het handigste, want het lijkt erop dat die twee het bekendste zijn


    El Diablo.

    Ik zou eventueel ik wel interesse hebben, maar alleen op Discord want ik zou me miet comfortabel voelen mijn nummer te delen hihi ;3


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    Kavinsky schreef:
    Ik zou eventueel ik wel interesse hebben, maar alleen op Discord want ik zou me miet comfortabel voelen mijn nummer te delen hihi ;3


    Well, Discord staat momenteel voor dus ik zet je erbij ^^


    El Diablo.

    Met discord zou ik niet meedoen, denk ik. Ik ga dat vergeten en Whatsapp is juist handig omdat dat even tussendoor kan haha.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Maluma schreef:
    (...)

    Dat leek me wel het handigste, want het lijkt erop dat die twee het bekendste zijn

    Ke, dan heb ik voor Discord gestemd. Ik heb er alleen geen, dus dan zou ik er nog eentje aan moeten maken en heb geen idee hoe het werkt. Het is enkel fijner voor me, vanwege de privacy.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Het valt me trouwens op dat ik nog niet bij de lijst ben toegevoegd van geïnteresseerden en degenen na mij wel. Is daar een speciale reden voor?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Isak schreef:
    Met discord zou ik niet meedoen, denk ik. Ik ga dat vergeten en Whatsapp is juist handig omdat dat even tussendoor kan haha.


    Oh no ;c Nou ja, Discord is ook nieuw voor mij en je krijgt er op zich meldingen van. Misschien dat het nog wel te doen is. Wil je het proberen of liever niet?

    Buccaneer schreef:
    Het valt me trouwens op dat ik nog niet bij de lijst ben toegevoegd van geïnteresseerden en degenen na mij wel. Is daar een speciale reden voor?


    Oh whoops, ik denk dat dat een foutje van mijn kant is geweest. Ik ga je toevoegen!


    El Diablo.

    Het lijkt erop dat Discord het toch wint, dus ik ga even kijken hoe het allemaal werkt ^^


    El Diablo.

    I think I did it right? :'D
    Click


    El Diablo.

    Maluma schreef:
    I think I did it right? :'D
    Click


    Ik ben erin gekomen c:


    Tommi, ich glaub, ich hab' Heimweh. Ich will mal wieder am Rhein stehen.

    Oh those good old WhatsApp rpgs. :'D


    That is a perfect copy of reality.

    Ik ga de discord wel proberen, haha. Maar ik kan er niet in komen.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Amren schreef:
    Oh those good old WhatsApp rpgs. :'D


    Forever my faves :Y)

    Isak schreef:
    Ik ga de discord wel proberen, haha. Maar ik kan er niet in komen.


    Oh huh? Hoe komt dat? :'D


    El Diablo.

    ^ Er staat 'Invite Invalid' :'D


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Isak schreef:
    ^ Er staat 'Invite Invalid' :'D


    How about this one? https://discord.gg/fUrCTw


    El Diablo.