• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.




    Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.
    [Dit bericht dient in ieder lucht—je—hart—topic te blijven staan.]


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Okay, no chickening out. Gotta do it.
    halp me, I has a fright


    From these ashes, I will rise

    ik heb heel het semester gezaagd dat de onderwerpen die we behandelden tijdens taalkunde ofwel te saai, ofwel te weinig uitgebreid waren, maar GOD, dat is toch beter dan dat heel semester pure grammatica die we volgend semester gaan krijgen
    ik ga janken man

    [ bericht aangepast op 4 feb 2019 - 16:42 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    En toen kreeg je een spraakbericht van het zoontje van een collega die zo blij is met de voetbalplaatjes die we voor hem sparen. Zo lief


    "It means no worries, for the rest of your days"

    Goed, ik heb me heel lang ingehouden, maar nu begin ik toch echt pissig te worden.
    Like- prima dat je het er niet mee eens bent, maar heb ik om je mening gevraagd? Nee.
    Leven en laten leven was het toch? Works both ways, hon.


    What’s tasty in Busan?

    Ik dacht dat het toch gebruikelijk was om je handdoek en je drinken bij je te houden in de sportschool. En het niet neer te leggen daar waar andere mensen lopen. Iemand anders die gaat zitten kijken terwijl hij op een apparaat bezig is naar iemand anders die aan het sporten is, op een vrij creepy manier.

    Maar voor de rest was het wel leuk in de sportschool.


    Physics is awesome

    Noorwegen I love you, maar als je me nog één keer op m'n kont laat gaan door het gladde ijs, moeten we toch even praten.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    oh my god, al die liefde op wattpad has got me sobbing.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    YAAAAS IT'S YA BOI LEGOLAS JOEJOEEEEE


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Ok, ik heb er goed aan gedaan me ziek te melden voor morgen — anders steven ik binnen no time op een burn out af (if history taught me anything).


    Okay Megs, you've got this. Eindbeoordeling knallen vandaag en dan alleen nog een dienst op OK + twee avonddiensten. It isn't that bad.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Lieve verkoudheid, wanneer ga je eens weg? Gun mij ook eens een keer iets. D:


    One Who Travels A Higher Path.

    What a perfect way to start this day.


    Feel the fire, but do not succumb to it.


    all i wanna do is write T-T
    KOM OP LAU VANDAAG GA JE VEEL SCHOOLWERK DOEN U GOT THIS


    A to the Z

    Ik ben zo trots op mezelf I fucking did this. I mean it hurt like hell en ik zag er zo tegenop maar nu kan het alleen maar beter worden. Zo trots op mezelf.


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.