• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.




    Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.
    [Dit bericht dient in ieder lucht—je—hart—topic te blijven staan.]


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    In de achttien pagina's die ik heb gescreven voor mijn eindopdracht staat letterlijk vijftig keer het woord 'kennis'. That's crazy.


    look at the stars, look how they shine for you;

    nee maar zeg, the girl his delusional ass thought he had a relationship with komt niet??? shocking



    A to the Z

    Eindelijk wat duidelijkheid. Yes. Nu de rest nog lol.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ik ben positief verrast dat het bedrag in € voor de punten die ik bij mijn vorige job heb gespaard nog best veel is. ik had ook niet verwacht dat de online catalogus zo breed was. Ik dacht echt dat we enkel keus zouden hebben uit luxe elektronica producten en je er dus veel meer punten voor moest hebben. :p Maar ik kan toch aan een goede €170-190 shoppen, nice. Ik kan nog wel wat keukenapparatuur gebruiken. :Y)


    Ik wil een tuin vol egels

    Feestje wanneer je erachter komt dat je al een gedeelte van je opdracht geschreven hebt. Nog groter feestje wanneer je een lichtelijke grinnik niet kan onderdrukken.

    "Veel planten gingen dood door een gebrek aan water en overdosis aan warmte en zonlicht. Niet alleen verdorde het plaatselijke park, maar ook de boeren hadden het moeilijk. Hun gewassen vallen natuurlijk ook onder planten en als het gras doodgaat van de hitte, zullen de worteltjes en piepers ook niet hun zomerhoed en zonnebrand tevoorschijn halen."

    [ bericht aangepast op 29 jan 2019 - 21:02 ]


    look at the stars, look how they shine for you;

    Omygod wat is het koudddddd ik heb zo veel voor je over rip.


    The truth is out there.

    Vandaag gewoon ff een heel nummer in elkaar geflanst, echt heerlijk om even uren weg te stoppen in je creativiteit. Ik voel me daarin echt blessed. Ben daar zo zen van geworden. #gezegend (A)


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    #why #watprobeerjetebereiken


    look at the stars, look how they shine for you;

    Ok, maar één van de fijnste dingen aan werken is toch wel maandelijks je salaris krijgen en jezelf bedenken wat je daar allemaal van kan doen — gotta love being a grownup. 💪🏻


    •

    Weird flex but ok


    Caution first, always.

    Even ultiem ontspannen: opwarmen door te douchen, haarmaskertje in doen en heerlijk ruikende producten gebruiken, allemaal onder begeleiding van een huisgenoot met z'n ukelele.
    disclaimer: deze dude stond uiteraard niet samen met mij onder de douche, maar was gewoon lekker aan het oefenen op z'n kamer


    From these ashes, I will rise

    Feinics schreef:
    Even ultiem ontspannen: opwarmen door te douchen, haarmaskertje in doen en heerlijk ruikende producten gebruiken, allemaal onder begeleiding van een huisgenoot met z'n ukelele.
    disclaimer: deze dude stond uiteraard niet samen met mij onder de douche, maar was gewoon lekker aan het oefenen op z'n kamer


    hahahaha mijn liefde voor jou is oneindig. I needed this comment.


    look at the stars, look how they shine for you;

    Mijn nieuwe klas is echt heel leuk en ik vind het zo fijn


    "Ignite, my love. Ignite."

    Feinics schreef:
    Even ultiem ontspannen: opwarmen door te douchen, haarmaskertje in doen en heerlijk ruikende producten gebruiken, allemaal onder begeleiding van een huisgenoot met z'n ukelele.
    disclaimer: deze dude stond uiteraard niet samen met mij onder de douche, maar was gewoon lekker aan het oefenen op z'n kamer


    Hahahah thank you for making me laugh. 😂👌

    OTOFT: gaaaawd. Ik ben zo benieuwd voor morgen én voor het telefoontje deze week!
    En ik ben zo blij met het compliment! En ik heb de liefste vriendinnen! 😍❤️


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Wat een fijne dag vandaag, als het zo doorblijft gaan teken ik daar voor ^^ Voel me zo compleet in vrede met alles. Helemaal zen.


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.