• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.




    Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.
    [Dit bericht dient in ieder lucht—je—hart—topic te blijven staan.]


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    so tired
    so done

    Hahaha jfc wat irritant


    Life is a beautiful struggle

    aaaaaaaaaaaaaaaaaaahhh

    vandaag kennismakingsgesprek op mijn nieuwe stageschool


    stop frealing out ok

    [ bericht aangepast op 30 jan 2019 - 8:58 ]


    look at the stars, look how they shine for you;

    Oke, mijn lieve lichaam. Je krijgt nog de kans om vandaag uit te zieken en dan zijn we er klaar mee ja? Ik ben al namelijk wel klaar mee met dat zieke gedoe. Morgen gaan we gewoon weer gezellig werken. :W (blush)


    One Who Travels A Higher Path.

    Marmora schreef:
    Oke, mijn lieve lichaam. Je krijgt nog de kans om vandaag uit te zieken en dan zijn we er klaar mee ja? Ik ben al namelijk wel klaar mee met dat zieke gedoe. Morgen gaan we gewoon weer gezellig werken. :W (blush)


    Hugs for you. 💕

    OTOFT: oke die vrouw komt over een uur en ik lig nog in bed. Uuugh domme ik. Ik moet nog ontbijten en stofzuigen en honden uitlaten.
    Bleehhhhh. Bed ligt veeeeel lekkerder. Helaas. :c


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Het zou vandaag moeten gaan sneeuwen. Hoeveel sneeuw zou er moeten vallen om niet naar werk te hoeven?


    Stenenlikker

    Helemaal klaar met deze wereld en de mensheid. Where's the love?


    Life is a beautiful struggle

    Ben er net achter gekomen dat je een geurkaars hebt van Alien, Thierry Mugler. DAAR VRAGEN ZE GEWOON 50 EURO VOOR. HOE DAN?! Waarom moet het zo duur zijn, waarom moet parfum überhaupt zo duur zijn.. :W


    Life is a beautiful struggle

    Wow ik zit echt zo goed in mijn vel vandaag, Echt ik voel me heeeerlijk, gezegend en vredig. #Gezegend (A) (H)


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Call me a criminal, maybe baby, I'm an outlaw


    The truth is out there.

    Toch Kingdom Hearts III gekocht, want ik ben weakkkkk :W


    Caution first, always.

    Yes, YES, YEEESSSSSSSSSS!!!!!!!!!!! _O_


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Daar stond alles mooi en netjes. Nu ik het bestand open staat het niet allemaal goed en van sommige dingen weet ik niet hoe ik het kan corrigeren. Vooral die streepjes zijn behoorlijk irritant. En ik wilde vandaag mijn nieuwe en mooie CV gaan uploaden bij verschillende uitzendbureau's. Als ik er een PDF bestand van maak, staat het nog steeds zo dus dat is jammer.


    Physics is awesome

    Bijna alles staat goed, alleen de eerste regel met tekst in het tekstvak wil niet gelijk lopen met de blauwe streep. Dit is zo frustrerend, waarom wil het niet gelijk lopen?! Het staat nu zo raar, want bij de andere blauwe streep en tekst in het tekstvak is het wel zo.

    Edit: Ik word dus niet alleen heel erg geïrriteerd van traag internet, maar ook van een opmaak die niet wil mee werken. En als ie wel mee werkt, verprutst hij de pagina die daarvoor zit.

    [ bericht aangepast op 30 jan 2019 - 16:35 ]


    Physics is awesome

    Het sneeuwt! Maar het blijft niet liggen, sad. Al is dat aan de andere kant beter, want ik moet vanavond nog weg.

    En wauw, het is echt mega rustig op werk.


    Stenenlikker