• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.




    Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.
    [Dit bericht dient in ieder lucht—je—hart—topic te blijven staan.]


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Lekker een patatje eten mag ook een keer. #Genieten Het leven is een #frikandel je moet het zelf speciaal maken :)


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Gosh ik ben zo klaar met dit hippiegedoe. Stop maar. Niemand boeit het.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik ben vrijjjjjjjjjj. Zooo opgelucht na zeven weken.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik heb niet echt super erg veel zin om deze toelatingstoets te doen MAAR OKE


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    Nah. I don't really care anymore.

    Lekker bezig met muziek, wat ben ik toch intens gelukkig met het feit dat ik gezegend ben met creativiteit. #Positiviteit #Gezegend (A)


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    finally some rest and yet im still stressed
    where did it go wrong
    oh wait
    there
    ik heb eigenlijk al twee maand niet echt meer geschreven, ik moet me echt kapot schamen

    Vandaag was verrassend leuk, ondanks gecancelde plannen ivm sneeuw. #happy


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    Best raar om ineens even geen gordijnen meer te hebben hangen. Maar gelukkig komen de nieuwe kozijnen vrijdag en daarna zijn de onderhoudsklussen in en rondom mijn huisje hopelijk weer achter de rug. We komen echt parkeerplaatsen tekort door al de containers en toestanden die er nu staan 😅


    "It means no worries, for the rest of your days"

    Ik vond vandaag echt super, therapie ging super goed, ik merk echt dat ik nu zoveel beter in mn vel zit, en veel minder aandacht besteed aan negativiteit. #Blessed #Gezegend


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Een beetje #positiviteit is eigenlijk ook wel fijn. Blij dat er even een fijne dag tussen zat.


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    Heerlijk gegeten en bijgepraat met iedereen. Allemaal luv voor mijn schatjes ♥️


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Koffie: check.
    Leerwerk: check.
    Motivatie: on fire.

    Laten we dit nachtje doorhalen en het beste hopen. I need Jesus at this point.


    Feel the fire, but do not succumb to it.


    me trying to convince myself this but its a hard one waarom doe je zo god what did i do to deserve this


    A to the Z

    #blessed dat ik hun weer zie zaterdag.


    — Inner peace, it's hard to find. —