• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.




    Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.
    [Dit bericht dient in ieder lucht—je—hart—topic te blijven staan.]


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ok, ik heb weer het gevoel dat ik doodga van de pijn — maar de laatste keer duurde het ook maar een uurtje, so I will survive this.


    •

    Ik heb zoveel zin in vrijdag (banana) *O*


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Is er al een Temptation Island topic voor dit jaar? Dat heb ik echt nodig. (wbw)


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Het is echt fijn als je werkgever je persoonlijk goede feedback komt geven. Ik had niet verwacht die complimenten te krijgen. Ik dacht eerst al aan een andere job die ik liever zou doen, maar dit geeft me het gevoel dat ik in het bedrijf nog kan doorgroeien. Zeker als je hoort dat het besproken gaat worden met de andere managers. Nu weet ik alleen dat ik nog meer mijn best ga doen, haha.
    En dan nog het goede nieuws voor mijn broer. I'm proud. Wat een opportuniteit heeft ie gekregen. Vandaag was het toch een speciale dag.


    Ik wil een tuin vol egels

    Het is ijskoud.

    WAAROM ZOU JE DAT DOEN


    Ik ben voor een verbod van Nielson op Q music


    From these ashes, I will rise

    Morgen shoppeeeen. Ik moet zoveel winkels doen omg.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.


    Mood.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Uit Jezus leuk dat ik hier even achter kom want hier voel ik me dus wel even kut onder


    This ain't no place for no better man.

    Iemand moet nodig even een feestje geven, want er zijn echt 10.000 leuke jurken die ik NU wil bestellen.


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    a moment... a year... i just need a lot rn

    Dit is niet het einde van de wereld.

    Maar hoe vaak ik dat ook blijf herhalen, voelt het nog steeds zo.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Nawh wat is het buiten mooi, de sneeuw is eindelijk blijven liggen weer. Echt wat een plaatje, kan hier zo intens van genieten.


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Ah, niet te geloven dat het alweer de laatste dag van januari is.


    •

    Lekker opgestaan vanmorgen ben klaar voor vandaag ^^ Vanavond even de stad in een cadeautje halen voor m'n maats kleine. Die is een daddy 2.0 geworden. Zoooo leeuk *O* *O*


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Woah, chill dat de LO docent m'n kiddo's brengt en haalt van de gym — nu heb ik ineens anderhalf uur extra om aan de rapporten te werken.

    //

    SO MUCH TO DO AAARGH.

    [ bericht aangepast op 31 jan 2019 - 8:35 ]


    •