• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.




    Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.
    [Dit bericht dient in ieder lucht—je—hart—topic te blijven staan.]


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    I have succesfully wasted the first month of 2019.

    Dear snow,
    Je bent een plaatje en je maakt een magisch plaatje, maar wil je alsjeblieft even opzouten?
    Ik wil gewoon zomer.

    Sincerley yours,
    Anna die klaar is met je.


    look at the stars, look how they shine for you;

    Vandaag wordt niet mijn dag. Morgen kan alleen maar beter worden.

    Also, 2 minuten nadat je weg had moeten gaan ongesteld worden en doorlekken is niet oké.


    From these ashes, I will rise


    so much work i need to hype myself up to make all of this but its hard
    its so much woooork


    A to the Z

    Dat was weer een vet goed begin van de dag, ik maak stappen en ben super trots op mezelf. Dit neemt niemand meer van me af ^^ Ik voel me echt zo dankbaar.


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    En dan krijg je zo maar rozen omdat 'zondagavond nog niet speciaal genoeg was.' CUTE.


    The truth is out there.

    Nawh, dit was leuk. Vooral omdat ik Frozen heb gezien en meteen daar aan moest denken.


    Physics is awesome

    Uuugh, het zit me echt niet mee vandaag. Eerst heeft mijn trein vertraging, waardoor ik de bus mis die maar eens in het uur rijdt. Dan besluit ik om maar de eerste trein naar Boxtel te nemen en vanaf daar naar het museum te lopen. Maar dan kom ik Sofie tegen! Hartstikke leuk en we blijven kletsen tot ik naar mijn trein moet. Maar dan ga ik iets te laat weg en gaan de deuren gewoon voor mijn neus dicht....
    Het scheelt dat de volgende trein er nu al is en ik iig warm kan wachten en dan op Boxtel overstappen op de bus, die dan wel rijdt.


    Stenenlikker

    Sha kom op. Dit weekend wordt geweldig, ga je nou niet druk maken om kleine dingetjes.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Oof, ik ben er eigenlijk wel klaar mee.
    Kan iemand trouwens die stageschool van mij ook even in de fik steken? Mijn dank is groot.


    What’s tasty in Busan?

    mag ik even huilen? ik moet nog zoveel doen en mijn uitstelgedrag maakt het er niet beter op, rip.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    YES — rapporten af, eindelijk.
    Nu vanavond lekker in bed met HP4 en chips. I need it.


    Finally home. Finally done. Ik heb legit een warm bad nodig, mijn rug is killing. En ik heb ook niet bepaald een rustig weekend voor de boeg verder... want werk. Is het geen school, dan is het wel werk.

    [ bericht aangepast op 31 jan 2019 - 17:11 ]

    In need of a hug rn.


    This ain't no place for no better man.

    Met terugwerkende kracht compensatie omdat ik net een jaar voor de verandering zat, laat het systeem hier niet toe natuurlijk. /: Rutte deed zo ongeveer 8 jaar over geschiedenis. Waarom mag ik dan niet iets langer over psychologie doen?
    En oké. De studie die ik nu volg gaat me tot nu toe beter af qua cijfers, maar ik voel geen echte connectie met mijn medestudenten of met de studie zelf. Dus hoe goed deze studie ook voor de toekomst kan zijn, dit nog minimaal 2,5 jaar blijven studeren gaat me waarschijnlijk niet enorm blij maken.


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn