• Caelan

    •••

    Oracle • Mindwalker & Seer • ∞ • Outfit • @ Shadowmarket • & Sahar, Shiva
          Voordat de jongedame kan reageren, weet een nieuwe melodieuze stem te doorbreken — een welbekende stem. Caelan kijkt omhoog — of liever gezegd, omlaag — in de richting van de vrouwelijke djinn. Direct flitsen herinneringen door zijn gedachten over hun meerdere ontmoetingen, vrijwel allemaal positief — al blijft het negatieve hangen.
          'Ah, ik dacht al dat ik jouw lieflijke stem hoorde, Caelan.'
          Caelan's kijkers glijden over Sahar's beeldschone jurk — blijven hangen op de punten waar haar huid zichtbaar is. Slikkend dwingt hij zichzelf terug te kijken richting haar gezicht, waardoor hij de bezorgdheid plotseling kan bezichtigen. Caelan veegt onbewust over zijn lange jas — her en der wat vuil ervan verwijderend met achteloze handelingen. Natuurlijk weet hij haar tegen te komen op het moment dat hij uit het vuil is gekomen. Caelan's kijkers verwisselen kortstondig naar het inktzwart — hetgeen hem opnieuw binnenin laat vechten tegen de opkomende krachten.
          'Dus, we zitten hier vast — voorlopig. Er zijn vast wel personen mee bezig om dit op te lossen.'
          Vanwege deze woorden voelt Caelan zichzelf verstijven. Ja — er is iemand bezig gegaan om dit op te lossen, hijzelf.
          Caelan's gedachtegang wordt onderbroken door Sahar's aanraking — de zachte kneep van haar zachte hand. Plotseling voelt hij de melancholische gedachten enigszins van zichzelf afglijden, kortstondig alles rond hem vergetend. Caelan's mondhoeken kruipen ietwat omhoog — Sahar een minimale glimlach schenkend.
          Terwijl de djinn de vreemdeling start te ondervragen over haar al dan niet levende metgezel, richt Caelan zijn aandacht opnieuw achter hen — de menigte die zowel in paniek is, als rustig doorgaat. Wanneer zij de ernst inzien, weet hij niet. Rondom het sluiten van de portalen heerst een gigantische onwetendheid — zelfs bij hem.
          'Ik ben Shiva en dit is Khán. Ndiwe ani?'
          Caelan kijkt terug om te zien hoe de vreemde Khán start te blazen. Onbewust strekt hij zijn arm richting Sahar — haar beklede onderarm vederlicht aanrakend. Caelan heeft zich altijd afstandelijk gehouden van de levende doden. Ondanks zijn eigen onbegrijpelijke krachten — snapt hij hen absoluut niet. Hij wantrouwt necromancers.
          'Hetgeen ik zojuist al zei, charmant.'
          Caelan kijkt kortstondig richting Khán — waarna hij zijn aandacht opnieuw richt op de djinn Sahar, een verre kennis.
          'Altijd een plezier om jou te zien, Sahar.' Caelan's kijkers verwisselen opnieuw van hun kleur, waardoor zijn gezicht een gepijnigde uitdrukking krijgt. 'Ik denk dat we hier langer vast zitten dan voorlopig.' Zijn hand valt opnieuw naast zijn lichaam. 'De portalen zijn nog nooit eerder gesloten, het is absoluut slecht nieuws.'
          Caelan richt zijn blik omhoog — naar het flikkerende plafond — hetgeen er absoluut niet zo uit zou moeten te zien.
          'Het ergste moet nog komen,' prevelt hij zachtjes.

    [ bericht aangepast op 30 april 2020 - 11:52 ]



    nog even gurl nog even kom op u got this ur almost done


    A to the Z

    Potverdorie, wat is het warm


    Life is a beautiful struggle

    Donderdag wss naar Captain Marvel. AAAAAAH hella excited!


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Loving this vibe *O* (banana)


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Vandaag weer een afspraak gehad en degene die ik normaal had, was ziek. Hele aardige vervanger, maar hij viel iets teveel in herhaling over dat het waarschijnlijk handig is om weer een opleiding te gaan doen. Als dat eenmaal is besproken, hoef je er volgens mij niet steeds weer over te beginnen.


    Physics is awesome

    Good food good mood (banana)*O*


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    WlNCHESTER schreef:
    Donderdag wss naar Captain Marvel. AAAAAAH hella excited!


    JAAAAAAAAAA KAARTEN ZIJN GERESERVEERD JOEJOEEE


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO


    so i mail u for feedback and u rly gun wait to give it to me untill u see me huh waarom mail ik dan vooraf


    A to the Z

    Wanneer je in één dag naar college bent gegaan, geluncht heb met een vriendin, twee wassen hebt gedraaid, was hebt opgehangen, de afwas hebt gedaan, gekookt hebt, gestofzuigd hebt én voor je naar bed gaat je bed hebt opgemaakt, lijkt het toch even alsof je je leven op orde hebt. Lijkt, maar toch.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ajax tf happened to you. Not that I don't like it, but tf. Whoa.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Echt zo klaar voor devil may cry 5 dat het niet grappig meer is


    Caution first, always.

    Het niveau op Wattpad is gelijk zo laag als je het niveau hier op Q gewend bent.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Te grappig dat ik nu met een Amerikaan praat over de wedstrijd tussen Real Madrid en Ajax. :')


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Echt liefde voor jullie ♥


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Is het nou zo'n probleem om één keer in mijn leven een normale verjaardag te hebben?


    This ain't no place for no better man.