• Caelan

    •••

    Oracle • Mindwalker & Seer • ∞ • Outfit • @ Shadowmarket • & Sahar, Shiva
          Voordat de jongedame kan reageren, weet een nieuwe melodieuze stem te doorbreken — een welbekende stem. Caelan kijkt omhoog — of liever gezegd, omlaag — in de richting van de vrouwelijke djinn. Direct flitsen herinneringen door zijn gedachten over hun meerdere ontmoetingen, vrijwel allemaal positief — al blijft het negatieve hangen.
          'Ah, ik dacht al dat ik jouw lieflijke stem hoorde, Caelan.'
          Caelan's kijkers glijden over Sahar's beeldschone jurk — blijven hangen op de punten waar haar huid zichtbaar is. Slikkend dwingt hij zichzelf terug te kijken richting haar gezicht, waardoor hij de bezorgdheid plotseling kan bezichtigen. Caelan veegt onbewust over zijn lange jas — her en der wat vuil ervan verwijderend met achteloze handelingen. Natuurlijk weet hij haar tegen te komen op het moment dat hij uit het vuil is gekomen. Caelan's kijkers verwisselen kortstondig naar het inktzwart — hetgeen hem opnieuw binnenin laat vechten tegen de opkomende krachten.
          'Dus, we zitten hier vast — voorlopig. Er zijn vast wel personen mee bezig om dit op te lossen.'
          Vanwege deze woorden voelt Caelan zichzelf verstijven. Ja — er is iemand bezig gegaan om dit op te lossen, hijzelf.
          Caelan's gedachtegang wordt onderbroken door Sahar's aanraking — de zachte kneep van haar zachte hand. Plotseling voelt hij de melancholische gedachten enigszins van zichzelf afglijden, kortstondig alles rond hem vergetend. Caelan's mondhoeken kruipen ietwat omhoog — Sahar een minimale glimlach schenkend.
          Terwijl de djinn de vreemdeling start te ondervragen over haar al dan niet levende metgezel, richt Caelan zijn aandacht opnieuw achter hen — de menigte die zowel in paniek is, als rustig doorgaat. Wanneer zij de ernst inzien, weet hij niet. Rondom het sluiten van de portalen heerst een gigantische onwetendheid — zelfs bij hem.
          'Ik ben Shiva en dit is Khán. Ndiwe ani?'
          Caelan kijkt terug om te zien hoe de vreemde Khán start te blazen. Onbewust strekt hij zijn arm richting Sahar — haar beklede onderarm vederlicht aanrakend. Caelan heeft zich altijd afstandelijk gehouden van de levende doden. Ondanks zijn eigen onbegrijpelijke krachten — snapt hij hen absoluut niet. Hij wantrouwt necromancers.
          'Hetgeen ik zojuist al zei, charmant.'
          Caelan kijkt kortstondig richting Khán — waarna hij zijn aandacht opnieuw richt op de djinn Sahar, een verre kennis.
          'Altijd een plezier om jou te zien, Sahar.' Caelan's kijkers verwisselen opnieuw van hun kleur, waardoor zijn gezicht een gepijnigde uitdrukking krijgt. 'Ik denk dat we hier langer vast zitten dan voorlopig.' Zijn hand valt opnieuw naast zijn lichaam. 'De portalen zijn nog nooit eerder gesloten, het is absoluut slecht nieuws.'
          Caelan richt zijn blik omhoog — naar het flikkerende plafond — hetgeen er absoluut niet zo uit zou moeten te zien.
          'Het ergste moet nog komen,' prevelt hij zachtjes.

    [ bericht aangepast op 30 april 2020 - 11:52 ]


    •

    Waarom? Echt, serieus waarom? Deze serie heeft al zo vaak gehad dat de nieuwe aflevering een week wordt uitgesteld en dat was al frustrerend. Maar nu wordt de nieuwe aflevering dus in totaal twee weken uitgesteld. Dit is simpelweg niet leuk meer. Ze snijden zich in hun eigen vingers, een belangrijk personage is weg van de show en er is een nieuw personage dus afleveringen uitstellen lijkt mij geen goed idee.


    Physics is awesome

    Oké, ik vind Wijk bij Duurstede de stad met de leukste straatnamen. Geweldig wat ze daar verzonnen hebben. Alleen Caesar is een beetje zielig, want hij heeft geen straat en Pompeius en Crassus wel.


    Stenenlikker

    Het waait zooo hard — aka heerlijk in m'n eigen bed kruipen en Jurassic World: Fallen Kingdom kijken.


    •

    Weer een sollicitatie gedaan, dit keer via de e-mail. Dit blijft toch wel spannend, maar deze motivatie schrijven en een originele onderwerpregel bedenken voor de e-mail was leuk!


    Physics is awesome

    Ik heb 2 weken de tijd gehad om studiewijzers te maken en alvast wat materiaal voor de eerste lessen komende week, maar neeeeeeeeee, ik heb net 1 studiewijzer af (moet er nog 2 of 3) en verder nog materiaal erbij maken/zoeken/halen.

    Uitstelgedrag en zo.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO


    another week of social interaction like hell no ive had enough to last me a year already


    A to the Z

    And for the first time in months, I feel at peace. I have all this precious time.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Ranting.
    Why does nobody seem to understand that I’m struggling with life in general right now? I don’t like my life. I don’t like my job. I’m crying because it’s monday again tomorrow. That’s absurd. And I’ve got no fucking clue to make it better. I don’t know what I want. I don’t know how to figure out what I want. And everybody is telling me that it’s a phase and it will get better and dear God no I can’t change jobs anymore since I’m already so old and got a degree and everything. But I just don’t fucking like it. Okay?

    I feel so fucked up alone in this shit.
    Without you I’d never survive this.


    •




    Ik heb eindelijk iets gevonden dat ik echt heel leuk vind. En nu krijg ik daar ook nog eens meer verantwoordelijkheid in, over twee weken is het helemaal officieel. Tis dan wel vrijwilligerswerk, maar het is zo fulfilling. I wouldn't mind working a shitty job the whole week if I can still do this in the weekend. Loving life (banana) *O*

    [ bericht aangepast op 10 maart 2019 - 23:14 ]


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Heel fijn dat je nu je frustratie op mij uit. Als oma al zo lang erover loopt te vertellen, bied dan godverdomme aan om iets voor d'r te regelen op een dag dat je wel kan. Want is wel heel makkelijk om kritiek te uiten op iemand die wel wat voor haar regelt. Ja, het is kort dag want bij ze heeft pas recent tegen mij gezegd dat ze een feestje wilde geven. Ik had het liever ook eerder geweten, maar ja ik wist het niet eerder.

    Maar het maakt me zo boos dat je dan zelf niks regelt en dan zo'n bericht naar mij stuurt. Ik wist niet dat oma het op zondag wilde doen en ik wilde het ook op zondag doen, maar dat gaat niet qua wat ik wil organiseren voor oma.

    Wat me het allerboost maakt, is dat je totaal niet reageert op mijn andere berichten. Andere berichten waar ik je godverdomme vraag om ideeën of wat je van een bepaald idee vind. Dan hoor ik niks van je, dan had je toch ook wel even iets van je kunnen laten horen?

    Maar het maakt me ook verdrietig, want het lijkt wel alsof de laatste paar jaar als er iets word georganiseerd er altijd drama is. In ieder geval dat gevoel heb ik.

    Lesje geleerd in ieder geval voor volgende keer. Dan mag jij het lekker regelen en ervoor zorgen dat je rekening houdt met de wensen van iedereen.


    Physics is awesome

    Romantisch reservesleutels uitwisselen omdat dat praktisch is. En stiekem ook wel heel schattig. (flower)

    Dat is; als ik ooit m'n sleutel terug krijg van het extreem wazige type dat 'm nu heeft.

    [ bericht aangepast op 11 maart 2019 - 12:04 ]


    The truth is out there.

    Lang dag vandaag, trein gemist, bus rijdt niet op het moment dat ik op het eindstation ben - half uur wachten dus - en moet wachten in de stervende kou terwijl ik echt honger heb 😭


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Even snel tekstje + vragen gefixt voor morgen.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Ik heb me gesneden precies tussen mijn vingers in. En het irriteert en ik snap niet hoe ik eraan kom. 🤔


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ugh, ik ben echt overbezorgd wat betreft mijn katten. Gelukkig ben ik bijna thuis en het zal vast wel goed met ze gaan, Ookal zijn ze bijna 12 uur alleen gelaten, waaronder een die buiten zit, omdat hij niet naar binnen wilde toen ik vertrok.


    Stenenlikker