• Caelan

    •••

    Oracle • Mindwalker & Seer • ∞ • Outfit • @ Shadowmarket • & Sahar, Shiva
          Voordat de jongedame kan reageren, weet een nieuwe melodieuze stem te doorbreken — een welbekende stem. Caelan kijkt omhoog — of liever gezegd, omlaag — in de richting van de vrouwelijke djinn. Direct flitsen herinneringen door zijn gedachten over hun meerdere ontmoetingen, vrijwel allemaal positief — al blijft het negatieve hangen.
          'Ah, ik dacht al dat ik jouw lieflijke stem hoorde, Caelan.'
          Caelan's kijkers glijden over Sahar's beeldschone jurk — blijven hangen op de punten waar haar huid zichtbaar is. Slikkend dwingt hij zichzelf terug te kijken richting haar gezicht, waardoor hij de bezorgdheid plotseling kan bezichtigen. Caelan veegt onbewust over zijn lange jas — her en der wat vuil ervan verwijderend met achteloze handelingen. Natuurlijk weet hij haar tegen te komen op het moment dat hij uit het vuil is gekomen. Caelan's kijkers verwisselen kortstondig naar het inktzwart — hetgeen hem opnieuw binnenin laat vechten tegen de opkomende krachten.
          'Dus, we zitten hier vast — voorlopig. Er zijn vast wel personen mee bezig om dit op te lossen.'
          Vanwege deze woorden voelt Caelan zichzelf verstijven. Ja — er is iemand bezig gegaan om dit op te lossen, hijzelf.
          Caelan's gedachtegang wordt onderbroken door Sahar's aanraking — de zachte kneep van haar zachte hand. Plotseling voelt hij de melancholische gedachten enigszins van zichzelf afglijden, kortstondig alles rond hem vergetend. Caelan's mondhoeken kruipen ietwat omhoog — Sahar een minimale glimlach schenkend.
          Terwijl de djinn de vreemdeling start te ondervragen over haar al dan niet levende metgezel, richt Caelan zijn aandacht opnieuw achter hen — de menigte die zowel in paniek is, als rustig doorgaat. Wanneer zij de ernst inzien, weet hij niet. Rondom het sluiten van de portalen heerst een gigantische onwetendheid — zelfs bij hem.
          'Ik ben Shiva en dit is Khán. Ndiwe ani?'
          Caelan kijkt terug om te zien hoe de vreemde Khán start te blazen. Onbewust strekt hij zijn arm richting Sahar — haar beklede onderarm vederlicht aanrakend. Caelan heeft zich altijd afstandelijk gehouden van de levende doden. Ondanks zijn eigen onbegrijpelijke krachten — snapt hij hen absoluut niet. Hij wantrouwt necromancers.
          'Hetgeen ik zojuist al zei, charmant.'
          Caelan kijkt kortstondig richting Khán — waarna hij zijn aandacht opnieuw richt op de djinn Sahar, een verre kennis.
          'Altijd een plezier om jou te zien, Sahar.' Caelan's kijkers verwisselen opnieuw van hun kleur, waardoor zijn gezicht een gepijnigde uitdrukking krijgt. 'Ik denk dat we hier langer vast zitten dan voorlopig.' Zijn hand valt opnieuw naast zijn lichaam. 'De portalen zijn nog nooit eerder gesloten, het is absoluut slecht nieuws.'
          Caelan richt zijn blik omhoog — naar het flikkerende plafond — hetgeen er absoluut niet zo uit zou moeten te zien.
          'Het ergste moet nog komen,' prevelt hij zachtjes.

    [ bericht aangepast op 30 april 2020 - 11:52 ]


    •

    Yaay, morgen naar captain marvel! ^^ Ik ben benieuwd! (:


    One Who Travels A Higher Path.

    Ik wil Thierry Baudet heel hard slaan.


    Stenenlikker

    oh honey no i can't deal with this five year old actin up watch me go



    A to the Z

    I have to go home tomorrow and on one side I love that because I can see my mom again but on the other side I hate it because I don’t want back to my normal life and work on Monday and ugh.


    •

    Oké. Misschien mis ik haar stiekem best wel heel erg.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Hoe kan ik toch zo wijs en zo ongelooflijk dom tegelijkertijd zijn? Classic.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Omg Captain Marvel was epic en on point. Zo hilarisch! :'D En geweldig! Ik kan niet wachten om Avengers Endgame te kijken! :Y)


    One Who Travels A Higher Path.

    Die whisky was een mistake,
    maar de laatste 5 bier ook xD (no_chears)

    [ bericht aangepast op 9 maart 2019 - 13:19 ]


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    DMC5 was zo fijn. Ik ben zo blij. <3


    Caution first, always.


    me @ me u deserve this free time bish


    A to the Z

    mijn nieuwe hobby is redditverhalen lezen over entitled parents want holy shit dat is goed en frustrating and angering holy jezus


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    I miss London and hate my life rn


    •

    Wanneer mensen je berichtje wel lezen, maar vervolgens niet antwoorden. Wat is er aan de hand?! Blijkbaar ben ik niet zo geduldig als ik dacht dat ik was.


    Physics is awesome





    Vandaag was zo ontzettend gezellig, het hele weekend gewoon eigenlijk. Echt gezegend met al die warmte, love my life right now.

    [ bericht aangepast op 9 maart 2019 - 23:47 ]


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Oh, ik kijk nu naar de artikelen die ik moet lezen voor morgen en aan de ene kant wil ik huilen en aan de andere kant wil ik dansen. Want dit is precies het onderwerp waarop ik nu aan het vastlopen ben voor mijn essay voor datzelfde vak. Dus haleluja, ik ben gered en mn essay wordt hopelijk wat minder crappy dan dat het nu is. Maar aan de andere kant had ik graag eerder af geweten van het bestaan van deze artikelen...


    Stenenlikker