• Hey allemaal,

    Deze zomer wil ik voor het eerst zonder familie op vakantie gaan. Maar iets plannen met vrienden lukt simpelweg niet. Geld, vriendjes, datums en het leven staan in de weg. En alhoewel ik sterk aan het denken ben om in mijn eentje te gaan, vroeg ik me ook af of er hier misschien iemand is die met mij mee zou willen. Ik heb al een zonnige bestemming in gedachte aan 't strand in een leuke stad. Kosten van verblijf in een airbnb en vlucht zijn tussen de 200 en 250 euro voor tien dagen. Datum is 19/20 tot 28 augustus. Totale kosten zullen zo tussen de 350 en 400 euro liggen gok ik zo.
    Zelf wil ik op deze vakantie graag de stad en omgeving verkennen, dus iemand die niet vies is van wandelen zou mooi zijn. Zo is er een groot aquarium waar ik heen wil en er zijn grotten in de buurt. Maar ik wil zeker ook in de avond een keer een drankje pakken en eens een dagje lekker op het strand hangen met een boekje.

    Ik weet dat het een long shot is, maar als iemand interesse heeft. Let me know 🤗


    You were born original, don't die as a copy.

    Wat leuk zo zeg ;)
    Hopelijk vind je iemand


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    IrishNialler schreef:
    Wat leuk zo zeg ;)
    Hopelijk vind je iemand


    Thanks, niks voor jou? 😜


    You were born original, don't die as a copy.




    Ik ben die periode al op vakantie. Hoop dat je iemand vind. Probeer anders eens de Facebook pagina van Yes Theory (Netherlands). Dat is een platform van mensen die ook dit soort dingen doen.

    [ bericht aangepast op 8 maart 2019 - 14:55 ]


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    SPECS schreef:
    (...)

    Thanks, niks voor jou? 😜


    Had me gezellig geleken maar iets met al vakantie en scouting kampen die ik vrij heb. Mijn dagen zijn op anders had ik er zeker over nagedacht


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Formicating schreef:



    Ik ben die periode al op vakantie. Hoop dat je iemand vind. Probeer anders eens de Facebook pagina van Yes Theory (Netherlands). Dat is een platform van mensen die ook dit soort dingen doen.


    Aaah, zal het checken, thanks :D


    You were born original, don't die as a copy.

    IrishNialler schreef:
    (...)

    Had me gezellig geleken maar iets met al vakantie en scouting kampen die ik vrij heb. Mijn dagen zijn op anders had ik er zeker over nagedacht


    Jammerrr (:
    YK, gewoon jezelf ziek melden voor 1,5 week :')......moest kunnen toch hahaha.


    You were born original, don't die as a copy.

    Aaah ik zou zo graag willen! Maar ja, je weet 't, Ik heb dan herkansingen :( datum eerder zou heel misschien wel kunnen maar ik weet sowieso niet of ik überhaupt op vakantie kan gaan :(


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Derks schreef:
    Aaah ik zou zo graag willen! Maar ja, je weet 't, Ik heb dan herkansingen :( datum eerder zou heel misschien wel kunnen maar ik weet sowieso niet of ik überhaupt op vakantie kan gaan :(


    I knowww <3
    Don't blame you (:


    You were born original, don't die as a copy.

    Niemand?(krul)


    You were born original, don't die as a copy.

    Waar wil je eigenlijk heen?
    Want ergens heb ik wel interesse, omdat ik deze zomer toch niet op vakantie ga. Maar aan de andere kant was dat juist de bedoeling zodat ik geld kan gaan verdienen ipv uitgeven, haha. Dusja, als de bestemming op mijn lijstje staat van steden waar ik heen wil, zou ik het nog wel overwegen :')


    Stenenlikker

    Hephaistion schreef:
    Waar wil je eigenlijk heen?
    Want ergens heb ik wel interesse, omdat ik deze zomer toch niet op vakantie ga. Maar aan de andere kant was dat juist de bedoeling zodat ik geld kan gaan verdienen ipv uitgeven, haha. Dusja, als de bestemming op mijn lijstje staat van steden waar ik heen wil, zou ik het nog wel overwegen :')


    Nou het is niet persé de meest overhyped locatie, maar ik zou graag naar Valencia willen (:
    Het is mooi, zonnig, niet over touristisch bevolkt en daardoor zeer betaalbaar!


    You were born original, don't die as a copy.

    Haha ik ga met een vriendin deze zomer ook daarnaar toe!


    SIC | PARVIS | MAGNA

    Cayline schreef:
    Haha ik ga met een vriendin deze zomer ook daarnaar toe!


    Oooh nice, wish I could say the same :')


    You were born original, don't die as a copy.

    sorry bro ik ga in juni met vakantie ;p


    No growth of the heart is ever a waste

    Salaryman schreef:
    sorry bro ik ga in juni met vakantie ;p


    RIP, dan heb ik nog school.


    You were born original, don't die as a copy.