• Hey allemaal,

    Deze zomer wil ik voor het eerst zonder familie op vakantie gaan. Maar iets plannen met vrienden lukt simpelweg niet. Geld, vriendjes, datums en het leven staan in de weg. En alhoewel ik sterk aan het denken ben om in mijn eentje te gaan, vroeg ik me ook af of er hier misschien iemand is die met mij mee zou willen. Ik heb al een zonnige bestemming in gedachte aan 't strand in een leuke stad. Kosten van verblijf in een airbnb en vlucht zijn tussen de 200 en 250 euro voor tien dagen. Datum is 19/20 tot 28 augustus. Totale kosten zullen zo tussen de 350 en 400 euro liggen gok ik zo.
    Zelf wil ik op deze vakantie graag de stad en omgeving verkennen, dus iemand die niet vies is van wandelen zou mooi zijn. Zo is er een groot aquarium waar ik heen wil en er zijn grotten in de buurt. Maar ik wil zeker ook in de avond een keer een drankje pakken en eens een dagje lekker op het strand hangen met een boekje.

    Ik weet dat het een long shot is, maar als iemand interesse heeft. Let me know 🤗


    You were born original, don't die as a copy.

    Superleuk dat je dat op deze manier doet! Hoop dat je iemand vindt Jolijn! Zelf ben ik dan net terug uit Japan en zijn mijn vakantiedagen voorlopig op haha XD


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    SPECS schreef:
    (...)

    Nou het is niet persé de meest overhyped locatie, maar ik zou graag naar Valencia willen (:
    Het is mooi, zonnig, niet over touristisch bevolkt en daardoor zeer betaalbaar!


    Valencia is prachtig, zeker doen!
    Ik heb helaas speelpleinwerking die periode :/


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Laleah schreef:
    Superleuk dat je dat op deze manier doet! Hoop dat je iemand vindt Jolijn! Zelf ben ik dan net terug uit Japan en zijn mijn vakantiedagen voorlopig op haha XD[/quote

    Ja hoop echt dat ik iemand vind, het klinkt misschien stom maar ik kan echt niet zonder vakantie. Zolang als ik leef ga ik elk jaar 2 of 3 keer op vakantie. Weet dat het verwend klinkt maar zo ben ik opgegroeid yk 😛


    You were born original, don't die as a copy.

    Frodo schreef:
    (...)

    Valencia is prachtig, zeker doen!
    Ik heb helaas speelpleinwerking die periode :/


    Aargh. Ja lijkt me ook prachtig, maar toch net wat leuker met zijn tweetjes🤗


    You were born original, don't die as a copy.

    Ah, Valencia staat niet echt op m'n lijstje, maar lijkt me wel een mooie stad.

    Ik denk erover na! Omdat ik dus eigenlijk bewust ervoor had gekozen om niet op vakantie te gaan en ik mijn geld nodig ga hebben voor een aanstaande verhuizing.


    Stenenlikker

    Hephaistion schreef:
    Ah, Valencia staat niet echt op m'n lijstje, maar lijkt me wel een mooie stad.

    Ik denk erover na! Omdat ik dus eigenlijk bewust ervoor had gekozen om niet op vakantie te gaan en ik mijn geld nodig ga hebben voor een aanstaande verhuizing.


    Jaaaa, is het ook! (:
    En snap ik, laat me wat weten? (:



    You were born original, don't die as a copy.

    Zal ik doen!
    Maar voorlopig ben ik nog iets te druk met studie om effectief te kunnen nadenken :C.


    Stenenlikker

    Hephaistion schreef:
    Zal ik doen!
    Maar voorlopig ben ik nog iets te druk met studie om effectief te kunnen nadenken :C.


    Dat is prima hoor 🤗
    Geen druk, maar welk termijn is voorlopig? 😜 Kan ik daar rekening mee houden.


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Dat is prima hoor 🤗
    Geen druk, maar welk termijn is voorlopig? 😜 Kan ik daar rekening mee houden.


    Ik heb volgende week weer even een adempauze, waarin ik hopelijk kan denken, maar de echte drukte blijft toch echt een maand :C Maar mocht je in de tussentijd een enthousiast iemand vinden, moet je dat vooral doen!


    Stenenlikker

    Hephaistion schreef:
    (...)

    Ik heb volgende week weer even een adempauze, waarin ik hopelijk kan denken, maar de echte drukte blijft toch echt een maand :C Maar mocht je in de tussentijd een enthousiast iemand vinden, moet je dat vooral doen!


    Nou volgende week is sowieso te doen en ik verwacht niet heel snel iemand te vinden 😜
    Trouwens zelfs als ik boek, appartement wat ik op het oog heb heeft meerdere slaapkamers die je apart kunt boeken. Dus dat is allemaal geen probleem 🤗
    Samen een twee persoons kamer boeken kan natuurlijk net iets voordeliger uitpakken soms, maar denk niet dat de meeste daar op zitten te wachten 😂

    [ bericht aangepast op 10 maart 2019 - 14:28 ]


    You were born original, don't die as a copy.

    Wow, het is zo leuk dat je op deze manier een reispartner zoekt. Ik zou wel willen, maar de data vallen in de periode van de herexamens en hoewel ik er nu nog geen heb, kan er altijd in juni nog een herexamen bijkomen. Veel succes nog, ik hoop dat je iemand vindt :p


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Echt een super leuk idee! En Spanje is natuurlijk al gauw goed in de zomer haha. Zou zo met je meegaan. ;p


    ~ It's impossible to forget someone who gave you so much to remember ~