• Lucht je hart



    Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

    Dus zit je iets dwars? Is er iets mis met je chakra's? Of ga je helemaal goed op een vibe? Voel je je ontzettend gezegend? Are ya blessed? Of ben je van good food in een good mood gekomen? Ben je verliefd op Jimin Purple? Ga je een liefdes verklaring geven als je hem in het echt ziet? Hou je van Kip-Hop? Ga je koreanen highfiven? Of het leven nou echt helemaal 100% geweldig mooi is of juist even helemaal niet. En wil je dit met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf het dan hier van je af.


    Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.
    [Dit bericht dient in ieder lucht—je—hart—topic te blijven staan.]

    [ bericht aangepast op 24 april 2019 - 19:01 ]


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    dus ... ik droom over een kennis die er al bijna drie jaar niet meer is, droom dat ik met hem praat drie maanden voor het gebeurt (en om de één of andere reden wéét ik dat het gaat gebeuren), droom dat hij iets wil zeggen, dat hij me een foto van een tekst uit een boek wil laten lezen omdat - well, geen idee waarom, maar het was dat dat-ie wilde zeggen, en droom dan dat de foto veel te wazig is om te kunnen lezen. en als het eindelijk scherp genoeg staat om te lezen, wordt ik wakker.
    fuck you, brein. een welgemeende fuck you.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Oxfooooord


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Lekker het dorp in geweest. Maik de Boer even in levende lijve gezien en zelfs een prijs gewonnen (een tegoedbon voor kinderkleding dus daar ga ik iemand anders maar blij mee maken)
    Wel jammer dat mijn voorband lek was en ik dus dat hele roteind naar huis moest lopen, op mijn slippers -.-
    Nu lekker voetjes omhoog en even lekker niks doen


    "It means no worries, for the rest of your days"

    Eerste BBQ van het jaar is een feit heujj


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Ik snap dat je blijkbaar vind dat de kwaliteit van de foto niet goed genoeg vind, maar waarom dan die witte randen om de foto heen? Ik heb juist ervoor gekozen om een fotoboek te maken zonder randen! Dus dan staat het zo raar als er bij drie foto's ineens wel randen omheen zitten.

    Waarom doet dit programma zo moeilijk? Doe het gewoon!

    En ik dacht nog, hoe moeilijk kan het zijn een fotoboek maken? Als het programma niet wil werken dan kan het blijkbaar moeilijk zijn.


    Physics is awesome

    If 'I love you' was a promise, would you break it if you're honest?


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ja, leuk zo'n juryrapport van de schrijfwedstrijd. Zitten echt wel een paar dingen tussen waar ik me in kan vinden, maar ehm... "het is wel erg toevallig dat precies je hoofdpersonage de loterij wint?" in een verhaal wat juist draait om die loterij? Natuurlijk is dat toevallig. Net zoals boeken en films vol zitten met toevalligheden. En ehm, schrijfstijl? Alleen opmerkingen over vier d/t fouten die ik gemaakt heb en waar ik echt overheen heb gelezen, net zoals mijn drie andere proeflezers? Mijn oprechte excuses. Kennelijk beslaat schrijfstijl tegenwoordig alleen spelling. Hmpf.
    #sorrymaarikmoestevenmnrantkwijt


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Leuke paasactie van Snapchat. Nu kan ik zowel op Q als op Snap op zoek naar paaseieren 😌

    //
    Toch even een schouderklopje voor mezelf dat ik dat kleine spinnetje uit mijn slaapkamer heb verbannen 💪


    "It means no worries, for the rest of your days"

    Oké, het is nog best wel koud om met shorts rond te lopen - ook al ben ik de hele dag gewoon thuis - dus heb toch maar even een lange broek aan gedaan. En dan nu de volgende struggle: ga ik schrijven of ga ik Black Panther + Doctor Strange kijken?


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Meerminman en morseljongen gaan ervoor!


    Let's drink Jasmin tea!

    OK.


    — Inner peace, it's hard to find. —


    26 - 02 - '16

    Wtf zijn al mijn stories weg opeens?! Ik zweer dar als die niet terugkomen, I'm raising fucking hell.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Nedakh schreef:
    Wtf zijn al mijn stories weg opeens?! Ik zweer dar als die niet terugkomen, I'm raising fucking hell.


    Nu je het zegt, dat heb ik ook. Ik denk bij iedereen wel. Waarschijnlijk gaat er iets niet goed op Q. :"D


    One Who Travels A Higher Path.

    Big yikes. That kind of sparks some jealousy...


    — Inner peace, it's hard to find. —