• Lucht je hart



    Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

    Dus zit je iets dwars? Is er iets mis met je chakra's? Of ga je helemaal goed op een vibe? Voel je je ontzettend gezegend? Are ya blessed? Of ben je van good food in een good mood gekomen? Ben je verliefd op Jimin Purple? Ga je een liefdes verklaring geven als je hem in het echt ziet? Hou je van Kip-Hop? Ga je koreanen highfiven? Of het leven nou echt helemaal 100% geweldig mooi is of juist even helemaal niet. En wil je dit met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf het dan hier van je af.


    Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.
    [Dit bericht dient in ieder lucht—je—hart—topic te blijven staan.]

    [ bericht aangepast op 24 april 2019 - 19:01 ]


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Deze uitslagen breken mijn hart. Ik heb er letterlijk geen andere woorden voor. Het breekt mijn hart. Waarom? WAAROM?


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Precies op het moment dat ik bij m'n vriend ben, word ik gvd ongesteld, terwijl ik het echt een lange tijd niet geweest was. What are the fucking odds? 😑


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ongesteld, last van m'n darmen... Heerlijke combinatie ook ;-;


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Wow, mijn bureau is nog nooit zo leeg geweest. En ik heb geloof ik ook nog nooit zoveel spullen weggegooid als de laatste paar dagen.


    Stenenlikker

    Tijd voor paracetamol, cuz boi, my lower back is killing me.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Ik haat zo een volle mailbox die je niet meteen kan afhandelen. :')


    Ik wil een tuin vol egels

    Leuk dat ze wat apparaten hebben verhuisd, ik moet alleen nog uitvogelen hoe ik ze moet gebruiken. Ik heb er een uitgeprobeerd en ik hoorde mijn rug kraken. Nu een beetje last van de bovenkant van mijn rug dus ik denk niet dat het een apparaat voor mij is.


    Physics is awesome

    Don't u just love it when you're blatantly ignored and you're like :] this is fine. Everythings fine...


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ugh die jeuk is zo vervelend! Maar het is wel het teken dat het aan het genezen is, denk ik, hoop ik
    En gelukkig kan ik elke dag iemand vinden die de wond wilt insmeren en afplakken Zo onhandig als je alleen woont en je een week afhankelijk bent van anderen 😅


    "It means no worries, for the rest of your days"

    Ja hoor, andere groepen doen HSM en Rent... Waarom heeft mijn groep dan niet ook iets leuks als musical dit jaar?


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Girlicious schreef:
    Ugh die jeuk is zo vervelend! Maar het is wel het teken dat het aan het genezen is, denk ik, hoop ik
    En gelukkig kan ik elke dag iemand vinden die de wond wilt insmeren en afplakken Zo onhandig als je alleen woont en je een week afhankelijk bent van anderen 😅


    Wat is er gebeurd? Hoop dat de wond snel en goed geneest.


    Physics is awesome

    Ik mag het niet hardop zeggen want dan lijk ik arrogant en ondankbaar, maar ik ben 19e geworden bij de Harland Awards en ik haat mezelf met een passie. Misschien heb ik de lat te hoog gelegd om de top 10 te halen. Misschien kan ik helemaal niet schrijven. Misschien kan ik gewoon echt niks.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    MacGyver schreef:
    (...)

    Wat is er gebeurd? Hoop dat de wond snel en goed geneest.


    Ik heb al een tijdje een grote moedervlek op mijn rug. Die is in de loop der jaren met mij mee gegroeid. Opzich heb ik er geen last van en gelukkig is de kans klein dat ie kwaadaardig word. Maar ik heb de nodige opmerkingen er wel over gehad en ik verberg hem ook veel. Dus ik heb afgelopen dinsdag een stukje laten weglaseren in het Erasmus. En nu moet ik hem een week insmeren en afplakken. Maar hij zit op mijn onderrug dus ik zie zelf niet wat ik doe haha. Maar gelukkig woont mijn moeder dichtbij en vind ze het geen probleem 💁🏻‍♀️


    "It means no worries, for the rest of your days"

    Didn’t like it that you said that. 😑 en wrm had ik eerder al het gevoel dat dat weer ging gebeuren?


    Ik wil een tuin vol egels

    Tijd om te beginnen met het herkijken van de MCU films.
    Vanavond Captain America 1 en Iron Man 1.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO