• Hey Quizletters,

    Ik dacht: laat ik ook maar eens een topic aanmaken.

    Ik heb twee Spotify lijsten die Random Muziek In Een Lijst Gegooid en Random Muziek In Een Lijst Gegooid 2 heten. Daarnaast heb ik nog een afspeellijst die 'genieten' heet (en voornamelijk muziek van Collabro bevat 😂), een lijst met FAVO MUSICAL NUMMERS en een lijst met alleen Imagine Dragons.

    Nu skip ik eigenlijk de laatste tijd alle nummers in de randomlijsten, maar de genieten-lijst vind ik ook een beetje eentonig 😂

    Dus: ik ben op zoek naar nieuwe nummers. Mag van alles zijn, maar graag wel met een positieve vibe, iets wat hoop geeft of inspirerend is.

    Zoals You Will Be Found (uit de musical Dear Evan Hansen)


    Dit heb ik vorige week bij het concert van Hugh Jackman gefilmd (vanuit vak 207 hahaha dus niet heel best) en die staat nu op repeat want ik hou van dat nummer en ik hou van Hugh


    Drop je nummers :)
    YouTube-video's, naam van titel en artiest, linkjes naar Spotify o.i.d., alles mag!
    Ik wil gewoon heel graag een positieve afspeellijst met nieuwe muziek :D


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Hoi je van hiphop?

    filosofie schreef:
    Hoi je van hiphop?


    Ligt eraan, ik weet niet precies wat het is haha. Maar ik kan eigenlijk alle soorten muziek wel waarderen mits bijvoorbeeld de tekst inhoud heeft (drank en drugs bijvoorbeeld vind ik echt helemaal niets, of van die stuiterhardstyle, terwijl ik van hardstyle met tekst wel kan genieten)


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly


    Dit liedje en een paar ander faith oriented liedjes geven mij veel hoop. Maybe you'll like it ^^

    Deze:
    SPOILER ALERT, HIJ KOMT UIT DE NIEUWE ALADDIN-FILM!!!! (daarom ook in link ipv als video)
    https://www.youtube.com/watch?v=ojTjrFI3ccU


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.



    Deze hoorde ik meerdere keren op de radio en ik vind hem echt super hoop gevend, het bood me steun toen ik me naar voelde (:


    26 - 02 - '16

    Hopefulness schreef:

    Dit liedje en een paar ander faith oriented liedjes geven mij veel hoop. Maybe you'll like it ^^


    Ah, die is echt super mooi, thanks!

    Necessity schreef:
    Deze:
    SPOILER ALERT, HIJ KOMT UIT DE NIEUWE ALADDIN-FILM!!!! (daarom ook in link ipv als video)
    https://www.youtube.com/watch?v=ojTjrFI3ccU


    OKÉ IK MOET DIE FILM NOG ZIEN DUS THANKS

    Dumbo schreef:


    Deze hoorde ik meerdere keren op de radio en ik vind hem echt super hoop gevend, het bood me steun toen ik me naar voelde (:


    Omg, ja, wel eens op de radio gehoord maar nooit echt naar de tekst geluisterd. Thanks!


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    https://youtu.be/GL-HyvAjbFw
    Dit lied heeft mij (en een hele hoop andere mensen) enorm hard geholpen om bepaalde dingen te verwerken en over dingen heen te geraken. Het is totaal geen bekend nummer maar de lyrics zijn echt ontzettend mooi naar mijn mening :)


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Geen idee of je de nieuwe single van Katy Perry al had gehoord:


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."