• Was uitgedaagt door mijn tegenstander die een kapanje enkelen jaren richtte, namelijk de partij tegen de burgers.

    Maar niemand wilt op de partij het kabinet stemmen. Want wij zorgen dat de uitkeringen 3 keer worden verdubbelt! In plaats van 900 zoveel krijgt iemand een uitkering van 2750 per maand! En als bonus geven we de mensen die op ons stemmen een grote verrassing!!!

    Op wie zou jij stemmen?

    [ bericht aangepast op 4 juni 2019 - 14:25 ]

    Op wie zou jij stemmen?

    0.0% (0 stemmen)
     
    Partij tegen de burgers! Want dat lijkt me lachen dat het slechte aan toe gaat worden met het volk!

    75.0% (3 stemmen)
     
    Het kabinet. Gewoon voor een gratis uitkering dan hoef ik iet meer te werken! :D

    25.0% (1 stem)
     
    Geen idee, stemmen op de politiek zijn voor watjes!


    Let's drink Jasmin tea!

    Graag reacties!!


    Let's drink Jasmin tea!

    Ga eens heen met dit soort topics, dit is on-geinformeerd politiek gezwets. Een topic over politiek is oke, als je weet waar je het over hebt, of als je een oprechte vraag hebt. Hier schop je mensen gewoon mee tegen de schenen voor je eigen pleziertje.


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Eh, dit is satire. Ooit gehoord van Steven Stol? Je weet wel, de ingehuurde cabaretier in dit filmpje. (cat)

    [ bericht aangepast op 6 juni 2019 - 12:12 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Rolonoa schreef:
    Eh, dit is satire. Ooit gehoord van Steven Stol? Je weet wel, de ingehuurde cabaretier in dit filmpje. (cat)


    En het feit dat het van de speld is .... XD


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    ydnacesoN schreef:
    Ga eens heen met dit soort topics, dit is on-geinformeerd politiek gezwets. Een topic over politiek is oke, als je weet waar je het over hebt, of als je een oprechte vraag hebt. Hier schop je mensen gewoon mee tegen de schenen voor je eigen pleziertje.


    SIC | PARVIS | MAGNA

    ydnacesoN schreef:
    (...)
    En het feit dat het van de speld is .... XD

    Hence; de ingehuurde cabaretier. De speld had 'm bedacht.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Kan dit ophouden a.u.b.


    There are poems inside of you that paper can't handle