• Op verzoek van Derks een topic over mijn High Tea:

    Gisteren was mijn moeder jarig en ik zat al een tijdje met een cadeau idee in mijn hoofd.
    Eerst wilde ik het voor Moederdag doen maar verwachtte daarbij best veel drukte, dus gaf ik het voor haar verjaardag:
    Een High Tea in de Euromast.
    Vorig jaar kreeg ik het zelf cadeau van mijn beste vriendin en dat was ons best goed bevallen, ondanks de hoogtevrees.
    Ik had mijn moeder al verteld dat ze zondag 2 juni vrij moest houden en dat verdere informatie zou volgen.
    Ik had een kaart geschreven waarin ik haar uitnodigde voor de High Tea, en dat een neef van me, haar lievelingsneef, ook gezellig mee kwam.
    Ze reageerde erg blij en keek er wel naar uit.
    We hadden ook prachtig weer, al was het wel bloedheet buiten.
    Eenmaal bij de Euromast gingen we eerst naar de High Tea, die had ik om 13:00 uur gereserveerd.
    Er kwamen zowel zoete als hartige hapjes, zoals brownies, carrot cake, een wrap met zalm, een sandwich met brie en een met kipfilet, macarons, scones, vrijwel alles wat je maar kon bedenken.
    Ondertussen werd de thee steeds aangevuld en genoten we van het mooie uitzicht. Met zo nu en dan mensen die aan het abseilen waren en daarmee langs onze tafel kwamen.
    Vervolgens gingen we dan naar buiten en door naar de lift want we wilden tenslotte naar het hoogste punt toe.
    Mijn neef vond dat een stap te ver, want ook hij heeft hoogtevrees, en bleef lekker op het middenstuk van de Euromast.
    Dus ik, mijn moeder en mijn stiefvader moesten met de trap naar boven.
    Dat was best een dingetje want zowel ik als mijn stiefvader hebben hoogtevrees, en die trappen waren van dat stalen materiaal dus je moest niet naar beneden kijken.
    Maar mijn moeder is claustrofobisch dus die ging de lift weer niet in :')
    Maar goed, eenmaal bij de lift aangekomen moesten we even wachten tot wij erin konden. De lift zat namelijk net vol dus we moesten even een ritje wachten.
    Het stukje dat we omhoog gingen was even eng maar uiteindelijk viel het toch best wel mee.
    Het was zó helder die dag dat we zelfs tot Antwerpen konden kijken. Je zag het niet heel goed maar de man die de lift bestuurde wees ons naar een stuk verderop en daar lag Antwerpen. Dus dat was wel tof.
    Om ongeveer 17:00 uur hielden we het weer voor gezien, uit eten deden we maar niet omdat ik voor de High Tea had betaald, en we daar nog best vol van zaten, en mijn stiefvader een mooie rekening had voor het parkeren.
    Dus we hebben die avond gebarbecued en gisteren ben ik nog even langs geweest met een bosje bloemen.
    Ik heb een kleine collage gemaakt van wat foto's, want ik had er best wel veel gemaakt haha



    Het is een flinke lap tekst maar het was wel een heel gezellige dag.
    Zeker een aanrader!

    Om het topic verder nog nuttig te maken:
    Hoe hebben jullie de zomerse zondag door gebracht?
    Hebben jullie nog wat leuks gedaan of zijn jullie lekker binnen gebleven?


    "It means no worries, for the rest of your days"

    Oh wat leuk! Klinkt inderdaad gezellig (: En je hebt een mooi aandenken gecreëerd met die collage.
    Ik heb dat abseilen een aantal jaar geleden een keer gedaan trouwens, over de Euromast gesproken. (cat) Zondag echter niet, toen heb ik een escape room gedaan met een 'groepje' en gebarbecued met dezelfde mensen. Wat ook erg gezellig was en mij zeker goed beviel!


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Wat tof, toen ik je topic las hoopte ik al dat het vervolg kwam.

    High tea is altijd leuk en goed en daar helemaal. Wat super leuk en je moeder zal vast heel erg blij geweest zijn met jou.

    Paar jaar terug gingen wij met scouting daarheen toen we daar op kamp waren. Nou dat middenstuk was voor mij al hoog genoeg haahah. Ik heb de rand niet gezien, veel te hoog. Inderdaad een paar van de kids in de lift, ik nam de taak op mij om met de hoogtevrees kinderen achter te blijvenXD


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    @Benzin: Dat abseilen is mij weer een stap te ver hoor haha. Je krijgt me met geen mogelijkheid over die rand heen. Laat staan dat je me in zo'n klimpakje krijgt haha. Mijn vader heeft het ook eens gedaan, liever hij dan ik haha. Ik ga dan óf bewusteloos, of huilend naar beneden 😂

    @IrishNialler: mijn neef was precies zoals jij hoor haha. In dat middenstuk stond er een bankje, hij ging erop zitten en is er vervolgens niet meer vanaf gekomen. Wel hebben we wat foto's naar hem toe gestuurd van het uitzicht. Mijn moeder was zelfs zo'n heks dat ze hem een diepte foto stuurde 😂


    "It means no worries, for the rest of your days"

    Super gaaf! Het klinkt echt als een heel gezellige dag. Heel fijn ook dat het weer zo meewerkte, tof dat je helemaal tot Antwerpen kon zien!

    Ik ben toen ik klein was wel eens naar de Euromast geweest maar ik vond het ook doodeng, haha - hoogtevrees, jep.

    Maar echt supertof, klinkt als een goede HIGH tea! Ook fijn dat het zo uitgebreid was!


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly