• Zoals sommigen misschien wel weten is BookBuds echt een beetje mijn kindje en ik heb bijna (oml so close) zomervakantie en die vakantie wil ik gebruiken to step up my readinggame. BookBuds is een mooie manier om dit te doen, maar ook om andere genres of boeken buiten je comfortzone te lezen.

    Vandaar mijn vraag: Is er nog interesse? Heeft het zin om dit initiatief opnieuw leven in te blazen?


    look at the stars, look how they shine for you;

    Ik wil zeker terug meedoen (:


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Ik vind het een erg leuk idee, maar ik heb eigenlijk gewoon te veel ongelezen boeken in mn kast staan om echt effectief mee te kunnen doen :C


    Stenenlikker

    Ik lees liever de boeken die ik wil, maar ik vind het wel leuk om te zien wat anderen lezen en wat ze ervan vinden. Maarja, dat kan ik in principe ook op Goodreads /:


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Ik ken BookBuds niet, maar is Goodreads niet een beetje hetzelfde? Dat bevalt me eigenlijk wel, ook al heb ik vrij weinig tijd om te lezen...


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ik vind het idee heel leuk, maar lees momenteel echt te weinig om mee te kunnen doen helaas.


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Derks schreef:
    Ik ken BookBuds niet, maar is Goodreads niet een beetje hetzelfde? Dat bevalt me eigenlijk wel, ook al heb ik vrij weinig tijd om te lezen...

    seeeeeem :'P

    Derks schreef:
    Ik ken BookBuds niet, maar is Goodreads niet een beetje hetzelfde? Dat bevalt me eigenlijk wel, ook al heb ik vrij weinig tijd om te lezen...


    Hm, niet perse. Bij BookBuds laat ik een random generator elke twee weken een boek kiezen uit onze gezamenlijke tbr die we dan gaan lezen. Het is wel geheel vrijblijvend, dus iedere ronde kun je opnieuw kiezen of je meeleest of niet.


    look at the stars, look how they shine for you;