• House of Adoration
    because everyone was born to be adored

    In het land van zon, zee, strand, en kangaroos, zijn de gevaarlijke wilde dieren en een zonnesteek niet de enige gevaren die je tegen kan komen. Ondanks dat acceptatie van de lgbtqiap+ gemeenschap steeds verder groeit, komen er ook nog vaker dan eens jongeren op straat te staan om wie ze zijn. Het is een triest feit van alle tijden. Gelukkig is er ook een vangnet: de Houses. Zij zetten hun deuren open voor deze verstoten lgbtqiap+ kinderen en helpen hen zichzelf te ontdekken en op eigen benen te staan. Elk House heeft een andere structuur, andere regels, en andere gebruiken, maar allemaal zijn ze daar als een familie voor degenen die door hun gegeven familie zijn verstoten. Het oudste House van Sydney is het House of Adoration. Door de jaren heeft het verschillende uitvalsbasissen gehad, maar inmiddels is het al jaren gesitueerd in een groot appartement aan de rand van het stadscentrum. Door de geschiedenis heeft het House veel weerstand en discriminatie moeten doorstaan, maar de laatste jaren is dat gelukkig iets gekalmeerd, al is het er nog altijd. Toch zal het nooit buigen voor haat en bekrompen wereldbeelden. Het zal er zijn tot het bestaan ervan overbodig wordt, al zal dat jammer genoeg nog lang niet het geval zijn.



    • The House •
    Het House of Adoration is zowel een familie van outcasts en misfits, als een letterlijk huis. Het huis is gesitueerd in een appartementenblok in Sydney, Australië, aan de rand van het centrum. Het is niet enorm groot, maar groot genoeg voor het constante komen en gaan van bewoners, en de enkele vaste gezichten die er al jaren wonen. Er zijn 5 gedeelde slaapkamers, twee badkamers, en een woonkeuken. Het is niet heel veel, maar het is meer dan genoeg, en over de jaren is het een echt thuis geworden voor de bewoners. Vorig jaar heeft het House een kans gekregen het appartement te kopen. Na extra hard werken van de huidige bewoners, en steun van oud-bewoners, hebben ze het geld bij elkaar weten te sprokkelen. Dit heeft ervoor gezorgd dat het House nu een echt stabiele thuisbasis heeft en geen zorgen meer hoeft te hebben over het op tijd betalen van huur of de kans uit het appartement gezet te worden. Wel betekent dit dat ze zelf het onderhoud moeten doen, en dat is inmiddels hard nodig.
    Het House zelf is een gekozen familie voor degenen die aan de deur komen op zoek naar hulp en geborgenheid om hun leven op te kunnen bouwen. Het is een veilige haven voor degenen die door hun gegeven familie verstoten zijn voor wie ze zijn of van wie ze houden. Niemand wordt in principe weggestuurd, maar er wordt van iedereen wel verwacht dat ze bijdragen aan het House en dat ze hun best doen om hun eigen leven op de rit te krijgen. Als ze eenmaal op eigen benen staan trekken de meesten weg en maken ze plaats voor de volgende die hulp nodig heeft. Met feestdagen als kerst en australia day komen de huidige bewoners en oud-bewoners samen, vaak op een van de stranden van Sydney, om de feestdagen en hun familie te vieren.
    Op dit moment is Lady Felicia de leidster van het huis. Zij zorgt ervoor dat alles in goede banen wordt geleid, iedereen de basis heeft die ze nodig hebben, en dat niemand gebruik maakt van de anderen zonder zelf iets bij te dragen aan het House. Ook is zij degene die mediteert in meningsverschillen, nieuwelingen laat zien hoe het werkt, en die je kan helpen met je weg vinden op je weg naar zelfstandigheid.
    Plattegrond
    Impressie

    • Rollen •
    • Manuel DeSantos • Panseksueel • 5 jaar • Castaneda • 1.3
    • Amor Chesterfield • Homoseksueel • 4 jaar • Hargreeves • 1.2
    • Joel Ellis • Homoseksueel • 1.5 jaar • Forky • 1.3
    • Mason Andrews • Aseksueel • 4 jaar • xJess • 1.2
    • Noah Bourne • Demiseksueel • 2 jaar • Venustic • 1.5
    • Liam White • Homoseksueel • 7 jaar • L_Linda • 1.4
    • Dominic o'Connell • Homoseksueel • Nieuw • Forky • 1.4
    • Name • Reason to be here • • Sombre • .

    • Poppy Hassoune • Transgender • 7 jaar • KIaus • 1.2
    • Hazel Robinson • Biseksueel • 5 jaar • Remiinds • 1.2
    • Name • Reason to be here • • xJess • .
    • Lilian Rokowski • Aseksueel • 3 weken • Necessity • 1.3
    • Indy Jones • Transgender Panseksueel • 2 jaar • Hargreeves • 1.4
    • Gemma Cooper • Lesbisch • 8 maanden • Venustic • 1.5
    • Serenity Wheeler • Lesbian • Nieuw • nesber • 1.6

    • Phoenix Shaffer • Genderfluid • 3 jaar • Necessity • 1.3
    • Harper Campbell • Non-binary Panseksueel • 11 maanden • KIaus • 1.3
    • Kamerindeling •
    Kamer 1 •
    Harper
    Joel
    Manuel

    Kamer 2 •
    Gemma
    Indy
    Hazel
    Sombre's guy

    Kamer 3 •
    Lilian
    Amor
    Dominic

    Kamer 4 •
    Mason
    Liam
    Phoenix

    Kamer 5 •
    Jess's girl
    Poppy
    Noah
    Serenity


    • Regels •
    • Minimaal 300 woorden.
    • Q Huisregels gelden hier.
    • OOC in het praattopic. Geen ruzies en wees respectvol naar elkaar toe.
    • Houd het graag REALISTISCH! Relaties hebben problemen, vrienden hebben soms ruzie met elkaar, dingen gaan vaak fout en lopen niet hoe je wil, je komt niet bij een House als je leven over rozen gaat, je zal moeten zwoegen voor je geld, loyaliteit is alles, en NIEMAND is oppermachtig het House is een democratie, maar wees respectvol naar je meerdere.
    • Geen Mary Sue's
    • Naamsveranderingen doorgeven.
    • Geen personages van anderen besturen.
    • 16+ mag, maar onder spoiler en aangegeven bovenaan de post
    • Klaus maakt nieuwe topics aan.


    • De Situatie •
    Dinsdag 9 Juli, 7.00am, 10graden, zonnig en bijna windstil

    De helft van het House wordt wakker om zo naar het werk of de universiteit te gaan, terwijl de andere helft binnen komt druppelen na een nacht werken. Het is een heel normale ochtend, maar Lady Felicia heeft meegedeeld dat ze een belangrijke mededeling heeft zodra iedereen thuis is. Verder heeft ze niets laten vallen, dus er hangt best wat spanning in het huis. Niemand weet wat de Grand Dame van het House van plan is, of te vertellen heeft. Intussen zijn mensen ook nog erg druk met hun eigen leven. De badkamers zijn druk als altijd en de keuken is een puinhoop, maar wat verwacht je met zo veel mensen in een appartement? Welkom in het House of Adoration.


    [ bericht aangepast op 15 juli 2019 - 0:00 ]


    Bowties were never Cooler

    Manuel Alejandro DeSantos
    Pansexual ~ 22 Jaar ~ With Joel & Liam @home ~ Outfit >



    "Ah shit, heb ik je laatste sigaret gejat? Als je wilt haal ik wel een nieuw pakje voor je. En als je het niet erg vind delen we hem." zuchtte Joel ik schud mijn hoofd lichtjes. ''Nah, komt wel goed. De winkel is maar 5 minuten verderop,'' ik kijk naar hem en grijns lichtjes. ''Maar delen met jou vind ik niet zo erg hoor.'' plaag ik en kijk weer naar mijn sigaret. “Bof jij even. Hoef je je siësta niet te missen.” Ik rol kort mijn ogen en kan het niet laten om te grijnzen. Iets zei me dat hij mijn aanwezigheid niet al te veel waardeerde, oh well. Not my problem. ''Like I said, lucky me.'' zeg ik nonchalant.
    "Ik ben geen Mexicaan, maar tegen een siësta zou ik ook geen nee zeggen. En gezien jij 's nachts leeft moet het geen enkel probleem voor jou zijn, toch nachtbraker?" Ik schud mijn hoofd en plaats de sigaret tussen mijn lippen, waarna ik mij kort uitrek. ''Hmh, siësta hoort bij de betere dingen in het leven. Je zou het echt eens moeten proberen.'' zeg ik lachend. Mijn middagdutjes waren heilig, het voelde gewoon net wat beter. Zeker als je bedenkt dat het grote deel van de mensheid dan aan het werk is of iets dergelijks.
    “Lady Felicia zou vandaag toch vertellen wat voor mededeling ze had?,” vroeg Liam toen. “Weten jullie waar dat over gaat?” Ik frons lichtjes en kijk op. Dat is waar ook, met mijn soort dagen vergeet je zulke dingen heel snel. Maar misschien kwam dat ook omdat ik mij niet al te veel zorgen erover heb gemaakt, hoe erg kan het zijn toch? ''Nou, in het beste geval vertelt ze ons dat we gaan verhuizen naar een villa aan het strand,'' begin ik nonchalant en haal dan mijn schouders. ''In het ergste geval is het het tegenovergestelde en worden we het huis uit gegooid.'' vervolg ik en ik keer mij nu volledig naar de jongens. ''En dat is dan een beetje heel erg fucked up.'' mompel ik en breng de sigaret weer naar mijn lippen. Ik mocht toch hopen dat het niet zo was. Met mijn werkzaamheden zou ik niet ver komen op de huizenmarkt hier, dan zijn we weer terug bij af.


    El Diablo.

    Benjamin Alexander Williams
    I don't care what they say, I do whatever the fuck I wanna do.


    Benjamin ● 19 years old ● bi-sexual ● at the frontdoor ● Phoenix&Serenity
    ●●●
    Met pijn in mijn hart gingen mijn ogen open. Ik had echt een eeuwigheid geslapen, geen idee hoe laat het was, welke dag of welk jaartal. Het duurde even voor ik me besefte dat ik niet thuis was, ik was in een compleet ander huis. Het is nog steeds wennen dat ik niet meer wakker hoef te worden en me voor hoef te bereiden op het gezanik van mijn vader. In mijn onderbroek klom ik uit bed en trok ik een simpel t-shirt aan. Na een korte gaap liep ik de kamer uit richting de keuken. Iedereen in mijn slaapkamer was al wakker, vroege vogels. Nog steeds wist ik niet hoe laat het was, maar er hoorde al gebabbel in de keuken, dus erg vroeg zal het wel niet meer zijn. Voor ik de keuken in ging hoorde ik echter iemand op de deur kloppen. Ik zag Phoenix er al op af lopen, maar ik was wel nieuwsgierig wie er op dit tijdstip aan de deur stond. Sneaky liep ik in mijn onderbroek richting de deur, wachtend tot Phoenix open deed. De deur ging open en ik kon nog niet echt zien wie er stond. Phoenix begroette de persoon en liet haar binnen, het was een jongedame.
          'Hoi, ik ben Serenity, aangenaam kennis te maken.' Hoorde ik de dame zeggen. Meteen liep ik er ook naartoe, nog een nieuweling, YES. Zonder pardon stak ik mijn hand uit naar de dame.
          'Yes! Een mede-nieuweling. Ik ben Benjamin.' Glimlachte ik de dame toe. 'Goeiemorgen Phoenix!' Glimlachte ik ook nog naar de stoere dame die er bij stond. Even was ik vergeten dat ik in mijn onderbroek en een t-shirt rondliep, maar dat was vast niet erg. het kan niet gek genoeg hier.
          'Ik was net van plan om koffie te halen, willen jullie ook een kopje? Ik kan ook cappuccino's maken...' Een onschuldige glimlach sierde mijn gezicht, ik had echt even koffie nodig.

    [ bericht aangepast op 15 juli 2019 - 12:22 ]


    - thank you for existing -

    PHOENIX SHAFFER
    21 – Genderfluid – Pronouns today: She/her – Three years in

    I will not pick,
    I will not give away parts of myself,
    Because not only do I like all the colors,
    I am all the colors.



    De twijfels waren zichtbaar in de ogen van het andere meisje. Maakte over de drempel stappen de keuze niet heel definitief? Werd alles niet ineens heel echt, waar het daarvoor misschien slechts een boze droom geweest was? Toch stapte ze naar binnen, waar Phoenix geduldig wachtte. Geduld was nooit haar sterkste kant geweest, maar net in deze situatie wel. Zij had ook aan die kant van de drempel gestaan. Iedereen hier had aan die kant van de drempel gestaan en wist precies hoe het meisje zich nu voelde.
    “Hoi,” zei het meisje. “Ik ben Serenity, aangenaam kennis te maken.”Phoenix glimlachte naar Serenity.
    “Lady Felicia is er op het moment niet, maar ze zal straks wel terugkomen. Wil je vast wat drinken? Of zal ik je vast een rondleiding geven? Of-” Het was waarschijnlijk maar goed dat Benjamin aan kwam lopen, anders was Phoenix (zoals gewoonlijk) in standje ratelen geschoten en had ze Serenity waarschijnlijk al weggejaagd voor ze hier echt was. Ze vond het gewoon leuk om nieuwe mensen te ontvangen en te ontmoeten, en hoewel ze ook wel wist dat iedereen hier met hun eigen bagage binnenkwam en hun hoofd nog lang niet stond naar meteen vrolijk meedoen, kon ze zich gewoon niet inhouden.
    “Yes! Een mede-nieuweling. Ik ben Benjamin,” kwam Benjamin Phoenix onderbreken. Ze moest glimlachen toen ze zag dat hij gewoon in onderbroek en tshirt rondliep. Hij was in elk geval niet onzeker over hoe hij gekleed ging.
    “Goedemorgen!” begroette Phoenix Benjamin ook.
    “Ik was net van plan om koffie te halen, willen jullie ook een kopje? Ik kan ook cappucino’s maken...”
    Ze lachte en sloeg joviaal een arm om de jongen die ze eigenlijk nog amper kende. Het was gewoon hoe ze was, soms net iets te uitbundig. “Als je dat voor me doet, ben je mijn grote held,” riep ze uit.
    “Nou, ik denk dat dat de vraag waar te beginnen beantwoord,” zei ze vervolgens tegen Serenity.


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    SERENITY CATHARINA JUUNE WHEELER

    ''Of all the lies I've heard, 'I love you' was my favorite.''


    Lesbian — 21 — New girl — House of Adoration, Phoenix&Benjamin
    ,,Lady Felicia is er op het moment niet, maar ze zal straks wel terugkomen. Wil je vast wat drinken? Of zal ik je vast een rondleiding geven? Of-'' Serenity keek nog een beetje met grote ogen rond. Eigenlijk had ze inderdaad wel zin in wat drinken, maar een rondleiding is ook handig en wie is eigenlijk Lady Felicia? Op het moment dat ze nog even aan het nadenken was over wat Phoenix zei, begon de volgende tegen haar te praten. ,,Yes! Een mede-nieuweling. Ik ben Benjamin,'' zei Benjamin. Serenity was even licht onder de druk dat hij haar ontving in zijn onderbroek. Waarschijnlijk was hij net wakker, maar toch klonk hij zo opgewekt als wat. ,,Serenity,'' zei Serenity tegen de onderbroek-jongen en ze keek naar Phoenix om haar reactie te zien. Misschien vond zij dit normaal en betekende dat, dat Serenity dat ook zou moeten gaan vinden. ,,Goedemorgen!'' Zei Phoenix tegen Benjamin en ze slaat een arm om Benjamin heen, dat was dus het antwoord dat Serenity nodig had. ,,Ik was net van plan om koffie te halen, willen jullie ook een kopje? Ik kan ook cappucino’s maken...'' Gelijk antwoordde Phoenix op hem, net zo spontaan als haar actie van net. ,,Als je dat voor me doet, ben je mijn grote held. Nou, ik denk dat dat de vraag waar te beginnen beantwoord,'' Serenity knikte, om met de groep mee te kunnen. ,,Hebben jullie iets anders dan koffie?'' Meestal houdt ze wel van koffie in de ochtend, maar door de situatie nu was ze al wakker genoeg. ,,Ik sta wel open voor alles, denk ik...'' Serenity glimlachte voorzichtig, omdat ze nog niet helemaal comfortabel met de situatie was. Toch mocht ze beiden wel en werd de glimlach groter.



    Siamo fuori di testa ma diversi da loro -- We’re out of our minds but different from them

    Benjamin Alexander Williams
    I don't care what they say, I do whatever the fuck I wanna do.


    Benjamin ● 19 years old ● bi-sexual ● at the frontdoor ● Phoenix&Serenity
    ●●●
    Phoenix leek blij me te zien, maar dat kon natuurlijk ook niet anders. Ze was eigenlijk altijd wel blij, echt een zonneschijn in dit huis voor zo ver ik dat had gemerkt. De dame in het deurgat was echter een beetje van haar á propos, gelukkig was dat maar van korte duur. Ze stelde zich voor ls Serenity, wat een mooie naam.
          'Ik was net van plan om koffie te halen, willen jullie ook een kopje? Ik kan ook cappuccino's maken...' Een onschuldige glimlach sierde mijn gezicht, ik had echt even koffie nodig. Phoenix leek hier blij mee te zijn, ik was haar held als ik dat zou doen. Nu is het een missie om een goede cappuccino te maken.
    'Hebben jullie iets anders dan koffie?' vroeg Serenity. Ik knikte vriendelijk, tuurlijk hadden we dat. Ik was hier nog maar een weekje, maar ik had de keuken al helemaal doorgezocht. Het is heel belangrijk om te weten wat er in de kastjes en koelkast staat en ligt voor het geval je zin hebt in snacks.
          'Ik sta wel open voor alles, denk ik...' Kwam er nog achteraan. 'Misschien een verse muntthee? Met honing? Ik geloof dat ik gisteren wat munt op het aanrecht zag liggen.' Stelde ik voor met een glimlach. Ik draaide me om en liep richting de keuken, misschien dat Phoenix haar eerst een korte rondleiding zou geven, maar dat was niet erg, dan kon ik vast bezig met de koffie en thee. Neuriënd liep ik de keuken in, rechtstreeks naar de koelkast om daar wat melk te pakken voor in de cappuccino's. Vervolgens goot ik het in een pan en zette ik het vuur aan. Terwijl de melk aan het opwarmen was zette ik ook het koffiezetapparaat aan die soepel in twee kopjes wat koffie goot. Het melk was al wat opgewarmd, dus begon ik het op te kloppen tot één heerlijke schuimende massa. Ik goot het schuim bij de koffie in, geen mooi figuurtje, zo goed was ik er nou ook weer niet in. Zoals die ene meme zou zeggen... it ain't much, but it's honest work.

    [ bericht aangepast op 15 juli 2019 - 17:57 ]


    - thank you for existing -


    AMOR CHESTERFIELD
    Little gay queer kid With Dominic



    Vrolijk lachte ik met Dominic en zijn plotse opmerkingen die me spontaan blij leken te maken. "Pinky promis" sprak ik grijnsend terug, wetende dat vanaf dit moment roze wafels eten iets is dat ik enkel en alleen met Dominic zou gaan doen. De jongen naast me besefte het niet eens, maar het zijn dit soort kleine momenten dat ik echt als souveniers meenam van mijn dates. Niet de blauwe bal in de ballenbak al denk ik niet dat ik naast Dominic en misschien Gemma nog gauw in een ballenbal zou gaan belanden.
    "Ik tel nu weer voor tien namelijk, je moet me wel bij kunnen houden." grijnsde Dominic breed waarna hij mijn hand vast nam en als een hyper konijn rondjes rondom me spong. "Hoe zoeter, hoe beter." grijnsde Dominic. "Hey, what's the point in being gay als alles wat ik eet niet roze en glitterig is." vervolgde hij waarna ik even lachte even. Misschien was ik toch niet zo homo als gedacht. Ik hield van bitter en sober, maar dat was ook wat ik van kinds af aan gewend was. "Oh ja, ben jij zo'n slechte eter?" vroeg Dominic vervolgens geamuseerd en ik haf hem een plagend stootje"Daar wil ik je best vanaf helpen hoor. Misschien iets voor de tweede date, uit eten gaan." grijnsde Dominic en ik knipoogde flirterig terug. "Nou , je maakt het me moeilijk Dominic, maar ik kan echt geen nee zeggen tegen gratis eten0" grinnikte ik. "En het feit dat je echt heel leuk bent." grijnsde ik vervolgens waarna ik even op mijn onderlip beet . "Ah Shit." sprak de jongen nadat ik hem een kusje op zijn wang had gegeven. "Volgens mij zit hier ook wat." zei de jongen vervolgens waarna hij op zijn lippen wees en ik grinnikte even, waarna ik een snel zacht kusje op zijn lippen drukte. "There you go, dat is al wat beter, niet?" vroeg ik plagend waarna ik de jongen in zijn groene ogen aankeek.
    Vervolgens was het mijn beurt om de jongen te plagen met zijn roze wangen, waarbij hij 'hou op' kirde en ik mijn best deed niet in lachen uit te barsten. "Het komt gewoon door die verdomde wafel. Ik heb gewoon een sugar rush." lachte hij en ik grinnikte, waarna ik de jongen quasi geschokt aankeek. "Niet alleen je blozende wangetjes, maar ook je haar word roze! Oh nee wacht dit was er al." grinnikte ik waarna ik onze vingers samen vlocht. "Ik maak op niemand ooit een goede indruk." lachte hij waarna ik de jongen toch even halt hield en ik iets omhoog keek, voor zover dat ging nu zijn hoofd ook tegen de mijne aanleunde. "Op mij heb je een meer dan goede indruk nagelaten." zei ik met een oprecht glimlahje. "Ik heb in de afgelopen drie weken amper so hard genoten als nu." zei ik oprecht. "Maar als jij vindt dat we terug moeten doen we dat," ik knikte zacht en haf een kneepje in zijn hand, vervolgens werd ik zonder pardon opgetilt waardoor een gilletje mijn lippen verliet en ik me als een kitten aan de jongen vastklampte. "Ik hoop dat je een beetje van zwemmen houd," grijnsde Dominic ondeugend waarna een. "Nee nee alsjeblieft!" lachend over mijn lippen vloog en er hier en daar een gilletje mijn lippen verliet. Mijn armen had ik om zijn nek geslagen en mijn benen om zijn middel, zodat ik goed aan hem vastplakte. Ik wilde er bijna uitproesten dat ik niet kon zwemmen al zou dat een leugen zijn, ik kon niet goed zwemmen, ik leek net een echte kat die zichzelf probeerde te redden. Nu ik lekker aan hem vast ging, mocht hij me lekker de rit naarhuis toe dragen. " Als je zo nieuwsgierig bent of ik een zeemeerman ben kan je het gerust vragen, je hoeft me daarvoor niet in het water dreigen te gooien." lachtte ik vervolgens waarna ik hem aankeek. "Ik ben misschien geen vissenmens, maar eens ik van jou ben kan ik je meeste wensen laten uitkomen." grijnsde ik vervolgens plagend.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    J O E L      E L I J A H      E L L I S

    22            Homosexual            The balcony            With Liam & Manuel



    Het was misschien niet meteen de afleiding waar hij in eerste instantie naar zocht maar half de moord stikken in een sigaret hield hem wel even bezig. En dan was er natuurlijk altijd Liam nog die hem aan het feit herinnerde dat hij eens met zijn tengels van de sprinkles af moest blijven. Joel liet een zacht klagend kreuntje over zijn lippen gaan en keek Liam aan. "Ik weet het, ik weet het." zei hij en trok een pruillipje. "Maar wat niet weet wat niet deert... Het blijft tussen ons, toch?" zei hij met een kleine grijns en knipoogde naar Liam terwijl hij zijn arm vast pakte om zijn woorden kracht bij te zetten. Joel kon echt niet zonder zijn sprinkles. Joel was geen moeilijke eter, niet zoals Amor. Toch had hij wat noten op zijn zang als het aankwam op ontbijt. De enige reden waarom hij dat droge brood überhaupt naar binnen kreeg was omdat er zoiets zoets op zat dat de textuur van het brood niet eens meer opviel. Joel hield er al rekening mee dat hij misschien binnenkort zijn eigen pakje sprinkles onder zijn bed zou moeten bewaren en voortaan zijn brood in zijn kamer zou moeten smeren.
    Een oprechte glimlach speelde op Joel zijn gezicht toen Liam hem ervan verzekerde dat ook hij er vrijdag zou zijn. "Dank je, dat betekent veel voor me." glimlachte hij naar de jongen waarna ook Manuel hun gezelschap kwam houden op het balkon, weliswaar met zijn aller laatste sigaret. Great, nu voelde Joel zich weer schuldig omdat hij een sigarettendief was. Ach, hij zou het wel goed weten te maken met Manuel. Manuel was niet veel eisend wat betrof terugbetalen dus dat kwam Joel goed uit, hij had namelijk momenteel niet erg veel op zijn bankrekening staan.
    Joel keek op toen Manuel zijn verhaal deed en grijnsde toen hij aangaf dat hij het geen probleem vond om met hem te delen. "Hm, kijk maar uit met wat je zegt. Je weet wat ze zeggen he, geef ze een vinger en ze nemen gelijk je hele hand." grijnsde Joel speels.
    Vervolgens lag de focus weer bij Liam die zich plotseling leek te herinneren dat Lady Felicia die dag een mededeling wilde doen. Oh, shit, dat was waar ook. Het wekte enige nieuwsgierigheid in Joel op, meestal als Lady Felicia iets te vertellen had was het best serieus. Joel lachte om Manuel zijn droge opmerking. "Nou, daar zou ik voor tekenen. Misschien krijgen we dan eindelijk eens een eigen kamer zonder snurkende Mexicanen." grijnsde Joel en stak kort zijn tong naar Manuel uit. Joel was absoluut niet ontevreden over waar hij nu sliep, het was dan ook enkel een grapje. Iets wat Joel gebruikte om zijn gedachten van... je weet wel, af te leiden. Daarbij was het ook best gezellig met Harper en Manuel op de kamer, hij had altijd iemand om een praatje mee te maken of om sigaretten van te jatten.
    Nu maakte Joel er maar een grapje van maar Manuel zijn volgende woorden lieten zijn mond lichtelijk open vallen. Het leek hem sterk dat -dat het gene was wat Lady Felicia wilde mededelen maar de kans bestond er natuurlijk wel dat er ooit niet genoeg plek en of geld meer was om hun allemaal op te kunnen blijven vangen. Joel hoopte maar dat de mededeling ging over iets heel anders. "Dat zal wel meevallen, toch?" glimlachte Joel klein alvorens een pijnlijk geluid zijn mond verliet.
    "Ah, kut!" siste hij en stond met een noodgang op. Hij was zo afgeleid geweest dat hij straal vergeten was dat hij een brandende peuk tussen zijn vingers had. Hij was met het ding tegen de zijkant van zijn hand aangekomen waarna hij van de schrik beland was op zijn broek waar nu een brandplek op zat. Hij bracht zijn hand naar zijn mond en klopte zijn broek af. "Verdomme..." mompelde hij tegen zijn hand aan.
    "God straft gelijk..." mompelde hij en schudde zacht zijn hoofd, doelend op het feit dat hij maar beter van sigaretten af kon blijven.


    How far is far

    D O M I N I C      B I L L Y      O' C O N N E L L

    20            Homosexual            At the beach            With Amor



    Voordat Amor überhaupt de kans kreeg om met een idee voor hun tweede date op te komen had Dominic deze al besloten: ze zouden als tweede date uit eten gaan. "Toch?" grijnsde Dominic breed. Niemand zou nee zeggen tegen gratis eten. "Ik zou natuurlijk ook voor je kunnen koken maar ik denk dat Lady Felicia haar keuken graag nog wat langer houdt." lachte hij. Gelukkig voor Dominic bestonden er restaurants hij was namelijk niet gezegend met het talent van koken.
    Dominic keek wat verlegen naar zijn voeten na de opmerking die volgde. "Jij mag er ook wezen hoor, casanova." grijnsde hij toen hij Amor weer aan keek.
    Geloof het of niet er zaten ook nadelen aan zo'n overheerlijke roze suikerbom, het kwam overal te zitten. Dominic vroeg zich wel eens af hoe hij het voor elkaar kreeg. Gelukkig was Amor zo lief om hem te helpen het eraf te halen en de manier waarop hij dat deed smaakte net zoals de wafel naar meer.
    Dominic kon het dan ook niet laten om het even duidelijk te maken dat er ook nog wat van het spul op zijn lippen achtergebleven was. Dominic wist niet of Amor daadwerkelijk zo gek was er in te trappen maar het antwoord daarop merkt hij al snel toen hij kort Amor zijn lippen op de zijne had gevoeld. Het was zo kort geweest dat hij het niet eens meteen besefte echter was het lang genoeg om hem te laten blozen en grijnzen als een bezetene. Dominic keek Amor terug aan in zijn ogen en was even spontaan vergeten hoe hij moest praten. Hij knikte snel en richtte zijn blik snel ergens anders op. "Nu vind ik het extra jammer dat mijn wafel op is." zei hij en beet kort op zijn lip.
    Hoewel Dominic het lang volgehouden had zijn wangen niet te laten verkleuren maakte Amor zijn woorden en daden het onmogelijk. Hij realiseerde zich dat hij beter zijn mond had kunnen houden over Amor zijn blosjes van eerder die dag gezien hij het nu dubbel en dwars terug te horen kreeg. Dominic schoof het af op het excuus dat hij gewoon een sugar rush had. Dominic zag de geschokte blik in de jongen zijn ogen en wierp snel een blik achter hem. Wat had hij in vredesnaam gezien. Dominic rolde lachend met zijn ogen toen Amor een grap maakte over hoe de roze kleurstof van de wafel nu niet enkel zijn wangen aangetast had maar ook zijn haar bereikt had en gaf hem een zachte duw. Dominic voelde hoe Amor hun vingers weer in elkaar vlocht en het warme gevoel vond zich meteen weer een weg terug in Dominic zijn lichaam.
    Dominic vertelde dat hij nog nooit een goede indruk had gemaakt op iemand, iets waar Amor het niet mee eens leek te zijn. Hij stopte met lopen en Dominic keek hem vragend aan. Zijn woorden zorgde ervoor dat hij het nog warmer kreeg en zijn hart hard nog een hoger tempo aangenomen dan dat het al had. Dominic glimlachte en streek zacht met zijn duim over Amor zijn wang. "Dit is de beste date die ik ooit gehad heb." zei hij zacht tegen Amor en hij meende het oprecht. Dominic had al enige ervaring met dates alleen leken deze bij hem altijd in de soep te lopen. Maar met Amor leek alles als vanzelf te gaan. Hij voelde zich gewoon zo op zijn gemak bij de jongen en genoot van iedere seconde.
    Amor vond inderdaad dat ze maar beter terug konden keren alleen Dominic zou Dominic niet zijn als hij de weg naar huis niet wat interessanter wilde maken. Hij had de jongen zonder pardon opgetild die zich als een koala aan hem vast had geklampt. Dominic grinnikte om de kleine gilletjes en kreetjes die Amor zijn mond verlieten. "Geef me maar een goede reden om het niet te doen." grijnsde Dominic terwijl hij zijn weg naar de zee voortzette.
    "Oh ik weet het antwoord daarop allang. Gezien te hebben hoe elegant je rond spartelde in die ballenbak kan het niet missen." grijnsde hij. "De enige wens die ik nu heb is om jou in het water te gooien." plaagde hij de jongen. Net voor het water stopte hij en dreigde hem erin te gooien. "Nog laatste woorden?" vroeg hij breed grijnzend aan de jongen.


    How far is far

    Poppy Hassoune
    22 • Trans • Bathroom doorway • That was one long cold night • Indy

    Indy kwam gezellig naast me zitten. Ik vond het altijd heel fijn om tijd door te brengen met haar. Ze begreep me en we vulden elkaar ook nog eens gewoon goed aan. Het was fijn om eindelijk zo iemand in mijn leven te hebben. Nu had ik langzaam toch ook weer wat contact met mijn zussen, maar het was toch anders. Ze vonden het nog altijd wel wat vreemd, maar ze deden echt hun best om het te begrijpen en toch nog een deel van mijn leven te zijn. Contact met mijn ouders was jammer genoeg alleen nog een stapje te ver. Ik zou het heel graag willen, maar ik wist ook dat het eigenlijk onmogelijk zou zijn. Bij Indy zat dit anders, haar vader had haar immers wel gesteund, maar dat lag om hele andere redenen weer pijnlijk. Dit waren de redenen waarom we het eigenlijk nooit over onze biologische families hadden. Het was gewoon te pijnlijk. Gelukkig hadden we een hele fijne gekozen familie, wat de pijn toch weer een beetje verzachtte.
    Door deze gedachtestroom kwam ook weer omhoog dat Lady Felicia vandaag zou komen met een mededeling. Ik hoopte maar dat het niet erg was. Indy leek het een beetje vergeten te zijn en ook geen roddels erover hebben gehoord. Dan had ze het wel erg goed verborgen gehouden, want in dit huis bleven dingen nooit lang geheim met alle roddeltantes hier. "Misschien, maar meestal komen die gewoon binnenlopen en dan wordt er een matras uit de berging gesleurd." Ik grabbelde intussen in het kastje naar mijn spullen om te gaan douchen. Ik moest echt even de nacht van me af spoelen, maar ik ging Indy nu ook niet de badkamer uit sturen, want het was echt veel te gezellig. Daarbij spraken we elkaar tegenwoordig echt te weinig. Ik werkte veel 's avonds en we waren beiden overdag veel weg, dus er was nog maar weinig tijd om samen gezellige meidenavonden te houden. Ik luisterde met een glimlach op mijn gezicht. Ik was normaal de kletskous, dus als Indy eenmaal op de praatstoel kwam te zitten, was ik altijd meer dan blij om te luisteren. "Geeft niet." zei ik toen ze zich verontschuldigde. "Misschien kan je wat schrijven over de laatste mode, en daar wear it purple day in verwerken? Gewoon de laatste trends en dan laten zien dat paars ook heel stijlvol kan zijn, en tegelijkertijd een sterk standpunt kan overdragen? Dan heb je waarschijnlijk minder gezeik en toch geschreven over wat je wil." Elke keer als ik met haar sprak viel haar onschuld me weer op, en dat was iets wat ik met hand en tand zou verdedigen. Mijn beste vriendin verdiende enkel het beste en geluk in haar leven. "Het komt vast goed, lieverd. Alle kleine beetjes worden voor je het weet een boel. En ik wil binnenkort heel graag dat board zien!" Ik ging haar maar niets zeggen over een aantal plannetjes die ik nog had om haar financieel te ondersteunen. Ik wist namelijk niet of ze dat zou willen aannemen. Ik wilde net van de wastafel af springen om toch eens naar de douche te stappen, toen ze met haar geurtje kwam. Ik rook en glimlachte. "Hij ruikt echt lekker! Niet helemaal zoet genoeg voor mij, maar wel echt lekker." Zelf was ik meer van het mierzoete parfum, maar bij haar paste deze geur echt wel. Ik maakte een mentale notitie welk merk en welke geur het was. Dan had ik misschien vast een verjaardagskadotje. "Ik weet het!" zuchtte ik. "Binnenkort heb ik weer meer lessen, dus dan heb ik 's avonds ook meer tijd. En misschien kunnen we van het weekend ofzo een dagje lekker gaan shoppen of naar de salon en dan 's avonds naar de club?" Ik had niet heel veel geld over, maar een meidendagje kon er wel vanaf. Zeker als ik deze week nog hard werkte moest dat lukken. Nu sprong ik toch echt van de wastafel en deed als eerste mijn jas uit. Hierdoor waren al wat beginnende blauwe plekken zichtbaar, net als op mijn benen. Het werd een week met veel foundation. Ik trapte mijn hakken uit, waardoor ik meteen 15 centimeter korter was. Ik wilde alleen liever mijn jurkje niet uit doen als Indy hier nog was. Normaal deed ik dat zonder schaamte, maar ik had het gevoel dat ik nu een boel krassen en striemen op mijn lijf had en ik wilde niet dat ze die zou zien. Ze zou zich zoveel zorgen maken en dat wilde ik echt niet. Ik hield haar liever over de meer duistere kanten van mijn werk in het duister. "Heb jij trouwens mijn witte pakje gezien bij de was? Ik had hem in de was gedaan omdat er bloed op zat, maar ik heb hem wel morgen weer nodig." Anders zou ik het ding zelf even snel met de hand nog moeten wassen, maar ik hoopte natuurlijk dat die gewoon al gewassen was.


    Bowties were never Cooler

    Harper Campbell
    25 • Non-Binary Pan • Balcony • Mornings are both the best and the worst • 'Alone'

    Ik zat al sinds zonsopgang op het balkon. Ik vond het altijd fijn om de zon op te zien komen. Het lukte te weinig als ik op het podium moest staan. Ontbijten bij zonsopgang was een goede start van de dag. Het betekende ook dat ik kon douchen voor de rest wakker werd, wat altijd fijn was. Het was alleen wel zo dat alle anderen precies wakker werden op het punt dat ik wilde beginnen met het studeren van mijn tekst. Dat was een beetje jammer, want dan was de concentratie meteen weg. Nu zat ik hier op een stoel op het balkon met mijn benen opgetrokken en mijn pak papier erop. Ik wist mijn teksten wel, maar toch was je nooit zeker. Dat was de vloek van een toneelspeler. In een film konden dingen opnieuw, maar op het podium niet, dan moest het in een keer goed, elke show weer. Dat maakte het ook wel weer leuk, want elke show was toch ook weer een beetje anders. Ik keek om en zag door het raam de drukte in het huis steeds erger worden. Ik ging iedereen wel missen als ik een eigen plek had, maar het zou ook veel rust en privacy geven wat ik nu toch ook wel miste. eerst maar hopen dat deze rol in West Side Story zou zorgen dat ik een aanbod kreeg voor een meer vaste rol, waardoor ik ook echt kans zou maken op een eigen studio of appartementje. Ik haalde een hand door mijn korte altijd warrige haren en duwde mijn bril iets verder op mijn neus. Ik had wel lenzen, maar droeg die alleen op het podium. Een bril was gewoon veel makkelijker. Ik keek ook nog even of ik Lady Felicia al zag, maar dat was niet zo. Het zou echt stom zijn om te laat te komen terwijl ik al voor de dageraad op was. Ik richtte me weer op mijn teksten. Ik zou wel zien wanneer het zou gebeuren en wat er was. Tuurlijk was ik nieuwsgierig, maar ik had nog wel meer aan mijn hoofd. Daarbij wist ik het echt niet, want pride was net voorbij en mardi gras was nog lang niet, dus ik had echt geen idee.


    Bowties were never Cooler


    PHOENIX SHAFFER
    21 – Genderfluid – Pronouns today: She/her – Three years in

    I will not pick,
    I will not give away parts of myself,
    Because not only do I like all the colors,
    I am all the colors.



    Met z’n drieën liepen ze naar de keuken toe. “Hebben jullie iets anders dan koffie?” vroeg Serenity. “Ik sta wel open voor alles, denk ik...”
    Benjamin stelde muntthee voor en Phoenix’ gezicht vertrok even bij de toevoeging van honing. Thee hoorde met suiker was haar mening. Veel te veel suiker, als je het elk ander mens vroeg, maar suiker was het.
    Benjamin was blijkbaar op inschenk-duty, waardoor Phoenix zich op het aanrecht duwde en vanaf daar met bungelende benen toekeek hoe hij behendig de koffie begon te maken. Al snel rook ze de geur van koffie en ze ademde diep in.
    “Dit is het goede leven,” zei ze gelukzalig. “Wellicht wat vroeg in de ochtend nog, maar daarvoor is de koffie dus.” Ze lachte en keek naar Serenity.
    “Je hebt het goede moment uitgekozen om te komen,” vertelde ze haar. “Lady Felicia heeft een spannende mededeling aangekondigd.” Ze was nieuwsgierig naar het meisje voor haar, maar stelde geen vragen. Het was een ongeschreven regel hier: je stelde geen vragen over de reden dat men hier was, zeker niet de eerste weken. Mensen zouden praten als ze daaraan toe waren en iedereen die hier kwam, nam een slechte geschiedenis mee.


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.


    AMOR CHESTERFIELD
    Little gay queer kid With Dominic -> +


    Dominic leek even van zijn stuk te zijn door mijn kus, wat eigenlijk wel een schattig zicht was, de jongen van veel woorden was even zijn tong verloren. Ik grinnikte bij het zien van zijn blosjes en had er dan ook enkele opmerkingen over gemaakt, iets wat hij wel terug kon verwachten van net. "Nu vind ik het extra jammer dat mijn wafel op is." zei hij en beet kort op zijn lip waarna hij het wegwuifde en de schuld stak op zijn net opgepeuzelde wafel. Dominic stopte me , waardoor we even stilstonden. Zijn hand gleed naar mijn gezicht toe waar ik zijn duim even liefkozend over mijn wang voelde kietelen en ik even zacht giechelde als een tienermeisje die net aangesproken werd door haar crush. "Dit is de beste date die ik ooit gehad heb." zei de jongen oprecht waardoor ik weer stil werd en mijn lippen even bescheiden op elkaar drukte terwijl ik mijn blik kort over zijn gezicht liet glijden. Langs de ene kant vond ik het wel spijtig voor de jongen dat hij nog niet zoveel geluk had gehad in de liefde en langs de andere kant was ik dan wel weer gevleid dat ik de jongen één van zijn leukste dates ooit had gegeven, ondanks dat het zo kort was. Hierdoor werden mijn wangen toch wel rood en voelde ik kleine kriebels in mijn buik, al kon dit ook zijn door zijn tedere aanraking. Hier zou ik wel eeuwig van kunnen genieten en mijn gezicht zo tegen zijn hand aandrukken om meer geaaid te worden als een kitten die enorm hunkerde naar liefde en aandacht.
    Echter onverwacht werd ik opgetild en naar de zee mee gekidnapt gezien Dominic door mijn spastische gespartel blijkbaar leek te denken dat ik de kleine zeemeermin was, iets wat ik hem ook duidelijk aangaf dat ik die prinses niet was. "Geef me maar een goede reden om het niet te doen." Grijnsde Dom terwijl hij dreigend dichter naar de zee toe liep en ik hem met de grootste puppy ogen aankeek. "Ik eh..." begon ik lichtjes paniekerig, niet dat ik bang was van het water, maar ik had voor het moment geen zin in een natte douche. Daarbij verklaarde ik dat ik geen zeemeerman was waarop hij breder grijnsde. "Oh ik weet het antwoord daarop allang. Gezien te hebben hoe elegant je rond spartelde in die ballenbak kan het niet missen." grijnsde hij. "De enige wens die ik nu heb is om jou in het water te gooien." plaagde hij me vervolgens ik ik schonk hem een pruillip en kalmte me goed tegen hem aan, ik kon de spieren in zijn schouders goed voelen, al had ik niet veel tijd om deze te bewonderen gezien hij dreigde me erin te gooien "Nog laatste woorden?" ik beet op mijn lip en keek hem met halftoegeknepen woorden aan. "No kisses for u anymore." prevelde ik koppig en tuitte mijn lippen, waarna ik mijn grip van Dominic losliet en zo spartelde dat ik met een gilletje op mijn achterste belande in het natte zand, al had ik Dominic meegetrokken in mijn val waardoor we nu echt op prins erik en Ariel leken. Ik begon dan toch te lachen, gezien ik niet de enige was die nu nat was en in een soort van adrenaline rush en kriebeling in mijn buik, greep ik de jongen bij zijn shirt vast waarna ik mijn lippen weer op die van hem plantte. "Ik heb een ware liefdes kus nodig om mijn vloek te doorbreken." prevelde ik onschuldig tegen zijn lippen aan en grinnikte nog zachtjes, waarna ik hem nog een kort kusje haf en opstond zodat ik hem hem op kon helpen. "Komaan prinse charming, we moeten er voor klokslag twaalf zijn of anders worden we opnieuw vervloekt ." lachtte ik , waarna ik zijn hand vastnam en mijn achterwerk toch een beetje van het zand probeerde te ontdoen, al ging het hem niet worden. "Kijk nu." zei ik lichtelijk geamuseerd en wees naar de deuk in het zand, waar mijn ronde billen ingeprint zaten. "Mijn signature." grijnsde ik vervolgens waarna ik met mijn vinger even in zijn borst prikte terwijl we weer vaart maakten naar het huis. " Al is mijn signature butt pas iets voor derde date materiaal." ik stak mijn tong naar hem uit, al werd ik zelf wel een beetje excited van mijn eigen geflirt met Dominic. Hij was grappig en leuk, een leuke afleiding, nee zo voelde het toch niet aan. Toch?
    Misschien had ik hem iets te snel gekust, waar de wafelzoen nog wat platonisch was, was de ariel zoen toch wat anders dan dat. Ik vervlocht onze vingers weer en vond algauw mijn weg terug naar het thuis, welke eigenlijk niet zo ver af was. Ondertussen was de vermoeidheid bij me toch wel weer een beetje ingeslagen en leunde ik wat met mijn hoofd tegen Dominics schouder aan. "Wat vind je eigenlijk van het huis en de andere? Naast mij natuurlijk." vroeg ik Dominic nieuwsgierig terwijl we wandelden. Eens we stilaan dichterbij kwamen zag ik dat we niet de enige vroege vogels waren. Niet dat het me verbaasde, zodra 1 iemand opstond in het huis, dan hoorde bijna iedereen die persoon automatisch. Het huis leek soms echt vanzelf te leven en was een soort natuurlijke wekker. Eens we dichterbij waren kon ik de drie vroegevogels op het balkon onderscheiden. Elk met een peuk in de hand zag ik Manuel, Liam en ...Joel.Mijn greep op Dominics hand verstevigde zich en een kleine vlaag van jaloezie, woede en pijn ging toch even door me heen toen ik de jongen zag. Joel rookte bijna nooit, en het feit dat hij dit met Liam deed... Met Manu had ik geen beef al zaten ze toch allemaal te dicht bij elkaar. Eens mijn blik met die van Joel kruiste keek ik vlug weg en keek naar Dominic waar ik hem een zwak glimlachje schonk waarna ik mijn lippen naar zijn oor bracht. "Komop laten we naar onze kamer gaan, daar mag je mijn achterste even afkloppen." fluisterde ik speels, al wist ik onderbewust dat ik dit ook deed om Joel jaloers te maken, het was deze drive dat er in eerste instantie al voor had gezorgd dat ik überhaupt met Dominic flirtte. Dat en hij is ook een verdomt knappe jongen. Ik sleurde Dominic grinnikend met me mee en opende de deur van het huis waar ik bijna vol enthousiasme tegen Phoenix en twee anderen opbotste. Phoenix was vergezeld door de andere nieuwe jongen Benjamin en een ander gezichtje dat ik niet herkende. "Hi !" kwam er dan ook verrast over mijn lippen. Het huis begon stilaan vol te worden. Ik passeerde ditmaal een stukje rustiger langs hen al bleef ik Dominics hand vasthouden waarna ik onze zanderige kontjes naar onze kamer begaf waar we ook niet alleen bleken te zijn. Eens aangekomen zag ik Lilian, onze andere nieuwe roomie en Gemma welke ik met een brede grijns begroette. "Goeiemorgen dames." grinnikte ik waarna ik even Dominic dan uiteindelijk met wat tegenzin toch losliet. "Is Lady Felicia er al?" vroeg ik waarna ik nieuwsgierig het nagellak potje van Lilians bed af nam en het kleur even bekeek. "Zou jou goed staan." grinnikte ik naar Dominic toe.

    [ bericht aangepast op 21 juli 2019 - 20:31 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH


    INDY STUART JONES

    Panseksual Trans || Talking to Poppy from the bathroom - > the washingroom




    De mededeling van Lady Felicia leek voor ons beiden een groot mysterie te zijn, dus ik nam dan maar de veilige route en dacht dat er misschien een nieuw iemand erbij kwam, al leek Poppy dat niet te geloven. "Misschien, maar meestal komen die gewoon binnenlopen en dan wordt er een matras uit de berging gesleurd." sprak ze en ik knikte , daar had ze een punt, afgelopen maand was dit immers als zo gebeurd en had Lady Felicia de nieuwelingen natuurlijk ook welkom gegeten, maar daar hoefde er geen speciale mededeling voor gemaakt worden. Benjamin mijn nieuwste roomie had de eerste dagen ook op een matrasje op de grond geslapen, al had Lady Felica niet veel later wat van die opklapbedjes kunnen strikken in de tweedehandswinkel waardoor iedereen op zn' minst op een bed kon slapen.
    "Misschien kan je wat schrijven over de laatste mode, en daar wear it purple day in verwerken? Gewoon de laatste trends en dan laten zien dat paars ook heel stijlvol kan zijn, en tegelijkertijd een sterk standpunt kan overdragen? Dan heb je waarschijnlijk minder gezeik en toch geschreven over wat je wil." haf Poppy me raad over mijn artikel, wat me meteen deed opfleuren, dat was de perfecte oplossing. "Oh Poppy wat ben je toch een genie! "sprak ik enthousiast , waarna ik haar dankbaar een luchtkusje toewierp. Poppy was de beste vriendin dat iemand zich ooit kon wensen, ze gaf me toch de moed om niet op te geven en door te zetten met hetgeen wat ik zo graag deed. Zo steunde ze ook mijn droom en het was iets simpels als dit dat me toch motiveerde en mijn dagje maakte. "Het komt vast goed, lieverd. Alle kleine beetjes worden voor je het weet een boel. En ik wil binnenkort heel graag dat board zien!"zei Poppy enthousiast wat me deed grinniken en ik mijn bril iets beter op mijn neus gezien deze met het lachen vaak van mijn neus durfde af te schuiven.
    Vervolgens ging ik weer vrolijk verder en haalde mijn nieuwste aanwinst boven, een parfumpje die ik aan Poppy liet ruiken "Hij ruikt echt lekker! Niet helemaal zoet genoeg voor mij, maar wel echt lekker." sprak Poppy en ik grijnsde even waarna ik het flesje terug nam. Ikzelf hield liever van de wat bloemige neutralere geurtjes al wist ik dat Poppy zelf ook een mooie collectie aan zoete parfums had, welke ik soms ook eens mocht lenen. Vervolgens wees ik Poppy erop dat het veels te lang geleden was dat we nog eens een meidenavond hadden gehad. "Ik weet het! Binnenkort heb ik weer meer lessen, dus dan heb ik 's avonds ook meer tijd. En misschien kunnen we van het weekend ofzo een dagje lekker gaan shoppen of naar de salon en dan 's avonds naar de club?" Haar voorstel deed me meteen breed glimlachen waarna ik tevreden knikte. "Dat is een deal dame! Ik verlang al naar onze meidendag." zei ik met een kleine zucht waarna ik besefte dat Poppy zich waarschijnlij kgraag wilde douchen, dus gleed ik weer van de wastafel af en verzamelde mijn spulletjes in mijn zakje. "Ik hoop maar dat het geen ernstige mededeling is." mompelde ik zachtjes toen ik terug dacht aan de mededeling. Ik keek even naar Poppyu die ondertussen ook al weer met bijde voeten op de grond stond ondertussen had ze haar hakken ook al uit welke echt enorm hoog waren. Ikzelf liep het liefst op max 10cm hakjes. Ook merkte ik een redelijk grote plek op haar been op, al haalde haar stem me uit mijn gedachten, waarna mijn blik weer op Poppy's gezicht gericht werd. "Heb jij trouwens mijn witte pakje gezien bij de was? Ik had hem in de was gedaan omdat er bloed op zat, maar ik heb hem wel morgen weer nodig." Ik dacht even na. "Hmm, ik denk het wel, ik moet ook nog mijn was halen, als i khet vind zal ik het op je bed leggen." glimlachte ik Poppy toe waarna ik mijn tasje op mijn arm nam en met mijn andere hand mijn handdoek weer wat beter stak. "Eerst ga ik me omkleden, zie je zo." glimlachte ik nog naar Poppy waarna ik trippelend naar mijn kamer ging, hopend niet uit te glijden eb ik voorzichtig de kamerdeur opende. Echter merkte ik al snel dat iedereen wakker was dus hoefde ik ook niet muisstil te zijn. Mijn kleren lagen nog mooi op mijn bed, dus met gemak kon ik me omkleden. Eens omgekleed in een makkelijke joggingsproek en gewoon een hoodie liep ik richting de wasruimte om mijn was en die van Poppy te verzamelen

    [ bericht aangepast op 21 juli 2019 - 22:27 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    LIAM WHITE
    24 – at the balcony – Joel and Manuel

    “Nou, in het beste geval vertelt ze ons dat we gaan verhuizen naar een villa aan het strand,” zegt Manuel op een nonchalante toon en de jongen haalt zijn schouders op. “In het ergste geval is het het tegenovergestelde en worden we het huis uit gegooid. En dat is dan een beetje heel erg fucked up.” Zo kon je het ook bekijken, dacht Liam vermakelijk en grijnsde. “In het ergste geval gaan we dan maar op het strand slapen, zónder villa,” zei Liam. Al verwachtte hij niet dat het zo’n vaart zou lopen. Ten slotte had the House vorig jaar het appartement gekocht. Jaren werd het gehuurd maar vorig jaar hadden ze eindelijk genoeg geld bij elkaar kunnen brengen om het te kopen. “Ik geloof niet dat het zo’n vaart zal lopen. Het is tenslotte gekocht, vorig jaar.”
    “Dat zal wel meevallen, toch?” Joel glimlachte eventjes, maar dat veranderde snel toen een pijnlijk geluid daarvoor in de plaats kwam. “Ah, kut!,” siste hij toen en stond in no time overeind. Liam begon te lachen, niet goed oplettend wat de jongen nu allemaal aan het doen was. “Verdomme,” voegde Joel er mompelend aan toe, en toen: “God straft gelijk…” “Wat ben je allemaal doen?,” vroeg Liam en keek Joel onderzoekend. Daardoor gleed zijn blik naar de straat waar hij Amor en Dominic spotte. God, daar had je Amor ook weer. Hij kon het joch niet uitstaan, en gelukkig waren die gevoelens wederzijds. Amor had dezelfde haatgevoelens naar hem, als hij naar Amor. Blijkbaar had Amor hen ook gezien want hij fluisterde iets in zijn oor, en trok Dominic vervolgens mij naar binnen. Liam wierp ook een blik op Joel en Liam vermoedde dat hij de twee jongens ook had gezien. “Laten we maar naar binnen gaan,” zei Liam toen en probeerde een vrolijke ondertoon aan te slaan, wat niet echt lukte. Als hij Amor tegenkwam, daalde zijn humeur altijd pijlsnel. “Dan kunnen we die brandwonden van je verzorgen en horen wat Lady Felicia te vertellen.” Liam kwam overeind en kon het niet laten om zijn hand naar Joel uit te steken.

    D O M I N I C      B I L L Y      O' C O N N E L L

    20            Homosexual            At the beach            With Amor



    Dominic vond dat Amor na hun hete gesprek eerder op de dag wel een koude douche verdiend had, al leek Amor hier zelf anders over te denken. Iets wat Dominic alleen maar meer motiviatie leek te geven om hem nader bij de zee te brengen. Stiekem genoot hij ervan dat Amor zich aan hem vast klampte en dat hij hem zo ver kreeg hem te laten horen wat hij wilde. "No kisses for u anymore." waren Amor zijn famous last words. Woorden die Dominic zijn mond half open lieten vallen. Hoe kon hij. Voordat Dominic überhaupt fatsoenlijk tijd had om Amor zijn woorden te verwerken had Amor zich zomaar laten vallen en had hij Dominic meegetrokken in zijn val. Vast iets in de trant van samen uit samen thuis. Dominic vond het eerder vandaag al niet erg zich bovenop Amor te begeven en dat vond hij nu ook niet.
    Voordat Dominic überhaupt iets over de actie kon zeggen werd hij naar beneden getrokken aan zijn shirt en plantte de jongen onder hem zijn lippen weer op die van hem. Echter hield het ditmaal langer aan dan die ene seconde van daarnet. Dominic was te verbaasd om een duidelijke reactie te hebben en de kriebels in zijn buik leken zich tot ware vlinders te ontpoppen. "Ik heb een ware liefdes kus nodig om mijn vloek te doorbreken." had Amor tegen zijn lippen aan gemompeld gevolgd door nog een kus. De enige reactie die in Dominic was opgekomen was om als een bezetene te glimlachen. Zijn lippen smaakte naar de perfecte balans tussen zoet en zout. Zoet van de wafel en zout van de zilte zee lucht. Was dat zojuist echt gebeurd? Ze waren elkaar al de hele ochtend aan het teasen maar Dominic had niet verwacht dat hij Amor uiteindelijk zo ver zou krijgen om hem daadwerkelijk te zoenen. Als Dominic al niet zo rood was als een tomaat was hij dat nu wel. Dominic kende zichzelf goed genoeg om te beseffen dat hij langzamerhand voor de jongen aan het vallen was, letterlijk zo bleek maar weer. En het leek alleen maar sneller te gaan iedere keer dat Amor hem aanraakte. "Komaan prinse charming, we moeten er voor klokslag twaalf zijn of anders worden we opnieuw vervloekt ." Dominic was te flabbergasted om een opmerking te maken en keek toe hoe Amor zich probeerde los te maken van het natte kleverige zand. Het duurde even voordat het in Dominic opkwam de jongen omhoog te helpen.
    "Kijk nu." Dominic lachte toen hij de afdruk van Amor zijn billen in het zand zag staan. Het zand gaf een correct beeld van Amor zijn achterwerk: perfect gevormd. "Dat is eens iets anders dan een zandkasteel bouwen." lachte hij en hielp Amor met het afkloppen van het zand en liet zijn handen expres wat langer bij zijn billen hangen.
    "Mijn signature. Al is mijn signature butt pas iets voor derde date materiaal." Dominic lachte en plaatste zijn hand weer op Amor zijn billen. "Tot dan voldoet dit ook wel." grijnsde hij waarna hij er een zacht kneepje in gaf en zijn hand weer verplaatste in de hand van Amor.
    "Nu je vloek verbroken is kun je neem ik aan zelf weer lopen, toch Ariel?" grijnsde hij naar de jongen.
    Dominic liep met lichte, of eigenlijk flinke, tegenzin weer terug naar het huis. Dit keer had Amor de leiding weer op zich genomen en volgde Dominic hem braaf. Als ze nu weer afgeleid zouden worden zouden ze echt te laat komen, iets wat ze maar beter zouden voorkomen. Dominic werd uit zijn gedachten geschud doordat Amor zijn hoofd op zijn schouder legde. De meeste drukte die de suiker van de wafel met zich meebracht was alweer afgezakt en de jongen was natuurlijk doodop van zijn wilde avond. Dominic zou de jongen graag vergezellen op zijn volgende wilde avond, dat klonk veel beter dan alleen doorbrengen op hun kamer en vroeg naar bed gaan omdat hij niemand had om mee te gaan stappen. Wellicht had hij nu zijn partner in crime gevonden. "Wat vind je eigenlijk van het huis en de andere? Naast mij natuurlijk." er speelde een ondeugende grijns op Dominic zijn gezicht. "Oh allemaal erg leuk maar aan jou moet ik toch nog even wennen hoor." zei hij en stak zijn tong naar de jongen uit. Het was een vraag geweest die Dominic in alle eerlijkheid nog niet zo goed had kunnen invullen. Hij was er dan ook nog maar net en had nog niet echt goed met iedereen kunnen praten. Toch had hij van de meeste wel een indruk en, ja, ze leken hem allemaal erg lief. Iedereen had er natuurlijk een verhaal wat in de grove lijnen toch op hetzelfde neer kwam, iets wat eigenlijk automatisch wel voor een soort band zorgde.
    Dominic keek nieuwsgierig de kant op die Amor op keek toen hij ineens zijn hand samengeknepen voelde worden. Dominic hoefde niet eens twee keer te kijken om te weten waar het over ging. Amor zag Joel en Joel zag Amor. Ook al bevonden ze zich op verschillende meter hoogte en afstand van elkaar, de spanning tussen hen was duidelijk te voelen. Dominic bleef kijken naar het groepje jongens dat zich op het balkon bevond terwijl Amor iets in zijn oor fluisterde. "Komop laten we naar onze kamer gaan, daar mag je mijn achterste even afkloppen." er verscheen weer een grijns op Dominic zijn gezicht. En ook al betwijfelde hij dat er zich nog een korrel zand op Amor zijn achterste bevond, zou hij deze met alle liefde nog eens afkloppen.
    Dominic zag dat de jongens op het balkon niet al te blij waren met hun komst maar het kon Dominic niet zoveel schelen. Hij had geen idee wat ertoe had geleden dat de twee uit elkaar waren gegaan maar hij zelf vermaakte zich opper best met de jongen. Het was zijn business niet en ging zich er ook niet mee bemoeien.
    Al snel werd hij door Amor mee naar binnen gesleept. Blijkbaar was het niet erg slim om Amor aan het stuur te laten gezien ze bijna tegen een clubje op botste in de gang. Dominic kende er welgeteld twee van het gezelschap maar ook niet direct bij naam. Hij verbaasde zich er al over dat hij wist dat Amor -Amor heette. "Hey," glimlachte Dominic en deed een zielige poging tot zwaaien echter werd hij al meteen verder meegesleurd door Amor naar hun kamer. Eenmaal aangekomen in de kamer bleken ze niet alleen te zijn. "Hey, goeiemorgen." glimlachte Dominic naar de dames. Waar Dominic normaal gesproken net een stuiterende bol energie was leek hij nu toch echt in verlegenheid te zijn gebracht door de hele situatie met Amor.
    Helaas zorgde het gezelschap ervoor dat er weinig van Amor zijn kont afgeklopt ging worden, al zou Dominic Amor zeker wel vertellen dat hij dat nu tegoed kreeg van hem.
    Dominic nam plaats op zijn eigen bed en kon zijn ogen niet van Amor af krijgen. Hij keek toe hoe hij een potje nagellak van Lilian haar bed afplukte en hij kon een lach niet onderdrukken. "Zou jou goed staan." Dominic grijnsde en stak zijn handen naar hem uit. "Go ahead, make me beautiful." lachte hij. "Zolang je maar niet ook per ongeluk de rest van mijn vingers meeneemt." zei hij, niet wetend of Amor de skill nagels lakken wel bezat. Al had hij Joel wel geregeld met nagellak zien lopen, waardoor hij zich nu afvroeg of Amor ook degene was die zijn nagels deed. "We lijken elkaar schoonheidsspecialist wel." lachte Dominic. "Jij ontkomt er namelijk ook niet aan. Houd je avond maar vrij want die rode lok in je haar gaat echt wel gebeuren." grijnsde Dominic en speelde wat met een lok van Amor zijn haar.


    How far is far