• Hi everyone!

    Een tijdje terug had ik al een topic gemaakt, waarin ik aangaf dat ik al lang niet meer actief ben geweest op Quizlet. Ik weet dat er vroeger vaak meetings werden georganiseerd (waar ik zelf helaas nooit bij ben geweest, altijd was het te ver weg, te duur, etcetc).

    Dusss... Nu ik weer wat actiever ben hier, ben ik benieuwd of er animo zou zijn voor een nieuwe Quizlet meeting?

    Feinics heeft een datumprikker aangemaakt (klik), die wat mensen hebben ingevuld.

    Uit die datumprikker is de datum zondag 13 oktober gekomen (: De meeting zal plaatsvinden in Utrecht (:


    Gaan:
    -Nagaa / Amber, 25 jaar
    -Feinics / Suuz, 22 jaar
    -Eldir/ Nanóuk Kira, 23 jaar
    -Aspromavro/ Anne

    Misschien:
    -Derks / Vincie, 20 jaar
    -TimothyMcGee/ Yolanda, 22 jaar
    -Debbaut/ J., 20 jaar
    -Frodo/ Bes, 21 jaar
    -Hephaistion/ Belle, 22 jaar
    -Perplex/ Ronja, 22 jaar
    -xAjaciedje/ ?, 21 jaar


    *Voor de mensen die hun echte naam liever niet hier online willen, laat me dit dan even weten. Ik ben nu zo vrij geweest om op ieders profiel te kijken, en zijn of haar naam erbij te zetten, als deze op het profiel staat (;

    [ bericht aangepast op 12 okt 2019 - 11:02 ]


    Inspiration can hit you any time

    Als het qua locatie haalbaar is, wil ik zeker nog eens op een meeting verschijnen!(:


    Queer zijn is gewoon alles

    Cru gezegd hangt dit voor mij af van de locatie maar ook van wie er zouden komen. Ik ben namelijk niet meer zo veel in contact met Qers en als er alleen (voor mij) onbekende mensen op de lijst staan haak ik af. 😅 maar meetings zijn verder altijd wel leuk, dus organiseer er vooral een! 😊


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik ben vorig jaar naar 6 meetings geweest (ik heb wel een lijstje met al deze meetings), jaar ervoor naar een stuk of 3 en dit jaar naar 2(?).. De meeste meetings bestonden uit mensen waar ik nog dagelijks contact mee heb (buiten Q om) en ook buiten Q om mee afspreek (zoals een Sinterkerst viering). Verder ben ik niet meer echt van de meetings omdat ik al superleuke vriendinnen heb van Q die ik al veel spreek en relatief veel zie (eigenlijk veel te weinig, maar goed) dus Q meetings zijn niet meer mijn ding helaas. Het handigst is als je met nog iemand een meeting kan regelen, dan willen mensen al wel sneller 'ja' zeggen en komen wanneer er al 2 op zeker staan.

    [ bericht aangepast op 9 juli 2019 - 20:30 ]


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Als het uitkomt, wil ik best nog een keer naar een meeting komen ^^


    From these ashes, I will rise

    TimothyMcGee schreef:
    Cru gezegd hangt dit voor mij af van de locatie maar ook van wie er zouden komen. Ik ben namelijk niet meer zo veel in contact met Qers en als er alleen (voor mij) onbekende mensen op de lijst staan haak ik af. 😅 maar meetings zijn verder altijd wel leuk, dus organiseer er vooral een! 😊


    En als ik kom?:p


    Queer zijn is gewoon alles

    I mean voor mij ligt het meer aan de mensen die komen dan aan de locatie en tijd. Ik zou wel komen als er veel mensen zijn die ik niet ken.


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Debbaut schreef:
    (...)

    En als ik kom?:p


    Jaaaaaaaaaaa!!
    Dan hangt t puur nog af van de locatie haha


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Lachow schreef:
    I mean voor mij ligt het meer aan de mensen die komen dan aan de locatie en tijd. Ik zou wel komen als er veel mensen zijn die ik niet ken.
    Dit eigenlijk
    Ik heb heel weinig persoonlijk contact, maar het lijkt me wel weg leuk om wat Q’ers te ontmoeten.


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    Ligt voor mij ook heel erg aan de locatie (Groninger hier) en aan de mensen die komen, maar zo te zien zijn er best wat mensen eventueel wel geïnteresseerd en ik denk dat het wel het organiseren waard is.


    oh dear god almighty ik typte 'menzen'. Vandaar de edit lol

    [ bericht aangepast op 10 juli 2019 - 11:48 ]


    look at the stars, look how they shine for you;

    Ik ben nog maar 1x in m'n leven naar een Q-meeting geweest (heel stiekem, zonder dat m'n ouders ervan afwisten). Nu woon ik toch op kamers dus kan ik zelf bepalen waar ik naartoe ga etc. dus ik zou graag eens naar een Q-meeting gaan, mits ik kan dan.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ik ben nog nooit naar een Q meeting gegaan, maar wilde dat eig altijd wel eens doen c:


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    AchiIIes schreef:
    (...)Dit eigenlijk
    Ik heb heel weinig persoonlijk contact, maar het lijkt me wel weg leuk om wat Q’ers te ontmoeten.


    Ik. Wil. Jou. Ook. Meeten! _O_


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Lachow schreef:
    I mean voor mij ligt het meer aan de mensen die komen dan aan de locatie en tijd. Ik zou wel komen als er veel mensen zijn die ik niet ken.


    Dit eigenlijk (:


    I am an idiot, I move.

    Jarenlang Q member maar ook deze dame is nog nooit bij een Q meeting geweest.
    Weleens in de verleiding gekomen maar toen was het me weer helemaal ontgaan en was de meeting alweer afgelopen 🤦‍♀️
    Maar het hangt wel af van de locatie en ook een beetje van de mensen die komen.
    Ik ken veel mensen meer van hun username dus het zou wel leuk zijn om de persoon erachter te zien :)


    "It means no worries, for the rest of your days"

    TimothyMcGee schreef:
    Cru gezegd hangt dit voor mij af van de locatie maar ook van wie er zouden komen. Ik ben namelijk niet meer zo veel in contact met Qers en als er alleen (voor mij) onbekende mensen op de lijst staan haak ik af. 😅 maar meetings zijn verder altijd wel leuk, dus organiseer er vooral een! 😊

    Jaa dit eigenlijk. Maar Yo jou heb ik al een eeuwigheid niet gezien dus let's go? ;'p


    Every villain is a hero in his own mind.