• Hi everyone!

    Een tijdje terug had ik al een topic gemaakt, waarin ik aangaf dat ik al lang niet meer actief ben geweest op Quizlet. Ik weet dat er vroeger vaak meetings werden georganiseerd (waar ik zelf helaas nooit bij ben geweest, altijd was het te ver weg, te duur, etcetc).

    Dusss... Nu ik weer wat actiever ben hier, ben ik benieuwd of er animo zou zijn voor een nieuwe Quizlet meeting?

    Feinics heeft een datumprikker aangemaakt (klik), die wat mensen hebben ingevuld.

    Uit die datumprikker is de datum zondag 13 oktober gekomen (: De meeting zal plaatsvinden in Utrecht (:


    Gaan:
    -Nagaa / Amber, 25 jaar
    -Feinics / Suuz, 22 jaar
    -Eldir/ Nanóuk Kira, 23 jaar
    -Aspromavro/ Anne

    Misschien:
    -Derks / Vincie, 20 jaar
    -TimothyMcGee/ Yolanda, 22 jaar
    -Debbaut/ J., 20 jaar
    -Frodo/ Bes, 21 jaar
    -Hephaistion/ Belle, 22 jaar
    -Perplex/ Ronja, 22 jaar
    -xAjaciedje/ ?, 21 jaar


    *Voor de mensen die hun echte naam liever niet hier online willen, laat me dit dan even weten. Ik ben nu zo vrij geweest om op ieders profiel te kijken, en zijn of haar naam erbij te zetten, als deze op het profiel staat (;

    [ bericht aangepast op 12 okt 2019 - 11:02 ]


    Inspiration can hit you any time

    Croweater schreef:
    (...)
    Jaa dit eigenlijk. Maar Yo jou heb ik al een eeuwigheid niet gezien dus let's go? ;'p


    Deal. Als de locatie haalbaar is en jij en/of Jarne en/of Nanóuk komen ook, dan kom ik ook. 😊


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Dus met andere woorden; er zijn inderdaad wel een aantal mensen die wellicht zouden komen, mocht er iets georganiseerd worden (:
    Mag ik iedereen die 'wellicht' zou gaan, op een lijstje met 'misschien' zetten?

    En zijn er dan toevallig ook nog mensen die zich geroepen voelen om dit samen met mij te organiseren? ;p


    Inspiration can hit you any time

    Nagaa schreef:
    Dus met andere woorden; er zijn inderdaad wel een aantal mensen die wellicht zouden komen, mocht er iets georganiseerd worden (:
    Mag ik iedereen die 'wellicht' zou gaan, op een lijstje met 'misschien' zetten?

    En zijn er dan toevallig ook nog mensen die zich geroepen voelen om dit samen met mij te organiseren? ;p

    Ja hoor, zet mij er maar bij ^^

    Ik wil best wat helpen organiseren, alleen ik weet mijn rooster voor september nog niet... Dus ik weet niet tot in hoeverre dat handig is :')


    From these ashes, I will rise

    *Opend slaperig ogen*

    Een Quizlet meeting wattes?

    Nagaa schreef:
    Dus met andere woorden; er zijn inderdaad wel een aantal mensen die wellicht zouden komen, mocht er iets georganiseerd worden (:
    Mag ik iedereen die 'wellicht' zou gaan, op een lijstje met 'misschien' zetten?

    En zijn er dan toevallig ook nog mensen die zich geroepen voelen om dit samen met mij te organiseren? ;p


    Mij mag je op misschien zetten :)

    Helpen organiseren is niet zo handig gezien alle omstandigheden :/ en ben ook geen kampioen organiseren, oeps


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ik kom gewoon sowieso, ik heb al teveel meetings gemist waarin ik mensen uit de weg ging.


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Feinics schreef:
    (...)
    Ja hoor, zet mij er maar bij ^^

    Ik wil best wat helpen organiseren, alleen ik weet mijn rooster voor september nog niet... Dus ik weet niet tot in hoeverre dat handig is :')


    Ah leuk Feinics!
    Ik zal je een pb sturen (;

    Neaggy schreef:
    *Opend slaperig ogen*

    Een Quizlet meeting wattes?


    Een meeting; een ontmoeting tussen mensen van Quizlet die dat leuk vinden c:

    Derks schreef:
    (...)

    Mij mag je op misschien zetten :)

    Helpen organiseren is niet zo handig gezien alle omstandigheden :/ en ben ook geen kampioen organiseren, oeps

    Top, ik heb je op misschien gezet (: En als je inderdaad al met vanalles bezig bent, kan ik me voorstellen dat helpen organiseren wat lastig is :')

    Lachow schreef:
    Ik kom gewoon sowieso, ik heb al teveel meetings gemist waarin ik mensen uit de weg ging.

    Leuk!(: Ik heb je op 'gaan' gezet (:


    Inspiration can hit you any time

    TimothyMcGee schreef:
    (...)

    Ik. Wil. Jou. Ook. Meeten! _O_
    I’m in


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    Zet mij maar op misschien. ^^


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Zet mij ook maar bij misschien!(:


    Queer zijn is gewoon alles

    TimothyMcGee schreef:
    Zet mij maar op misschien. ^^

    Mij ook
    Ligt ook aan de datum en waar ik dan woon, maar ik wil wel graag (:


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    Ligt er een beetje aan welke locatie, maar een meeting is altijd leuk (:


    It's never gonna happen, Guys.

    Hey ik ben nog nooit naar een meeting gekomen :), maar zou het wel tof vinden omdat ik weinig vrienden heb, ik kom zelf uit Limburg, en ben 21. De locatie maakt mij in principe ook niet veel uit, buiten Groningen en Friesland dan, want das 4 uur voor mij. Het fijne zou zijn als er veel 'vreemde' komen en dat nog niemand elkaar kent, vind ik zelf ook fijner :)

    [ bericht aangepast op 20 juli 2019 - 9:40 ]

    Lijkt me echt tof om Q mensen te ontmoeten. Im in! (Als ik kan ofc)


    Als je altijd jong bent, heb je nooit een jeugd.

    Is het trouwens een idee om het in Utrecht te doen? Redelijk in het midden van Nederland dus voor de Groningers en Limburgers onder ons ook wat eerlijker.
    Met vakantie is het wat onhandig dus misschien beter om in september/oktober een dag in het weekend te doen?


    Als je altijd jong bent, heb je nooit een jeugd.