• Hi everyone!

    Een tijdje terug had ik al een topic gemaakt, waarin ik aangaf dat ik al lang niet meer actief ben geweest op Quizlet. Ik weet dat er vroeger vaak meetings werden georganiseerd (waar ik zelf helaas nooit bij ben geweest, altijd was het te ver weg, te duur, etcetc).

    Dusss... Nu ik weer wat actiever ben hier, ben ik benieuwd of er animo zou zijn voor een nieuwe Quizlet meeting?

    Feinics heeft een datumprikker aangemaakt (klik), die wat mensen hebben ingevuld.

    Uit die datumprikker is de datum zondag 13 oktober gekomen (: De meeting zal plaatsvinden in Utrecht (:


    Gaan:
    -Nagaa / Amber, 25 jaar
    -Feinics / Suuz, 22 jaar
    -Eldir/ Nanóuk Kira, 23 jaar
    -Aspromavro/ Anne

    Misschien:
    -Derks / Vincie, 20 jaar
    -TimothyMcGee/ Yolanda, 22 jaar
    -Debbaut/ J., 20 jaar
    -Frodo/ Bes, 21 jaar
    -Hephaistion/ Belle, 22 jaar
    -Perplex/ Ronja, 22 jaar
    -xAjaciedje/ ?, 21 jaar


    *Voor de mensen die hun echte naam liever niet hier online willen, laat me dit dan even weten. Ik ben nu zo vrij geweest om op ieders profiel te kijken, en zijn of haar naam erbij te zetten, als deze op het profiel staat (;

    [ bericht aangepast op 12 okt 2019 - 11:02 ]


    Inspiration can hit you any time

    Muizlet schreef:
    Is het trouwens een idee om het in Utrecht te doen? Redelijk in het midden van Nederland dus voor de Groningers en Limburgers onder ons ook wat eerlijker.
    Met vakantie is het wat onhandig dus misschien beter om in september/oktober een dag in het weekend te doen?
    Dit klinkt als een goed plan


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    Muizlet schreef:
    Is het trouwens een idee om het in Utrecht te doen? Redelijk in het midden van Nederland dus voor de Groningers en Limburgers onder ons ook wat eerlijker.
    Met vakantie is het wat onhandig dus misschien beter om in september/oktober een dag in het weekend te doen?


    Ik ben ook wel pro Utrecht ja, ik sluit me hierbij aan!


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Muizlet schreef:
    Is het trouwens een idee om het in Utrecht te doen? Redelijk in het midden van Nederland dus voor de Groningers en Limburgers onder ons ook wat eerlijker.
    Met vakantie is het wat onhandig dus misschien beter om in september/oktober een dag in het weekend te doen?

    Als het Utrecht is, is de kans nog groter dat ik er ben, gezien dat een half uurtje fietsen is ^^


    From these ashes, I will rise

    Ik wil al zo lang naar een meeting komen, maar Nederland is zo ver :c als de rit een beetje meevalt, kom ik graag!


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ben door drukte even offline geweest, maar ik heb de lijst weer geüpdate(:

    @Slughorn en @Frodo, ik heb jullie voor nu op 'misschien' gezet, is dat voor jullie okee?
    @xAjaciedje, ik heb jou op 'gaan' gezet, wil je dat, of liever op 'misschien'?

    Wat betreft de plaats en datum, ik zal nog even met Feinics overleggen, maar de kans is groot dat het Utrecht wordt(: Een datum hebben we helaas nog niet (;


    Inspiration can hit you any time

    ^Jep, dankje!


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ik vind het allemaal prima (:


    It's never gonna happen, Guys.

    Zet mij maar op misschien!

    Hangt heel erg van de datum af, maar Utrecht is sowieso haalbaar voor mij *woont 10 minuten van het station*


    Stenenlikker

    Haha, wat grappig. Vroeger wilde ik wel eens naar meetings, maar ging nooit. Ik kijk wel even of de datum schikt, mocht er een geprikt worden. Dan kom ik alsnog.

    (Al ken ik ook echt niemand, gok ik.)


    Tijd voor koffie.

    Als er een datum wordt geprikt, ik kan sowieso niet in augustus.


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Utrecht is voor mij wel te doen. Het hangt wel van de datum af, want het zou wel fijn zijn als ik gratis naar de meeting kan reizen (heb week-ov dat op 16 augustus weer geldig is).
    Dus voor nu: zet mij maar op misschien. (:

    ^ Ik heb jullie erbij gezet (:

    Qua datum en plek, was ik aan het denken (kijk ik ook even naar Feinics als mede-organisator). Zou het leuk zijn om vrijdag 13 september of zaterdag 14 september af te spreken in Tiel? (met ov zo'n 40 minuten van Utrecht). Dan is het gratis festival Appelpop. Ik ben er zelf al vaker geweest, ik vind het zelf altijd erg leuk (:


    Inspiration can hit you any time

    Leuk idee om het op Appelpop te doen! Ik ben alleen bang dat dat voor mij te lang reizen wordt (minimaal 40 minuten extra reistijd).
    Maar mocht het voor de rest beter te doen zijn, dan heb ik gewoon pech haha :b

    Persoonlijk heb ik geen behoefte aan Appelpop, dus dan haak ik sowieso af. Maar ik sta op de misschien lijst dus ben sowieso nog niet zeker of ik kom of niet haha. Don't mind me.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Nagaa schreef:
    ^ Ik heb jullie erbij gezet (:

    Qua datum en plek, was ik aan het denken (kijk ik ook even naar Feinics als mede-organisator). Zou het leuk zijn om vrijdag 13 september of zaterdag 14 september af te spreken in Tiel? (met ov zo'n 40 minuten van Utrecht). Dan is het gratis festival Appelpop. Ik ben er zelf al vaker geweest, ik vind het zelf altijd erg leuk (:

    You've got mail ^^


    From these ashes, I will rise