• Hi everyone!

    Een tijdje terug had ik al een topic gemaakt, waarin ik aangaf dat ik al lang niet meer actief ben geweest op Quizlet. Ik weet dat er vroeger vaak meetings werden georganiseerd (waar ik zelf helaas nooit bij ben geweest, altijd was het te ver weg, te duur, etcetc).

    Dusss... Nu ik weer wat actiever ben hier, ben ik benieuwd of er animo zou zijn voor een nieuwe Quizlet meeting?

    Feinics heeft een datumprikker aangemaakt (klik), die wat mensen hebben ingevuld.

    Uit die datumprikker is de datum zondag 13 oktober gekomen (: De meeting zal plaatsvinden in Utrecht (:


    Gaan:
    -Nagaa / Amber, 25 jaar
    -Feinics / Suuz, 22 jaar
    -Eldir/ Nanóuk Kira, 23 jaar
    -Aspromavro/ Anne

    Misschien:
    -Derks / Vincie, 20 jaar
    -TimothyMcGee/ Yolanda, 22 jaar
    -Debbaut/ J., 20 jaar
    -Frodo/ Bes, 21 jaar
    -Hephaistion/ Belle, 22 jaar
    -Perplex/ Ronja, 22 jaar
    -xAjaciedje/ ?, 21 jaar


    *Voor de mensen die hun echte naam liever niet hier online willen, laat me dit dan even weten. Ik ben nu zo vrij geweest om op ieders profiel te kijken, en zijn of haar naam erbij te zetten, als deze op het profiel staat (;

    [ bericht aangepast op 12 okt 2019 - 11:02 ]


    Inspiration can hit you any time

    22 september is ook voor mij mogelijk, in theorie. Da's het Elfia-weekend, dus ik ben 21 september in Arcen, maar ik weet dus niet hoe het met m'n energielevel zit op 22 september haha. Dus ik blijf op misschien.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Derks schreef:
    22 september is ook voor mij mogelijk, in theorie. Da's het Elfia-weekend, dus ik ben 21 september in Arcen, maar ik weet dus niet hoe het met m'n energielevel zit op 22 september haha. Dus ik blijf op misschien.

    Oh nee haha dat begrijp ik :') Ik laat je op misschien staan (;

    @Hargrove, ik heb je voor nu op misschien gezet, is dat okee? Daarbij begreep ik van xAjaciedje dat ze nog twijfelt of ze überhaupt naar de meeting komt. Dus als dat voor jou de enige reden is, zo ik daar zelf niet zo zwaar aan tillen lijkt me (; Verder wel echt leuk dat je al naar zo veel meetings bent geweest! Leuk om te zien c:


    Inspiration can hit you any time

    Nagaa schreef:
    (...)
    Oh nee haha dat begrijp ik :') Ik laat je op misschien staan (;

    @Hargrove, ik heb je voor nu op misschien gezet, is dat okee? Daarbij begreep ik van xAjaciedje dat ze nog twijfelt of ze überhaupt naar de meeting komt. Dus als dat voor jou de enige reden is, zo ik daar zelf niet zo zwaar aan tillen lijkt me (; Verder wel echt leuk dat je al naar zo veel meetings bent geweest! Leuk om te zien c:


    Is helemaal prima!
    Ja, ik vind het altijd super gezellig en ook leuk om te zien wie nou eigenlijk de persoon achter de user is ^^


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Derks schreef:
    22 september is ook voor mij mogelijk, in theorie. Da's het Elfia-weekend, dus ik ben 21 september in Arcen, maar ik weet dus niet hoe het met m'n energielevel zit op 22 september haha. Dus ik blijf op misschien.
    Same

    Ik heb volgens mij ingevuld dat ik kan, maar toen realiseerde ik me niet dat het dan Elfia is, dus hangt er vanaf of ik naar Elfia kan gaan of niet.


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    Lachow > Weltschmerz


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    22 september kan ik helaas niet, vanwege Elfia :,(

    Omdat een aantal van jullie naar Elfia gaan, hebben Feinics en ik ervoor gekozen om 22 september even los te laten, en de datum weer opnieuw open te laten.
    Dus graag iedereen die interesse heeft, de datumprikker invullen (niemand ziet je emailadres, het is alleen voor ons om makkelijker te zien wie wanneer kan), zodat we kunnen kijken welke datum het beste past (:


    Inspiration can hit you any time

    Feinics schreef:
    Bij deze een datumprikker om te zien wat iedereen het beste uitkomt: Klik!
    Andere deelnemers zijn niet zichtbaar via deze datumprikker voor jullie, zodat niet iedereens e-mailadres zichtbaar is voor het gehele internet (; Uiteraard kan ik de datumprikker gewoon inzien en zien welke data voor mensen het beste uitkomt. Vrijdag t/m zondagen zijn meegenomen; tijd staat nog niet per se vast, maar is eerder een richtlijn.
    More information coming soon!


    Ik heb hem ingevuld ;D


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Het lijkt me eigenlijk wel leuk weer eens naar een meeting te gaan, dus ik heb de datumprikker net ook ingevuld. (:


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Super! c:


    Inspiration can hit you any time

    Ik heb eigenlijk nog geen overzicht van hoe september voor mij zal zijn, dus ik kan nog niet echt de datumprikker invullen.


    Stenenlikker

    Hi guys!
    Nu dat nog een aantal mensen de datumprikker hebben ingevuld, komt zondag 13 oktober ook op als optie c:
    Zijn er mensen die de datumprikker nog niet hebben ingevuld, maar 13 oktober wel zouden kunnen?


    Inspiration can hit you any time

    Hello! (:
    Nog even een update. Er zijn verder geen mensen meer die op dit topic hebben gereageerd, of de datumprikker hebben ingevuld.
    De datum wordt dus gezet op zondag 13 oktober (:

    Ik heb het lijstje in de begintopic even aangepast aan de mensen die ook in de datumprikker hebben aangegeven die dag te kunnen.
    @ Weltschmerz en @ Slughorn; kunnen jullie deze dag ook? Jullie staan op de "Gaan" lijst, maar ik zag jullie zo even niet zo snel in de datumprikker.

    @Alle mensen die op "Misschien" staan, jullie mogen je natuurlijk nog bedenken of jullie 13 oktober mee willen c:


    Inspiration can hit you any time

    Ik kan als het goed is wel gewoon komen dan (:


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    Ik heb niet op de datumprikker gereageerd omdat ik altijd wel kan.


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.