• Hi everyone!

    Een tijdje terug had ik al een topic gemaakt, waarin ik aangaf dat ik al lang niet meer actief ben geweest op Quizlet. Ik weet dat er vroeger vaak meetings werden georganiseerd (waar ik zelf helaas nooit bij ben geweest, altijd was het te ver weg, te duur, etcetc).

    Dusss... Nu ik weer wat actiever ben hier, ben ik benieuwd of er animo zou zijn voor een nieuwe Quizlet meeting?

    Feinics heeft een datumprikker aangemaakt (klik), die wat mensen hebben ingevuld.

    Uit die datumprikker is de datum zondag 13 oktober gekomen (: De meeting zal plaatsvinden in Utrecht (:


    Gaan:
    -Nagaa / Amber, 25 jaar
    -Feinics / Suuz, 22 jaar
    -Eldir/ Nanóuk Kira, 23 jaar
    -Aspromavro/ Anne

    Misschien:
    -Derks / Vincie, 20 jaar
    -TimothyMcGee/ Yolanda, 22 jaar
    -Debbaut/ J., 20 jaar
    -Frodo/ Bes, 21 jaar
    -Hephaistion/ Belle, 22 jaar
    -Perplex/ Ronja, 22 jaar
    -xAjaciedje/ ?, 21 jaar


    *Voor de mensen die hun echte naam liever niet hier online willen, laat me dit dan even weten. Ik ben nu zo vrij geweest om op ieders profiel te kijken, en zijn of haar naam erbij te zetten, als deze op het profiel staat (;

    [ bericht aangepast op 12 okt 2019 - 11:02 ]


    Inspiration can hit you any time

    Nagaa schreef:
    ^ Ik heb jullie erbij gezet (:

    Qua datum en plek, was ik aan het denken (kijk ik ook even naar Feinics als mede-organisator). Zou het leuk zijn om vrijdag 13 september of zaterdag 14 september af te spreken in Tiel? (met ov zo'n 40 minuten van Utrecht). Dan is het gratis festival Appelpop. Ik ben er zelf al vaker geweest, ik vind het zelf altijd erg leuk (:


    Dat is wel veel extra reistijd en ben zelf ook niet van de festivals. Maar als dat het plan is mag je me wel van zeker naar misschien zetten.


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Lachow schreef:
    (...)

    Dat is wel veel extra reistijd en ben zelf ook niet van de festivals. Maar als dat het plan is mag je me wel van zeker naar misschien zetten.


    Ik hoor van meerdere dat er weinig animo is voor Appelpop, dus we laten de meeting gewoon op Utrecht staan (; Mochten er mensen zijn die wel naar Appelpop zouden willen, kan daar natuurlijk gewoon een losse meeting van gemaakt worden (;


    Inspiration can hit you any time

    Ik ben ook anti-appelpop maar die datum vind ik wel oké :) en dan kunnen eventueel de mensen die naar Appelpop willen daarna door, want vanaf Utrecht naar Tiel gaat een sprinter :)


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Bij deze een datumprikker om te zien wat iedereen het beste uitkomt: Klik!
    Andere deelnemers zijn niet zichtbaar via deze datumprikker voor jullie, zodat niet iedereens e-mailadres zichtbaar is voor het gehele internet (; Uiteraard kan ik de datumprikker gewoon inzien en zien welke data voor mensen het beste uitkomt. Vrijdag t/m zondagen zijn meegenomen; tijd staat nog niet per se vast, maar is eerder een richtlijn.
    More information coming soon!


    From these ashes, I will rise

    Zet mij ook maar op misschien 😊
    Ik zou het liefst op een vrijdag afspreken, in verband met ov, maar ik weet me rooster met school nog niet.
    Kortom, als 't op een vrijdag is en ik ben vrij met school, dan kom ik. 😊

    [ bericht aangepast op 2 aug 2019 - 18:11 ]


    You were born original, don't die as a copy.

    De DP is nu door 5 mensen ingevuld en de datum die daar uit rolt is nu 22 september! (Sorry SPECS...)
    Hoe zit iedereen rond die datum?


    From these ashes, I will rise

    Ik wil ook graag komen, maar weet mijn werkrooster nog niet, dus wil jij me op misschien zetten? Ook nog ff een vraag, kennen mensen elkaar al? Ik voel me namelijk snel ongemakkelijk als mensen elkaar al kennen.

    xAjaciedje schreef:
    Ik wil ook graag komen, maar weet mijn werkrooster nog niet, dus wil jij me op misschien zetten? Ook nog ff een vraag, kennen mensen elkaar al? Ik voel me namelijk snel ongemakkelijk als mensen elkaar al kennen.

    Ik ken al wel een paar mensen die op het lijstje staan, o.a. van vorige meetings, maar ik kan niet voor jou bepalen of je je daardoor wel of niet ongemakkelijk voelt. Wel vind ik het alleen maar leuk om nieuwe mensen te leren kennen en valt mij de kliekvorming tijdens meetings altijd alleen maar mee ^^


    From these ashes, I will rise

    Oké, hoe vaker ik het topic langs zie komen, hoe meer het toch gaat kriebelen om eventueel wel te komen.

    Wel zag ik dat een aantal het niet heel prettig vinden als er mensen zijn die elkaar al kennen en ik ken zo'n hand vol van de mensen die op zeker/misschien staan - dit weerhoudt me lichtelijk om te zeggen 'zet mij maar op misschien', omdat ik niet wil dat mensen zich ongemakkelijk gaan voelen (ik vind het niet erg om niet te komen, dus voel je niet verplicht om er ineens 100% oke mee te zijn).

    Wat Suuz hierboven zegt over kliekvorming ben ik het mee eens. Het kan natuurlijk zijn dat iemand jou net niet ligt qua interesses o.i.d. maar ik heb nog nooit meegemaakt dat er mensen buiten werden gesloten op meetings.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Ah SPECS wat leuk dat je misschien ook wilt komen! Ik wil jou echt meeten =D Alleen is 22 september wat tot nu toe staat, helaas niet op een vrijdag :')

    xAjaciedje, ik ken zelf helemaal niemand, en mij maakt het persoonlijk niet zo veel uit of mensen elkaar al kennen. Ik denk dat Feinics en Hargrove daar wel gelijk in hebben, iedereen is daar om iédereen te meeten, want anders zou je ook wel met een select groepje kunnen afspreken. Dus ik denk dat kliekjesvorming wel meevalt:)

    Hargrove, wat leuk dat het je toch begint te kriebelen! ^^ Alleen snap ik idd wel dat je niet wilt dat andere mensen zich ongemakkelijk voelen. Al is het natuurlijk ook niet leuk als jij niet mee zou gaan, alleen daarom, maar je anders eigenlijk wel mee zou willen gaan.


    Inspiration can hit you any time

    Nagaa schreef:
    Ah SPECS wat leuk dat je misschien ook wilt komen! Ik wil jou echt meeten =D Alleen is 22 september wat tot nu toe staat, helaas niet op een vrijdag :')

    xAjaciedje, ik ken zelf helemaal niemand, en mij maakt het persoonlijk niet zo veel uit of mensen elkaar al kennen. Ik denk dat Feinics en Hargrove daar wel gelijk in hebben, iedereen is daar om iédereen te meeten, want anders zou je ook wel met een select groepje kunnen afspreken. Dus ik denk dat kliekjesvorming wel meevalt:)

    Hargrove, wat leuk dat het je toch begint te kriebelen! ^^ Alleen snap ik idd wel dat je niet wilt dat andere mensen zich ongemakkelijk voelen. Al is het natuurlijk ook niet leuk als jij niet mee zou gaan, alleen daarom, maar je anders eigenlijk wel mee zou willen gaan.


    Ik ben toch wel een beetje een 'meetingmama' (I mean, zie dit lijstje haha), dus vandaar dat het toch wel begint te kriebelen.
    Ik vind het niet erg om niet te komen als er een eventuele meerderheid is die zegt 'liever niet'.
    De datum wacht ik sowieso nog even af.

    [ bericht aangepast op 4 aug 2019 - 19:33 ]


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Hargrove schreef:
    (...)

    Ik ben toch wel een beetje een 'meetingmama' (I mean, zie dit lijstje haha), dus vandaar dat het toch wel begint te kriebelen.
    Ik vind het niet erg om niet te komen als er een eventuele meerderheid is die zegt 'liever niet'.
    De datum wacht ik sowieso nog even af.



    Ik vraag me af of er überhaupt mensen zijn die je er niet bij willen hebben alleen omdat je bepaalde mensen al kent.


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Lachow schreef:
    Ik vraag me af of er überhaupt mensen zijn die je er niet bij willen hebben alleen omdat je bepaalde mensen al kent.


    Vanwege deze reactie:
    xAjaciedje schreef:
    Ik wil ook graag komen, maar weet mijn werkrooster nog niet, dus wil jij me op misschien zetten? Ook nog ff een vraag, kennen mensen elkaar al? Ik voel me namelijk snel ongemakkelijk als mensen elkaar al kennen.


    Ik ben alleen vergeten of er meer users waren die dit hadden gezegd, dus vandaar mijn reactie haha.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Hargrove schreef:
    (...)[/b]

    Ik ben alleen vergeten of er meer users waren die dit hadden gezegd, dus vandaar mijn reactie haha.


    Volgensmij gaat het er meer om dat er geen kliekjesvorming is. Ik was ook een van de users die liever meer nieuwe mensen zag, omdat ik van ervaring kan spreken dat er wel vaak aan kliekjesvorming gedaan wordt. Bewust of onbewust. Mensen trekken nou eenmaal sneller op met mensen die ze al kennen.
    Maar dat is geen reden om niet te komen.


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Ik ben eerder met Utrecht meetingen mee geweest en daar vormden zich uiteindelijk wel groepjes. Maar dat was niet omdat mensen elkaar al kenden, maar meer omdat de groep zo groot was (':

    Ik denk niet dat jullie bang moeten zijn voor het feit dat je erbuiten komt te staan. We hebben een meeting met zijn allen en met wat ik tot nu toe heb meegemaakt is dat Quizletters gewoon iedereen verwelkomen (;

    Oh btw, 22 september is voor mij mogelijk. Ik denk dus dat in op zeker kan ^^ Dan ben ik de oude oma van de groep (;

    [ bericht aangepast op 6 aug 2019 - 7:07 ]


    It's never gonna happen, Guys.