• The stakes are high and pointy.





    Williamsbrurg, Virginia • 2019

    Valley Vieuw High is een middelbare school met een breed gamma aan na-schoolse activiteiten met de bedoeling zoveel mogelijk leerlingen te bereiken en klaar te stomen voor hoger onderwijs. Verschillende clubs trekken verschillende types jongeren aan, maar de grootste rivaliteit speelt tussen de immer populaire jocks en cheerleaders en de eeuwig gemeden misfits in het show choir.
    Dit schooljaar is de inzet hoger dan ooit. Wegens bezuinigingen is de schoolraad genoodzaakt één van beide programma's te schrappen. Men heeft besloten dat het team dat zich niet weet te plaatsen voor de Nationals hun subsidies zal verliezen.
    Wie zal winnen? En wie is gedoemd om zijn schoolcarrière als Loser af te sluiten?

    Alsof het high school leven voor de nachtegaaltjes van Valley Vieuw's show choir groep; Double Trebble nog niet moeilijk genoeg was, krijgen ze het nu hoogstwaarschijnlijk pas echt te verduren. De gespierde Valley Vipers van het lacrosse team en hun oogverblindende cheerleaders zijn namelijk niet zomaar van plan hun subsidies af te staan aan een paar ellendige losers.
    De misfits bereiden zich maar beter voor op een hels schooljaar, want als het om winnen gaat is alles fair game.


    • Rollen •

    Double Trebble (Show Choir/Glee Club)
    Laurel Kate Hanson • 15 • Background Vocals • [VC: Janet Devlin] • [FC: Nadine Leopold] • RTP2Hanson
    Layla Monroe • 18 • Choreo • Mrs.Right • RTP3Rionach
    Camilia Bailey • 18 • [FC: Samantha Barks] • RTP3Aspromavro
    Ezra Blake Morrison • 18 • Male Lead • RTP3Venustic
    Roger "Ronnie" Vincent Amber • 18 • Goalie • Twin • [Dylan Sprouse] • RTP2Hargreeves

    The Valley Vipers (Lacrosse Team)
    Nick Adam Hanson • 18 • Defender • Mr. Right • [Harry Raftus] • RTP3Obeah
    Gus Miller • 17 • Attacker • Second in Command • RTP2Klaus
    Charlie "Clyde" Carson Amber • 18 • Captain • [Cole Sprouse] • RTP3Dom
    Roger "Ronnie" Vincent Amber • 18 • Goalie • Twin • [Dylan Sprouse] • RTP2Hargreeves

    The Viper Venoms (Cheerleaders)
    Alexandra Madison Turner • 16 • Klaus
    Sienna Isabella Coleman • 17 • Cheercaptain • [FC: Thylande Blondeau] •RTP3Djablo
    Kaylee Felicia Whitesides • 17 • [FC: Carmella Rose] •RTP3TheCaptain




    [ bericht aangepast op 1 nov 2019 - 21:48 ]


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Ik probeer vanavond te schrijven


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Ik probeer morgen weer te schrijven!


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Sienna Isabella Coleman

    RELATIES
          — Nick Adam Hanson — I can't even imagine my life without you
    Sienna kan zich niet eens meer herinneren wanneer ze Nick heeft leren kennen of hoe. Ze kan zich geen tijd herinneren zonder hem en zou hem ook voor geen goud willen missen. Ze beschouwt hem oprecht als haar maatje en ze beleeft nog altijd veel plezier met hem.

          — Laurel Kate Hanson — I don't know what happend but I miss you
    Sienna en Laurel waren ontzettend hecht. Waar Sienna was, was Laurel, en andersom. Tot Laurel zich steeds afstandelijker begon te gedragen. Sienna heeft diverse pogingen gedaan om hun vriendschap te redden maar na meerdere keren afgewezen te zijn, heeft ze het opgegeven. Ze mist Laurel nog enorm.

          — Jason Leonard Renfield — Jason who?
    Hoewel Sienna's kennissenkring breed is en ze veel gezichten aan een naam kan koppelen, is Jason een naam waar ze bijna nooit van heeft gehoord. Als ze haar zouden vragen wie hij was zou ze werkelijk geen idee hebben wie het was. Ze heeft zijn naam heus wel eens horen vallen maar ze kent er geen gezicht bij.

          — Ronnie Vincent Amber — What kinda fun you up to sweetheart?
    Een dronken avondje eindigde met Ronnie en Sienna in één bed en sindsdien is het een gewoonte geworden om elkaar op te zoeken. Vooral in een dronken bui maar tegenwoordig ook als één van de twee er simpelweg zin in heeft of te veel aan zijn/haar hoofd heeft. Hoewel Sienna zich ergens ontzettend schuldig voelt tegen Kaylee, krijgt ze het niet voor elkaar om bij Ronnie weg te blijven of om hem af te wijzen als hij naar haar toe komt.


    VOORSTELLEN

    Hopelijk kunnen jullie iets met Lexie, anders pas ik haar aan. Ze is een 'klein' beetje boos... (';

    Iemand nog voor Gus?


    Bowties were never Cooler

    KIaus schreef:
    Hopelijk kunnen jullie iets met Lexie, anders pas ik haar aan. Ze is een 'klein' beetje boos... (';

    Iemand nog voor Gus?

    Ik heb nog niks voor Sienna? Maar moet ook nog relaties met je bespreken

    Ik ga meteen even kijken. Zoek je nog iets of heb je zelf al ideetjes voor relaties met Lexie of Gus?

    edit: Ik had al voorstelletjes voor hen geplaatst

    Voorstel Gus
    • Sienna • Let's keep this quiet
    Gus en Sienna kenden elkaar al wel even, maar hebben elkaar echt leren kennen op een plek die beiden het liefst willen vergeten. De tijd waarop beiden in het ziekenhuis terecht kwamen door een probleem wat ze het liefst geheim zouden houden voor de wereld. Ze hebben elkaar gezworen er nooit over te praten en elkaar geheim te houden. Dit heeft ze ook wel dichterbij elkaar gebracht, maar tegelijkertijd brengt het ook wat spanning tussen de twee, omdat geen van beiden wil dat hun geheim uitkomt. Wel houdt hij een onopvallend oogje in het zeil of zij genoeg eet en zij houd een oogje op hem of hij niet weer naar de drank grijpt.

    Voorstel Lexie
    • Sienna • Aye aye Captain
    Lexie heeft veel respect voor haar captain en tegelijkertijd zijn het goede vriendinnen. Ze kunnen het heel goed samen vinden en zijn heel goed op elkaar ingespeeld. Zowel in het team als erbuiten zijn de twee dames twee handen op een buik.

    [ bericht aangepast op 11 aug 2019 - 10:12 ]


    Bowties were never Cooler

    KIaus schreef:
    Ik ga meteen even kijken. Zoek je nog iets of heb je zelf al ideetjes voor relaties met Lexie of Gus?

    edit: Ik had al voorstelletjes voor hen geplaatst

    Voorstel Gus
    • Sienna • Let's keep this quiet
    Gus en Sienna kenden elkaar al wel even, maar hebben elkaar echt leren kennen op een plek die beiden het liefst willen vergeten. De tijd waarop beiden in het ziekenhuis terecht kwamen door een probleem wat ze het liefst geheim zouden houden voor de wereld. Ze hebben elkaar gezworen er nooit over te praten en elkaar geheim te houden. Dit heeft ze ook wel dichterbij elkaar gebracht, maar tegelijkertijd brengt het ook wat spanning tussen de twee, omdat geen van beiden wil dat hun geheim uitkomt. Wel houdt hij een onopvallend oogje in het zeil of zij genoeg eet en zij houd een oogje op hem of hij niet weer naar de drank grijpt.

    Voorstel Lexie
    • Sienna • Aye aye Captain
    Lexie heeft veel respect voor haar captain en tegelijkertijd zijn het goede vriendinnen. Ze kunnen het heel goed samen vinden en zijn heel goed op elkaar ingespeeld. Zowel in het team als erbuiten zijn de twee dames twee handen op een buik.


    Ik vind het prima c:

    Ik ga mijn best doen om uiterlijk morgen wat te posten. (Duurt nu deels wat langer door mijn vakantie, maar dat zou geen excuus moeten zijn.)


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Djablo schreef:
    (...)
    Ik vind het prima c:


    Zal ik Gus naar haar sturen?


    Bowties were never Cooler

    KIaus schreef:
    (...)

    Zal ik Gus naar haar sturen?

    Oh dat zou fijn zijn!

    Waar is ze/zullen ze zijn?


    Bowties were never Cooler

    Morgen ga ik aan de schrijf met de Hansons.


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Is er nog iemand waar ik Max naar toe kan sturen?


    Tommi, ich glaub, ich hab' Heimweh. Ich will mal wieder am Rhein stehen.

    Norris schreef:
    Is er nog iemand waar ik Max naar toe kan sturen?

    Van mij mag hij Sienna en Gus wel storen als Klaus dat prima vindt? c:

    Ik vind het prima, maar dan zal Gus niet meer vrijuit spreken


    Bowties were never Cooler