• The stakes are high and pointy.





    Williamsbrurg, Virginia • 2019

    Valley Vieuw High is een middelbare school met een breed gamma aan na-schoolse activiteiten met de bedoeling zoveel mogelijk leerlingen te bereiken en klaar te stomen voor hoger onderwijs. Verschillende clubs trekken verschillende types jongeren aan, maar de grootste rivaliteit speelt tussen de immer populaire jocks en cheerleaders en de eeuwig gemeden misfits in het show choir.
    Dit schooljaar is de inzet hoger dan ooit. Wegens bezuinigingen is de schoolraad genoodzaakt één van beide programma's te schrappen. Men heeft besloten dat het team dat zich niet weet te plaatsen voor de Nationals hun subsidies zal verliezen.
    Wie zal winnen? En wie is gedoemd om zijn schoolcarrière als Loser af te sluiten?

    Alsof het high school leven voor de nachtegaaltjes van Valley Vieuw's show choir groep; Double Trebble nog niet moeilijk genoeg was, krijgen ze het nu hoogstwaarschijnlijk pas echt te verduren. De gespierde Valley Vipers van het lacrosse team en hun oogverblindende cheerleaders zijn namelijk niet zomaar van plan hun subsidies af te staan aan een paar ellendige losers.
    De misfits bereiden zich maar beter voor op een hels schooljaar, want als het om winnen gaat is alles fair game.


    • Rollen •

    Double Trebble (Show Choir/Glee Club)
    Laurel Kate Hanson • 15 • Background Vocals • [VC: Janet Devlin] • [FC: Nadine Leopold] • RTP2Hanson
    Layla Monroe • 18 • Choreo • Mrs.Right • RTP3Rionach
    Camilia Bailey • 18 • [FC: Samantha Barks] • RTP3Aspromavro
    Ezra Blake Morrison • 18 • Male Lead • RTP3Venustic
    Roger "Ronnie" Vincent Amber • 18 • Goalie • Twin • [Dylan Sprouse] • RTP2Hargreeves

    The Valley Vipers (Lacrosse Team)
    Nick Adam Hanson • 18 • Defender • Mr. Right • [Harry Raftus] • RTP3Obeah
    Gus Miller • 17 • Attacker • Second in Command • RTP2Klaus
    Charlie "Clyde" Carson Amber • 18 • Captain • [Cole Sprouse] • RTP3Dom
    Roger "Ronnie" Vincent Amber • 18 • Goalie • Twin • [Dylan Sprouse] • RTP2Hargreeves

    The Viper Venoms (Cheerleaders)
    Alexandra Madison Turner • 16 • Klaus
    Sienna Isabella Coleman • 17 • Cheercaptain • [FC: Thylande Blondeau] •RTP3Djablo
    Kaylee Felicia Whitesides • 17 • [FC: Carmella Rose] •RTP3TheCaptain




    [ bericht aangepast op 1 nov 2019 - 21:48 ]


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Iemand voor mijn dame of heer?


    Bowties were never Cooler

    Lexie of Gus mogen Kaylee en June wel gezelschap bieden?


    Do I look like Mother Teresa?

    Ik heb Clyde even aangepast zodat hij naar Ezra toe kan c;


    How far is far

    TheCaptain schreef:
    Lexie of Gus mogen Kaylee en June wel gezelschap bieden?


    Hoeveel drama wil je hebben? (;


    Bowties were never Cooler

    Ik heb zin om Nick een mogelijks moment tussen Clyde en Ezra te laten verpesten (met de allerbeste bedoelingen uiteraard, my innocent bean :') ). Hmm, should I? :p


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Gibbler schreef:
    Ik heb zin om Nick een mogelijks moment tussen Clyde en Ezra te laten verpesten (met de allerbeste bedoelingen uiteraard, my innocent bean :') ). Hmm, should I? :p

    Hahaha oh dear, laat Nick vooral doen wat hij niet laten kan :’D


    How far is far

    KIaus schreef:
    (...)

    Hoeveel drama wil je hebben? (;


    Hoe meer drama des te beter, hahaha


    Do I look like Mother Teresa?

    Gibbler schreef:
    Ik heb zin om Nick een mogelijks moment tussen Clyde en Ezra te laten verpesten (met de allerbeste bedoelingen uiteraard, my innocent bean :') ). Hmm, should I? :p


    Ik vind het goed alleen zou ik wel eerst zelf nog even met Ezra willen posten. ;3


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    Is prima, ik was ook aan het wachten op jouw mening ^_^


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    TheCaptain schreef:
    (...)

    Hoe meer drama des te beter, hahaha


    Lexie en Kaylee dan?


    Bowties were never Cooler

    KIaus schreef:
    (...)

    Lexie en Kaylee dan?


    Ik vind het goed


    Do I look like Mother Teresa?

    Hii guys, sorry voor de radiosilence, ik ben een beetje high on painkillers en druk met te veel. Ik zou echter alsnog graag meedoen want ik vind deze rpg en Sienna gewoon te leuk.

    Mijn eerste vraag; wie zoekt nog wat voor relaties? Ik had voor Siënna vrij weinig en heb ook lang niet alles teruggelezen omdat ik het toch niet onthoud. Doe eventueel een gb om iets af te spreken? ;D Dan ga ik wel een lijstje maken om alles bij te houden maar voorstellen ben ik niet zo goed in.

    Ten tweede; bij wie kan ik joinen met haar? (:

    Gibbler schreef:
    Nick Adam Hanson



    Voorstellen

          • Sienna Isabella Coleman:
    Nick kent deze dame al van toen ze nog een ukje was en bij hen thuis met Laurel kwam spelen. Maar al te vaak was hij model (lees slachtoffer) tijdens hun modeshows of had hij plots een gezicht vol make-up. Ook nu nog is hij close met Sienna en het gebeurt wel wekelijks dat je hem met Sienna over de schouder door de gang ziet hollen, beiden schaterend van het lachen. Hij vindt her dan ook doodzonde dat Laurel en zij uit elkaar gegroeid zijn en heeft al meerdere pogingen gedaan de twee weer bij elkaar te krijgen


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Gibbler schreef:
    (...)


    Ik had hem en Laurel gelezen en ik vond die beide leuk, dus prima c:

    Zal ik eerst even op Ronnie wachten voor ik met Ezra reageer??


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.