• Hoi hoi iedereen,

    Het is ondertussen weer een tijdje geleden dat ik nog online ben geweest, maar Quizlet leek me even de ideale plek om mijn vraag te stellen. :)

    Ik ben ondertussen in mijn laatste jaar van mijn bacheloropleiding aanbeland en ik heb besloten mijn bachelorproef (een scriptie, wetenschappelijk onderzoek) uit te stellen tot in augustus, wat mogelijk is in mijn school. Het probleem is natuurlijk dat dit wil zeggen dat ik maar een kans heb en dat maakt me een beetje nerveus.

    Normaal gezien zal mijn volledige scriptie af zijn over enkele dagen en de inleverdatum is 16 augustus, wat ik op die manier heb gepland, want er zijn nog enkele andere zaken die ik tegen dan ook in orde moet brengen.

    Dit wil dus zeggen dat ik nog enkele dagen heb vooraleer ik mijn paper daadwerkelijk moet indienen en ik vroeg me af of het misschien een goed idee was ze te laten nakijken door een van die diensten die je online kan vinden. Ze zijn best duur, maar ik wil er ook gewoon door zijn natuurlijk.

    Ik vroeg me af of er mensen hier zijn die er al ervaring mee hebben of die me een goede plek kunnen aanraden waar ik mijn scriptie kan laten nalezen.

    Heel erg bedankt voor jullie hulp!

    ~ Felicia / Agree


    What would Emma do?

    Ik corrigeer zelf ook scripties (hoewel wel meer manuscripten) en ik heb een tijdje voor Scribbr gewerkt en die kan ik echt aanraden, ik weet zeker dat je daar waar voor je geld krijgt. (:


    Every villain is a hero in his own mind.