• • CLASS OF 1986 •

    2019 - Waarschijnlijk heeft iedereen wel eens gehoord dat het 'vroeger allemaal beter was'. Iedereen kijkt wel eens terug op de goede oude tijd, toen alles veel simpeler leek te zijn. Van ouderen tot volwassenen met gezinnen tot tieners, iedereen kan wel meerdere verhalen ophalen waardoor het allemaal zo mooi leek. Maar er wordt natuurlijk ook nagedacht over keuzes en hoe het allemaal anders had kunnen lopen als je andere keuzes had gemaakt. Maar wat als jij de kans krijgt om de start van je volwassen leven opnieuw te doen? Maak jij dezelfde keuzes die leiden tot hetzelfde leven, of doe je er alles aan om een nieuw pad op te gaan...

    Los Angeles ~ 1985 - Het is 2 september, wat voor duizenden leerlingen betekent: Back to school. Voor een grote groep leerlingen van Evermore High School is dit het begin van hun senior year.
    Een aantal leerlingen wordt met een grote shock wakker en dit heeft een goede reden. Tijdens het slapen lijken ze ruim 30 jaar terug in de tijd te zijn gegaan, terug naar hun senior year waar ze nog zo vaak over hebben verteld. Er lijkt geen weg terug te zijn en het aan anderen vertellen zou geen nut hebben. Wie zou ze geloven? Het klinkt ook wel heel raar. Ze kunnen niks anders doen dan het voor nu accepteren en meegaan in de goede oude tijd die ze zo goed kennen. Voor sommigen kan dit een kans zijn om deze mooie tijd enkel te herleven, voor anderen een mogelijkheid om andere keuzes te maken. Betere keuzes, die je leven kunnen veranderen en deze keer voorgoed..

    LET'S TALK c:


    El Diablo.

    Hargreeves schreef:


    Wat ik zoek en al heb voor Darla:

    -beste vriendin: Sami
    - Frenemies: Billy
    - Partners in crime (waar ze dus rebelse dingen mee doet): Liz
    - Rebel group! : Liz, Sami, ...
    - Evt een Ex/ fling/ ons Jerome, Nathan (in youth and future), Billy (Future)
    - Iemand die ze echt niet mag
    - Iemand waar ze wat jaloers op is
    - iemand waartegen ze redelijk bitchy kan zijn
    - evt een collega van scoops ahoy :'D



    Wat ik zoek voor Scotty:

    -Best friend: Jerome
    -Arch enemie
    - Iemand waar hij bijles aan geeft Sami
    - iemand waarop hij een crush heeft (kunnen meerdere meisjes zijn)
    - Bullies (waar hij dus wraak op wilt) Nathan
    - een rivaal op wiskundig vlak Jerome
    -goede vrienden
    -Iemand die Scotty misschien helpt door hem te leren praten met meiden.




    Kan Awsten zich nog aansluiten bij het rebellen groepje? :Y)


    How far is far

    Easier schreef:
    (...)
    Kan Awsten zich nog aansluiten bij het rebellen groepje? :Y)


    Van mij mag dat wel (nerd)

    @klaus I love it! :Y)

    Easier schreef:
    (...)
    Kan Awsten zich nog aansluiten bij het rebellen groepje? :Y)


    Yass c:!


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    KIaus schreef:
    Relatievoorstellen Jerome
    • Alex • Great customer. Just don't tell Jasper
    Alex is altijd meer een vriend, en concurrent, van Jerome's broer Jasper geweest, maar op een vlak hebben hij en Jerome veel contact gehad. Jerome was namelijk Alex' vaste dealer en leverancier van drugs, en van drank en sigaretten toen hij nog minderjarig was. Het is nooit echt verder gegaan dan puur zakelijk, en toen Jerome promoveerde en het dealen achter zich liet, zijn de twee contact verloren. Wel ziet Jerome af en toe nog papieren langs komen met zijn achternaam erop, omdat de zaken van zijn familie echt niet altijd 100% zuivere koffie zijn.

    Het zijn maar voorstellen. Alles kan en mag nog worden aangepast. Roep maar.

    sounds amazing to me! c:


    you've got my heart on overdrive.

    KIaus schreef:
    Relatievoorstellen Jerome
    • Samantha • My brother's partying friend
    Jerome kent Sami vooral via zijn broer. Zij hingen altijd in dezelfde groep rond, maar eigenlijk nooit met Jerome. Wel hebben ze af en toe gesproken net voor of tijdens een feestje, of als ze ergens een briefje voor nodig had wat haar ouders niet wilden schrijven. Hij kent haar eigenlijk niet, maar heeft er eigenlijk ook niet echt moeite voor gedaan.
    • Darla • Ex, friend, and great alibi
    Darla en Jerome hebben kort een fling gehad in High School. Ook leverde hij haar wiet en sigaretten. Na school hingen ze ook wel eens rond bij de rolschaatsbaan als ze allebei niets te doen hadden. De dynamiek tussen de twee veranderde toen bleek dat Jerome per ongeluk een ander meisje zwanger had gekregen. Darla was boos op hem, maar over tijd ging het wel weer beter tussen de twee. Ze zijn elkaar over de jaren minder gaan spreken, maar de vriendschap bleef. Het enige was, toen Drla naar de politie academie ging, dat Jerome niet als snitch bekend wilde staan. Hij heeft het met zijn meerdere besproken en op dit moment spreekt hij af en toe met haar af, maar altijd op een plek waar nog iemand van de bende aanwezig is, zodat er geen geruchten van snitching ontstaan. Weel probeert hij soms dingen bij haar los te peuteren, maar hij heeft vooral gemerkt dat haar goed te vriend houden betekent dat hij en zijn zaken redelijk veilig zijn. Zij denkt nog altijd dat hij in een broodjeszaak werkt, het front voor zijn echte kantoor.
    • Heather • Ik weet het niet, sorry. Heb jij een idee?
    • Ashley • Jasper's friend
    Jerome heeft Ashley nooit gekend. Zij en Jasper hadden wel goed contact, en ze is ook wel eens bij hen thuis geweest, maar Jerome kent haar niet.
    • Elizabeth • Best to stay away as much as possible
    Jerome bleef graag wat meer in de schaduw op school, waardoor een vriendschap met het meisje wat altijd wel aandacht kreeg, zelfs al was het negatief, toch niet heel aantrekkelijk voor hem was. Hij heeft zo nu en dan wel eens zijn bek open getrokken als het pesten van verbaal oversloeg naar fysiek, maar verder heeft hij zich er nooit mee bemoeid. Soms liet hij een pakje sigaretten achter voor het meisje, om haar toch wat te steunen, maar alleen als hij het zelf kon missen. Verder bleef hij maar gewoon uit haar buurt, niet omdat hij haar onaardig vond, want hij kende haar helemaal niet, maar omdat hij zelf niet in de belangstelling wilde staan of in de problemen wilde komen.

    • Scott • How did we become friends? Anyways, I'm glad we did
    Je zou nooit denken dat Scott en Jerome ooit vrienden zouden worden, zij zelf ook niet, maar het is zo gelopen. Ze waren in High School allebei al wel buitenbeentjes, maar meer dan af en toe samen lunch eten zat er in het begin niet in. Dit veranderde toen Jerome een keertje een hoger cijfer haalde dan Scott bij wiskunde. Dat was het moment dat Scott wat nieuwsgierig op Jerome afstapte. De twee raakten aan de praat en bleken best wat dingen gemeen te hebben. Ook vond Jerome het fijn om niet alleen te hoeven zijn als hij geen werk had en Jasper ergens anders mee bezig was. Wel heeft hij ervoor gezorgd dat Scott is begonnen met roken, maar goed, Na Michael en zeker na school is de vriendschap verwaterd, maar de twee hebben nog altijd zo nu en dan contact. Zo is Jerome naar Scott's bruiloft geweest en paste Michael soms op Scott's kinderen.
    • Billy • Jasper's friend
    Jerome heeft Billy nooit gekend. Hij en Jasper hadden wel goed contact, en hij is ook wel eens bij hen thuis geweest, maar Jerome kent hem niet.
    • Awsten • Ik weet het niet, sorry. Heb jij een idee?
    • Casey • I'm your business partner you don't even know exists.
    Jerome en Casey hebben elkaar nooit echt gekend op school, en nog altijd kent Casey Jerome niet. Jerome heeft intussen wel veel inzicht in het bedrijf waar Casey werkt, want ondanks dat velen denken dat de onderwereld echt los staat van de bovenwereld, is dat echt niet zo. Hij weet dus prima hoe het bedrijf werkt en wat Casey er allemaal doet. Het kan hem alleen allemaal weinig schelen, al is het soms leuk om de naam van een oud-klasgenoot langs te zien komen.
    • Alex • Great customer. Just don't tell Jasper
    Alex is altijd meer een vriend, en concurrent, van Jerome's broer Jasper geweest, maar op een vlak hebben hij en Jerome veel contact gehad. Jerome was namelijk Alex' vaste dealer en leverancier van drugs, en van drank en sigaretten toen hij nog minderjarig was. Het is nooit echt verder gegaan dan puur zakelijk, en toen Jerome promoveerde en het dealen achter zich liet, zijn de twee contact verloren. Wel ziet Jerome af en toe nog papieren langs komen met zijn achternaam erop, omdat de zaken van zijn familie echt niet altijd 100% zuivere koffie zijn.
    • Nathan • Jasper's friend, my foe
    Op school heeft Jerome niets met Nathan te maken gehad. Hij heeft wel gezien dat Nathan houd van een drankje, maar meer niet. Hij was een goede vriend van zijn broer Jasper, en hij is ook wel eens bij hen thuis geweest, maar Jerome kent hem niet. In hun latere leven hoorde Jerome meer van hem, en bleef hij niet gewoon 'Jasper's vriend'. De FBI is voor iemand die in en voor de onderwereld werkt namelijk een organisatie die enkel doem en verderf zaait. Het zijn mensen waar je ver van moet wegblijven. Hij hoopt altijd maar dat Nathan niet in die divisie werkt, maar ontloopt hem het liefst wel als het even kan.

    Het zijn maar voorstellen. Alles kan en mag nog worden aangepast. Roep maar.

    Voor Billy en Jerome vind ik het prima, voor Awsten en Jerome kijk ik vanavond even c;


    How far is far

    M00NCHILD schreef:
    (...)

    Van mij mag dat wel (nerd)

    Yay hehe


    How far is far

    Lizzo >>> Dacre c;


    El Diablo.

    • Sami: Sami was iemand waar Liz vroeger van uit de buurt bleef. Puur omdat ze met de populaire cliques omging en deze betekenden altijd gevaar voor haar. Als het neerkomt op de popu's van de school heeft Liz altijd maar één beeld van hen in haar hoofd. Gemeen, rijk, egoïstisch, narcistisch, noem maar op. Maar wie weet, nu Liz langzamerhand de moeite doet om vrienden te maken en Darla als één van hen zal hebben, zal het misschien mogelijk zijn dat Sami de stereotype van Liz doorbreekt en ze vrienden worden? Of toch niet?
    • Darla: Vroeger vond Liz Darla altijd stiekem wel cool, maar durfde ze nooit echt om op haar af te stappen en de moeite te doen om een gesprek met haar aan te knopen. Ze had altijd wel gewenst om een vriendin zoals Darla te hebben of om überhaupt een vriendin te hebben die haar normaal behandelde. Nu gaat ze die kans niet nog een keer missen. Who knows what adventures awaits them?
    • Heather: ?? I honestly don't know? Hoogst waarschijnlijk besteden ze nooit aandacht aan elkaar omdat ze heel erg van elkaar verschillen.
    • Ashley: ??
    • Scotty:
    • Billy:
    • Awsten:
    • Casey:
    • Alex:
    • Nathan: Nothing much really. They're opposites.
    • Jerome:

    Ik ga deze nog bijwerken c: stay tuned. Any suggestions are welcome.

    KIaus schreef:
    Relatievoorstellen Jerome
    • Nathan • Jasper's friend, my foe
    Op school heeft Jerome niets met Nathan te maken gehad. Hij heeft wel gezien dat Nathan houd van een drankje, maar meer niet. Hij was een goede vriend van zijn broer Jasper, en hij is ook wel eens bij hen thuis geweest, maar Jerome kent hem niet. In hun latere leven hoorde Jerome meer van hem, en bleef hij niet gewoon 'Jasper's vriend'. De FBI is voor iemand die in en voor de onderwereld werkt namelijk een organisatie die enkel doem en verderf zaait. Het zijn mensen waar je ver van moet wegblijven. Hij hoopt altijd maar dat Nathan niet in die divisie werkt, maar ontloopt hem het liefst wel als het even kan.

    Het zijn maar voorstellen. Alles kan en mag nog worden aangepast. Roep maar.


    Sounds good to me, ik ga het erbij zetten ;D

    Woah, ik heb dit topic volledig gemist D:


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Hey jongens sorry dat ik nog niet echt actief ven geweest heb deze week introweek in Groningen en had gedacht dat ik nog wel tijd had voor relaties maar blijkbaar niet hihi dus ik kan er pas zondag echt voor zitten. :3


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    Ik zit eraan te denken het speeltopic maandag te openen, komt dit voor iedereen uit? c;


    El Diablo.

    Prima!


    Bowties were never Cooler

    Goed voor mij ^_^


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Yess (: