• • CLASS OF 1986 •

    2019 - Waarschijnlijk heeft iedereen wel eens gehoord dat het 'vroeger allemaal beter was'. Iedereen kijkt wel eens terug op de goede oude tijd, toen alles veel simpeler leek te zijn. Van ouderen tot volwassenen met gezinnen tot tieners, iedereen kan wel meerdere verhalen ophalen waardoor het allemaal zo mooi leek. Maar er wordt natuurlijk ook nagedacht over keuzes en hoe het allemaal anders had kunnen lopen als je andere keuzes had gemaakt. Maar wat als jij de kans krijgt om de start van je volwassen leven opnieuw te doen? Maak jij dezelfde keuzes die leiden tot hetzelfde leven, of doe je er alles aan om een nieuw pad op te gaan...

    Los Angeles ~ 1985 - Het is 2 september, wat voor duizenden leerlingen betekent: Back to school. Voor een grote groep leerlingen van Evermore High School is dit het begin van hun senior year.
    Een aantal leerlingen wordt met een grote shock wakker en dit heeft een goede reden. Tijdens het slapen lijken ze ruim 30 jaar terug in de tijd te zijn gegaan, terug naar hun senior year waar ze nog zo vaak over hebben verteld. Er lijkt geen weg terug te zijn en het aan anderen vertellen zou geen nut hebben. Wie zou ze geloven? Het klinkt ook wel heel raar. Ze kunnen niks anders doen dan het voor nu accepteren en meegaan in de goede oude tijd die ze zo goed kennen. Voor sommigen kan dit een kans zijn om deze mooie tijd enkel te herleven, voor anderen een mogelijkheid om andere keuzes te maken. Betere keuzes, die je leven kunnen veranderen en deze keer voorgoed..

    LET'S TALK c:


    El Diablo.

    Hargreeves schreef:
    (...)

    yay! c:

    Zal ik eerst beginnen of zijn jullie al begonnen? :p

    Yas is goed c:

    Ik heb Awsten nog beschikbaar voor wie wil ^^


    How far is far

    Is mij om het even


    Bowties were never Cooler

    Hargreeves schreef:
    (...)

    yay! c:

    Zal ik eerst beginnen of zijn jullie al begonnen? :p


    Ik heb morgenochtend pas weer tijd ;D

    ik heb even gekeken naar alle personages die meedoen en heb even opgelijst wat ze kunnen zijn van alex.

    Ashley:
    don't really know yet, sorry.


    Awsten:
    don't really know yet, sorry. maybe friends?


    Billy:
    don't really know yet, sorry. maybe friends?


    Casey:
    "You've changed." Casey was degene die hij eigenlijk altijd aan de kant duwde, als hij daar zin in had. Heel af en toe belandde de arme jongen zelfs in een kluisje. Als hij gefrustreerd was, kon de jongen een klap verwachten. Het werd uiteindelijk zo dat Casey zijn standaard 'object' werd om op los te gaan, als hij gefrustreerd was. Achteraf, op latere leeftijd, heeft hij er nog dikwijls op terug gedacht.

    Darla:
    "You're nice. I like you." Ze is één van de enige meiden die hij niet wilde lastigvallen - wat hij normaliter wel doet. Dit omdat ze altijd wel aardig tegen hem was en waar hij normaal gezien gebruik maakt van het aardige gedoe, deed hij dit nu niet. Hij is haar meer als een vriendin beginnen zien. Na zijn senior year hebben ze geen contact meer gehad, buiten het feit dat hij haar, eens de social media boven water kwam, online wel eens heeft opgezocht.


    Heather:
    don't really know yet, sorry.


    Jerome:
    "Give me the good stuff." Alex is altijd een klant geweest van hem. Hij haalde zijn drank, sigaretten én drugs toen hij minderjarig was bij Jerome. Zo hebben de twee elkaar een beetje leren kennen. Echt vrienden zijn ze nooit geweest, omdat het niet bepaald slim was om bevriend te zijn met je dealer. Ze hebben het dan ook puur zakelijk gehouden. Na zijn senior year zijn ze het contact verloren.


    Jessie:
    "Why do you always talk so much?" Alex heeft het absoluut niet op mensen die continu praten, waardoor hij het met Jessie niet zo goed kon vinden. Begrijp hem niet verkeerd, hij heeft de jongen nooit een klap verkocht of uitgescholden omdat hij zoveel praatte, maar hij mag hem niet zo. Ze hebben dan ook nooit contact gehad met elkaar. Ze probeerden elkaar toch heel goed te vermijden, dit om complicaties te voorkomen.

    Liz:
    "I like your hair, it's funny." Vanaf het moment dat hij wist dat ze hield van het breken van regels en sigaretten, vond hij haar fascinerend. Hij houdt niet zo van regels en wil ze liever breken dan opvolgen, daarom leek ze hem enorm interessant om mee rond te hangen.


    Nathan:
    "I like you, bro." Nathan is één van zijn beste vrienden, dit omdat hij ook tot de populaire groep behoort - als is dat dan wel door het sporten. Als hij een sportwedstrijd heeft, dan zal Alex 9/10 keer komen kijken. Hij mag Nathan enorm en kan heel erg goed opschieten met hem. Na zijn senior year hebben ze een tijdje contact gehad maar dat is helaas na een paar maanden weggegaan. Dat is vrijwel het enige waar hij nu verandering in wil brengen.


    Samantha:
    "Hey there, you look cute." Alex heeft haar altijd een knappe meid gevonden, desondanks ze totaal niet zijn type is. Het leuke is dat ze ook tot de populaire groep behoort. Hij heeft een tijd lang geprobeerd bij haar, mede omdat ze naïef was, maar heeft het uiteindelijk opgegeven wegens onbekende redenen.


    Scott:
    "No, that's not how you do this kind of things, Scott." Waar hij dacht dat Scott een beetje idioot zou zijn, bleek de jongen een best goede hulp voor hem. Hij is enorm hopeloos bij meiden, waardoor Alex heeft besloten om hem te helpen, in ruil voor iets. De jongen moest hem helpen met wiskunde en fysica, twee vreselijke vakken die hij écht niet leuk vindt en daardoor écht niet kan. Dit verliep veel beter met de hulp van Scott. Na zijn senior year heeft hij Scott zijn gang laten gaan, aangezien hij zijn hulp niet meer nodig had.

    even laten weten indien het goed is/iets aangepast moet worden/toevoegingen moeten gedaan worden. c: verder, mochten er personages zijn waar ik hem nu naar toe kan sturen.. laat maar weten.


    you've got my heart on overdrive.

    Ik vind ze allemaal prima!

    Easier schreef:
    (...)
    Yas is goed c:

    Ik heb Awsten nog beschikbaar voor wie wil ^^

    Ashley? We hadden alleen (nog) niks afgesproken volgens mij

    Sorry dat het zo lang heeft geduurd, maar ik heb mijn rol nu eindelijk volledig af dus ga even berichtjes rond sturen voor relatie's. !!


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    Djablo schreef:
    (...)
    Ashley? We hadden alleen (nog) niks afgesproken volgens mij

    Is prima voor mij hoor c: Ik zal even switchen naar GB zodat we een relatie kunnen bespreken!


    How far is far

    Iemand waar Sami heen kan/wilt betrekken in een post? c;


    El Diablo.

    Dacre schreef:
    Iemand waar Sami heen kan/wilt betrekken in een post? c;

    Casey neemt haar en zijn zusje mee in de auto, naar school toe?


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Hanson schreef:
    (...)
    Casey neemt haar en zijn zusje mee in de auto, naar school toe?


    Sounds good! ^^


    El Diablo.

    Is er trouwens nog een vrijwilliger om Ashley af te leiden na haar break up met Nathan? Mag ook iets eenmaligs zijn

    Easier > Teeth


    How far is far

    Ik heb morgen een vrije ochtend en dan ga ik even zitten om te schrijven.
    Het is al zo hectisch geweest deze week.


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Ik kom er niet meer aan toe vandaag. Het is tot nu toe een helse week op het werk geweest waardoor ik al vrij veel overuren gemaakt hebt. Ik ben pompaf.
    Dacre, je hoeft dus ook niet per se op mij te wachten. Ik spring in wanneer ik kan.


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.