• HEARTBEAT ISLAND
    ROLLENTOPIC • PRAATTOPIC • SPEELTOPIC

    —— R U L E S      F O R      T H E      R P G ——
    q regels natuurlijk • doe enkel mee bij motivatie • maximaal twee rollen per persoon • graag originele personages • minimaal van 200 woorden • bij vragen moet je ze vooral stellen • post minstens eens per week • OOC in het praattopic • wees respectvol • geen orpg's of perfecte personages • 16+ mag, wees duidelijk met aangeven ervan • alleen ik maak nieuwe topics

    B A C K G R O U N D ——
    In een toekomst, enkele jaren hier vandaan blijkt dat wat wetenschappers al jaren "de verwarming van de aarde" noemen, waarheid blijkt te zijn. Er kwam nieuw land bij, gezien de zeelevels daalden, wat betekende dat er meer ruimte was voor de groeiende mensenmassa. Echter met de komst van meerdere mensen, komen er ook steeds meer rotte eieren bij natuurlijk. Het volk dat de criminele kant opgaat stijgt steeds meer, waardoor de terugkomst van strafkolonies ook weer opbloeit. Dit werd een plek waar het uitschot terecht kon, zodat de gevangenissen meer ruimte hadden voor de nieuwe zaken.

    Ondanks dat de wereld wat moderner is geworden, lijkt alles op het eiland eerder op een primitieve levensstijl. Er is geen technologie te vinden, iets waar zelfs de bewakers mee moeten leven. Zelfs in hun barakken is er niets te vinden, zelfs geen telefoon. Tenminste, dat hoort niet te zijn, maar er zitten altijd wel wat rebellen tussen, zelfs onder de bewakers. De gevangenen kunnen er dus wel aan komen, maar het is heel zelden. En mocht het naar buiten komen dan je zoiets bezit, reken er maar op dat je leven vanaf dat moment in gevaar komt, gezien roddels maar al te snel rondgaan en er altijd wel iemand geneigd is je leven te nemen zonder vragen te stellen.

    —— S T O R Y

    Zoals verwacht, nemen wij gevangenen op ons, als je ze dat nog kan noemen. Technisch gezien zijn ze vrijer dan in een gevangenis, al zitten ze vast op het eiland vol criminelen, als het ware. Dit zijn de gevaarlijke personen die ze niet meer de mensheid in kunnen gooien, maar ook niet langer in simpele cellen kunnen houden. De personen die iets toe gaan voegen aan de toekomst, door hard te werken om het eiland acceptabel te maken voor de mensheid. Hun manier van leven is onmenselijk te noemen, met teveel mensen in één ruimte, geen privacy bij het douchen en waar je het eten liever ontwijkt dan eet, ondanks dat je in een vreselijke hitte moet gaan werken. Niet alleen de zelfmoordpercentages zijn omhoog gegaan, maar ook zeker de moordpercentages. Het is echter niet alsof iemand hier ook maar wat om geeft, waardoor het genegeerd wordt en mensen ermee weg kunnen komen. De bewakers zijn er alleen maar voor het publieke oog, en natuurlijk houden ze het in de gaten of er iemand ontsnapt, maar buiten dat wordt er voor alles een oogje of twee dichtgehouden.
          De bewakers zijn in de meeste gevallen degene die dingen uitspoken en de gevangenen uitdagen door streken uit te halen, en als dat niet werkt dwingen ze de gevangenen wel.

    J O B S ——
    Op dit moment heeft de opruiming van het strand de prioriteit gekregen op het eiland, het ligt hier namelijk vol met puin en stenen van elke grote — die in zijn geheel moeten verdwijnen. Het is alweer de derde locatie, en deze is pas een week van start gegaan. Gezien het eiland onder water heeft gestaan zullen er zeker ook wat vreemde dingen gevonden kunnen worden die in de zee verdwenen is. Het grootste probleem echter is het grote schip dat er te vinden is, en wat veel moeite zal kosten te laten verdwijnen. Deze is te vinden op het midden van het eiland, en moet uit elkaar gehaald worden voordat deze als afgerond bestempeld kan worden.

    Als je ongeluk hebt ben je onderdeel van de crew die de nieuwe barakken moet bouwen, waarbij er meer bewakers te vinden zijn dan gevangenen, waardoor je oprecht in gevaar bent voor je leven. De bewakers zijn gevaarlijker dan de gevangenen in de meeste gevallen, en hebben nogal wat sadistische plannen in hun hoofd dankzij de verveling die er rondgaat zonder enige vorm van technologie en normaal menselijk contact.

    —— R O L E S

    Qua rollen wil ik je alle vrijheid geven, al is er toch niet al teveel qua opties. De rollen die ik zo even kan opnoemen, die er zeker zijn: Oude gevangenen, nieuwe gevangenen, bewakers (ex-navy seals etc), dokters (er is hier ook geen technologie, houdt daar rekening mee), gevangenisdirecteur. Er zijn opties voor mannen en vrouwen op alles, gezien het een gemixte gevangenis is. Ook iedere afkomst is mogelijk, gezien ze mensen uit alle landen aannemen (zowel als baan als gevangene).

    Mannen | 7
    King Stone | 49 | 25 maanden| Prisoner | Internest | 1—1
    Devon Ainsworth | 38 | 0 maanden| Prisoner | Salaryman | 1—2
    Jackson Thorpe | 27 | 25 maanden | Prisoner | Djablo | 1—3
    Cian Ó hEaghra | 31 | 13 maanden | Doctor| KIaus | 1—2
    Gérard Leloux | 36 | 6 maanden | Guard| Salaryman | 1—4
    Sean Adams | 42 | 25 maanden | Guard| L_Linda | 1—3
    Ray Williamson | 35 | 20 maanden | Warden | LittleRomana | pagina


    Vrouwen | 7
    Mimmi Ceder | 25 | 1 maand | Prisoner | Internest | 1—1
    Marilou Maes | 29 | 24 maanden | Guard | Balloo | 1—2
    Poppy Wilson| 26 | 0 maanden | Prisoner | L_Linda | 1—2
    Luciana Santiago | 28| maanden aanwezig | Psychologist | Djablo| 1—3
    Lillianna Sales | 25 | 0 maanden | Prisoner | LittleRomana | 1—4
    Zuri |35 | 25 maanden | Prisoner| Klaus | 1—4
    Nerine Reed | 32 | 12 maanden | Guard |Bullock | 1—5
    Ortal Shine | 34 | 0 maanden | Guard | Internest | 1—5

    NPC | 2
    Winnie Mattox | Assistent Warden / Co-Head guard | 1—3
    Han Joon-Ho | Co-Head guard | 1—3

    D A Y ——
    O5.OO • douches gaan aan voor een uur

    Stel je vooral voor dat er te weinig douches zijn voor het aantal gevangenen dat er te vinden is, waardoor dat uur misschien lang klinkt, maar zeker niet is — de kans is dan ook groot dat je geen douche hebt. De douches blijven lopen, en het warme water is vaak binnen een kwartier al op. In sommige gevallen "vergeten" de bewakers de douches ook nog eens aan te zetten, waardoor er een nog kortere tijd voor is.

    O6.OO • ontbijten

    Het ontbijt stelt vaak helemaal niets voor, en is letterlijk het minimale. In de meeste gevallen is het een stukje brood, ei op een of andere manier, wat yoghurt, klein bakje muesli en water. Veel afwijking is er niet van, en als ze geluk hebben smaakt het nog redelijk vers.

    O7.OO • start werkdienst

    Op dit moment is de tocht naar de locatie zo'n half uur, wat een zware tocht is waar de bewakers je echt op je hielen zitten als je te traag loopt. De weg is ruw, vol met stenen en er is zelfs een tocht door wat dieper water, waarbij je je werkspullen boven je hoofd moet tillen. Je moet zelf inderdaad elke dag je materialen heen en weer sjouwen. Dat is al zeker iets van tien kilo in een waardeloze rugzak
    Eenmaal bij het werk aangekomen krijg je geen opdrachten, gezien alles duidelijk moet zijn.

    1O.OO • pauze van 15 minuten

    Je mag dan ook enkel op de aangegeven plek te vinden zijn, zodat de bewakers je echt in het oog kunnen houden. Je bent op de aangegeven plek vrij te gaan en staan waar je wilt. Sommige gevangenen eten hier nog een deel van hun ontbijt, als ze dat meegenomen hebben.

    13.OO • lunchpauze van 30 minuten

    Er wordt hier wat lunch voorgeschoteld, maar veel is het niet. Op een kar komt er wat eten aan dat warm had moeten zijn, maar aardig koud hier aangekomen is. Meestal is het iets van soep of een minimale vorm van pasta, en bij pech is het enkel pasta.

    16.OO • pauze van 15 minuten

    Je mag dan ook enkel op de aangegeven plek te vinden zijn, zodat de bewakers je echt in het oog kunnen houden. Je bent op de aangegeven plek vrij te gaan en staan waar je wilt. Sommige gevangenen eten hier nog een deel van hun ontbijt, als ze dat meegenomen hebben.
    Op hele warme dagen mogen de gevangenen een duik nemen in het water in groepen van twintig.

    19.OO • klaar met werkdienst + teruglopen

    In de meeste gevallen wordt er echter langer doorgewerkt, al staat dat nergens genoteerd. Maar volgens het normale schema is het tot deze tijd, en hebben ze weer te terugtocht van een half uur lang, die ditmaal vaker drie kwartier duurt, en waar er soms wel eens iemand verdwijnt in de stroming van het water waar ze doorheen moeten, vooral na een warme en lange dag.

    2O.OO • avondeten

    Het avondeten is nooit heel bijzonder, of smakelijk, maar zeker wel de beste maaltijd van de dag. Hier is het elke dag wel wat anders, en kun je in de meeste gevallen wel beseffen wat er precies voor je op het dienblad ligt. Taco's lijkt zo'n tweemaal per week op het menu te staan, en verder is het vaak wat vlees, rijst (of noodles, aardappelen, pasta etc) en een goede portie groenten. Als toetje is er altijd een stuk fruit, maar of deze vers is blijft maar weer de vraag.

    22.OO • lichten uit

    Er verwacht echter niet dat je in je bed ligt, of dat je stil bent. Vergeet niet, dat het de bewakers niets kan schelen of er een ruzie of gevecht komt, en dat er op dat vlak geen regels in gebruik zijn waar mensen zich aan houden.


    —— R U L E S

    1. Prisoners must remain silent during rest periods, after lights out, during meals and whenever they are outside during work hours.
    2. Prisoners must eat at meal times, and only at meal times.
    3. Prisoners must participate in all prison activities.
    4. Prisoners must keep their space clean at all times. Beds must be made and personal effects must be neat and orderly; floor must be spotless.
    5. Prisoners must not move, tamper with, deface or damage walls, ceiling, windows, doors, or any prison property.
    6. Prisoners may never operate cell lighting.
    7. Prisoners must address each other by number only.
    8. Prisoners must always address the guards as "Mr. Correctional Officer," and the warden as "Mr. Chief Correctional Officer."
    9. Prisoners must never refer to their condition as an "experiment" or a "simulation." They are stuck here.
    10. Prisoners will be allowed 5 minutes in the lavatory. No prisoner will be allowed to return to the lavatory within 1 hour after a scheduled lavatory period.
    11. Smoking is a privilege. Smoking will be allowed after meals or at the discretion of the guards. Prisoners must never smoke in the building. Abuse of the smoking privilege will result in permanent revocation of the smoking privilege.
    12. Mail is a privilege. All mail flowing in and out of the prison will be inspected and censored.
    13. All prisoners in the building will stand whenever the Warden, the Prison Superintendent or any other visitors arrive on the premises. Prisoners will await an order to be seated and resume activities.
    14. Prisoners must obey all orders issued by guards at all times. A guard's order supersedes any written order. The Warden's order supersedes both the guards' order and the written rules. Orders of the Superintendent of Prisoners are supreme.
    15. Prisoners must report all rule violations to the guards.
    16. Prisoners have to be at the allocated locations at the allocated times for duties.
    17. Every prisoner is equal, don't expect any special treatments.
    18. Failure to obey any of the above rules may result in punishment.

    Al houden de meeste bewakers zich er sowieso niet eens aan. Sowieso krijgt niemand ooit post, maar volgens de regels moeten ze het in hun regels zetten. En sigaretten zijn er al helemaal niet te vinden.



    P U N I S H M E N T S ——
    Opruimen en schoonmaken

    In plaats van hard werken moet je voor een bepaalde tijd de barakken schoonmaken, en daarbij de douches, toiletten, keuken en zelfs de slaapruimte. Natuurlijk is dit onder toezicht van een bewaker, die letterlijk op je neus zit, waardoor je geen vrijheid hebt iets uit te halen en je kan straffen als je iets niet doet of wilt doen.

    The hole

    Dit is letterlijk een gat in de grond, met de felle zon op je, zonder eten en drinken. Je bent omringt door zand en als je pech hebt gehad heeft het geregend, waardoor je vastzit in een modderpoel. Hier zit je altijd alleen, gezien er meerdere holes zijn, waardoor je echt in je eentje gek kan worden.

    Minder vrijheid

    Natuurlijk is er al geen vrijheid te vinden, maar dit slaat puur op de werkdiensten. Wanneer je even pauze behoort te hebben vallen de bewakers je lastig, of moet je zelfs doorwerken.

    Persoonlijke voorwerpen worden in beslag genomen

    Als gevangene heb je uiteraard niet veel persoonlijke voorwerpen, maar zo nu en dan vindt je iets dat ooit onder water heeft gelegen, waardoor ze je dit kunnen ontnemen (iets dat je eigenlijk niet eens had mogen bezitten). In heftigere gevallen gaat het over kledingstukken, al zijn schoenen erg geliefd om je te ontnemen. Voor de dames is het vaak de blouse die ze afpakken voor een bepaalde tijd.

    The real punishment

    Je moet de barakken van de bewakers schoonmaken, al ben je daar totaal niet veilig, gezien de bewakers alle vrijheid hebben en kunnen doen met je wat ze maar willen. Zieke spelletjes of het dwingen van handelingen zijn veelvoorkomende gebeurtenissen. Ben je een aantrekkelijke dame? Dan ben je zeker niet veilig. En als er meerdere gevangenen zijn, dan zijn de bewakers al snel geneigd een soort van fight club ervan te maken.

    —— L O C A T I O N

    De locatie van het eiland ligt in de Indische zee, al ligt deze niet zozeer in de buurt van een ander eiland, voor ieders veiligheid is het een eiland ver van alles vandaan. Als je een locatie moest geven waar het dichtbij ligt, dan is het Australië. Op de meeste dagen is het er erg warm, en haast niet uit te houden door de felle zon. En wanneer het regent, dan is er ook echt een stortregen dat zelfs enkele dagen kan volhouden. Het is er maar zelden echt koud, al heeft het wel één maand per jaar waar het wat frisser is.

    Qua dieren leeft er niet al teveel buiten gevaarlijke spinnen en slangen na. Er is ook een speciale soort vogel te vinden, eentje die erg zeldzaam is op andere delen van de wereld. Deze zijn met de bomen meegekomen die ze op het eiland geplant hebben.

    1 = barakken voor gevangenen.
    2 = werklocatie voor nu
    3 = barakken voor bewakers
    4 = bouw nieuwe barakken beiden

    E X T R A ——
    Bij binnenkomst per boot worden de gevangenen gestript, grondig nagekeken op contraband, vervolgens schoongespoten door een felle stroom water en wordt hen uiteindelijk een "welkomstpakket" gegeven met je gevangenisnummer, met daarin dit;
    — Kleding; 2 paar naadloos ondergoed, roze outfit, wit hemd voor eronder en 1 paar zwarte instapschoenen.
    — Douche set; shampoo, zeepblok, spons.
    — Verzorging; tandenborstel, tandenpasta, bot scheermes.
    — Ter vermaak; kladblok, potlood.
    — Voor het bed; wit laken, wit dun dekbed en dun kussen + kussensloop.

    [ bericht aangepast op 2 okt 2019 - 19:26 ]


    • • •

    Count me in;D Heel leuk gedaan!! Ik weet alleen nog niet wat voor rol :')

    Mag ik een vrouwelijke rol reserveren? Een bewaakster?

    [ bericht aangepast op 13 aug 2019 - 21:20 ]


    Spencer Reid - 'I know what it's like to be afraid of your own mind.'

    L_Linda schreef:
    Count me in;D Heel leuk gedaan!! Ik weet alleen nog niet wat voor rol :')
    Yaay, thanks! You know I'm here to help. ;D
    Balloo schreef:
    Mag ik een vrouwelijke rol reserveren? Een bewaakster?
    Gezellig, je staat erbij! (:


    • • •

    Ah whoaa XD. Mag ik een mannelijke gevangene?

    [ bericht aangepast op 13 aug 2019 - 21:58 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik twijfel nog maar ik zou voor nu graag een vrouwelijke rol willen reserveren

    Jullie staan erbij, ladies. ;D
    Mochten er vragen zijn, dan moet je ze vooral stellen. ^^


    • • •

    Oké ik heb toch besloten om dus wel mee te doen nu ik het goed heb kunnen doorlezen hehe. Ben héél benieuwd hoe dingen aflopen met zulke mensen op één plek :"). Drama zullen we dus niet missen. Ik zit nu te denken wat voor rol mijn personage moet hebben. Er zijn al twee gevangenen dus misschien vind je het fijner als er bewaker is? Dat lijkt me op zich ook wel leuk gezien er in de beschrijving staat dat bewakers nog gevaarlijker en sadistischer kunnen zijn dan gevangen en basically de vrijheid hebben om alles te doen :")

    M00NCHILD schreef:
    Oké ik heb toch besloten om dus wel mee te doen nu ik het goed heb kunnen doorlezen hehe. Ben héél benieuwd hoe dingen aflopen met zulke mensen op één plek :"). Drama zullen we dus niet missen. Ik zit nu te denken wat voor rol mijn personage moet hebben. Er zijn al twee gevangenen dus misschien vind je het fijner als er bewaker is? Dat lijkt me op zich ook wel leuk gezien er in de beschrijving staat dat bewakers nog gevaarlijker en sadistischer kunnen zijn dan gevangen en basically de vrijheid hebben om alles te doen :")

    Yaay. (: Haha, well, ik denk inderdaad vooral drama haha. Een bewaker is altijd welkom natuurlijk, maar als je liever een gevangene wilt moet je dat vooral doen. ^^ Maar yes, de bewakers hebben echt vrij spel, wat natuurlijk lekker akelig is. Dat leek me wel iets dat erbij paste haha. ;D


    • • •

    M I M M I
    " p a n d o r a"
    C E D E R

    “In life, there are only four kinds of girls: The girl who played with fire. The girl who opened Pandora's Box.
    The girl who gave Adam the apple. And the girl whose best friend stole her boyfriend. The last one made me all of the others."


    N A M E      • • •
    Mimmi Ceder.
    ➳ Haar meest bekende bijnaam komt door de media, waar ze bekend staat als Pandora, puur omdat wanneer zij zich ergens in mengt het vaak uit de hand loopt en geluk aan haar kant lijkt te staan.
    ➳ Vrienden buiten het eiland noemde haar altijd Mims, of als Mimmi eens in een vriendelijke bui was Applecider.


    A G E      • • •
    25 jaar.
    ➳ 7 oktober
    ➳ Weegschaal


    R O L E      • • •
    Mimmi is een gevangene, ze is er net een maand en heeft zich nog aardig op de achtergrond weten te houden. Het nummer dat ze gekregen heeft is 5498-1129.


    “Only speak when it's time to say checkmate. Confuse them with your silence, shock them with your actions.”


    P E R S O N A L I T Y      • • •
    een vrouw van weinig woorden • kan erg fel uit de hoek komen • is heel opmerkzaam • waakzaam aangelegd • wordt vaak omschreven als een bitch • deinst niet gauw weg voor gevaar • wikkelt mensen met genoegen om haar vinger • is erg trots • durft haar fouten toe te geven • intelligent • strategisch • vreselijk eigenwijs • tactiel • flirterig, vooral als ze haar zin wil krijgen • forgive, but never forget • sociaal als ze het nodig heeft • onafhankelijk • loyaal • komt haar beloftes na • ambitieus • kalm • stressbestendig • kan erg afstandelijk zijn als iemand dichtbij komt
    Young blood, run like a river
    Young blood, never get chained
    Young blood, heaven need a sinner
    You can't raise hell with a saint
    Young blood, came to start a riot
    Don't care what your old man say
    Young blood, heaven hate a sinner
    But we gonna raise hell anyway

    Young blood,
    stand and deliver
    No need for a queen affair
    Young blood,
    gotta pull the trigger
    When the whole world
    running scared
    Dorothy — Raise Hell

    "Maturity is learning to walk away from people and situations that threaten your peace of mind, self-respect, values, morals or self-worth."


    A P P E A R A N C E      • • •
    anna nyström • 1.55 • blanke huid, die vrij snel verbrand • krijgt sproetjes van de zon • slank gebouwd • redelijke vormen, vooral billen • sport overduidelijk • kleinere handen • slanke vingers • nagels van wat langere lengte • geen tatoeages • geen piercings, op oorgaatjes na • enkele kleine littekens, op één grote rond haar schaamstreek

    van nature een brunette, die haar haren blond verfde • begint een aardige uitgroei te krijgen • lichtbruine wenkbrauwen, die ze bijhoudt • lange, zwarte waaier aan wimpers • donkerblauwe ogen • slanke, normale neus • redelijk volle lippen, die lichtgekleurd zijn van nature • kuiltjes in haar wangen als ze lacht

    heeft een stem die omschreven kan worden als onschuldig en honingzoet • spreekt altijd duidelijk, al is haar stem vaak zacht • spreekt met een zwaar zweeds accent, maar is verstaanbaar • scheld altijd in het zweeds • kan inmiddels ook gewoon met een amerikaans accent praten, maar vind het teveel moeite kosten


    "Progress is not achieved by luck or accidents, but by working on yourself daily."


    H I S T O R Y      • • •
    ✝ Vader | Holvaster Ceder | Leider van bekende criminele organisatie
    ✝ Moeder | Elisabet Ceder | Huisvrouw


    "Hang out with people who
    have goals as big as yours."


    Mimmi is opgegroeid in een leven waar ze aardig afgeschermd was voor de buitenwereld dankzij het werk dat haar vader deed. De man was in Zweden een belangrijke, en zeer gevaarlijke en gevreesde man. Ook al zorgde dit automatisch voor respect tegenover Mimmi, bezorgde het haar natuurlijk ook vijanden, al vanaf jonge leeftijd. De dame is dan ook opgegroeid in alle veiligheid, waar ze vooral de binnenkant van hun gigantische villa zag, een zicht dat al gauw begon te vervelen, ondanks dat het heerlijk klinkt.
          Gezien Mimmi niet veel van de buitenwereld zag, kreeg ze toch wat vrienden door middel van de mannen waarmee haar vader werkte, vooral zijn vertrouwelingen brachten op een gegeven moment hun eigen kinderen mee. Mimmi werd al gauw de "leider" van deze groep, niet zozeer om wie haar vader was, maar vooral omdat ze al gauw doorhad dat een bitch zijn haar verder zou brengen in de wereld dan iets anders.
          Op twaalfjarige leeftijd viel Mimmi echter voor een groeiende kracht binnen de organisatie, een jongen genaamd Farman, waar ze op haar veertiende een wat serieuzere relatie mee kreeg. Eentje die eigenlijk weggelegd was voor een volwassene, en dan ging het niet eens om wat er achter gesloten deuren ging, maar daardoor kwam Mimmi erachter dat ze door haar levensstijl een stuk volwassener en intelligenter was dan haar leeftijdsgenoten. Farman was zelf maar drie jaar ouder, en werd al gauw de rechterhand van haar vader.
          De band met zowel haar vader als moeder was goed, en ook school ging goed, en Mimmi werd vertrouwd binnen de organisatie, wat ze met open armen ontving. Farman groeide inmiddels ook, en ondanks dat haar vader niet al te blij was met hun relatie, zag hij in dat de jongen wel wat had. Mimmi was dan ook zeventien, wat Farman twintig maakte, toen hij haar vaders rechterhand werd, puur omdat hij de oudere man eens goed beschermd had van de dood.
          Mimmi en Farman waren inmiddels nog altijd verliefd op elkaar, en alles was koek en ei op de simpele ruzies na. Pas toen Mimmi twintig werd, wat betekende dat het stel alweer zes jaar samen was, vroeg Farman haar ten huwelijk, en binnen een jaar trouwde het stel. Ze woonden al gauw samen, gezien Mimmi nog altijd (inmiddels wat vrijer) bij haar ouders woonde.
          Een vijandige organisatie nam zowel Farnan's leven, als die van haar vader. Ook haar moeder was hierbij om het leven gekomen, al lag die nog een lange tijd in een coma. Mimmi nam daarom de organisatie over, ze wist er immers meer van dan iedereen dacht, gezien zowel haar vader als man aardig open waren over de situatie.
          Dat de politie de organisatie op het spoor zat, was iedereen al wel duidelijk. Dat ze echter aan het wachten waren op een verandering van leiderschap kon Mimmi niet inschatten, waardoor ze al gauw opgepakt werd, en uiteraard zonder benul de gevangenis in gegooid werd. Hier kreeg de dame echter dagelijks ruzies en gevechten, waardoor ze al gauw richting Heartbeat Island moest vertrekken — vooral nadat ze twee mensen neerstak met een shiv, en daarmee hun leven nam. Hier zit ze pas een maandje, waarbij ze zich tot dusver vooral op de achtergrond gehouden heeft, maar wel op zoek is gegaan naar een grote speler daarbinnen vanaf de zijlijn, bij wie ze zich aangesloten heeft.

    “Forget about a relationship. Let's have a partnership and build an empire together, while fucking everyone over.”


    E X T R A      • • •
    ➳ afkomst • zweeds.
    ➳ talen • zweeds, engels, fins, deens, noors, duits.
    ➳ geloof • ongelovig.
    ➳ geaardheid • biseksueel.
    ➳ allergie • geen, voor zover ze weet.
    ➳ verslaving • geen.
    ➳ roken, drinken & drugs • geen.
    ➳ angsten • kippen.
    ➳ droom • van het eiland afkomen.
    ➳ geheim • het feit dat de dame geen kinderen kan krijgen.
    ➳ talenten • vechten, waakzaamheid.
    ➳ hobby's • heeft aardig wat vechtsporten gedaan in haar leven, wat toch wel haar voornaamste hobby is en blijft.
    ➳ tics • gaat vaak met een hand door haar haren, zet haar wijsvinger tussen haar tanden als ze nadenkt of flirt.
    ➳ quirks • behoudt graag oogcontact, heeft ogen die niet uitstralen hoe ze zich voelt.

    [ bericht aangepast op 14 aug 2019 - 9:40 ]


    • • •

    Highgarden schreef:
    (...)
    Yaay. (: Haha, well, ik denk inderdaad vooral drama haha. Een bewaker is altijd welkom natuurlijk, maar als je liever een gevangene wilt moet je dat vooral doen. ^^ Maar yes, de bewakers hebben echt vrij spel, wat natuurlijk lekker akelig is. Dat leek me wel iets dat erbij paste haha. ;D


    Oké dan maak ik er denk ik een bewaker van! Oh en btw ik denk dat je de plekken van de rollen verwisseld hebt of heb ik het fout :X??

    M00NCHILD schreef:
    (...)

    Oké dan maak ik er denk ik een bewaker van! Oh en btw ik denk dat je de plekken van de rollen verwisseld hebt of heb ik het fout :X??
    Haha, oops, nee je hebt helemaal gelijk. Thanks! En dan zet ik bewaker bij je dame. (:


    • • •

    Whahaha bij dezen Keanu Reeves gefaceclaimed want Keanu is bae (blush) :9~.


    No growth of the heart is ever a waste

    -

    [ bericht aangepast op 14 aug 2019 - 22:24 ]

    Alvast een opzetje ^ c:

    K I N G
    " a m a z o n "
    S T O N E

    “No matter where we go, we take ourselves and our damage with us. So is home the place we run to or is it the place we run from?
    Only to hide out in places where we are accepted unconditionally, places that feel more like home to us?”


    N A M E      • • •
    King Stone.
    ➳ Zijn bijnaam sinds hij Heartbeat Island betrad was al gauw Amazon, puur omdat hij haast alles kan krijgen wat hij wil, al verwacht hij daar zeker een hoge prijs voor terug.
    ➳ Eigenlijk wil King vooral als King aangesproken worden, ieder die hem anders noemt heeft het geluk als ze wegkomen met een norse blik, gezien hij velen malen verder kan gaan dan dat als hij je niet mag.


    A G E      • • •
    49 jaar.
    ➳ 31 december
    ➳ Steenbok


    R O L E      • • •
    King is een gevangene, die hier alweer een hele tijd zit. Hij zit er maar liefst vijfentwintig maanden, en was daarmee onderdeel van de eerste groep die naar Heartbeat Island kwam. Zijn nummer is 1345-1128. King is de persoon geworden waar je naartoe gaat als je iets nodig hebt, en iemand die je in contact kan stellen met ieder ander. Hij maakt het zijn zaakjes dan ook precies te weten wat er gaande is. Stiekem is hij er ook voor vaderlijk advies, waar maar weinig mensen vanaf weten.


    “You can breathe, you can blink, you can cry. Hell, you’re all gonna be doing that.”


    P E R S O N A L I T Y      • • •
    oogt harteloos • intelligent • krijgt veel voor elkaar • perfectionist • verwacht veel van anderen • charmant • kan soms wat speels ogen • is rustig, ondanks de situatie • deinst niet snel weg voor een uitdaging • provocatief • fel • nors • glashard • zegt echt wat hij denkt • flirterig als hij dat wil • negeert het concept van personal space • manipulatief • lang lontje, maar zeker een explosie die volgt • sadistisch • veeleisend • uitdagend • heeft geen sympathie voor anderen • kan voorspelbaar zijn als je hem kent • overduidelijk een leider • kalm • tevreden met waar hij is • wil soms nog wel eens behulpzaam zijn • is stiekem best een sociaal persoon • luistert graag naar anderen, onthoud deze informatie • creatief • komt soms met vaderlijk advies • charismatisch
    I used to love to look for a fight
    I’d get drunk and shoot out the lights
    I was known to get out of hand
    A rough and rowdy honky tonk man
    Never thought it would happen to me

    But this hard livin’ ain’t easy as it used to be
    I looked a lot but i never found
    A woman that could settle me down
    I was known to have a good time
    No I could never walk the line

    "Am I a good person doing 'bad' things or a bad person doing 'good' things?"


    A P P E A R A N C E      • • •
    jeffrey dean morgan • 1.88 • blanke huid, kleurt mooi bruin in de zon • geen last van sproetjes, al heeft hij soms een lichte variant op zijn neus • slank gebouwd • licht gespierd • doet overduidelijk wel wat om in conditie te blijven • grote handen • korte nagels • enkele tatoeages, maar niets bijzonders • geen piercings • zit vol met littekens

    zout en peperkleurig haar • donkere, bossige wenkbrauwen • donkere, normale wimpers • doordringende, hazelkleurige ogen • heeft al een aantal rimpels over zijn gezicht • lachlijnen • wat bredere neus • grijze baard

    heeft een hese, mannelijke en dominante stem • kan zowel erg duidelijk spreken als binnensmonds mompelen, ligt aan zijn bui • spreekt met een nieuw-zeelands accent • scheld maar amper, maar als hij het doet gaat het zo snel dat je hem niet verstaat


    "We only see two things in people, what we want to see and what they want to show us."


    H I S T O R Y      • • •
    Vader | Spencer Stone | Gepensioneerd, was werkeloos
    Moeder | Libby Stone | Gepensioneerde eigenaresse kleine diner
    Zusje | Mariah Bailey | Heeft een eigen Etsy shop
    Zwager | Harrison Bailey | Professionele schrijver
    Zusje | Rosie Stone | Model


    "Smile even when you aren't happy —
    it's how you fit in."


    King werd geboren in een liefdevol gezin, waarvan hij hen eerste kind was. Het was een goed joch dat respect had voor zijn ouders. Bij de komst van zijn eerste zus veranderde dit dan ook niet, en ondanks zijn jonge leeftijd hielp hij zijn ouders met genoegen. Zelfs met de tweede zus verliep dit soepeltjes, en stond hij al op jonge leeftijd luiers te verschonen en met ze te spelen, voor zover dag ging uiteraard.
          Er was niet echt wat bijzonders aan hun leven, alles verliep soepeltjes voor het liefdevolle gezin van vijf. Zijn ouders hielden van elkaar en de band tussen King en zijn zussen is nooit slecht geweest. Het was misschien iets te perfect, gezien het noodlot al snel toesloeg, wat ervoor zorgde dat King, die nog maar tien jaar was, zijn moeder al wat moest helpen in de diner waar ze net eigenaresse van geworden was. Dit kwam doordat zijn vader een heftig ongeluk had gehad waardoor hij niet meer kon lopen. Hun grootste inkomen verdween dan ook.
          King hielp zijn moeder, kreeg een jonge King het idee om ook wat kleine klusjes voor de buurtbewoners te doen voor extra geld. Het startte met het gras maaien, of het sneeuw schuiven. Al gauw werd het auto's wassen, de hond uitlaten en zelfs babysitten. Op veertien jarige leeftijd deed hij zowel dat, als startte hij een serieuze baan op de golfbaan, als assistent. Mensen konden hem hier inhuren om alles te doen voor hen, hier kreeg hij al veel mensenkennis.
          Ondanks al zijn moeite, was wat hij binnenhaalde nog altijd niet genoeg, waardoor King al gauw de straat op ging om daar wat extra geld binnen te halen. Hij dealde al gauw drugs, en rolde zo een wereld in waar hij niet over had kunnen dromen. Het zwarte web maakte een opmars, al was het vooral in de onderwereld, waardoor King's nieuwe taken simpeler gemaakt werden. Hij was op zestienjarige leeftijd zelfs in te huren om een moord te plegen, als serieuze huurmoordenaar.
          Op achttienjarige leeftijd kreeg hij er nog meer zaakjes bij, waardoor de simpele drugs wegvielen en hij zich focuste op de zwaardere taken. Hij pleegde al moorden, maar daarbij begon hij ook vakantiehuizen op te kopen, waar hij verborgen camera's had. Mensen konden via een website toekijken naar wat er gebeurde, en bij een bot goed genoeg kreeg je het adres, waardoor je alle vrijheid had de mensen op te zoeken en te doen wat je maar wilde.
          Op zijn vijfentwintigste levensjaar werd hij hiermee pas gepakt, iets waar hij nog altijd van staat te kijken. Dit betekend echter dat hij alweer een tijdje in de gevangenis zit, maar het mooiste is nog dat ze altijd niet zouden weten van de gepleegde moorden, als hij het niet met een lach tegen hen had verteld, puur omdat hij hen wilde laten weten dat ze niets konden, gezien zijn computer er vol mee stond.
          King ging van gevangenis naar gevangenis, puur omdat ze er telkens weer achterkwamen dat hij beste vrienden was geworden met de gevangenisdirecteur, of de hoofdbewaker. Het was in ieder geval altijd een machtig persoon die aan zijn kant stond, waardoor hij teveel dingen voor elkaar kreeg. De hoop dat het hem niet zou lukken op Heartbeat Island was groot, maar niets blijkt minder waar te zijn.
          Op Heartbeat Island is King tot dusver redelijk incident vrij, hij heeft het leven van één heer en één dame genomen die hem probeerden te vermoorden, en verder verliep alles redelijk soepel. Hij is beste vrienden met de gevangenisdirecteur, evenals de hoofdbewaker en komt geregeld onder diensten vandaan, en krijgt daardoor ook nog eens wat aangename producten zijn kant op — waaronder zijn favoriete sigaretten. King heeft ook een telefoon, maar gezien hij niemand heeft om te bellen gebruikt hij deze om wat extra diensten terug te krijgen, zodat anderen kunnen bellen.

    “Keeping the truth from the people closest to you is how you'll survive, and how you'll protect them if anything ever goes wrong.”


    E X T R A      • • •
    ➳ afkomst • nieuw-zeelands.
    ➳ talen • engels, gebarentaal.
    ➳ geloof • ongelovig.
    ➳ geaardheid • heteroseksueel.
    ➳ allergie • pinda's.
    ➳ verslaving • sigaretten.
    ➳ roken, drinken & drugs • rookt alleen.
    ➳ angsten • hoogtes en pistolen.
    ➳ droom • king heeft nog een droom om van het eiland af te komen, waar hij zich echt aan vastklampt om aan zijn leven vast te blijven houden. hij is zich namelijk gaan beseffen dat zijn menselijkheid langzaamaan verdwenen is, iets wat een grote angst voor hem is geworden over de jaren dat hij vastzat.
    ➳ geheim • dat hij eigenlijk een stuk vriendelijker is.
    ➳ talenten • gebeurtenissen voorspellen door reacties, niet door "krachten".
    ➳ hobby's • tekenen, spelletjes spelen op zijn telefoon.
    ➳ tics • zit vaak met zijn hand aan zijn baard, kijkt iemand graag doordringend aan.
    ➳ quirks • heeft een charmante lach, heeft erg sprekende ogen.

    [ bericht aangepast op 14 aug 2019 - 9:53 ]


    • • •