• HEARTBEAT ISLAND
    ROLLENTOPIC • PRAATTOPIC • SPEELTOPIC

    —— R U L E S      F O R      T H E      R P G ——
    q regels natuurlijk • doe enkel mee bij motivatie • maximaal twee rollen per persoon • graag originele personages • minimaal van 200 woorden • bij vragen moet je ze vooral stellen • post minstens eens per week • OOC in het praattopic • wees respectvol • geen orpg's of perfecte personages • 16+ mag, wees duidelijk met aangeven ervan • alleen ik maak nieuwe topics

    B A C K G R O U N D ——
    In een toekomst, enkele jaren hier vandaan blijkt dat wat wetenschappers al jaren "de verwarming van de aarde" noemen, waarheid blijkt te zijn. Er kwam nieuw land bij, gezien de zeelevels daalden, wat betekende dat er meer ruimte was voor de groeiende mensenmassa. Echter met de komst van meerdere mensen, komen er ook steeds meer rotte eieren bij natuurlijk. Het volk dat de criminele kant opgaat stijgt steeds meer, waardoor de terugkomst van strafkolonies ook weer opbloeit. Dit werd een plek waar het uitschot terecht kon, zodat de gevangenissen meer ruimte hadden voor de nieuwe zaken.

    Ondanks dat de wereld wat moderner is geworden, lijkt alles op het eiland eerder op een primitieve levensstijl. Er is geen technologie te vinden, iets waar zelfs de bewakers mee moeten leven. Zelfs in hun barakken is er niets te vinden, zelfs geen telefoon. Tenminste, dat hoort niet te zijn, maar er zitten altijd wel wat rebellen tussen, zelfs onder de bewakers. De gevangenen kunnen er dus wel aan komen, maar het is heel zelden. En mocht het naar buiten komen dan je zoiets bezit, reken er maar op dat je leven vanaf dat moment in gevaar komt, gezien roddels maar al te snel rondgaan en er altijd wel iemand geneigd is je leven te nemen zonder vragen te stellen.

    —— S T O R Y

    Zoals verwacht, nemen wij gevangenen op ons, als je ze dat nog kan noemen. Technisch gezien zijn ze vrijer dan in een gevangenis, al zitten ze vast op het eiland vol criminelen, als het ware. Dit zijn de gevaarlijke personen die ze niet meer de mensheid in kunnen gooien, maar ook niet langer in simpele cellen kunnen houden. De personen die iets toe gaan voegen aan de toekomst, door hard te werken om het eiland acceptabel te maken voor de mensheid. Hun manier van leven is onmenselijk te noemen, met teveel mensen in één ruimte, geen privacy bij het douchen en waar je het eten liever ontwijkt dan eet, ondanks dat je in een vreselijke hitte moet gaan werken. Niet alleen de zelfmoordpercentages zijn omhoog gegaan, maar ook zeker de moordpercentages. Het is echter niet alsof iemand hier ook maar wat om geeft, waardoor het genegeerd wordt en mensen ermee weg kunnen komen. De bewakers zijn er alleen maar voor het publieke oog, en natuurlijk houden ze het in de gaten of er iemand ontsnapt, maar buiten dat wordt er voor alles een oogje of twee dichtgehouden.
          De bewakers zijn in de meeste gevallen degene die dingen uitspoken en de gevangenen uitdagen door streken uit te halen, en als dat niet werkt dwingen ze de gevangenen wel.

    J O B S ——
    Op dit moment heeft de opruiming van het strand de prioriteit gekregen op het eiland, het ligt hier namelijk vol met puin en stenen van elke grote — die in zijn geheel moeten verdwijnen. Het is alweer de derde locatie, en deze is pas een week van start gegaan. Gezien het eiland onder water heeft gestaan zullen er zeker ook wat vreemde dingen gevonden kunnen worden die in de zee verdwenen is. Het grootste probleem echter is het grote schip dat er te vinden is, en wat veel moeite zal kosten te laten verdwijnen. Deze is te vinden op het midden van het eiland, en moet uit elkaar gehaald worden voordat deze als afgerond bestempeld kan worden.

    Als je ongeluk hebt ben je onderdeel van de crew die de nieuwe barakken moet bouwen, waarbij er meer bewakers te vinden zijn dan gevangenen, waardoor je oprecht in gevaar bent voor je leven. De bewakers zijn gevaarlijker dan de gevangenen in de meeste gevallen, en hebben nogal wat sadistische plannen in hun hoofd dankzij de verveling die er rondgaat zonder enige vorm van technologie en normaal menselijk contact.

    —— R O L E S

    Qua rollen wil ik je alle vrijheid geven, al is er toch niet al teveel qua opties. De rollen die ik zo even kan opnoemen, die er zeker zijn: Oude gevangenen, nieuwe gevangenen, bewakers (ex-navy seals etc), dokters (er is hier ook geen technologie, houdt daar rekening mee), gevangenisdirecteur. Er zijn opties voor mannen en vrouwen op alles, gezien het een gemixte gevangenis is. Ook iedere afkomst is mogelijk, gezien ze mensen uit alle landen aannemen (zowel als baan als gevangene).

    Mannen | 7
    King Stone | 49 | 25 maanden| Prisoner | Internest | 1—1
    Devon Ainsworth | 38 | 0 maanden| Prisoner | Salaryman | 1—2
    Jackson Thorpe | 27 | 25 maanden | Prisoner | Djablo | 1—3
    Cian Ó hEaghra | 31 | 13 maanden | Doctor| KIaus | 1—2
    Gérard Leloux | 36 | 6 maanden | Guard| Salaryman | 1—4
    Sean Adams | 42 | 25 maanden | Guard| L_Linda | 1—3
    Ray Williamson | 35 | 20 maanden | Warden | LittleRomana | pagina


    Vrouwen | 7
    Mimmi Ceder | 25 | 1 maand | Prisoner | Internest | 1—1
    Marilou Maes | 29 | 24 maanden | Guard | Balloo | 1—2
    Poppy Wilson| 26 | 0 maanden | Prisoner | L_Linda | 1—2
    Luciana Santiago | 28| maanden aanwezig | Psychologist | Djablo| 1—3
    Lillianna Sales | 25 | 0 maanden | Prisoner | LittleRomana | 1—4
    Zuri |35 | 25 maanden | Prisoner| Klaus | 1—4
    Nerine Reed | 32 | 12 maanden | Guard |Bullock | 1—5
    Ortal Shine | 34 | 0 maanden | Guard | Internest | 1—5

    NPC | 2
    Winnie Mattox | Assistent Warden / Co-Head guard | 1—3
    Han Joon-Ho | Co-Head guard | 1—3

    D A Y ——
    O5.OO • douches gaan aan voor een uur

    Stel je vooral voor dat er te weinig douches zijn voor het aantal gevangenen dat er te vinden is, waardoor dat uur misschien lang klinkt, maar zeker niet is — de kans is dan ook groot dat je geen douche hebt. De douches blijven lopen, en het warme water is vaak binnen een kwartier al op. In sommige gevallen "vergeten" de bewakers de douches ook nog eens aan te zetten, waardoor er een nog kortere tijd voor is.

    O6.OO • ontbijten

    Het ontbijt stelt vaak helemaal niets voor, en is letterlijk het minimale. In de meeste gevallen is het een stukje brood, ei op een of andere manier, wat yoghurt, klein bakje muesli en water. Veel afwijking is er niet van, en als ze geluk hebben smaakt het nog redelijk vers.

    O7.OO • start werkdienst

    Op dit moment is de tocht naar de locatie zo'n half uur, wat een zware tocht is waar de bewakers je echt op je hielen zitten als je te traag loopt. De weg is ruw, vol met stenen en er is zelfs een tocht door wat dieper water, waarbij je je werkspullen boven je hoofd moet tillen. Je moet zelf inderdaad elke dag je materialen heen en weer sjouwen. Dat is al zeker iets van tien kilo in een waardeloze rugzak
    Eenmaal bij het werk aangekomen krijg je geen opdrachten, gezien alles duidelijk moet zijn.

    1O.OO • pauze van 15 minuten

    Je mag dan ook enkel op de aangegeven plek te vinden zijn, zodat de bewakers je echt in het oog kunnen houden. Je bent op de aangegeven plek vrij te gaan en staan waar je wilt. Sommige gevangenen eten hier nog een deel van hun ontbijt, als ze dat meegenomen hebben.

    13.OO • lunchpauze van 30 minuten

    Er wordt hier wat lunch voorgeschoteld, maar veel is het niet. Op een kar komt er wat eten aan dat warm had moeten zijn, maar aardig koud hier aangekomen is. Meestal is het iets van soep of een minimale vorm van pasta, en bij pech is het enkel pasta.

    16.OO • pauze van 15 minuten

    Je mag dan ook enkel op de aangegeven plek te vinden zijn, zodat de bewakers je echt in het oog kunnen houden. Je bent op de aangegeven plek vrij te gaan en staan waar je wilt. Sommige gevangenen eten hier nog een deel van hun ontbijt, als ze dat meegenomen hebben.
    Op hele warme dagen mogen de gevangenen een duik nemen in het water in groepen van twintig.

    19.OO • klaar met werkdienst + teruglopen

    In de meeste gevallen wordt er echter langer doorgewerkt, al staat dat nergens genoteerd. Maar volgens het normale schema is het tot deze tijd, en hebben ze weer te terugtocht van een half uur lang, die ditmaal vaker drie kwartier duurt, en waar er soms wel eens iemand verdwijnt in de stroming van het water waar ze doorheen moeten, vooral na een warme en lange dag.

    2O.OO • avondeten

    Het avondeten is nooit heel bijzonder, of smakelijk, maar zeker wel de beste maaltijd van de dag. Hier is het elke dag wel wat anders, en kun je in de meeste gevallen wel beseffen wat er precies voor je op het dienblad ligt. Taco's lijkt zo'n tweemaal per week op het menu te staan, en verder is het vaak wat vlees, rijst (of noodles, aardappelen, pasta etc) en een goede portie groenten. Als toetje is er altijd een stuk fruit, maar of deze vers is blijft maar weer de vraag.

    22.OO • lichten uit

    Er verwacht echter niet dat je in je bed ligt, of dat je stil bent. Vergeet niet, dat het de bewakers niets kan schelen of er een ruzie of gevecht komt, en dat er op dat vlak geen regels in gebruik zijn waar mensen zich aan houden.


    —— R U L E S

    1. Prisoners must remain silent during rest periods, after lights out, during meals and whenever they are outside during work hours.
    2. Prisoners must eat at meal times, and only at meal times.
    3. Prisoners must participate in all prison activities.
    4. Prisoners must keep their space clean at all times. Beds must be made and personal effects must be neat and orderly; floor must be spotless.
    5. Prisoners must not move, tamper with, deface or damage walls, ceiling, windows, doors, or any prison property.
    6. Prisoners may never operate cell lighting.
    7. Prisoners must address each other by number only.
    8. Prisoners must always address the guards as "Mr. Correctional Officer," and the warden as "Mr. Chief Correctional Officer."
    9. Prisoners must never refer to their condition as an "experiment" or a "simulation." They are stuck here.
    10. Prisoners will be allowed 5 minutes in the lavatory. No prisoner will be allowed to return to the lavatory within 1 hour after a scheduled lavatory period.
    11. Smoking is a privilege. Smoking will be allowed after meals or at the discretion of the guards. Prisoners must never smoke in the building. Abuse of the smoking privilege will result in permanent revocation of the smoking privilege.
    12. Mail is a privilege. All mail flowing in and out of the prison will be inspected and censored.
    13. All prisoners in the building will stand whenever the Warden, the Prison Superintendent or any other visitors arrive on the premises. Prisoners will await an order to be seated and resume activities.
    14. Prisoners must obey all orders issued by guards at all times. A guard's order supersedes any written order. The Warden's order supersedes both the guards' order and the written rules. Orders of the Superintendent of Prisoners are supreme.
    15. Prisoners must report all rule violations to the guards.
    16. Prisoners have to be at the allocated locations at the allocated times for duties.
    17. Every prisoner is equal, don't expect any special treatments.
    18. Failure to obey any of the above rules may result in punishment.

    Al houden de meeste bewakers zich er sowieso niet eens aan. Sowieso krijgt niemand ooit post, maar volgens de regels moeten ze het in hun regels zetten. En sigaretten zijn er al helemaal niet te vinden.



    P U N I S H M E N T S ——
    Opruimen en schoonmaken

    In plaats van hard werken moet je voor een bepaalde tijd de barakken schoonmaken, en daarbij de douches, toiletten, keuken en zelfs de slaapruimte. Natuurlijk is dit onder toezicht van een bewaker, die letterlijk op je neus zit, waardoor je geen vrijheid hebt iets uit te halen en je kan straffen als je iets niet doet of wilt doen.

    The hole

    Dit is letterlijk een gat in de grond, met de felle zon op je, zonder eten en drinken. Je bent omringt door zand en als je pech hebt gehad heeft het geregend, waardoor je vastzit in een modderpoel. Hier zit je altijd alleen, gezien er meerdere holes zijn, waardoor je echt in je eentje gek kan worden.

    Minder vrijheid

    Natuurlijk is er al geen vrijheid te vinden, maar dit slaat puur op de werkdiensten. Wanneer je even pauze behoort te hebben vallen de bewakers je lastig, of moet je zelfs doorwerken.

    Persoonlijke voorwerpen worden in beslag genomen

    Als gevangene heb je uiteraard niet veel persoonlijke voorwerpen, maar zo nu en dan vindt je iets dat ooit onder water heeft gelegen, waardoor ze je dit kunnen ontnemen (iets dat je eigenlijk niet eens had mogen bezitten). In heftigere gevallen gaat het over kledingstukken, al zijn schoenen erg geliefd om je te ontnemen. Voor de dames is het vaak de blouse die ze afpakken voor een bepaalde tijd.

    The real punishment

    Je moet de barakken van de bewakers schoonmaken, al ben je daar totaal niet veilig, gezien de bewakers alle vrijheid hebben en kunnen doen met je wat ze maar willen. Zieke spelletjes of het dwingen van handelingen zijn veelvoorkomende gebeurtenissen. Ben je een aantrekkelijke dame? Dan ben je zeker niet veilig. En als er meerdere gevangenen zijn, dan zijn de bewakers al snel geneigd een soort van fight club ervan te maken.

    —— L O C A T I O N

    De locatie van het eiland ligt in de Indische zee, al ligt deze niet zozeer in de buurt van een ander eiland, voor ieders veiligheid is het een eiland ver van alles vandaan. Als je een locatie moest geven waar het dichtbij ligt, dan is het Australië. Op de meeste dagen is het er erg warm, en haast niet uit te houden door de felle zon. En wanneer het regent, dan is er ook echt een stortregen dat zelfs enkele dagen kan volhouden. Het is er maar zelden echt koud, al heeft het wel één maand per jaar waar het wat frisser is.

    Qua dieren leeft er niet al teveel buiten gevaarlijke spinnen en slangen na. Er is ook een speciale soort vogel te vinden, eentje die erg zeldzaam is op andere delen van de wereld. Deze zijn met de bomen meegekomen die ze op het eiland geplant hebben.

    1 = barakken voor gevangenen.
    2 = werklocatie voor nu
    3 = barakken voor bewakers
    4 = bouw nieuwe barakken beiden

    E X T R A ——
    Bij binnenkomst per boot worden de gevangenen gestript, grondig nagekeken op contraband, vervolgens schoongespoten door een felle stroom water en wordt hen uiteindelijk een "welkomstpakket" gegeven met je gevangenisnummer, met daarin dit;
    — Kleding; 2 paar naadloos ondergoed, roze outfit, wit hemd voor eronder en 1 paar zwarte instapschoenen.
    — Douche set; shampoo, zeepblok, spons.
    — Verzorging; tandenborstel, tandenpasta, bot scheermes.
    — Ter vermaak; kladblok, potlood.
    — Voor het bed; wit laken, wit dun dekbed en dun kussen + kussensloop.

    [ bericht aangepast op 2 okt 2019 - 19:26 ]


    • • •

    Salaryman schreef:
    Whahaha bij dezen Keanu Reeves gefaceclaimed want Keanu is bae (blush) :9~.

    Oh no, please don't ruin him like you ruined Jason Statham hahahaha. In alle eerlijkheid ben ik vreselijk benieuwd wat je ervan gaat maken! (:


    • • •

    Ik denk (ja het kan nog veranderen :Y) ) dat ik een vrouwelijke gevangene wil en Emma Roberts alvast ga fc-en ;D

    [ bericht aangepast op 14 aug 2019 - 12:56 ]

    L_Linda schreef:
    Ik denk (ja het kan nog veranderen :Y) ) dat ik een vrouwelijke gevangene wil en Emma Roberts alvast ga fc-en ;D
    Voor nu heb ik het genoteerd. ;D Ik hoor het wel als het veranderd haha.


    • • •

    Is er nog een mnnelijke rol vrij? Misschiend e dokter?


    Bowties were never Cooler

    KIaus schreef:
    Is er nog een mnnelijke rol vrij? Misschiend e dokter?
    Natuurlijk! Gezellig dat je meedoet, ik zet je erbij. (:


    • • •

    Thanks! Ik ga zo eerst even posten en dan begin ik aan hem


    Bowties were never Cooler

    POPPY MAEVE WILSON
    "You really got me bad - I'm gonna get you back"


    — Name
    Poppy Maeve Wilson

    — Age
    • Poppy is born on March 23rd
    • She's 26 years old
    • Her zodiac is Aries
    • She's born in San Diego, CA, USA

    — Prisoner
    • Prison number ; 5498-1782
    • Just arrived - already six months in prison, out of the rest of her entire live
    • Killed one woman in her last prison



    — Appearance
    FC ; Emma Roberts

    Lichaam 169 cm • slank • blanke huid • wordt gauw bruin • enkele littekens • geen tattoeages • navelpiercing • oorgaatjes •

    Haar lang • steil, met een lichte slag • lang • blond • wordt blonder door de zon •

    Gezicht bruine-groene ogen • zwarte wimpers • lange, smalle wenkbrauwen en bruin van kleur • vollere onderlip • egale huid •

    Stem duidelijk • Amerikaans accent • normaal volume • vrouwelijk •

    — Inside
    Eigenlijk heeft Poppy twee kanten, twee uitersten zogezegd. Dat alles heeft te maken met de persoon die ze tegenover zich heeft. Of ze mag diegene, of ze mag hem niet - al kan dit ook snel weer omslaan. Toch kan Poppy in beide situaties een erg afwachtende houding hebben, puur om in te schatten hoe de andere persoon is.

    Wel : humor • rustig • vriendelijk • zelfstandig • behulpzaam • loyaal • trouw • tikkeltje vreemd • luisterend oor • vrolijk • lief • gezellig •

    Niet : prikkelbaar • afstandelijk • nors • impulsief • opvliegend • gewelddadig • snibbig • onstuimig • snel geobserdeerd • koppig • grote mond • kort lontje • snel gepikeerd •




    — History
    Dad | He's just an asshole
    Mom | She died when I was six...


    My life sucks... Ik ben Poppy, 26 jaar en veroordeeld tot levenslang. WTF, zul je denken... Wat heeft zij nou weer gedaan... Ik zal het je vertellen, maar eerst een stukje geschiedenis. Ik ben geboren en getogen in San Diego, CA als enig kind. Mijn vader had een baan en mijn moeder werkte parttime, maar toen ze in verwachting raakte van mij is ze gestopt met werken om een fulltime moeder te kunnen zijn. Ze was dolblij met mijn geboorte, net als mijn vader, en dolgraag wilden ze allebei een groot gezin. Dit is er echter nooit van gekomen. Toen ik vier was werd er kanker bij mijn moeder geconstateerd. Een periode vol ziekenhuisbezoeken, chemo's en bestralingen volgden, afgewisseld met een doodzieke moeder thuis, die alleen op bed lag en kotsmisselijk was. Anderhalf jaar lang werd ze behandeld tot de artsen met de meest gevreesde uitspraak kwamen ; de kanker was uitgezaaid en behandeling had geen zin meer. Mijn moeder was opgegeven. De artsen schatte in dat ze nog een jaar te leven had maar meer dan een half jaar werd ons niet gegunt. Na vier maanden overleed mijn moeder aan de gevolgen van kanker. Zelf weet ik niet zo heel veel meer van die periode, maar mijn moeder had een dagboek bijgehouden waarin ik alles terug kon lezen.

    Zo stond mijn vader er opeens alleen voor, met een zesjarige dochter en een huis dat hij nauwelijks kon betalen. Mijn vader raakte zijn baan kwijt, raakte in een depressie en greep algauw naar de fles terwijl de rekeningen zich opstapelde. Ook met mij ging het niet goed. School wilde niet vlotten, ik vond en zocht geen contact met leeftijdsgenootjes en bleef het liefst alleen. Op elementary school lieten ze me daardoor links liggen, iets wat ik wel best vond. De hel startte echter in middle school en ging door in high school. Ook hier vond en zocht ik geen contact met leeftijdsgenootjes, iets wat hier niet geaccepteerd werd. Bovendien was ik niet het type die van zich af beet, ik was niet geinteresseerd in jongens of in sport en ik droeg geen merkkleding (waar simpelweg geen geld voor was) of make-up. Dat alles bij elkaar maakte mij algauw een makkelijk mikpunt voor pesterijen. Dag in dag uit werd ik door hetzelfde groepje gepest, getreiterd, vernederd, opgesloten, geslagen.
          Nadat we ons diploma in ontvangst hadden genomen, dacht ik alles achter mij te kunnen laten. Ik wist niet goed wat ik wilde met mijn leven, dus had ik mij niet voor een universiteit ingeschreven maar een of ander klotebaantje genomen in de supermarkt. We werden ons huis uitgezet en schuldeisers eisten zo'n beetje al onze spullen op, waardoor we praktisch gezien weinig over hielden. Het beetje geld dat ik verdiende ging door naar de schuldeisers, om zo de openstaande schuld enigszins te verminderen. Het enige dat me op de been hield waren mijn collega's van de supermarkt. Zij voelden min of meer als familie aan en steunden me waar ze maar konden. En terwijl ik vocht om het hoofd boven water te houden, plaatsten mijn oud-klasgenoten allerlei foto's en updates op social media over hoe geweldig hun studententijd wel niet was. Langzaamaan namen gevoelens als verdriet, boosheid en haat mij over. Ik kon het niet verkroppen dat zij lol maakten en plezier hadden, terwijl ik keihard moest werken om de schuldeisers tevreden te houden en tevens elke dag nog worstelde met de gevolgen van het pesten. De haat werd groter en ik werd geobsedeerd door de gedachten aan wraak. Om eerlijk te zijn was het niet mijn bedoeling dat het zó uit de hand zou lopen. Ik wilde ze alleen bang maken en een beetje van de pijn laten voelen die ik had gevoelt. Wat er is gebeurt weet ik niet, bij mij ging zogezegd het licht uit. Maar drie van de pesters waren dood. De politie wist mij uiteindelijk als dader aan te wijzen en op te sporen en door de rechtbank werd ik tot een levenslange gevangenisstraf veroordeeld. Ik werd overgebracht naar de vrouwengevangenis in Corona, CA, waar ik mijn leven zou doorbrengen.
          Maar ook in deze gevangenis is het zo gegaan. De desbetreffende dame had het al niet zo op mij en was mij continue aan het pesten, uitdagen, noem maar op. Hoewel ik met een steekwapen rondliep, was het niet mijn bedoeling de dame daadwerkelijk van het leven te beroven. Maar opnieuw ging dat licht uit, ik weet niet eens wat er gebeurt is. En dat is de reden waarorm ze mij naar Heartbeat Island hebben overgebracht. Een gevangenis waar ik nog nooit van heb gehoord, maar daar kom ik gauw genoeg achter.


    — Extra's

    Afkomst • Amerikaans
    Geaardheid • heteroseksueel
    Geloof • geen
    Talen • Engels
    Droom • een eigen gezinnetje stichten en hen de liefde geven die zij heeft gemist
    Fear • geconfronteerd worden met haar echte ik - zien / beseffen wat ze heeft aangericht
    Geheim • kan zichzelf redelijk goed verdedigen als het op gevechten (een op een) aankomt. Poppy heeft sinds haar achttiende tweemaal per week kickbokslessen gevolgd.
    Likes • slapen ~ Italiaans eten ~ lezen ~ strand ~ muziek luisteren ~ kickboksen ~
    Dislikes • insecten en reptielen ~ haar pesters ~ sushi ~ haar vader ~ haar verdriet ~


    — Relations
    • Mimmi Ceder | 25 | Frenemies
    • King Stone | 49 | Buddy
    • Cian Ó hEaghra | 31 |
    • Devon Ainsworth | 38 | Don’t talk about it…
    • Marilou Maes | 29 |
    • Jax Thorpe | 27 |
    • Winnie Mattox | .. | B*tch
    • Han Jooh-Ho | .. | Don’t look at me
    • Sean Adams | 42 | Why me? Because I’m blond?
    • Luciana Santiago | 28 |
    • Ray Williamson | 35 | Are you serious? You know what they’re doing?
    • Gérard Leloux | 36 | I’m not listen to you
    • Lillianna Sales | 25 | friends
    • Zuri | 35 |

    [ bericht aangepast op 21 aug 2019 - 10:58 ]

    Cian Ó hEaghra


    • Naam • Cian Aleksey Ó hEaghra
    Cian • Antiek
    Aleksey • Helper
    Ó hEaghra • Originele Ierse vorm van O'Hara


    • Leeftijd • 31
    Cian is geboren op een gure regenachtige 11 April in Clifden, Ierland

    • Rol • Jonge Dokter
    In het begin was er geen dokter op het eiland. Na enkele maanden werd het langzaam duidelijk dat dit toch wel handig was met wat er zich allemaal de kop op stak. Het heeft nog even geduurd tot de vacature online kwam, en erna nog langer voor er uiteindelijk iemand solliciteerde: de jonge Cian. Hij werd zonder sollicitatiegesprek aangenomen en begon niet veel later op zijn reis naar het eiland. Cian doet zijn uiterste best om de gevangenen keer op keer weer op te lappen. Hij heeft ook het gevoel dat hij niet veel anders kan, omdat de bewakers en de leiding van de gevangenis veel te machtig zijn. Als iemand er echt slecht aan toe is, wil hij ze wel eens een nacht in de ziekenboeg houden, maar over het algemeen zitten ze aan het einde van de dag weer in hun cel.
    Cian is goed in wat hij doet, maar jong. Hij is nog altijd bezig om dingen bij te leren, zeker over het uitvoeren van medische procedures onder deze omstandigheden. Inmiddels kan hij al heel veel, maar er is ook nog een boel wat hij bij kan leren en verbeteren.


    • Maanden aanwezig • 13 maanden
    Niet lang na zijn sollicitatie zat Cian al op het eiland. Hij heeft hier elke dag wel wat te doen en geen enkele dag is hetzelfde. Hij mist zijn familie enorm en belt ze enkele keren per week. Toch zal hij niet snel op vakantie gaan, want een vervanger is er niet. Daarbij krijgt hij binnenkort waarschijnlijk de mogelijkheid om mee te werken aan een studie naar de effectiviteit van een nieuw en betaalbaar HIV medicijn. Ondanks dat de ethiek een beetje wankelt, kan dit wel een enorme stap zijn in de medische wereld. Dit is dus wel iets waar hij erg over twijfelt, maar met niemand over kan en mag spreken.



    • Innerlijk •
    Krachten • Dapper, vastberaden, zelfverzekerd, enthousiast, optimistisch, eerlijk, gepassioneerd, energiek, multitasker, hulpvaardig, nieuwsgierig, intelligent, vriendelijk, principieel
    Zwaktes • Ongeduldig, humeurig, kort lontje, impulsief, fel, turbulent, onbevreesd, destructief als hij niets te doen heeft, snel verveeld, haantje de voorste, te eerlijk, rusteloos, bijdehand

    • Uiterlijk • [fc: Luke Norris]
    Cian is niet echt een heel opvallende man. Hij is slank gebouwd, 1.88 lang, met muizig bruin haar. Zijn haar draagt hij meestal in een natuurlijke scheiding met het haar uit zijn gezicht gekamd met een beetje wax, bijenwas, of groene zeep. Hij heeft een bleke huid die nooit kleurt, enkel rood wordt en dan weer dezelfde ziek bleke kleur. Hij heeft staalblauwe ogen die recht door alle bullshit je ziel in kijken. Hij heeft een scherpe kaaklijn, maar de rest van zijn gezicht is vrij zacht en vriendelijk. Ondanks zijn lengte is Cian niet echt intimiderend, vooral niet omdat hij vrij slank is. Hij heeft eigenlijk best een goed lijf, maar zelfs op het strand in Ierland houd hij zijn shirt aan. Aan zijn handen kan je zien wat hij doet, als je weet waar je moet kijken. Ze zijn droog , schilferige, en gebarsten van jarenlang dag in dag uit handen wassen en desinfecteren. Zijn nagels zijn heel kort en hij heeft eelt op de plekken waar instrumenten vaak rusten.
    Cian draagt meestal simpele kleding. Thuis was het meestal een overhemd, t-shirt, trui, of lange mouwen t-shirt over een spijkerbroek. Hij draagt graag natuurlijke kleuren en materialen, waardoor wol, denim, katoen, en linnen de standaard stoffen zijn in zijn kast. Ook voor zijn werk draagt hij het liefst katoen of linnen, waarvan de witte variant ook nog eens goed hygiënisch heet kan worden gewassen. Hij draagt meestal Dr. Martens in zijn vrije tijd, maar voor werk draagt hij meestal comfortabele gympen die ook heet gewassen kunnen worden als het nodig is.
    Cian draagt nooit ringen, armbanden, of iets dergelijks. Wel heeft hij een oud zakhorloge wat hij van zijn overgrootvader heeft gekregen, en wat hij vaak gebruikt tijdens zijn werk, omdat het goed te reinigen is en niet om zijn pols zit. Dit heeft eigenlijk meer emotionele waarde dan monetair, al zal het inmiddels ook best wat opleveren puur door de leeftijd ervan.
    Cian spreekt goed verstaanbaar, maar hij heeft wel een duidelijk accent. Zijn accent is vooral Iers, maar bij sommige woorden schemerd soms een meer Russische uitspraak door.
    • Geschiedenis •
    Rónán Séamus Ó hEaghra • Vader
    Yelena Kristina Ó hEaghra • Moeder
    Anastasia Nora Buckley • Zusje

    Cian is geboren in zijn vaders geboorteplaats Clifden, Ierland. Zijn vader en moeder hebben elkaar leren kennen aan de universiteit van Dublin en zijn kort na hun afstuderen getrouwd. Rónán ging terug naar het dorp waar hij geboren was, en Yelena ging mee. Ze vonden er allebei een baan en woonden in een klein huisje in het centrum. Na een aantal jaar werd Yelena zwanger en 8 maanden later kwam Cian in hun leven, iets te vroeg maar perfect gezond. Na haar zwangerschapsverlof ging Rónán minder werken om voor Cian te zorgen, omdat Yelena een betere baan had en thuis rusteloos zou worden. Het was misschien niet de meest geaccepteerde keuze, maar het werkte voor hen, en de roddels in het dorp stopten ook al snel. Ze waren met z'n drietjes erg gelukkig, maar toch miste er nog iets. Dat veranderde toen Anastasia enkele jaren later werd geboren. Het gezinnetje was compleet en dolgelukkig.
    Cian heeft een gewone jeugd gehad in het afgelegen dorp in het westen van Ierland. Hij had een goed stel hersens, vrienden, en was close met zijn zusje. Hij leerde op straat van alles over het land, het bijgeloof, en de oude tradities. Cian is altijd een beetje een geschiedenis nerd geweest, dus dit vond hij echt geweldig.
    Cian kreeg zijn eerste vriendinnetje toen hij 14 was, maar het hield niet heel lang stand. Het meisje waarmee hij daarna iets kreeg, toen hij 16 was stal wel echt zijn volledige hart. Ze verloren hun maagdelijkheid aan elkaar en gingen samen studeren in Dublin. Daar viel het na 5 jaar wel uit elkaar toen zij eenmaal begon te werken en hij nog jaren door moest studeren. Hun levens waren erg anders, met weinig uitzicht dat het snel weer op elkaar zou gaan lijken. Ze hadden nog weinig tijd voor elkaar en uiteindelijk hebben ze besloten uit elkaar te gaan, in elk geval tot Cian klaar was. Dit deed hem heel veel pijn, maar hij wist ook dat het niet eerlijk was naar haar toe om haar zo aan het lijntje te houden.
    Na al het studeren, met een papiertje op zak, was zij inmiddels getrouwd en had een kind. Daar gingen Cian's toekomst plannen. Hij heeft nog een tijdje in een huisartsenpraktijk gewerkt, maar toen hij deze vacature zag, is hij er gewoon voor gegaan. Hij dacht niet dat hij ooit de baan zou krijgen, met haast geen ervaring en het feit dat hij van de andere kant van de wereld kwam, maar binnen een paar weken zat hij daar dan toch in een klein kantoortje.
    Sindsdien heeft hij zichzelf nog veel meer geleerd over oude en traditionele manieren van geneeskunde. Dit deed hij tijdens zijn studie al wel met bijvakken en in vrije studietijd, maar nu is het echt noodzaak. Aan de ene kant vind hij dit super en is het echt een uitdaging voor hem, maar aan de andere kant weet hij ook dat met maar een klein beetje technologie hij de mensen hier veel beter kan helpen. Hij wordt er soms moedeloos van, zeker als dezelfde gevangene weer langskomt met een oude wond of een met telkens weer dezelfde verwondingen, maar toch heeft hij de meeste dagen echt wel een redelijk goed gevoel als hij in zijn bed ligt.


    • Relaties •

    • Extra •
    Cian spreekt Engels, Irish Gaelic, en Russisch. Met zijn vader spreekt hij meestal Gaelic, met zijn moeder meestal Russisch, en met zijn zusje een combinatie van de 3 talen.
    Cian is half Iers en half Russisch, maar hij is enkel een Ierse staatsburger
    Cian is een enorme geschiedenis nerd. Dit is hij altijd al geweest en nu komt het hem heel goed uit omdat hij al wat kennis had over ouderwetse dokterspraktijken voor hij op het eiland aankwam.

    [ bericht aangepast op 13 aug 2020 - 20:03 ]


    Bowties were never Cooler

    Devon Ainsworth

    'Those concrete walls and wired fences: I'll tear them down.'




    NAAM
    Devon Ainsworth / 38 / man / Registratienummer 2098-4088 / Net op het eiland

    VEROORDELINGEN
    Brandstichting, bedreiging met een wapen, mishandeling, diefstal, drugsbezit.

    UITERLIJK
    Keanu Reeves; FC.
    Devon is 1,85 lang en heeft donker halflang haar en een lichte huidskleur. Zijn uiterlijk doet zachtaardig en bijna elegant aan maar anderzijds ook mannelijk en intimiderend. Hoewel hij niet de meest fysiek indrukwekkende bouw in de gevangenis heeft, is hij erg sterk geworden.
    Hij heeft een tatoeage met het initiaal van een van zijn partners op zijn rug. Deze tattoeerde de man zelf bij Devon toen hij hem ooit niet gehoorzaam was en diende als herinnering om hem 'op zijn plek te zetten'.

    PERSOONLIJKHEID
    Hij is bijzonder vindingrijk en pragmatisch, analytisch, vrij introvert, kalm maar bij vlagen zeer impulsief, direct, onhandig met vrouwen, opportunistisch, kan erg agressief zijn als hij wordt uitgedaagd, hypervigilant, wantrouwend en soms erg passief. Van nature zeer zachtaardig en gevoelig. Hij heeft door zijn ervaringen in de gevangenis soms moeite om voor zichzelf na te denken. Hij kan erg secuur zijn; van het vouwen van zijn kleding tot het netjes houden van zijn cel.


    'I ain't afraid of you.' ''Cause you think you've got nothing to lose.'



    GESCHIEDENIS (lang, sorry >.>)
    Devon is opgegroeid in Leeds in een vrij doorsnee gezin met liefhebbende ouders en zijn oudere zus Samantha. Zij hebben een neef Keith die in Monterey, Californie werkt. Met hem had de jonge Devon al een paar jaar contact, omdat hij graag in de VS wilde werken maar hij wist dat zijn ouders hiervoor nooit toestemming zouden geven. Ze zagen hem liever verder studeren omdat zij die kans nooit hebben gehad.
    Op 18-jarige leeftijd is de jonge Devon echter uitgeloot voor een green card, waarna hij het nieuws zijn ouders vertelde. Ze waren geschokt en verboden de jongen te gaan (zij hadden hier een zeer grondige reden voor die ze Devon niet vertelden), maar hij luisterde niet. De VS lonkte en zodoende is hij na de middelbare school in Monterey, Californie bij zijn neef in zijn garage gaan werken. Dit leidde tot grote woede bij zijn ouders.

    Amper een paar maanden nadat hij is begonnen met werken in de VS, kwam Devon erachter dat zijn avontuur grilliger wendingen aannam. Zijn neef Keith was niet wie hij aanvankelijk dacht dat hij was. Hij was onvoorspelbaar, agressief en verslaafd aan cocaine. Devon kwam er gauw achter dat hij hier ook in handelde. Toen hij Keith echter confronteerde en vertelde dat hij wilde vertrekken, zei hij dat daar niks van in kwam en voorzorgsmaatregelen had getroffen. Zijn paspoort had hij verstopt. Hij zette hem voor het blok en gebruikte het paspoort als chantagemiddel om hem in te zetten bij zijn cocainehandel. Het alternatief, zo redeneerde Keith, was een jarenlang verblijf in een detentiecentrum voor jonge illegalen. Devon werd bang, zo bang dat hij niet het lef had om tegen Keith in te gaan.
    Devon assisteerde een paar keer met het vervoer van cocaine, wat wonderbaarlijk genoeg goed afliep, maar de mentale stress en de klappen van Keith zorgden ervoor dat hij gauw achteruit ging. Met zijn ouders verbrak hij uiteindelijk contact, uit angst voor hun oordeel.

    Toen drie maanden later een deal uit de hand liep en Keith bebloed met blauwe plekken thuis kwam, bracht hij nieuws dat Devon een klap in zijn maag bezorgde: zijn afnemers zouden Devon in gijzeling nemen en hem pas terugbrengen als Keith zijn schuld van 50.000 dollar had afbetaald. Tot Devon’s verbazing was Keith hier zonder meer mee akkoord gegaan. ‘Voor die mensen ben jij handelswaar.’ Keith onderschatte echter zwaar Devon’s woede.
    En die liep samen met de angst en onmacht zo hoog op dat Devon die nacht het heft in eigen handen nam. Hij zou een einde maken aan die drugs die hem zo hadden geruïneerd. Hij stak het huis in de hens, met daarin ook de enorme voorraad cocaine die Keith verborg. Hij nam Keith onder schot mee naar de achtertuin, waarna hij hem tot bloedens toe in elkaar sloeg. Daarna sloeg hij op de vlucht, met nog een kleine voorraad cocaine die hij van plan was te verkopen mocht de situatie hem financieel te penibel worden.

    Zo ver zou het echter nooit komen. Niet lang daarna werd Devon met deze drugs gearresteerd en in hechtenis genomen. Keith had tegen hem getuigd en Devon werd een ‘plea bargain’ voorgelegd. Dit zou resulteren in een straf waar hij nooit tegen in beroep kon gaan. Devon, destijds een jongen kwaad op het systeem en op Keith, wees deze echter af en ging met zijn zaak naar de rechtszaal, waar hij van plan was om zowel voor zichzelf als voor Keith gerechtigheid te krijgen. De realiteit liep echter anders: Devon’s vonnis werd levenslang.

    De 19-jarige Brit bleek een makkelijk doelwit: hij was jong, kwetsbaar en kende niemand.
    Na zijn zoveelste aframmeling bood een oudere, invloedrijke gevangene hem de keuze: of naar een P.C.-vleugel* gaan en de rest van zijn straf uitzitten in volledige isolatie, of hem de gunsten verlenen waar hij om vroeg in ruil voor bescherming. Devon koos het laatste.
    Zijn leven in de gevangenis veranderde hierdoor radicaal, van de manier waarop de andere gevangenen zich tegen hem opstelden naar hoe hij zich zelf moest opstellen. Hij schikte zich in een rol, een gehoorzaam profiel dat de andere man van hem vroeg en hij verbande elke gedachte van woede of protest hiertegen naar de achtergrond. Hij deed veel dingen waar hij niet achter stond en waar hij zelfs van walgde, maar het wende. Mettertijd kreeg hij een reputatie die jaren in stand werd gehouden door wisselende ‘partners’. Zijn zachte, bijna elegante uiterlijk speelde hier een grote rol in.

    Bij zijn laatste ‘partner’ liep het echter anders. Per toeval overhoorde hij een plan van een stel gevangenen om hem de ziekenboeg in te slaan. Toen hij dit aan hem terugkoppelde werd hij niet geloofd, omdat deze gevangenen altijd als broeders voor de man waren geweest. Toen het groepje echter tegenover de man stond en Devon riep dat hij moest wegwezen, was het al te laat: de mannen staken hem neer. Devon, nu fysiek een stuk sterker dan jaren geleden, reageerde razendsnel en ging met de gevangenen op de vuist en stak iemand neer. Twee gevangenen kwamen daardoor in kritieke toestand in de ziekenboeg terecht, maar overleefden het voorval wel. Ook Devon’s ‘partner’ overleefde, maar werd naar een andere gevangenis geplaatst.
    Devon werd ineens bewonderd en nieuwe ‘partners’ dienden zich uit allerlei hoeken aan, maar het aanzien mocht niet lang duren.
    Zijn straf werd verlengd met acht jaar en hij werd overgeplaatst naar Heartbeat Island, waar hij net is gearriveerd. Hier is hij vastbesloten overnieuw te beginnen en niemand ooit over zijn reputatie en verleden te vertellen, omdat hij niet weer iemands ‘bitch’ wil worden.
    Hij zoekt nu naar een manier om te overleven in een zeer onherbergzame omgeving waar hij fragmenten van zijn verloren identiteit weer probeert te vinden en maar kan hopen dat niemand hem herkent van een verleden dat hij wil vergeten.





    FAMILIE
    Ouders
    Pamela en Kendrick Ainsworth
    Neef Keith Hetfield
    RELATIES

    King Stone
    Een gevangene waarmee hij een geschiedenis heeft die terug reikt naar de vorige gevangenis waar hij zat. Hij respecteert hem en heeft dat altijd gedaan. Hoewel King absoluut geen gevangene is met wie je moet sollen, heeft hij Devon op zijn slechtste dagen van kalmeringsmedicatie en soms wiet voorzien. Hij is ook een van de weinigen waartegen Devon een paar keer zijn echte gevoelens en gedachten uitte, al was het dan een keer uit wanhoop. Het feit dat hij hier discreet mee omging en dit niet tegen hem gebruikte waardeerde hij zo erg dat hij een keer voor de man getuigde in een hoorzitting met een nieuwe gevangene. Dit voorkwam dat King naar isolatie moest.

    Mimmi Ceder
    De twee delen meer dan ze aanvankelijk denken, wat voor een bijzondere tedere genegenheid zorgt. Hoe beter Devon haar kent, hoe liever hij bij haar wil zijn en haar wil beschermen. Hij is bereid om daar domme dingen voor te doen. Door deze affectie leert hij een kant van zichzelf kennen waarvan hij niet dacht dat hij die bezat en wordt hij ook geconfronteerd met een paar oude angsten.

    Poppy WIlson
    Op Heartbeat Island is het eerste wat hij doet een volle minuut in shock staren en vervolgens tot de conclusie komen dat Poppy de mooiste travestiet is die hij ooit heeft gezien. Tot ze hem op een niet mis te verstane wijze duidelijk maakt dat ze toch echt een vrouw is. Yep; he fucked up big time. En nope; hiermee heeft hij echt geen vrienden gemaakt.

    (Winnie Maddox
    Ze kennen elkaar nog niet, maar hij viel Winnie al op door zijn dossier. Ze vindt hem 'schattig', niet een geruststellend compliment uit haar mond. Dat hij een lactose-intolerantie heeft zal ze tegen hem gebruiken. Niet dat ze ervan uit gaat dat hij haar ook maar iets zal weigeren.)

    (Han Jon-Hoo
    Ook hij kent Devon nog niet, maar als hij lucht krijgt van de kameraadschap tussen hem en King ziet hij er wel heil in om de twee tegen elkaar te laten vechten als avondvoorstelling.)

    Cian Ó hEaghra
    Als hij lucht krijgt van Cian's voorstel om Devon de was te laten doen in de kliniek, is hij hem oprecht dankbaar voor een relatief milde taak. Hoewel hij extreem wantrouwend is en het personeel op Heartbeat Island als vijand beschouwt, heeft hij respect voor Cian omdat hij niet zijn zieke fantasieën op de gevangenen botviert en gewonden daadwerkelijk beter maakt.

    Gérard Leloux
    Devon vindt hem een aristocratisch Frans eikeltje die hij absoluut niet vertrouwt. Het feit dat Gérard niet vaak gewelddadig is maar de gevangenen toch het leven zuur kan maken als hij dit wil vindt hij eng en naar.


    EXTRA
    Intolerantie: heeft een lactose-intolerantie.
    Geaardheid: hetero. Heeft nooit een echte relatie met een vrouw gehad en de gedachte beangstigt hem.
    Likes: rust, vrijheid, zwemmen, trainen, respect, schone was, espresso of zeer sterke koffie, vriendschap, privacy.
    Dislikes: isolatie (the hole), koosnaampjes, seks, gevechten verliezen, vernederd worden, slaaptekort, gebrek aan privacy.
    Hij moet soms letterlijk overgeven als hij terugdenkt aan zijn verleden.

    [ bericht aangepast op 19 aug 2019 - 20:53 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Highgarden schreef:
    (...)
    Oh no, please don't ruin him like you ruined Jason Statham hahahaha. In alle eerlijkheid ben ik vreselijk benieuwd wat je ervan gaat maken! (:

    I'm crying X'D I used Keanu's face for my prison bitch :(.
    Laatst naar Hobbs and Shaw geweest, dat was even omschakelen whahaha.


    No growth of the heart is ever a waste

    Sorry maar ik denk dat ik toch maar niet mee gaan doen, dus hierbij schrijf ik me graag uit!

    Marilou Ríona Maes
    Be a fearless bastard and a emotionless bitch

    N A M E •

    Marilou Ríona Maes
    • Marilou: star of the sea
    • Ríona: pure
    • Maes: last name


    A G E •

    29 jaar, geboren op 9 januari.

    R O L E •
    • Rol: Bewaakster
    • Aantal maanden op het eiland: 24 maanden, Marilou heeft net haar tweede jaar achter de rug op het eiland.

    A P P E A R A N C E •

    FC:Emeraude Toubia


                Light skinned      1,74      small X shaped body      brown long waves      thick brows      brown eyes      long lashes      small nose      full rose lips      high cheekbones      white teeth      sweet voice

    P E R S O N A L I T Y •


                short temper      sarcastic      egocentric      malicious      soft hearted      loyal      perfectionist      pride      closed      arrogant      empathetically      insecure      cynical

          Marilou is nogal erg met zichzelf bezig en heeft weinig oog voor anderen. Haar eigen geluk staat bij haar voorop, ook als dat ten koste gaat van anderen. Het lijkt haar allemaal niet veel te deren. Als je echter erg close met haar bent zal je merken dat haar egoïsme wel mee valt. Ze is erg loyaal en zal alles doen voor haar vrienden maar als je haar verraad dan kan je het wel schudden. Ze is niet iemand die makkelijk vergeeft en vergeet, ze heeft moeite met beiden en ze zal dit dan ook niet doen aangezien ze dat als iets zwaks ziet.
          Marilou is erg perfectionistisch en alles moet zoals zij dat wilt. Ze luistert echter wel naar anderen en vindt het belangrijk om een keuze te maken die het beste is voor iedereen die betrokken is. Ze kan dan ook wel vriendelijk zijn maar omdat ze nogal gesloten is vindt ze het af en toe moeilijk om mensen te vertrouwen. Ze is vaak in conflict met zichzelf. Aan de ene kant wil ze graag goed doen, en aan de andere kant voelt het alsof er een kwaad iets in haar is. Haar kwaadaardigheid uit zich in hoe ze anderen kan behandelen alsof ze niet zijn, en vooral dat ze anderen naar beneden trapt. Haar goede kant uit zich in een empathisch vermogen, dat men vaak niet van haar verwacht.
          Arrogantie en zelfverzekerdheid zijn twee dingen die op de voorgrond staan in haar persoonlijkheid. Marilou is trots en zal het nooit toegeven als ze verliest. Ze heeft een harde buitenkant, niks lijkt haar te raken, maar van binnen is ze zoekende en heel soms zelfs een erg zachtaardig persoon. Marilou is extreem sarcastisch, ze zal vaak schertsende en sarcastische opmerkingen maken, en in haar zinnen is er vaak wel een zweem van te vinden. Sarcasme is ook de enige voor van humor die ze kent en ze is in combinatie met dat kenmerk ook nog best cynisch, wat haar een heel donker en luguber gevoel voor humor geeft, iets wat bij sommigen toch wel wat te ver gaat.


    F A M I L Y & H I S T O R Y •

    •Vader • Leonardo García, 65 jaar, zakenman.
    • Moeder • Denise Maes - van Koningsbrugge, 52 jaar, modeontwerpster.
    • Stiefvader • Raphaël Maes, 55 jaar, piloot.
    • Broer • Hidde Maes, 31 jaar, tandarts.

          Marilou werd negenentwintig jaar geleden geboren als tweede, en tevens laatste, kind van de Mexicaanse Leonardo Garcia en de Vlaamse Denise van Koningsbrugge. Samen met haar oudere broer Hidde groeide de brunette op in Antwerpen, waarbij geen van beide ooit iets te kort is gekomen; vooral niet op het gebied van liefde. Beide genoten van een welgemanierde opvoeding, maar leerde ze tevens ook hard te werken om toekomstige doelen te mogen bereiken — waarbij duidelijk werk gemaakt dat voor niks alleen de zon op gaat. Op haar tiende besloot het stel te scheiden en kwamen ze beide bij hun moeder te wonen. Niet veel later kreeg Denise een relatie met de Vlaamse Raphaël Maes. Omdat ze geen contact meer hadden met hun echte vader, besloten ze de achternaam aan te nemen van Raphaël nadat ze getrouwd waren.
          Hoewel de jonge vrouw een tevreden jeugd heeft gehad, waarin ze zeer zeker niet altijd de liefste is geweest daar haar temperamentvolle karakter vooral in haar pubertijd de kop op heeft gestoken, zijn haar problemen pas echt begonnen toen ze een relatie met Adam. De relatie hield enkele maanden stand totdat Marilou het besloot te beeindingen omdat ze niet meer dezelfde sterkte liefes gevoelens had als aan het begin van hun relatie. Hier wilde Adam alleen niks van weten en dreigde om naaktfoto's van haar op het internet te zetten. Door pure chantage bleven ze nog enkele weken in een relatie maar toen was Marilou er helemaal klaar mee en besloot er defenitief een punt achter te zetten. Een dag na de relatiebreuk begon Adam haar tientallen keren te bellen en berichten te sturen. Ook wist hij waar Marilou woonde dus kreeg ze vaak briefjes met bedreigingen door de brievenbus en kwam hij bijna dagelijks 's avonds langs haar huis gelopen.
          Het begon steeds meer op stalking te lijken, zeker toen hij ook op haar werk verscheen. Uiteraard heeft ze meerdere keren aangifte tegen hem gedaan maar leek er nooit serieus iets mee gedaan te worden door te weinig bewijs. Ze leek nergens meer veilig te zijn dus besloot ze volledig van de radar te verdwijnen. Toen ze de vacature als bewaakster op Heartbeat Island zag, greep ze die kans met beide handen aan. Alleen haar moeder, stiefvader en broer weten hiervan dus daar heeft ze doormiddel van brieven nog wel contact mee.


    E X T R A •
    • Marilou is biseksueel en komt daar ook vooruit.
    • Marilou is ambidextreus (zowel links— als rechtshandig).
    • Marilou heeft een Vlaams accent maar daar is weinig van te horen als ze Engels spreekt.
    • Door de slechte afloop van haar laatste relatie heeft ze een lichte vorm van bindingsangst ontwikkelt.
    • Marilous spreekt vloeiend Vlaams, Frans en Engels en matig Mexicaans.
    • Likes: luisteren naar goede roddels, mensen bestuderen, een goed stuk vlees, alcohol, koffie, ruzies, mysteries.
    • Dislikes: 'simpele' mensen, mensen die haar beledigen, mensen die haar tegen spreken, schuld bekennen, horen dat ze iets fout doet, zich hechten aan andere.



    R E L A T I O N S H I P S •







    [ bericht aangepast op 16 aug 2019 - 22:54 ]


    Spencer Reid - 'I know what it's like to be afraid of your own mind.'

    Ik maak Cian morgen af


    Bowties were never Cooler

    Salaryman schreef:
    (...)
    I'm crying X'D I used Keanu's face for my prison bitch :(.
    Laatst naar Hobbs and Shaw geweest, dat was even omschakelen whahaha.
    Oh no, you had to, didn't you? I'm crying too, both because it's sad and it's fucking John Wick. Hahahahaha.

    En ik vind de rollen tot dusver echt helemaal geweldig! ;D


    • • •

    Vraagje trouwens voor jullie, als de rollen van warden en head guard en zo niet ingevuld worden, willen jullie er dan NPC's van zien, zodat we allemaal hetzelfde beeld voor ons hebben? Mij lijkt het persoonlijk wel fijn, maar zijn er dan ook meer rollen die jullie zo zouden willen zien — een bepaalde sadistische guard of weet ik veel wat? Dan kan ik daar eventueel al mee aan de slag gaan. ^^


    • • •