• Darwin Saints



    Sinds dag en dauw staat de St. Clementine Prep School for Young Ladies bekend om haar uitmuntende aanbod van lessen en grondige voorbereiding op het universiteitsleven. Het is een privéschool, waarvan enkel de crème de la crème van de elitegemeenschap ook maar kan hopen er een gegeerd plekje te bemachtigen, en dat bovendien voor een stevig prijskaartje. Eén ding is zeker; wie een diploma aan St. Clem's in handen heeft, staat al met één voet binnen in de meest prestigieuze universiteiten eender waar ter wereld.
          Het hele Upper East Side district staat dan ook in rep en roer als men ontdekt dat de victoriaanse schoolgebouwen asbest bevatten. Men wil namelijk niet dat dochterlief een minuut langer in de buurt van de gevaarlijke stof verblijft, maar tegelijk moet ook haar opleiding verder gezet kunnen worden.
          Galante gentlemen als ze zijn, besluit de raad van bestuur in samenspraak met hun leerlingen om de dames onderdak te bieden op de Darwin Prep Academy for Gents. De gehele linkervleugel van St. Clem's broederschool wordt ter beschikking gesteld voor de meiden.
          Dat betekent echter dat de heren nu moeten gaan samen hokken, niet tot ieders jolijt. Ook hun lessen, die ze tot dusver strict apart kregen, zullen de heren van Darwin en de Clementines nu samen beleven.

    Hoe zal het de Dukes & Dames vergaan nu ze een terrein moeten delen? Worden er verbonden gesmeed, of zullen er vetes ontstaan?
    Hoe ga je namelijk om met het andere geslacht, als je er al die tijd bijna niks mee te maken hebt gehad?


    Rollen:


                      Ladies
          ♔Alexandra Liliya Romanova | 18 | Queen B | Ester Expósito | Dacre
          ♔ Norah-Rose Jackson | 17 | Status | Faceclaim | lHlCCUP
          ♔ Mauve Freya Kingsland | 18 | Rich Partygirl | Kendall Jenner | Sombre
          ♔ Jennifer Brennan Laurensen | 18 | Status | Jeri Ryan |Lorem

                      Gents
          ♛ Colin Graham Lewlyn III |18 | The Emperor | @hendrikgiesler | Hanson
          ♛ Jason ''Jace'' Scott Andrews | 18 | The Sports Hero | Sean O'Pry | lovelyreads
          ♛ Tyge Sebastian Layton | 17 | The Jealous One | ceclaim | Hargreeves
          ♛ Otis Zachary Tobias Bloomberg| 18 | Status | "Good" Christian | Venustic
          ♛ Mycroft "Mylo" Lowell Gladstone | 18 | De Rebelse Alternatieveling | Faceclaim |Preservation
          ♛ Aleksei Dante Nolan Sokolov | 17 | Happy Class Clown |Tarjei Sandvik Moe |Klaus


    texttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttext



    [ bericht aangepast op 7 okt 2019 - 13:30 ]


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Yes mag van mij! Ik wacht eerst jou even af Saar en dan post ik ook weer ^^


    Marrow deep, soul deep, essence deep

    Ik schrijf vandaag weer met Mauve (:


    - thank you for existing -

    Ik ga alles lezen en probeer morgen te posten (:


    Bowties were never Cooler

    I really need to start to connect with something, other wise Ill play a story by myself... And Im scared that will happen. Not because you are neglecting me, no, Im just scared of jumping into certain conversations...
    Daarbij een karakter te hebben gemaakt die vrij gesloten kan zijn, helpt niet mijn situatie...
    I maybe will think of something...
    But if someone wanted to help me... Can that person please message me?

    Also... Ik moet nog steeds die relaties op orde brengen, vergeet dat steeds te doen. ._.


    "If there’s one thing that life has taught me, it’s that people fear what they don’t know."

    Ik zou beginnen met alle rollen doorlezen en bedenken hoe jouw karakter tegen hun aan zou kijken. Als je dat eenmaal hebt weet je ook beter hoe je het verhaal kan spelen & dan kunnen wij je ook helpen. (:


    - thank you for existing -

    That is what Ive mostly already done. :'D
    Its just hard, since its kinda my first time playing an RP like this.


    "If there’s one thing that life has taught me, it’s that people fear what they don’t know."

    Ik zou eens kijken naar wie nog moet schrijven c:. Volgens mij heeft Klaus nog geen gesprek partner? :3

    Of je kan je vorige post iets aanpassen zodat ze misschien al in de hall is en enkele mensen opmerkt, zo is het ook makkelijker voor andere om erop in te haken zegmaar c:


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Ik dacht dat Aleksei misschien zelf Aleksandra kan gaan begroeten buiten/bij de deur omdat hij haar goed kent, dat geeft hem ook een reden niet opgemerkt te worden door de anderen. Maar het is maar een idee.
    Ik kan hem ook Jen laten verwelkomen als dat beter uitkomt. Of je stuurt haar naar hem toe, dat is ook helemaal prima!

    [ bericht aangepast op 27 sep 2019 - 16:54 ]


    Bowties were never Cooler

    Ik heb wel een idee op zich, maar dan heb ik ietsjes aan bedenktijd nodig. c:

    Heeft iemand zin een layout te maken van de school? Is misschien handig om mee te spelen. :'D


    "If there’s one thing that life has taught me, it’s that people fear what they don’t know."

    Ik heb bewust geen plattegrond van de school gemaakt om een beetje vrijheid van fantasie te hebben. Liever niet dus.


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Misschien is het een idee, als middenweg, om als je in je post aangeeft waar iets is(welke verdieping, noord oost zuid west, naast welke andere ruimte) het hier te posten, dat er een beetje overeenstemming is tussen de posts? Dat houd wat ruimte over zonder dat posts elkaar gaan tegenspreken.


    Bowties were never Cooler

    Ik kan proberen een lijstje bij houden in de beginpost maar ik ben vreselijk in dat soort dingen.


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Ik wil je er best mee helpen als je wil, wij allemaal wel denk ik.
    Tot nu toe is er iig een doorsteek door de common room naar de hal op de begane grond. De slaapkamers van de jongens liggen boven, en ?er is een ondergrondse garage, denk ik?


    Bowties were never Cooler

    wie wil kennis maken met Mylo ^^

    [ bericht aangepast op 27 sep 2019 - 20:39 ]


    Marrow deep, soul deep, essence deep

    Cunning schreef:
    wie wil kennis maken met Mylo ^^
    Ik kan Norah wel zijn kant op sturen? Ik ben net ruim vier uur aan het reizen geweest (in plaats van de geplande tweeënhalf) en zeiknat geregend, maar morgen wil ik weer een post typen. c:


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.