• Darwin Saints



    Sinds dag en dauw staat de St. Clementine Prep School for Young Ladies bekend om haar uitmuntende aanbod van lessen en grondige voorbereiding op het universiteitsleven. Het is een privéschool, waarvan enkel de crème de la crème van de elitegemeenschap ook maar kan hopen er een gegeerd plekje te bemachtigen, en dat bovendien voor een stevig prijskaartje. Eén ding is zeker; wie een diploma aan St. Clem's in handen heeft, staat al met één voet binnen in de meest prestigieuze universiteiten eender waar ter wereld.
          Het hele Upper East Side district staat dan ook in rep en roer als men ontdekt dat de victoriaanse schoolgebouwen asbest bevatten. Men wil namelijk niet dat dochterlief een minuut langer in de buurt van de gevaarlijke stof verblijft, maar tegelijk moet ook haar opleiding verder gezet kunnen worden.
          Galante gentlemen als ze zijn, besluit de raad van bestuur in samenspraak met hun leerlingen om de dames onderdak te bieden op de Darwin Prep Academy for Gents. De gehele linkervleugel van St. Clem's broederschool wordt ter beschikking gesteld voor de meiden.
          Dat betekent echter dat de heren nu moeten gaan samen hokken, niet tot ieders jolijt. Ook hun lessen, die ze tot dusver strict apart kregen, zullen de heren van Darwin en de Clementines nu samen beleven.

    Hoe zal het de Dukes & Dames vergaan nu ze een terrein moeten delen? Worden er verbonden gesmeed, of zullen er vetes ontstaan?
    Hoe ga je namelijk om met het andere geslacht, als je er al die tijd bijna niks mee te maken hebt gehad?


    Rollen:


                      Ladies
          ♔Alexandra Liliya Romanova | 18 | Queen B | Ester Expósito | Dacre
          ♔ Norah-Rose Jackson | 17 | Status | Faceclaim | lHlCCUP
          ♔ Mauve Freya Kingsland | 18 | Rich Partygirl | Kendall Jenner | Sombre
          ♔ Jennifer Brennan Laurensen | 18 | Status | Jeri Ryan |Lorem

                      Gents
          ♛ Colin Graham Lewlyn III |18 | The Emperor | @hendrikgiesler | Hanson
          ♛ Jason ''Jace'' Scott Andrews | 18 | The Sports Hero | Sean O'Pry | lovelyreads
          ♛ Tyge Sebastian Layton | 17 | The Jealous One | ceclaim | Hargreeves
          ♛ Otis Zachary Tobias Bloomberg| 18 | Status | "Good" Christian | Venustic
          ♛ Mycroft "Mylo" Lowell Gladstone | 18 | De Rebelse Alternatieveling | Faceclaim |Preservation
          ♛ Aleksei Dante Nolan Sokolov | 17 | Happy Class Clown |Tarjei Sandvik Moe |Klaus


    texttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttext



    [ bericht aangepast op 7 okt 2019 - 13:30 ]


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Ik zou graag dit weekend het speeltopic openen.
    Is dat oke voor iedereen?


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    JAAAAA!


    Marrow deep, soul deep, essence deep

    Ja, nice


    Bowties were never Cooler

    Yess c: ! I is excited! Net ook Elite uitgekeken, dus my preppy bitchy mode is on ;p


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Sure, Im very excited about it, also quite anxious. xD


    "If there’s one thing that life has taught me, it’s that people fear what they don’t know."

    Relatievoorstellen Aleksei
    • Lexa • Liybimaya
    Aleksei kent Lexa al heel lang, en zij hem ook. Hun vaders zijn allebei een Pakhan van de Bratva, en van kleins af aan speelden de kinderen van de gezinnen samen tijden het zomeroverleg in Sint Petersburg. Hij heeft haar altijd wel gemogen, en heel lang werd gedacht dat de twee mogelijk samen zouden eindigen. Dit liep toch wat anders, vooral omdat de twee in de pubertijd toch wel uitgroeiden tot heel andere personen. Ze zijn altijd goede vrienden gebleven, en ze zijn heel fel beschermend tegenover elkaar en elkaars families, maar liefde zal er nooit komen, zeker niet omdat Aleksei helemaal niet op meisjes valt. Lexa was de eerste en enige persoon die hij dit echt heeft vertelt en gelukkig heeft ze hem er altijd in gesteund.
    • Ma • Weet jij iets?
    • Norah • Weet jij iets?
    Misschien kan ze hem helpen met zijn Hindi. Verder weet ik jammer genoeg even niets.
    • Jenny • Words are way more dangerous than actions
    Aleksei en Jenny leerden elkaar in eerste instantie kennen bij het Volleybal. Hier ging het goed en Aleksei kon prima met haar samen spelen, maar een aantal van haar opmerkingen waren ook hier al niet zo handig. Hij merkte pas echt hoe onsubtiel ze uit de hoek kan komen toen ze hem voor het eerst hielp met zijn Wetenschappen. Hij had nog nooit iemand, laat staan een meisje, zo horen praten. Als iemand dat probeerde waar hij vandaan kwam, zou het meteen oorlog zijn. De eerlijkheid kan hij waarderen, maar de manier waarop zorgt toch dat hij altijd nog een redelijke afstand houd tussen hem en het meisje. Hij vind haar niet onaardig, maar dit is iets waar hij zich eigenlijk niet bij neer kan leggen.

    • Colin • How can your life be so perfect?
    Ondanks het verschil in status tussen de twee jongens, zijn ze het overgrote deel van de tijd hele goede vrienden. Zowel bij het waterpolo en het volleybal als tijdens de lessen als daarbuiten kunnen de twee het heel goed met elkaar vinden. Ze hangen vaak samen rond en de leraren zijn niet altijd even blij als Aleksei het voor elkaar weet te krijgen om Colin mee te trekken in een van zijn plannetjes. Toch steekt er in Aleksei wel iets van jaloezie als hij Colin's leven aanschouwt. Colin die fluitend hoge cijfers haalt, opgroeien zonder geweld, ouders die hem accepteren om wie hij is, en geen problemen om zijn emoties te uiten. Toch drukt Aleksei dit altijd maar weer weg, omdat hij dit niet hun vriendschap wil laten verpesten. Zelfs zijn relatie lijkt perfect... Al betekent dat niet dat Aleksei zomaar Vodka met hem moet gaan drinken, want dan staat hij niet meer voor zichzelf in.
    • Jace • Partner in Crime
    Jace en Aleksei zijn een duo wat menig docent liever ver uit elkaar houdt. Zet ze namelijk samen, en je weet zeker dat het leuk wordt en er iets te beleven valt. Of iemand dan nog aan leren of lesgeven toekomt is een tweede vraag. Ze komen dan wel uit verschillende sociale lagen op school, de twee hebben het altijd gezellig. Bij hun eerste ontmoeting, waarbij Colin Aleksei voorstelde aan Jace op het feest om het start van het sportjaar te vieren, had niemand verwacht dat de twee ooit door een deur zouden kunnen. Aleksei was voor het eerst echt vrij van volwassen toezicht, en wist zich duidelijk niet te beheersen. Binnen de kortste keren had hij Jace gezoend, wat hem niet in dank werd afgenomen. Toch zijn de twee op een of andere manier al snel goede vrienden geworden, het het blauwe oog is Aleksei al heel snel vergeten.
    • Tyge • Flawed Besties
    Aleksei en Tyge zijn goede vrienden vanaf dag een. Dit begon eigenlijk omdat voor de verandering Aleksei wel Tyge's naam kon uitspreken. Van daar groeide de vriendschap tussen de twee jongens. De twee waren al zo close, dat toen ze begonnen te botsen, er niet eens in hen opkwam om de vriendschap te verbreken. Aleksei kan heel slecht omgaan met Tyge's leugens en jaloezie. Aleksei is namelijk opgevoed dat je liegt voor je vrienden, maar niet tegen je vrienden. De jaloezie is vooral een probleem tijdens en na feestjes en na de vakantie, wanneer Aleksei het erg naar zijn zin heeft gehad, en Tyge wat minder. Dit kan echt wel een ruzie veroorzaken, maar ze maken het altijd weer goed. Intussen irriteert Tyge zich heel erg aan Aleksei's besluiteloosheid en inconsistentie. Daarentegen vullen de twee elkaar ook goed aan en staan ze altijd voor elkaar klaar. Ze zijn beiden erg aanhankelijk, en niemand kijkt er dan ook nog van op als de twee weer eens bij elkaar op schoot zitten, zeker ook omdat iedereen ook weet dat Tyge heel weinig tot geen game heeft. Dit is iets waarmee Aleksei hem zeker ook wel probeert te helpen als Tyge ermee komt.
    • Mylo • I know your name: Bad News
    Aleksei herkende Mylo's achternaam voor zijn voornaam. De Gladstones hebben een lang verleden met het verdedigen van maffialeden uit het verbond. Hij heeft zo ook van zijn vader te horen gekregen dat de oudste zoon van de Gladstones er een is waar zelfs, of eigenlijk vooral, de maffia niets van moet weten. Rebels en lui. Aleksei heeft zich hieraan gehouden, en is daar achteraf ook heel blij mee. Hij heeft ook wel gezien dat Mylo iemand is met wie hij niet geassocieerd wil worden. Jammer genoeg is hij wel echt heel knap, wat altijd een valstrik zal blijven waar Aleksei voor moet oppassen.
    • Zach • Oh, boy boy boy
    Zach is eigenlijk een hele slechte, en tegelijkertijd goede, invloed op Aleksei. Aleksei is dan ook blij om nu met hem op een kamer te liggen. Aan de andere kant brengt dit ook verleiding met zich mee. Zoals iedereen kent Aleksei de naam Bloomberg, maar zoals maar weinigen weet hij ook dat zelfs dit goed christelijke bedrijf niet vrij is van wat meer duistere kanten. Maar dat de zoon van de kerkelijke mediamagnaat maffia royalty kan verleiden, is zelfs te onwerkelijk voor een soapserie. Toch gebeurt dit over en weer op menig feestje. Toch is het maar weinig in een slaapkamer geëindigd, of een douchehokje maar over dat incident gaan we het niet hebben. Zach en Aleksei zijn vooral hele goede vrienden, soms met wat benefits. Toch noemt Aleksei hem meestal Bloomberg in plaats van Zach, al is het maar om wat afstand tussen hen te houden, want Aleksei is ergens altijd toch bang om iemand te ver toe te laten en Zach zit op die grens.

    Het zijn maar voorstellen. Alles kan nog veranderen. Ik hoor graag van jullie

    [ bericht aangepast op 21 sep 2019 - 17:57 ]


    Bowties were never Cooler

    Mt, ik probeer zo snel mogelijk Zach zijn familie geschiedenis ook te schrijven.


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    Oeh, Klaus.
    Very interesting.
    Ik kan die perspectief ook echt prima inzien en begrijpen. Which is I guess a good thing.

    Het klinkt naar mijn idee als een goeie relatie, dat ze elkaar kennen van het volleybal. En dat Jenny hen hebt met wetenschappen (in de toekomst mogelijk nog steeds), maar meer zal het denk ik niet worden dan dat.
    Jennifer zal hem niet geheel onaardig vinden, maar ziet een vriendschap ook niet helemaal zitten.

    Klinkt dat redelijk?


    "If there’s one thing that life has taught me, it’s that people fear what they don’t know."

    Klinkt prima!


    Bowties were never Cooler

    Wie voor relaties voor Sadie? c:
    Ik alvast:
    - Iemand die ook van haar 'andere' kant af weet (valt te bespreken hoe en wat)
    - Bff
    - Girls die ze totaal niet uit kan staan

    [ bericht aangepast op 20 sep 2019 - 20:34 ]


    Relatielijstje Colin Graham Lewlyn III

    • Boyfriend: Ryker Theodore Thatcher.
          De twee zijn al twee jaar een exclusief koppel, en het mikpunt van menig jaloerse blikken.
    Wat echter niemand weet is dat hun relatie al een hele poos niet meer gezond is. Het enige wat ze nog doen is ruzieën, en het vervolgens op de verkeerde manier weer "goed maken". Verder zitten ze volledig in de sleur vastgeroest.
    Bovendien is Ryker zo gewiekst dat hij Colin's zelfbeeld telkens weer omlaag weet te trekken, om hem onder de duim te kunnen houden.
    Colin is doodongelukkig maar wil Ryker niet kwetsen door het uit te maken. Hij houdt dan ook stug vol dat hij van Ryker houdt en alles rozengeur en maneschijn is. Hij steekt zijn loyaliteit voorop aan zijn geluk.
    Het feit dat hij niemand heeft die onpartijdig is, speelt alleen maar in Ryker's hand.

    • Best friend: Jace Andrews
          Colin en Jace kennen elkaar al van toen ze beiden zo'n zeven jaar oud waren. Jason's vader kwam bij LFG aankloppen met een financiëringsplan om de hotelketen uit te breiden. Colin II zag het potentieel en keurde de lening goed, waarbij hij ook besloot in de Andrews zaak te willen beleggen.
    Hiervoor kwamen de heren vaak samen, waardoor Jace en Colin met elkaar konden spelen terwijl vaders zaken deden. Het duurde niet lang voor de playdates uitgroeiden tot een mooie vriendschap, die doorheen de jaren alleen maar sterker is geworden.
    Jace en Colin zijn precies verschillend genoeg om elkaar aan te vullen, maar ook weer net genoeg gelijk om aan elkaar gewaagd te zijn en de andere positief te kunnen uitdagen. Ze kunnen de grootste lol trappen samen, en zullen de ander altijd steunen.

    • Roommate: Tyge Sebastian Layton
          Sinds beslist werd de Clementines onderdak te bieden moeten de heren hun tot nu toe eenpersoonskamers delen. Hier hebben ze zelf niet in kunnen kiezen, en zo is Colin met Tyge op een kamer terecht gekomen. Hijzelf vind het meer dan prima, het geeft hem de kans Tyge wat beter te leren kennen.
    Colin noemt zijn nieuwe kamergenoot steevast Tea, omdat hij niet in staat is zijn naam correct uit te kunnen spreken al doet hij nog zo zijn best. In ruil voor zijn Deense incapabelheid mag Tyge hem als enige Junior noemen.
    Hoe het precies de eerste keer gebeurd is weet vast geen van beiden meer, maar achter gesloten deuren durven Colin en Tyge zich wel eens aan een langdurige knuffelsessie wagen. Hun relatie is echter puur vriendschappelijk.

    • Mycroft "Mylo" Lowell Gladstone: Temptation
          Het is zeker niet zo dat Mylo vanaf dag één al Colin's aandacht heeft weten te trekken, maar naarmate zijn relatie met Ryker down hill ging is de jongeman hem meer en meer in het oog gaan springen.
    Mylo is alles wat Ryker niet is; hij is rechtuit, hij is spontaan, en op zijn eigen manier is hij bescheiden. Bovendien vindt Colin zijn rebelse look waanzinnig aantrekkelijk.
    Hij zal nooit toegeven dat hij zich wel degelijk tot Mycroft aangetrokken voelt, al heeft die laatste wel iets in de gaten. Hij probeert dan ook meermaals per week om Colin voor zich te winnen, en die krijgt het steeds moeilijker en moeilijker om aan de verleiding te weerstaan.

    • Alexandra Liliya Romanova: The First
          Sashenka, zoals hij haar nog steeds liefkozend noemt was op vele vlakken Colin's eerste. Ze was zijn eerste kus, zijn eerste kalverliefde, zijn eerste keer seks zowel met een vrouw als met een man.
    Het was namelijke Alexandra die Colin voorstelde om een keer met een extra man het bed te delen. Hier was hij vrijwel meteen voor te vinden, tot zijn eigen verbazing. De ervaring viel voor beiden zo goed mee dat ze besloten het nog een paar keer te proberen, en dit groeide zodoende uit tot een polygame relatie waarin iedereen wat met iedereen had.
    Net in die periode leerde Colin echter Ryker kennen, en na lang tobben en vele gesprekken met Lexa en hun andere partner werd voor Colin duidelijk dat hij met zijn huidige vriendje verder wilde. Het drietal nam in alle vriendschap afscheid van Colin en hoewel ze elkaar nog amper spreken kunnen Lexa en Colin nog steeds de draad (vriendschappelijk) oppikken alsof ze pas gisteren nog zo close waren met elkaar.

    Voorstellen

    • Mauve Freya Kingsland
          Ik denk dat Colin een beetje af zal knappen op deze dame met twee gezichten. Desalniettemin zal hij, zoals het een gentleman betaamt, altijd vriendelijk blijven en een serieuze poging doen haar te leren kennen. Hij zal haar echter niet snel met iets vertrouwen, en de gesprekken dan ook eerder over oppervlakkige dingen, zoals merkkledij en astronomie houden.


    • Aleksei Dante Nolan Sokolov: Friends at first sight
          Vanaf het eerste moment dat Colin Aleksei aansprak; om hem te complimenteren met zijn perfecte Russische tongval, wist hij dat hij de jongeman aardig zou vinden. De twee hebben behoorlijk wat zaken gemeenschappelijk; bepaalde uiterlijke trekken, goede schoolresultaten, spontaniteit, loyaliteit, het waterpolo team en nog vele andere dingen... Onderhand is Colin de jongeman zelfs een beetje als een klein broertje gaan beschouwen, al loopt hij hiermee niet te koop.
    Bij Aleksei kan hij zijn zorgen even aan de kant zetten en zich simpelweg laten infecteren door de grappen en grollen die deze vrolijke jongen met zich meebrengt.
    Maar al te vaak bevindt Colin zich plots in een situatie die Aleksei en Jace het leven in geblazen hebben, en hij kan het de jongens niet eens kwalijk nemen.
    Hij doet dan ook zijn uiterste best om zijn beschermeling zoveel mogelijk uit Ryker's buurt te houden, uit angst dat hij onder zijn invloed zal vallen.

    • Norah-Rose Jackson:
          Ik wacht nog even haar persoonlijkheid af

    • Jennifer Brennan Laurensen:
          Hoewel ik hen niet onmiddellijk zie klikken denk ik dat er wel mogelijkheden zijn om in de toekomst aan de praat te raken. Misschien kan Jenny zijn partner worden bij een astronomie-project?
    Buiten de schooluren om zal hij haar wel groeten, en praten over koetjes en kalfjes maar verder durf ik nog niet meteen uitspraken doen en wacht ik liever het rpg een beetje af.

    • Otis Zachary Tobias Bloomberg: No.
          Het is vooral om hun vaders -die in New York's zakenwereld genoeg met elkaar in contact komen- gerust en tevreden te stellen dat Otis en Colin de schone schijn ophouden, maar eigenlijk kunnen deze heren helemaal niet door één deur. Colin ergert zich mateloos aan Zach's losbandigheid, en hoewel hij zelf niet vies is van een knuffel kan hij het niet hebben als Zach met hem lichaamscontact maakt. Ook Zach's egocentrisme en arrogantie zijn bij Colin al vaak in het verkeerde keelgat geschoten.
    Colin zal de jongen nooit in een slecht daglicht zetten, actief uitsluiten of publiekelijk aanspreken over zijn gedrag maar het kost hem heel veel moeite zijn afkeer onder stoelen en banken te steken en af en toe zal hem vast wel eens wat ontglippen.

    • Sadie Charlotte Wilson:
          wordt besproken


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Damn jongens, wait for me. Ik maak Norah morgen af, I promise. (ik heb in ieder geval al haar status toegevoegd yay me)

    Als mensen al ideeën hebben voor relaties, let me know! Ik ben geïnteresseerd in vrijwel alles. c: Ze wordt lief, ondeugend en wat verwend, maar niet per se onschuldig of juist een grote slet, haha.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Love it met Colin en Aleksei!


    Bowties were never Cooler

    Ik ben altijd best slecht in relaties bespreken, op af en toe een ingeving na. Als iemand iets wil van of met Mylo, laat het dan zeker even weten! En van Aleksei en Mylo is helemaal prima hoor ^^


    Marrow deep, soul deep, essence deep

    Ik ben zelf ook niet geweldig in relaties bespreken, ben ik in het echte leven al niet goed in. Daarbij dit is mijn eerste keer. xD

    ~~Reageer later op de relatie verzoek van Colin, heb zaterdag (vandaag) een familie dag, dus ik heb iets langer de tijd nodig te reageren erop.~~


    "If there’s one thing that life has taught me, it’s that people fear what they don’t know."