• Darwin Saints



    Sinds dag en dauw staat de St. Clementine Prep School for Young Ladies bekend om haar uitmuntende aanbod van lessen en grondige voorbereiding op het universiteitsleven. Het is een privéschool, waarvan enkel de crème de la crème van de elitegemeenschap ook maar kan hopen er een gegeerd plekje te bemachtigen, en dat bovendien voor een stevig prijskaartje. Eén ding is zeker; wie een diploma aan St. Clem's in handen heeft, staat al met één voet binnen in de meest prestigieuze universiteiten eender waar ter wereld.
          Het hele Upper East Side district staat dan ook in rep en roer als men ontdekt dat de victoriaanse schoolgebouwen asbest bevatten. Men wil namelijk niet dat dochterlief een minuut langer in de buurt van de gevaarlijke stof verblijft, maar tegelijk moet ook haar opleiding verder gezet kunnen worden.
          Galante gentlemen als ze zijn, besluit de raad van bestuur in samenspraak met hun leerlingen om de dames onderdak te bieden op de Darwin Prep Academy for Gents. De gehele linkervleugel van St. Clem's broederschool wordt ter beschikking gesteld voor de meiden.
          Dat betekent echter dat de heren nu moeten gaan samen hokken, niet tot ieders jolijt. Ook hun lessen, die ze tot dusver strict apart kregen, zullen de heren van Darwin en de Clementines nu samen beleven.

    Hoe zal het de Dukes & Dames vergaan nu ze een terrein moeten delen? Worden er verbonden gesmeed, of zullen er vetes ontstaan?
    Hoe ga je namelijk om met het andere geslacht, als je er al die tijd bijna niks mee te maken hebt gehad?


    Rollen:


                      Ladies
          ♔Alexandra Liliya Romanova | 18 | Queen B | Ester Expósito | Dacre
          ♔ Norah-Rose Jackson | 17 | Status | Faceclaim | lHlCCUP
          ♔ Mauve Freya Kingsland | 18 | Rich Partygirl | Kendall Jenner | Sombre
          ♔ Jennifer Brennan Laurensen | 18 | Status | Jeri Ryan |Lorem

                      Gents
          ♛ Colin Graham Lewlyn III |18 | The Emperor | @hendrikgiesler | Hanson
          ♛ Jason ''Jace'' Scott Andrews | 18 | The Sports Hero | Sean O'Pry | lovelyreads
          ♛ Tyge Sebastian Layton | 17 | The Jealous One | ceclaim | Hargreeves
          ♛ Otis Zachary Tobias Bloomberg| 18 | Status | "Good" Christian | Venustic
          ♛ Mycroft "Mylo" Lowell Gladstone | 18 | De Rebelse Alternatieveling | Faceclaim |Preservation
          ♛ Aleksei Dante Nolan Sokolov | 17 | Happy Class Clown |Tarjei Sandvik Moe |Klaus


    texttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttext



    [ bericht aangepast op 7 okt 2019 - 13:30 ]


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Ah menn, ik had dit helemaal gemist.

    MT (:


    - thank you for existing -

    Hanson schreef:
    Ik zou graag dit weekend het speeltopic openen.
    Is dat oke voor iedereen?


    Helemaal goed, vandaag na werk & na het eten zal ik mijn rol nog ff doornemen en misschien wat toevoegen & dan ook meteen een relatielijstje maken.


    - thank you for existing -

    Deze lijst moet nog een update hebben. :p


    "If there’s one thing that life has taught me, it’s that people fear what they don’t know."

    Ik heb een voorstel voor Aleksei en Zach toegevoegd


    Bowties were never Cooler

    Mauve's relationships

    ♥      Alexandra      Mauve houdt van aandacht, maar niet zo veel als Alexandra en dat vindt ze totaal niet erg. Alexandra staat altijd in de spotlights, ze is dan ook de Queen B van de school en Mauve geniet er van om aan haar zijde te staan. Ze heeft echter wel een eigen mening en gaat niet zomaar mee in alles wat Alexandra zegt. Eerlijk is eerlijk, de twee samen gooien fantastische feesten.
    ♥      Norah      Mauve en Norah kennen elkaar al sinds ze klein zijn. De vader van Mauve heeft namelijk heel wat ontroerend goed en één van de grote gebouwen is naar Norah's vader gegaan. Zo werden de dames altijd mee genomen naar zakelijke uitjes en hier speelden ze altijd al met elkaar. Ze zijn eigenlijk altijd wel vriendinnen gebleven.
    ♥      Jennifer      Mauve heeft nooit echt diepe gesprekken gehad met deze meid, alleen oppervlakkig in de lessen. Vooral tijdens Astronomie kunnen de twee een gesprek voeren over sterren, maar daar houdt het vaak ook wel op. Mauve zal echter wel aardig tegen haar doen.


    ♥      Colin      Mauve vindt Colin een hele aardige jongen, vooral omdat hij zich goed kleedt en omdat ze weet waar hij vandaan komt. Ze voelt zich dan ook wel enigszins gelijk met hem, maar ook weer totaal niet. Hij is namelijk super attent en aardig en Mauve vertrouwt dat niet helemaal, omdat ze weet hoe rijke mensen zijn.
    ♥      Jason      Mauve heeft een beetje een haat-liefde relatie met Jason. Ze vindt hem namelijk stiekem wel heel aantrekkelijk en vooral zijn feromonen trekken haar ontzettend aan, maar dat wilt ze natuurlijk niet toegeven. Hierdoor doet ze vaak arrogant tegen hem en quasi-boos, al heeft Jason waarschijnlijk de hele façade wel door.
    ♥      Tyge      Mauve vindt Tyge echt een heerlijk aantrekkelijke vent en daar plaagt ze hem dan ook vaak mee. Hij kan totaal niet tegen geflirt en weet niet hoe hij hier mee om moet gaan, Mauve geniet daar maar al te erg van. Stiekem zou ze hem maar al te graag een nachtje mee naar huis nemen. Verder kan Mauve heel goed met Tyge als ze alleen zijn. Ze luistert heel graag naar zijn muziek als hij aan het oefenen is.
    ♥      Mycroft      Mauve vindt het heerlijk dat deze jongen zo rebels is, ze gaat dan ook graag met hem om en staat graag aan zijn zijde, voornamelijk vriendschappelijk. Ze zegt vaak dat hij bipolair is omdat hij zo'n honderd keer per dag van stemming wisselt en ook pest ze hem graag met de naam Lara Croft.
    ♥      Aleksei      Deze jongeman valt Mauve eigenlijk nooit zo erg op. Ze hoort hem wel eens een grappige opmerking maken, daar lacht ze dan ook wel om, maar ze heeft nooit echt een gesprek met hem gevoerd.
    ♥      Zach (Otis)      Mauve mag Zach echt heel graag en ze helpt hem dan ook graag met zijn imago groot houden bij zijn ouders. Mauve kan bij Zach echt haarzelf zijn en gewoon genieten van het leven. (Mauve wilt ook wel met Zach mee naar huis zodat zijn ouders blijven denken dat hij hetero is, geen idee of ze van zijn seksualiteit afweten).

    [ bericht aangepast op 22 sep 2019 - 16:37 ]


    - thank you for existing -

    Norah is zo goed als af, yay me!! Ze is iets minder happy-de-peppy geworden, maar dat is oké. I like her.

    Morgen zal ik proberen impressies op te schrijven, maar als er al ideeën zijn, let me know! Alleen haar beste vriend(inn)en weten van haar bijna-depressie en ze zal waar ze ook komt proberen een glimlach op te zetten. Ik sta open voor bijna alles, inclusief flirts (geen fwb), relaties en weet ik het wat.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Hoelang zijn de meiden al op de school met de start van deze rpg? c: Dan weet ik in hoeverre ik de eerste indruk van de meiden bij Tyge kan toepassen heheh


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Wel ik twijfel nog waar ik het rpg laat starten.
    Dat de heren de dames pas verwelkomen lijkt me namelijk wel wat.


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Hanson schreef:
    Wel ik twijfel nog waar ik het rpg laat starten.
    Dat de heren de dames pas verwelkomen lijkt me namelijk wel wat.


    Dat zou Mauve hartstikke leuk vinden en daar één van haar leukste outfits voor aantrekken.


    - thank you for existing -

    Hanson schreef:
    Wel ik twijfel nog waar ik het rpg laat starten.
    Dat de heren de dames pas verwelkomen lijkt me namelijk wel wat.


    Dat vind ik zelf ook wel leuk c: Maar dan zal het het op een vage eerste indruk houden :Y) Misschien toen hij sommige meiden voor het eerst op instragram zag ofso hehehe


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH


    Tyge's relatielijstje en voorstellen
    :Y)

    Aleksei - Flawed Best Buds - Zodra Tyge terechtkwam op Darwin Saints leek hij al meteen zijn beste vriend gemaakt te hebben. Aleskei is duidelijk de extrovert van het duo, hij kan met iedereen goed overweg en heeft het altijd wel voor het zeggen. Dit is iets wat Tyge erg bewonderd aan zijn beste vriend, maar het maakt hem ook wel jaloers. Tyge is niet zo sociaal als Aleskei, hij is geen grappenmaker en kent niet iedereen van het school. En juist omdat Aleksei zoveel mensen tevriend heeft, moet hij de jongen ook delen met mensen en dat vind hij niet fijn. Er is een moment geweest waarop Tyge echt nog overwoog om Aleksei aan een leiband te houden, zodat hij de jongen kon meenemen en wegtrekken van mensen als hij dat wilde. Alleen vond Aleksei dat geen goed idee en heeft Tyge zijn leibandbestelling geannuleerd... Tyge zijn jaloesie is vaak wel een ruziepunt geweest voor de twee jongens, maar zo heeft Tyge ook wel moeite met de besluitloosheid en inconsistentie van de jongen. Het is moeilijk om zijn beste vriend bij te houden.
    Toch zou Tyge alles doen voor Aleksei en houd hij van de jongen -op een platonische wijze- Hij weet dan ook soort van Aleksei's geaardheid ondanks dat de jongen het nooit officieel aan hem gezegd heeft en zijn de twee vaak samen te vinden. Al dan niet op elkaars schoot. Voor Tyge is hij zijn beste vriend en daar zal geen verandering in komen, zelfs na een helse ruzie. Tyge is dit jaar wel wat afstandelijker naar zijn beste vriend toe , dit doordat Tyge's moeder ziek is. Tyge is bang de harde waarheid van Aleskei te horen, dat hij zijn moeder binnenkort zal moeten loslaten.

    Colin - Roomies - Ondanks dat Tyge zwaar geprotesteerd had op het feit dat hij zijn kamer zou verliezen én deze zou moeten delen, was hij toch erg blij dat Colin zijn roommate was. De twee konden het altijd wel erg goed vinden en zitten ook vaak bij elkaar in Russisch en Spaans. Tyge is echter ook jaloers op de perfecte jongen, maar probeert dit niet te overduidelijk te laten merken. Colin lijkt in zijn ogen gewoon perfect, en hij vind het wat oneerlijk. De momenten waarop Tyge zijn jaloesie het meeste te merken is - is wanneer, Colin met zijn vriend Ryker in hun kamer te vinden is. Tyge die zelf nooit een relatie heeft gehad, überhaupt ooit iemand gezoend heeft stelt het niet echt op prijs dat de twee zitten te rollebollen in zijn kamer. Colin had een handig systeem uitgevonden door een 'bezet' seintje aan de deur te hangen, wanneer hij en Ryker intiem zijn. Tyge is hier selectief blind voor en komt ongegeneerd de kamer binnen, de twee soort van verplichtend ermee op te houden.
    Colin is de enige die Tyges name mag 'verprutsen' door hem Tea te noemen, in ruil daarvoor is Tyge de enige die de jongen Junior mag noemen. Dat is ook de enige reden waarom hij het toelaat. Plus het feit dat Junior zijn persoonlijke teddybeer is, hij knuffelt graag met de jongen. Hun vriendschap is puur platonisch.

    Jason - Yes Captain - Tyge kan het erg goed met Jason vinden, zijn actieve karakter werd wel aanstekelijk en Tyge is vaak wel energiek in zijn buurt. Echter ise r toch wel een periode geweest waar Tyge de jongen haatte. Haten is een groot woord natuurlijk, maar voor Tyge leek het toch even het einde van de wereld. Jason werd namelijk teamcaptain van het lacrosse team en Tyge net niet. Toen de teamleider aangekondigd werd stormde Tyge letterlijk het veld af, zijn stick ver op het veld smijtend en luid vloekend. Het was echter Jason die Tyge kon overtuigen om op lacrosse te blijven. Jason toonde zijn echte leiderskracht door Tyge op te beuren. Voor Tyge was het alsof hij verloren was bij lacrosse, maar Jason liet hem inzien dat je niet op je eentje kon verliezen, je verloor als groep. Als Tyge zou stoppen, dan zou het team al zeker een goede aanvaller verliezen. Voor Tyge was het ook wel het moment dat hij erg opkeek naar Jason e ze echt vriendschap gesloten hebben. De twee kunnen goed op elkaar inspelen en Tyge luistert 90% van de tijd naar zijn captain, al zijn er wel momenten dat hij koppig is en de eer voor zichzelf wilt.

    Mycroft - Rivals- Tyge kan het met iedereen wel goed vinden, behalve Mycroft. De jongen is zijn grootste rivaal en als je Tyge zuur ziet kijken, is het vaak in de richting van deze rebelse jongen. Tyge vind het onzettend hatelijk en zal het allemaal ontkennen, maar hij is vreselijk jaloers op Mycroft. Hij is alles dat Tyge niet is.
    Mycroft is rebels, verbreekt de regels, een echte durvall, flirt en weet daarbovenop nog eens goede punten te halen in Spaans, Russish en Fysica. Tyge probeert dan toch zijn best te doen om dat tikkeltje beter te zijn dan Mycroft, zodat hij eens degene is die de jongen een smug face blikt. Tyge haalt vaak dan ook zijn neus op naar de jongen en ook als de naam in conversatie valt dal hij er niet veel lovends over spreken, maar er zijn wel van die zelfdzame momenten waarop de jongens het goed kunnen vinden en wel met elkaar kunnen praten zonder dat er een wedstrijd van gemaakt moet worden.




    Alexandra - Woah - Van het moment dat hij deze blondine door de hall zag paraderen, kon hij zijn ogen niet geloven... Hoe konden deze meiden zo rond paraderen alsof de school van hen was? Nee Tyge is niet bepaald blij met de komst van de dames. En al zeker voelt hij zich geïntimideerd door de 'Queen' van Sint Clementines... Toch vind Tyge haar wel een zeer knappe verschijning al zal hij het ontkennen als zijn vrienden hem ermee plagen. Het feit dat zowel Aleksei als Colin de dame kennen zorgt er ook wat voor dat de jongen toch wel jaloers is op de dame en hij nogal bitsig kan zijn naar haar toe.

    Jennifer - H-hi - Tyge heeft nog nooit een meisje van zijn leeftijd in het 'wild' ontmoet. Dus met meisjes praten is ook iets dat de jongen nog nooit gedaan heeft - en gewoonweg slecht in is-. Als Tyge zelf een gesprek met de dames zou gaan starten, zou hij waarschijnlijk eerder naar Jennifer toegaan omdat ze hem wel aardig lijkt.

    Norah - She looks like a Sunshine - Norah is een vrolijke verschijning en dat is Tyge niet ontgaan bij zijn eerste indruk van haar. Tyge is toch een beetje jaloers van haar spontaniteit en kijkt voornamelijk wat van veraf naar de dame.

    Mauve - Oh god - Mauve is een zeer knappe meid, Tyge echter weet niet hoe hij daar mee moet omgaan. Zodra ze zou flirten met hem zou hij al helemaal rood zijn en niet weten of hij beter ervandoormuist of zich eruit probeert te lullen.


    Also sorry not sorry heheh mijn fc heeft niet veel foto's met zijn kleren aan :Y)

    [ bericht aangepast op 22 sep 2019 - 11:29 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Ik moet echt die relatie lijst gaan updaten. xD
    Van degene waarbij ik verzoeken heb gekregen en heb besproken, zal ik waarschijnlijk morgen een bericht sturen met hoe ik die zal formuleren.


    "If there’s one thing that life has taught me, it’s that people fear what they don’t know."

    Ik ga dadelijk het speeltopic openen.
    Als er nog mensen zijn die een (tweede) rol willen dan kan dat zeker, ik doe mijn uiterste best genoeg mogelijkheden te bieden nog in te springen.


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Hanson schreef:
    Ik ga dadelijk het speeltopic openen.
    Als er nog mensen zijn die een (tweede) rol willen dan kan dat zeker, ik doe mijn uiterste best genoeg mogelijkheden te bieden nog in te springen.


    Oooh verleidelijk maar ik Hou het enkel bij Tyge c:


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Het is er

    En er staat alvast een Colin klaar voor wie wil.


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.