• Darwin Saints



    Sinds dag en dauw staat de St. Clementine Prep School for Young Ladies bekend om haar uitmuntende aanbod van lessen en grondige voorbereiding op het universiteitsleven. Het is een privéschool, waarvan enkel de crème de la crème van de elitegemeenschap ook maar kan hopen er een gegeerd plekje te bemachtigen, en dat bovendien voor een stevig prijskaartje. Eén ding is zeker; wie een diploma aan St. Clem's in handen heeft, staat al met één voet binnen in de meest prestigieuze universiteiten eender waar ter wereld.
          Het hele Upper East Side district staat dan ook in rep en roer als men ontdekt dat de victoriaanse schoolgebouwen asbest bevatten. Men wil namelijk niet dat dochterlief een minuut langer in de buurt van de gevaarlijke stof verblijft, maar tegelijk moet ook haar opleiding verder gezet kunnen worden.
          Galante gentlemen als ze zijn, besluit de raad van bestuur in samenspraak met hun leerlingen om de dames onderdak te bieden op de Darwin Prep Academy for Gents. De gehele linkervleugel van St. Clem's broederschool wordt ter beschikking gesteld voor de meiden.
          Dat betekent echter dat de heren nu moeten gaan samen hokken, niet tot ieders jolijt. Ook hun lessen, die ze tot dusver strict apart kregen, zullen de heren van Darwin en de Clementines nu samen beleven.

    Hoe zal het de Dukes & Dames vergaan nu ze een terrein moeten delen? Worden er verbonden gesmeed, of zullen er vetes ontstaan?
    Hoe ga je namelijk om met het andere geslacht, als je er al die tijd bijna niks mee te maken hebt gehad?


    Rollen:


                      Ladies
          ♔Alexandra Liliya Romanova | 18 | Queen B | Ester Expósito | Dacre
          ♔ Norah-Rose Jackson | 17 | Status | Faceclaim | lHlCCUP
          ♔ Mauve Freya Kingsland | 18 | Rich Partygirl | Kendall Jenner | Sombre
          ♔ Jennifer Brennan Laurensen | 18 | Status | Jeri Ryan |Lorem

                      Gents
          ♛ Colin Graham Lewlyn III |18 | The Emperor | @hendrikgiesler | Hanson
          ♛ Jason ''Jace'' Scott Andrews | 18 | The Sports Hero | Sean O'Pry | lovelyreads
          ♛ Tyge Sebastian Layton | 17 | The Jealous One | ceclaim | Hargreeves
          ♛ Otis Zachary Tobias Bloomberg| 18 | Status | "Good" Christian | Venustic
          ♛ Mycroft "Mylo" Lowell Gladstone | 18 | De Rebelse Alternatieveling | Faceclaim |Preservation
          ♛ Aleksei Dante Nolan Sokolov | 17 | Happy Class Clown |Tarjei Sandvik Moe |Klaus


    texttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttext



    [ bericht aangepast op 7 okt 2019 - 13:30 ]


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Welke knappe brunette spreekt Mylo aan? Want zowel Norah als Mauve zijn brunettes :')


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Oo sorry haha! Norah ^^


    Marrow deep, soul deep, essence deep

    KIaus schreef:
    Ik wil je er best mee helpen als je wil, wij allemaal wel denk ik.
    Tot nu toe is er iig een doorsteek door de common room naar de hal op de begane grond. De slaapkamers van de jongens liggen boven, en ?er is een ondergrondse garage, denk ik?


    Bedankt!

    Er staat nu een lijstje onder het lessenrooster. Ik probeer het bij te houden.


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Hii, ik zit momenteel met mijn laatste opdrachten van het blok en een tentamen op donderdag. Ik ga proberen ergens tussendoor te posten maar anders wordt het vrijdag. Excuse moi :’D


    El Diablo.

    Succes!!! En doe rustig aan. School gaat voor


    Bowties were never Cooler

    Dacre schreef:
    Hii, ik zit momenteel met mijn laatste opdrachten van het blok en een tentamen op donderdag. Ik ga proberen ergens tussendoor te posten maar anders wordt het vrijdag. Excuse moi :’D


    Oh veel succes! We duimen voor je!
    Neem je tijd wat posten betreft.


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Ik heb nog steeds niets bijzonders gedaan de afgelopen dagen, ben erg druk geweest met mijn eigen persoonlijke dingen op te lossen. :'D


    "If there’s one thing that life has taught me, it’s that people fear what they don’t know."

    Mauve zal er vandaag of morgen weer staan! (:

    Erg leuk dat er twee knappe kerels bij zijn gekomen, hehehe.


    - thank you for existing -

    Hheheheh Mauve and Norah are doing a good job heheeh


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ik wacht Tyge en Zachary nog even af voor ik weer post ^^


    Marrow deep, soul deep, essence deep

    Ik wacht geduldig Mauve's en Zach's reactie af ^^


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    En ik was dus van plan nog even op Mauve te wachten. ;3


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    DEMIIIII! DOE JE DING GIRL.


    Marrow deep, soul deep, essence deep

    Cunning schreef:
    DEMIIIII! DOE JE DING GIRL.


    Hahaha 😂 work that writersmagicc


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    haha. xD
    Goed ding dat ik nog niet hebt gemengt met de rest, ben zelf ook nog steeds druk. :'D


    "If there’s one thing that life has taught me, it’s that people fear what they don’t know."