• BESTIALISSIMOS


    Fulgur Falls - Maine, USA

    In de regenachtige, dicht beboste omgeving van Maine ligt het stadje Fulgur Falls. Het kreeg zijn naam vanwege de onmetelijke blikseminslagen die het al gekend heeft, die wonder boven wonder nog geen enkel dodelijk slachtoffer gekend hebben. Dat is echter niet het meest bizarre aan deze vreemdsoortige plaats.
    Het is de thuishaven van vele bovennatuurlijke wezens en half-mensen. Aan de absolute top van deze eeuwenoude hiërarchie behoren de Lycantropen - de weerwolven.
    Deze zijn zich doorheen de jaren gaan onderscheiden in twee geheel tegenovergestelde Roedels; Lupus Sanguinibus en Versipellis.
    De eerste bestaat uit aristocratische families, die hun bloedlijn al generaties lang zo zuiver en intact mogelijk willen houden. Ze zijn de bewaarders van alle kennis omtrent hun soort en de bewakers van de regels. Zij staan bekend om hun intelligentie en gecontroleerde vechttechnieken.
    De Versipellis zijn dan weer een relatief jonge Roedel. Zij hebben zelf hun familie samen gesteld en verwelkomen iedereen die nergens anders terecht kan. Ze worden veelal gezien als beschermers, zowel van hun eigen Roedel als van de Lupus leden. Hun kwaliteiten bestaan onder ander uit compassie en mededogen, waardoor ze het vaak minder strikt met de regels nemen.

    Toch dient de strikte code in acht genomen te worden, zeker nu een onbekend gevaar zich heeft aangediend in de eens zo veilige haven; een burger heeft tegen hun wil De Beet ontvangen. Dat druist in tegen het meest voorname principe van elke weerwolf. De Lycantropische Raad heeft reeds bepaald dat geen van beide Roedels met het voorval gemoeid zijn, en er een derde partij in het spel is. Het onderzoek is reeds ingezet, terwijl men in afwachting van de volle maan het slachtoffer nauwlettend in de gaten houdt, hopend dat De Beet niet gewerkt heeft.


    De Roedels

    Lupus Sanguinibus
    Aristocraten, plichtsbewust. Eén Alfa.
    Wolven
    ♰ Orpheus Spencer Grey • m • 23 • Bloed • Council Member/Student • Beansidhe • 1
    ♰ Harvey Lowel Armistead • m • 37 • Bloed • Alfa/Houthakker • Witcher • 3
    ♰ Maddie Grace Travers • v • 22 • Bloed • Determination • 3
    ♰ Scarlett Young • v • 25 • Bloed • Joy_x • 4
    ♰ Oliver Louis Desrosiers-Grey • m • 21 • Bloed • KIaus • 5

    Mensen
    (beperkt)
    ♰ Dove Lazaroth • fluid • 22 • Onbewust • FreeThyself • 2


    Versipellis
    Personen boven regels. Duopositie Alfa.
    Wolven
    ☮ Lucas Alexander Sanders • m • 20 • Bloed • Venustic • 3
    ☮ Jérémie ‘'Jem’' Matthias Dubois • m • 22 • Bloed • Fika • 4
    ☮ Laurel Tallmund • v • 25 • Bloed • Alfa • Canagan • 4

    Mensen
    ☮ Linden Rose Orbin • f • 21 • Onbewust • Bibliothecaresse • Beansidhe • 1
    ☮ Asher Ambrose Steele • m • 27 • Bewust • High School leraar • Venustic • 5

    Ander
    ☮ Nox "Hadeon" Zion • m • 22 • Half Demon • Determination • 2
    ☮ Eli Bellamy • m • 24 • Magiër • Theezaak • Witcher • 2

    texttextexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttext





    [ bericht aangepast op 5 april 2020 - 13:44 ]


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Beansidhe schreef:
    @ Witcher



    No, joke. Joke ;p


    @ Venustic; Nee dat geeft niet, ik wacht nog wel op Maddie ^^


    :o don't tell em my secrettt


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Ik schrijf straks thuis nog denk ik, lang leven de nachtbrakers. Morgen vrij dus uiterlijk dan. Orpheus darling word wel even opgeroepen door zijn wifie.


    Marrow deep, soul deep, essence deep

    Sarreh :'D

    Is helemaal goed.


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Ik hoop dat Ollie een beetje klopt, anders hoor ik het graag en pas ik hem met alle liefde aan.


    Bowties were never Cooler

    Ik ga dit hier ook even achterlaten voor als er mensen niet in het Metanoia-topic zitten;

    Ik wil even m'n excuses aanbieden voor het niet reageren, ik had een zware examenperiode te gaan en heb hier gewoon niet meer aan gedacht, ik hoop dat jullie dit niet slecht hebben opgevat :/


    Jump, and you will find out how to unfold your wings as you fall

    Zulke dingen hebben nu eenmaal voorrang. Niemand die je dat kwalijk neemt.
    Hopelijk heb je goede resultaten ^_^


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Naar wie kan/mag ik Laurel eventueel sturen?


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Ik zat er trouwens over na te denken een tweede rol op me te nemen, maar wat zou dan beter passen. Een tweede alfa voor Versipelles, (dat hoorde een duopositie te zijn toch) of gewoon een mens?


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    Ja maar het steekt zo nauw niet met die Alfaposities in mijn ogen. Ik ben al blij zijn dat ze ingevuld zijn.
    Je mag gerust kiezen wat je zelf fijnst vindt en meest naartoe leunt. Ik weet dat Woundmate een mens/nieuwkomer gaat maken die uiteindelijk de rol van Guardian binnen LS zal opnemen. Dus behalve dat heb je eigenlijk zo goed als vrij spel. ^^


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Heya,
    Ik heb zojuist m'n rol gepost in het rollentopic — even kort samengevat: Soren (broody Finnish guy), was eerst guardian van de pack van z'n kleine zusje, z'n zusje is drie maanden geleden vermoord (door een onbekend persoon) en nadat hij hoorde van een 'illegale' beet in Fulgur Falls is hij meteen verhuisd om erachter te komen of dit dezelfde dader was als degene die zijn zusje heeft vermoord.

    Drama. Drama. Drama. (Don't blame me, I love it.)

    Mocht iemand interesse hebben om al enige vorm van relatie af te spreken, hit me up!


    I like him ! Ik heb overigend Harvey en Eli voor relaties met hem c:

    [ bericht aangepast op 16 feb 2020 - 16:06 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Hoe lang is hij dan reeds in Fulgur Falls?
    Ik zie Orpheus wel dienst doen als ontvangstcommitee


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Thank you guys!

    Hij is er misschien net een weekje, dus veel van de personages zal hij nog niet actief hebben ontmoet. Hij is voornamelijk bezig geweest met verhuizen, inrichten, de supermarkt vinden, etc.


    Ik heb Laurel eventueel ook open staan voor relaties. (:


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Wellicht is dan het belangrijkste om een eerste indruk/ervaring af te spreken met de leden van Lupus Sanguinibus, Laurel (als Alfa van Versipellis) en eventuele buren?

    [ bericht aangepast op 16 feb 2020 - 16:23 ]


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.