• BESTIALISSIMOS


    Fulgur Falls - Maine, USA

    In de regenachtige, dicht beboste omgeving van Maine ligt het stadje Fulgur Falls. Het kreeg zijn naam vanwege de onmetelijke blikseminslagen die het al gekend heeft, die wonder boven wonder nog geen enkel dodelijk slachtoffer gekend hebben. Dat is echter niet het meest bizarre aan deze vreemdsoortige plaats.
    Het is de thuishaven van vele bovennatuurlijke wezens en half-mensen. Aan de absolute top van deze eeuwenoude hiërarchie behoren de Lycantropen - de weerwolven.
    Deze zijn zich doorheen de jaren gaan onderscheiden in twee geheel tegenovergestelde Roedels; Lupus Sanguinibus en Versipellis.
    De eerste bestaat uit aristocratische families, die hun bloedlijn al generaties lang zo zuiver en intact mogelijk willen houden. Ze zijn de bewaarders van alle kennis omtrent hun soort en de bewakers van de regels. Zij staan bekend om hun intelligentie en gecontroleerde vechttechnieken.
    De Versipellis zijn dan weer een relatief jonge Roedel. Zij hebben zelf hun familie samen gesteld en verwelkomen iedereen die nergens anders terecht kan. Ze worden veelal gezien als beschermers, zowel van hun eigen Roedel als van de Lupus leden. Hun kwaliteiten bestaan onder ander uit compassie en mededogen, waardoor ze het vaak minder strikt met de regels nemen.

    Toch dient de strikte code in acht genomen te worden, zeker nu een onbekend gevaar zich heeft aangediend in de eens zo veilige haven; een burger heeft tegen hun wil De Beet ontvangen. Dat druist in tegen het meest voorname principe van elke weerwolf. De Lycantropische Raad heeft reeds bepaald dat geen van beide Roedels met het voorval gemoeid zijn, en er een derde partij in het spel is. Het onderzoek is reeds ingezet, terwijl men in afwachting van de volle maan het slachtoffer nauwlettend in de gaten houdt, hopend dat De Beet niet gewerkt heeft.


    De Roedels

    Lupus Sanguinibus
    Aristocraten, plichtsbewust. Eén Alfa.
    Wolven
    ♰ Orpheus Spencer Grey • m • 23 • Bloed • Council Member/Student • Beansidhe • 1
    ♰ Harvey Lowel Armistead • m • 37 • Bloed • Alfa/Houthakker • Witcher • 3
    ♰ Maddie Grace Travers • v • 22 • Bloed • Determination • 3
    ♰ Scarlett Young • v • 25 • Bloed • Joy_x • 4
    ♰ Oliver Louis Desrosiers-Grey • m • 21 • Bloed • KIaus • 5

    Mensen
    (beperkt)
    ♰ Dove Lazaroth • fluid • 22 • Onbewust • FreeThyself • 2


    Versipellis
    Personen boven regels. Duopositie Alfa.
    Wolven
    ☮ Lucas Alexander Sanders • m • 20 • Bloed • Venustic • 3
    ☮ Jérémie ‘'Jem’' Matthias Dubois • m • 22 • Bloed • Fika • 4
    ☮ Laurel Tallmund • v • 25 • Bloed • Alfa • Canagan • 4

    Mensen
    ☮ Linden Rose Orbin • f • 21 • Onbewust • Bibliothecaresse • Beansidhe • 1
    ☮ Asher Ambrose Steele • m • 27 • Bewust • High School leraar • Venustic • 5

    Ander
    ☮ Nox "Hadeon" Zion • m • 22 • Half Demon • Determination • 2
    ☮ Eli Bellamy • m • 24 • Magiër • Theezaak • Witcher • 2

    texttextexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttext





    [ bericht aangepast op 5 april 2020 - 13:44 ]


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    sorry voor het wachten peeps! c; Harvey staat, ik probeer morgen Eli te schrijven! nu ben ik bekaf ;')


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Neem je tijd ^^


    Marrow deep, soul deep, essence deep

    MT.

    Mijn rol is zo goed als klaar, enkel nog haar uiterlijk en wat extra's toevoegen. Voor wie wil staat ze dan ook open voor relaties. (:


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Rionach schreef:
    MT.

    Mijn rol is zo goed als klaar, enkel nog haar uiterlijk en wat extra's toevoegen. Voor wie wil staat ze dan ook open voor relaties. (:


    ik heb tegenpool Alpha Harv?


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Witcher schreef:
    (...)

    ik heb tegenpool Alpha Harv?


    Is goed! Ik weet niet of je voor hem nog iets zoekt?

    Ik probeer straks even alles goed door te lezen hier in het topic.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Ken je dat? Dat je wanhopig graag wilt schrijven maar vervolgens alleen maar naar het scherm zit te staren en er niks komt? En dan raak je ook nog eens afgeleid door alles

    En door die afleiding herinner je je iets totaal onbenulligs dat wel heel toepasselijk is op één van je characters Linden Rose;





    So yeah, there's that.


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Hahahaha herkenbaar. En dan heb je nu ook nog 5 wolven om je heen gekregen ghehe.


    Marrow deep, soul deep, essence deep

    Hanson schreef:
    Ken je dat? Dat je wanhopig graag wilt schrijven maar vervolgens alleen maar naar het scherm zit te staren en er niks komt? En dan raak je ook nog eens afgeleid door alles

    En door die afleiding herinner je je iets totaal onbenulligs dat wel heel toepasselijk is op één van je characters Linden Rose;





    So yeah, there's that.


    Ik heb dit deze week I'm so sorry guys,


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Ik zoek voor Laurel nog steeds relaties, en misschien een opening om met haar mee in te springen?


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Kan ik weer werken aan mijn post met Scar of willen andere die nog niet gereageerd hebben (van dat groepje bij elkaar) eerst nog iets posten daarvoor??

    Ik denk dat Orpheus eerst weer aan de beurt is toch? Daar wacht ik in ieder geval op ^^


    Marrow deep, soul deep, essence deep

    Jaaaa dacht ik ook al vandaar beetje mijn vraag haha! dan wacht ik lekker geduldig af :)

    Bedankt voor het wachten ;D
    Ik ga inderdaad vandaag aan de slag


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Ik zit met een behoorlijke writersblock. Ik hoop dat het snel opklaart, maar jullie hoeven in ieder geval niet langer te wachten op mij.
    Ga maar verder als je wilt, ik spring wel weer in. Hopelijk zo snel mogelijk.

    Sorry guys :/


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Take ur time!

    Kan ik ergens mee inhaken met Laurel, of iemand die haar betrekken wil?


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'