• BESTIALISSIMOS


    Fulgur Falls - Maine, USA

    In de regenachtige, dicht beboste omgeving van Maine ligt het stadje Fulgur Falls. Het kreeg zijn naam vanwege de onmetelijke blikseminslagen die het al gekend heeft, die wonder boven wonder nog geen enkel dodelijk slachtoffer gekend hebben. Dat is echter niet het meest bizarre aan deze vreemdsoortige plaats.
    Het is de thuishaven van vele bovennatuurlijke wezens en half-mensen. Aan de absolute top van deze eeuwenoude hiërarchie behoren de Lycantropen - de weerwolven.
    Deze zijn zich doorheen de jaren gaan onderscheiden in twee geheel tegenovergestelde Roedels; Lupus Sanguinibus en Versipellis.
    De eerste bestaat uit aristocratische families, die hun bloedlijn al generaties lang zo zuiver en intact mogelijk willen houden. Ze zijn de bewaarders van alle kennis omtrent hun soort en de bewakers van de regels. Zij staan bekend om hun intelligentie en gecontroleerde vechttechnieken.
    De Versipellis zijn dan weer een relatief jonge Roedel. Zij hebben zelf hun familie samen gesteld en verwelkomen iedereen die nergens anders terecht kan. Ze worden veelal gezien als beschermers, zowel van hun eigen Roedel als van de Lupus leden. Hun kwaliteiten bestaan onder ander uit compassie en mededogen, waardoor ze het vaak minder strikt met de regels nemen.

    Toch dient de strikte code in acht genomen te worden, zeker nu een onbekend gevaar zich heeft aangediend in de eens zo veilige haven; een burger heeft tegen hun wil De Beet ontvangen. Dat druist in tegen het meest voorname principe van elke weerwolf. De Lycantropische Raad heeft reeds bepaald dat geen van beide Roedels met het voorval gemoeid zijn, en er een derde partij in het spel is. Het onderzoek is reeds ingezet, terwijl men in afwachting van de volle maan het slachtoffer nauwlettend in de gaten houdt, hopend dat De Beet niet gewerkt heeft.


    De Roedels

    Lupus Sanguinibus
    Aristocraten, plichtsbewust. Eén Alfa.
    Wolven
    ♰ Orpheus Spencer Grey • m • 23 • Bloed • Council Member/Student • Beansidhe • 1
    ♰ Harvey Lowel Armistead • m • 37 • Bloed • Alfa/Houthakker • Witcher • 3
    ♰ Maddie Grace Travers • v • 22 • Bloed • Determination • 3
    ♰ Scarlett Young • v • 25 • Bloed • Joy_x • 4
    ♰ Oliver Louis Desrosiers-Grey • m • 21 • Bloed • KIaus • 5

    Mensen
    (beperkt)
    ♰ Dove Lazaroth • fluid • 22 • Onbewust • FreeThyself • 2


    Versipellis
    Personen boven regels. Duopositie Alfa.
    Wolven
    ☮ Lucas Alexander Sanders • m • 20 • Bloed • Venustic • 3
    ☮ Jérémie ‘'Jem’' Matthias Dubois • m • 22 • Bloed • Fika • 4
    ☮ Laurel Tallmund • v • 25 • Bloed • Alfa • Canagan • 4

    Mensen
    ☮ Linden Rose Orbin • f • 21 • Onbewust • Bibliothecaresse • Beansidhe • 1
    ☮ Asher Ambrose Steele • m • 27 • Bewust • High School leraar • Venustic • 5

    Ander
    ☮ Nox "Hadeon" Zion • m • 22 • Half Demon • Determination • 2
    ☮ Eli Bellamy • m • 24 • Magiër • Theezaak • Witcher • 2

    texttextexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttext





    [ bericht aangepast op 5 april 2020 - 13:44 ]


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Ik denk dat Ollie's ouders hem sowieso ook graag helpen, gezien zij dit een paar jaar geleden net hebben moeten doen en weten hoe het is. Ollie zelf zal denk ik iets minder gastvrij zijn, maar zo is hij nu eenmaal


    Bowties were never Cooler

    Ik ga even een lijstje met eerste indrukken maken en dan hier posten. Als ik bij sommige personages denk 'misschien is hierbij iets meer wat leuker' zal ik even contact opnemen via GB!


    Ben benieuwd :Y)


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Jem staat ook open voor relaties (:


    Adventurer at heart, but oh how she loved to be home

    Woundmate schreef:
    Thank you guys!

    Hij is er misschien net een weekje, dus veel van de personages zal hij nog niet actief hebben ontmoet. Hij is voornamelijk bezig geweest met verhuizen, inrichten, de supermarkt vinden, etc.


    Ooo he's in for a treat when he meets Hadeon haha. Ik ga je rol even doorlezen.
    Maddie is bijna klaar overigens hoor, almost almost.


    Marrow deep, soul deep, essence deep

    RELATIES
    LUPUS SANGUINIBUS
    — Dove • ?
    — Harvey • Soren kan een dominante alpha zeker waarderen. Harvey doet hem denken aan de alpha van zijn zusje, waar hij een goede band mee had. Soren heeft interesse om Harvey te spreken, voornamelijk om te praten over de veranderingen in het gebied (en de aanwezigheid van een vijandige buitenstaander).
    — Maddie • Soren vindt haar ontzettend aantrekkelijk (redheads).
    — Oliver • Soren kent hem vanwege zijn beide ouders, waar Soren regelmatig contact mee heeft vanwege hun gedeelde verlies (beiden iemand verloren).
    — Orpheus • Soren heeft respect voor hem (vanwege zijn raadstatus). Soren heeft interesse om Orpheus te spreken, voornamelijk om te praten over de veranderingen in het gebied (en de aanwezigheid van een vijandige buitenstaander). Orpheus heeft door middel van de raad de overplaatsing van Soren mee goedgekeurd.
    — Scarlett • ?


    VERSIPELLIS
    — Eli • Soren heeft nog geen kennis van andere bovennatuurlijke wezens binnen in de wereld, maar zal Eli daardoor ontzettend interessant vinden.
    — Jérémie • Soren zou een goede vriend kunnen vinden binnen in Jem.
    — Laurel • Soren heeft respect voor haar (als vrouwelijke alpha). Soren heeft interesse om met Laurel te spreken, voornamelijk om te praten over de veranderingen in het gebied (en de aanwezigheid van een vijandige buitenstaander). Daarnaast zou hij Laurel's persoonlijkheid ontzettend waarderen.
    — Linden • Soren vindt haar ontzettend aantrekkelijk (redheads).
    — Lucas • ?
    — Nox • Soren zal Hadeon een interessante aanwezigheid vinden, maar zou met Nox zelf minder goed op kunnen schieten.
    — Vivianne • ?


    Wordt eventueel nog aangepast.
    Bij sommige personages heb ik een vraagteken neergezet, omdat ik daar momenteel niets van weet.


    Preservation schreef:
    (...)

    Ooo he's in for a treat when he meets Hadeon haha. Ik ga je rol even doorlezen.
    Maddie is bijna klaar overigens hoor, almost almost.


    NO. BAD HADEON. DOWN.


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Is er wellicht iemand waar Soren naartoe kan in de RPG?


    Beansidhe schreef:
    (...)

    NO. BAD HADEON. DOWN.



    HAHAHA. Hadeon be like;



    Volgens mij had Virago/Laurel gevraagd voor iemand om mee te meeten? Heb je gelijk de alfa te pakken ^^


    Marrow deep, soul deep, essence deep

    Ik meende dat Virago nog iemand zocht voor Laurel?


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Oké Asher zijn rol staat! Ik zal straks even kijken naar zijn relatie's, maar als iemand al ideeën heeft mag je het me altijd vertellen! Het zou trouwens best kunnen dat hij een aantal personages les heeft gegeven


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    Naar wie zou ik Asher kunnen sturen?


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    Venustic schreef:
    Naar wie zou ik Asher kunnen sturen?


    Iemand?


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    Venustic schreef:
    (...)

    Iemand?


    Misschien kan hij naar Eli en ollie komen?


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Witcher schreef:
    (...)

    Misschien kan hij naar Eli en ollie komen?


    Ja, ik vind het goed, als Klaus dat ook oké vind!


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.