• BESTIALISSIMOS


    Fulgur Falls - Maine, USA

    In de regenachtige, dicht beboste omgeving van Maine ligt het stadje Fulgur Falls. Het kreeg zijn naam vanwege de onmetelijke blikseminslagen die het al gekend heeft, die wonder boven wonder nog geen enkel dodelijk slachtoffer gekend hebben. Dat is echter niet het meest bizarre aan deze vreemdsoortige plaats.
    Het is de thuishaven van vele bovennatuurlijke wezens en half-mensen. Aan de absolute top van deze eeuwenoude hiërarchie behoren de Lycantropen - de weerwolven.
    Deze zijn zich doorheen de jaren gaan onderscheiden in twee geheel tegenovergestelde Roedels; Lupus Sanguinibus en Versipellis.
    De eerste bestaat uit aristocratische families, die hun bloedlijn al generaties lang zo zuiver en intact mogelijk willen houden. Ze zijn de bewaarders van alle kennis omtrent hun soort en de bewakers van de regels. Zij staan bekend om hun intelligentie en gecontroleerde vechttechnieken.
    De Versipellis zijn dan weer een relatief jonge Roedel. Zij hebben zelf hun familie samen gesteld en verwelkomen iedereen die nergens anders terecht kan. Ze worden veelal gezien als beschermers, zowel van hun eigen Roedel als van de Lupus leden. Hun kwaliteiten bestaan onder ander uit compassie en mededogen, waardoor ze het vaak minder strikt met de regels nemen.

    Toch dient de strikte code in acht genomen te worden, zeker nu een onbekend gevaar zich heeft aangediend in de eens zo veilige haven; een burger heeft tegen hun wil De Beet ontvangen. Dat druist in tegen het meest voorname principe van elke weerwolf. De Lycantropische Raad heeft reeds bepaald dat geen van beide Roedels met het voorval gemoeid zijn, en er een derde partij in het spel is. Het onderzoek is reeds ingezet, terwijl men in afwachting van de volle maan het slachtoffer nauwlettend in de gaten houdt, hopend dat De Beet niet gewerkt heeft.


    De Roedels

    Lupus Sanguinibus
    Aristocraten, plichtsbewust. Eén Alfa.
    Wolven
    ♰ Orpheus Spencer Grey • m • 23 • Bloed • Council Member/Student • Beansidhe • 1
    ♰ Harvey Lowel Armistead • m • 37 • Bloed • Alfa/Houthakker • Witcher • 3
    ♰ Maddie Grace Travers • v • 22 • Bloed • Determination • 3
    ♰ Scarlett Young • v • 25 • Bloed • Joy_x • 4
    ♰ Oliver Louis Desrosiers-Grey • m • 21 • Bloed • KIaus • 5

    Mensen
    (beperkt)
    ♰ Dove Lazaroth • fluid • 22 • Onbewust • FreeThyself • 2


    Versipellis
    Personen boven regels. Duopositie Alfa.
    Wolven
    ☮ Lucas Alexander Sanders • m • 20 • Bloed • Venustic • 3
    ☮ Jérémie ‘'Jem’' Matthias Dubois • m • 22 • Bloed • Fika • 4
    ☮ Laurel Tallmund • v • 25 • Bloed • Alfa • Canagan • 4

    Mensen
    ☮ Linden Rose Orbin • f • 21 • Onbewust • Bibliothecaresse • Beansidhe • 1
    ☮ Asher Ambrose Steele • m • 27 • Bewust • High School leraar • Venustic • 5

    Ander
    ☮ Nox "Hadeon" Zion • m • 22 • Half Demon • Determination • 2
    ☮ Eli Bellamy • m • 24 • Magiër • Theezaak • Witcher • 2

    texttextexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttext





    [ bericht aangepast op 5 april 2020 - 13:44 ]


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Yes!


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Witcher schreef:
    Is goed ik probeer morgen Dan nog een post met Harvey te schrijven

    Daar zeg ik geen nee tegen :Y)
    Ik had in gedachten nog wel een beetje een verloop van hun avond maar als we daar niet meer toe komen dan val ik je er in gb wel mee lastig :p


    Ik had trouwens wel een idee van waar ik ongeveer naartoe wilde skippen, maar als er nog mensen zijn die ideeën hebben geef gerust een seintje - wie weet is het beter dan mijn idee ^_^


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Euhm idk, misschien iets wat gepland is in het stadje en waar veel mensen op af komen. Kermis/markt/evenement. Dat de roedels op high alert staan om te voorkomen dat daar iets gebeurt, patrouilleren als wolf of gewoon tussen de menigte als mens. Just an idea.


    Marrow deep, soul deep, essence deep

    Determination schreef:
    Euhm idk, misschien iets wat gepland is in het stadje en waar veel mensen op af komen. Kermis/markt/evenement. Dat de roedels op high alert staan om te voorkomen dat daar iets gebeurt, patrouilleren als wolf of gewoon tussen de menigte als mens. Just an idea.


    Dat klinkt perfect. Goede kans voor de personages om met elkaar te minglen.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Zal ik nog een keer met Scar posten? Of @Fika wil jij eerst nog met Jem???

    Hoi iedereen, gezien ons dierbaar België nu ook in een lockdown zit, heb ik wat meer tijd om te schrijven, daarom mijn vraag; Zouden jullie dit oké vinden moest ik mijn rol terug herpakken in dit RPG? (;


    Jump, and you will find out how to unfold your wings as you fall

    Zeker welkom!


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Beansidhe schreef:
    Zeker welkom!


    Bedankt!

    Ik zal nog eens kijken welke relaties er werden afgesproken met Dove, en qua sprong kunnen we zeggen dat Dove op stage was bij een bakker ofzo.


    Jump, and you will find out how to unfold your wings as you fall

    DOVE



    Scarlett x Dove
    Voordat Dove werd overgeplaatst naar het weeshuis, was Scarlett hun vaste speelmaatje geweest. De twee waren onafscheidelijk, ookal was Scarlett drie jaar ouder. Na de 'verdwijning' van Dove heeft Scarlett nog actief meegzeocht naar Dove, maar tevergeefs. Nu dat Dove terug is heeft die het gevoel dat hij Scarlett al langer kent, maar weet natuurlijk niet hoe dat komt in tegenstelling tot Scarlett, maar zij kan hun niks vertellen. Dove en Scarlett zijn wel goede vrienden, maar nog niet zo close als vroeger dankzij Dove's bindingsangst en die haar zogezegd nog niet lang kent.


    Harvey x Dove
    Dove dook pas weer op het moment dat Harvey Alpha werd, waardoor er een soort van druk ontstond voor Harvey. Zeker omdat die het bestaan van wolven niet weet, maar de roedelstempel wel op hen gedrukt is. Hierdoor moest Harvey hen soort van opvangen en Harvey heeft niet echt social skills, Dove zou ook de eerste zijn dat hij kent dat genderfluid is, dus hij zou enorm veel missen met het hem/haar/hen gedeelte ervan.
    Hij zou ook zeker niet blij zijn dat Dove seksuele opmerkingen maakt, word hij zo ongemakkelijk van. Hij mag Dove wel, maar weet ook niet echt wat hij met hen aanmoet. Hun relatie kan het best bestempeld worden als hetgene van een rebelse tiener en diens vader.


    Eli x Dove
    Dove is in zekere zin geïntrigeerd door Eli, en vindt het fantastisch om met hem op avontuur te gaan. Enkel houdt Dove er soms geen rekening mee dat Eli blind is, waardoor het wel eens chaotisch wordt. Toch zijn deze twee goede vrienden.


    Maddie x Dove
    Maddie probeert Dove vaak uit de problemen halen, enkel moet Dove er niks van weten. Dove vindt Maddie een sweetheart, en zou stiekem wel graag met haar overeenkomen, maar hun bindingsangst laat het niet toe, en dus behandelt die haar soms niet zo vriendelijk.Dit stopt Maddie echter niet om Dove te hulp te blijven schieten.

    Maddie probeert nog wel eens regelmatig om Dove uit hachelijke situaties te helpen, maar dit wordt haar niet altijd in dank afgenomen. De roodharige weet echter wel redelijk door de façade heen te kijken en gelooft niet dat Dove het perse altijd zo bedoeld zo als het er uit komt. Dat is ook de reden dat ze toch telkens weer toenadering zoekt, niet van plan zich zo makkelijk af te laten schepen en als ze dan weer afgesnauwd wordt, schud ze dat makkelijk van zich af en trekt zich er niets van aan.


    Hadeon x Dove
    Dove en Nox kunnen het prima met elkaar vinden en Nox wordt ook altijd vrolijk van deze hyperactieve damesheer. Echter is Dove uiteraard wel een mens en is het voor hem dus altijd oppassen geblazen. De raad heeft liever niet dat Nox zich te veel met onwetenden inlaat, aangezien hij zijn mond dan misschien wel wil houden, maar absoluut geen controle heeft over Hadeon. Zodra Nox de demon dan ook op voelt spelen in Dove's omgeving, maakt hij dat hij weg komt. Dove denkt hoogstwaarschijnlijk dat hij maar een rare snuiter is, maar gelukkig kan het blondje er om lachen en er grapjes over maken.

    Dove denkt dat Nox een soort van gespleten personaliteit heeft. Hier maakt die dan ook wel af en toe grapjes over, puur om Nox te treiteren.


    Linde Rose x Dove
    Deze vind ik niet meer terug :'(

    Orpheus x Dove
    Tussen deze twee botert het niet al te best, Dove is zowat de ruler of the anti-rules terwijl Orpheus zich er altijd heel strak aan houdt. Dove vindt het dan ook fijn om Orpheus af en toe te treiteren.


    Lucas x Dove
    Lucas en Dove lijken redelijk op elkaar qua karakter, enkel is Lucas in Dove's ogen ietsje naïever, iets waar Dove natuurlijk graag op inspeelt. De twee komen over het algemeen goed overeen.


    Jem x Dove
    Gezien ze Lucas als gemeenschappelijke vriend hebben kom Jem en Dove ook redelijk goed overeen, maar echte vrienden zijn ze nog niet.


    [ bericht aangepast op 20 maart 2020 - 13:52 ]


    Jump, and you will find out how to unfold your wings as you fall

    Iedereen nog bedankt voor de berichtjes!

    Ik zal vanavond nog een post proberen te schrijven met Jem en anders wordt het ergens morgen, ik zit nu toch in quarantaine :')


    Adventurer at heart, but oh how she loved to be home

    Fika schreef:
    Iedereen nog bedankt voor de berichtjes!

    Ik zal vanavond nog een post proberen te schrijven met Jem en anders wordt het ergens morgen, ik zit nu toch in quarantaine :')


    Blij dat je goed bent toegekomen, een van mijn vriendinnen moest ook terugkomen en het was nogal hectisch om het allemaal te regelen, maar gelukkig is het voor jullie beiden goed afgelopen (:


    Jump, and you will find out how to unfold your wings as you fall

    Is er al iets meer duidelijkheid over de skip? (:


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Ik ga nu de skip uitwerken, straks zie je hem verschijnen.


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    SKIP


    Het is All Hallows' Eve. Het dorp is overspoeld door verklede kinderen die van deur tot deur rond gaan om snoepjes te verzamelen of poetsen te bakken. Voor de tieners en volwassenen is er amusement in de vorm van een kermis; je kunt je toekomst laten voorspellen bij de waarzegster, appel happen, ballen gooien, verdwalen in het spiegelpaleis of iets lekkers halen bij het snoepkraam. Tenminste, als je overweg kunt met de ellenlange rij toeristen bij elke stand. Fulgur Falls is namelijk - op Salem na - Amerika's grootste trekpleister met Halloween.
    De druk op de Roedels' schouders ligt dus hoog. Niet alleen moeten ze hun geliefde dorpsgenoten veilig houden, maar ook tientallen nietsvermoedende buitenstaanders. Hun onderzoek naar de Indringer is nog niet veel verder gekomen sinds hun ontdekking van zo'n twee weken geleden. Het staal dat zou genomen werden was 's anderendaags reeds weggespoeld vanwege de hevige regen die die nacht gevallen was.
    Tot overmaat van ramp schijnt vannacht de volle maan. Het is een kwestie van tijd voor iedere Wolf zich moeten overgeven aan zijn Second Skin.

    Zoals hierboven vermeld zijn de Wolven dus van wacht op en rond de kermis. Ik heb iedereen reeds in groepjes verdeeld, om de boel echt door elkaar te schudden en te vermijden dat dezelfden weer elkaar opzoeken. Onder elkaar spreek je af waar diegenen zich op dit moment bevinden.
    1. Harvey - Nox - Jéremie
    2. Maddie - Laurel - Asher
    3. Scarlett - Linden Rose - Soren
    4. Olivier - Orpheus - Vee
    5. Dove - Lucas - Eli


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Fijne skip, alhoewel ik niet zo'n fan ben van de opgelegde groepskeuzes.
    Ik denk dat we allemaal oud en wijs genoeg zijn om niet continu met dezelfde personen te schrijven.