• BESTIALISSIMOS


    Fulgur Falls - Maine, USA

    In de regenachtige, dicht beboste omgeving van Maine ligt het stadje Fulgur Falls. Het kreeg zijn naam vanwege de onmetelijke blikseminslagen die het al gekend heeft, die wonder boven wonder nog geen enkel dodelijk slachtoffer gekend hebben. Dat is echter niet het meest bizarre aan deze vreemdsoortige plaats.
    Het is de thuishaven van vele bovennatuurlijke wezens en half-mensen. Aan de absolute top van deze eeuwenoude hiërarchie behoren de Lycantropen - de weerwolven.
    Deze zijn zich doorheen de jaren gaan onderscheiden in twee geheel tegenovergestelde Roedels; Lupus Sanguinibus en Versipellis.
    De eerste bestaat uit aristocratische families, die hun bloedlijn al generaties lang zo zuiver en intact mogelijk willen houden. Ze zijn de bewaarders van alle kennis omtrent hun soort en de bewakers van de regels. Zij staan bekend om hun intelligentie en gecontroleerde vechttechnieken.
    De Versipellis zijn dan weer een relatief jonge Roedel. Zij hebben zelf hun familie samen gesteld en verwelkomen iedereen die nergens anders terecht kan. Ze worden veelal gezien als beschermers, zowel van hun eigen Roedel als van de Lupus leden. Hun kwaliteiten bestaan onder ander uit compassie en mededogen, waardoor ze het vaak minder strikt met de regels nemen.

    Toch dient de strikte code in acht genomen te worden, zeker nu een onbekend gevaar zich heeft aangediend in de eens zo veilige haven; een burger heeft tegen hun wil De Beet ontvangen. Dat druist in tegen het meest voorname principe van elke weerwolf. De Lycantropische Raad heeft reeds bepaald dat geen van beide Roedels met het voorval gemoeid zijn, en er een derde partij in het spel is. Het onderzoek is reeds ingezet, terwijl men in afwachting van de volle maan het slachtoffer nauwlettend in de gaten houdt, hopend dat De Beet niet gewerkt heeft.


    De Roedels

    Lupus Sanguinibus
    Aristocraten, plichtsbewust. Eén Alfa.
    Wolven
    ♰ Orpheus Spencer Grey • m • 23 • Bloed • Council Member/Student • Beansidhe • 1
    ♰ Harvey Lowel Armistead • m • 37 • Bloed • Alfa/Houthakker • Witcher • 3
    ♰ Maddie Grace Travers • v • 22 • Bloed • Determination • 3
    ♰ Scarlett Young • v • 25 • Bloed • Joy_x • 4
    ♰ Oliver Louis Desrosiers-Grey • m • 21 • Bloed • KIaus • 5

    Mensen
    (beperkt)
    ♰ Dove Lazaroth • fluid • 22 • Onbewust • FreeThyself • 2


    Versipellis
    Personen boven regels. Duopositie Alfa.
    Wolven
    ☮ Lucas Alexander Sanders • m • 20 • Bloed • Venustic • 3
    ☮ Jérémie ‘'Jem’' Matthias Dubois • m • 22 • Bloed • Fika • 4
    ☮ Laurel Tallmund • v • 25 • Bloed • Alfa • Canagan • 4

    Mensen
    ☮ Linden Rose Orbin • f • 21 • Onbewust • Bibliothecaresse • Beansidhe • 1
    ☮ Asher Ambrose Steele • m • 27 • Bewust • High School leraar • Venustic • 5

    Ander
    ☮ Nox "Hadeon" Zion • m • 22 • Half Demon • Determination • 2
    ☮ Eli Bellamy • m • 24 • Magiër • Theezaak • Witcher • 2

    texttextexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttext





    [ bericht aangepast op 5 april 2020 - 13:44 ]


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Je verdraait mijn woorden. Ik heb gezegd dat ik niet alles hoef te overleggen. Ik vind dat je als topicstarter toch net iets meer inspraak hebt.
    Volgens mij heeft voorheen nog niemand hoeven klagen dat ik niet luister.

    Het grootste heikelpunt voor mij is dat van mij wel verwacht wordt dat ik me aanpas en mijn doelen hiermee aan de kant zet - wat ik tot nu toe met plezier gedaan heb - maar daar op dit moment heel weinig voor terug krijg.

    Mijn idee in de groep gooien hoefde niet want het voorgestelde was beter en dan ga ik niet lopen ja-maar'en.
    Ik kan dat gerust toegeven.

    Niet iedereen ervaart een situatie hetzelfde, heeft dezelfde emotionele emmer. Daarom hoef je niet van mij te zeggen dat ik van een mug een olifant maak.


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Ik wens je heel veel succes met deze aanpak in je RPG. (:

    Ik trek me hierbij helaas terug. Dit is niet het soort dynamiek waar ik voor kies.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Jammer dat je er zo over denkt.
    Ik kan je niet dwingen het vanuit mijn ogen te proberen bekijken en te blijven.


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    @ de peeps die ik het groepje van Harvey en Eli zitten

    Ik ben iets drukker dan gewoonlijk dus ik zal waarschijnlijk morgen schrijven of later c: alvast bedankt voor het begrip


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Beansidhe schreef:
    Je verdraait mijn woorden. Ik heb gezegd dat ik niet alles hoef te overleggen. Ik vind dat je als topicstarter toch net iets meer inspraak hebt.
    Volgens mij heeft voorheen nog niemand hoeven klagen dat ik niet luister.

    Het grootste heikelpunt voor mij is dat van mij wel verwacht wordt dat ik me aanpas en mijn doelen hiermee aan de kant zet - wat ik tot nu toe met plezier gedaan heb - maar daar op dit moment heel weinig voor terug krijg.

    Mijn idee in de groep gooien hoefde niet want het voorgestelde was beter en dan ga ik niet lopen ja-maar'en.
    Ik kan dat gerust toegeven.

    Niet iedereen ervaart een situatie hetzelfde, heeft dezelfde emotionele emmer. Daarom hoef je niet van mij te zeggen dat ik van een mug een olifant maak.


    Woah, ik krijg hier toch wel een beetje kriebels van.
    Prima dat je als topicstarter iets meer invloed neemt bij een beslissing, maar nu werd vrijwel alle invloed genomen en werd er totaal niet geluisterd naar de op—/aanmerkingen van de deelnemers.

    Ik heb er eveneens respect voor dat niet iedereen drie keer per dag kan posten, maar als een RPG al meerdere maanden bezig is dan is een skip niet te veel gevraagd, lijkt mij?

    Ik moet eerlijk zeggen dat de wijze hoe hier wordt gereageerd m'n zin voor deze RPG echt heeft weggeslagen. Jammer dit.


    Wuh. Ik ben de draad echt even kwijt mijn hoofd wil vandaag niet, maar vind het ook erg jammer dat er nu mensen gaan stoppen.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Sorry, ik was aan het werk dus heb net alles even op mijn gemak bij gelezen. Ik begrijp je standpunt als zijnde TS en ben het er zeker mee eens dat je meer inspraak hebt, maar begrijp dan niet zo goed hoe dit zo uit de hand heeft kunnen lopen. In mijn optiek had ik de woorden die ik heb gestuurd om deze reactie te ontlokken niet veel vriendelijker kunnen brengen en dat je die zo op hebt gepikt vind ik heel vervelend. Er staat letterlijk bij dat het alleen een vraag is en dat het niet vervelend is bedoeld. Als ik ze nu teruglees kan ik er nog steeds geen kwade bedoelingen uit halen en aangezien er i.v.m. de skip ook naar onze meningen werd gevraagd, had ik niet verwacht dat je het zo op zou vatten als ik eigenlijk gewoonweg een vraag stel. Als je had onderbouwd waarom je voor twee weken had gekozen dan had ik me er heel makkelijk bij neergelegd, no problem dan moest er alleen even een omschakeling gemaakt worden in iets wat er rond mijn rol speelde.
    Ik denk dat het niet horen van een toon bij tekst hier heel erg heeft meegespeeld en ga ook zeker niet met vingers wijzen, zo moet niemand het opvatten, maar ik vind het wel heel jammer dat dit zo is gelopen en dat er dus iemand is opgestapt.


    Marrow deep, soul deep, essence deep

    Determination schreef:
    ...
    Ik denk dat het niet horen van een toon bij tekst hier heel erg heeft meegespeeld en ga ook zeker niet met vingers wijzen, zo moet niemand het opvatten, maar ik vind het wel heel jammer dat dit zo is gelopen en dat er dus iemand is opgestapt.


    Hier ben ik het helemaal mee eens. Dat is het lastige van tekst: de toon is niet duidelijk. Daardoor komen dingen nog wel eens anders over dan bedoelt, aan alle kanten van een gesprek. Het is nooit zo bedoelt, en dat maakt het juist extra lastig allemaal.

    Het is super jammer dat het zo is gelopen, maar hopelijk kunnen we nu samen verder om dit een leuke rpg voor iedereen te maken. En het leuk te houden voor iedereen.

    [ bericht aangepast op 23 maart 2020 - 17:58 ]


    Bowties were never Cooler

    Nogmaals; ik heb er vertrouwen in dat er geen slechte bedoelingen waren.

    Verder zou ik hiermee graag de discussie afronden want zoals het nu loopt kunnen we volgens mij nog vijf dagen heen en weer argumenteren.


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Ok, als m'n bericht volledig genegeerd gaat worden — prima.

    Ik schrijf me hierbij uit — veel plezier en succes verder.


    @Fika Ik heb helemaal over de post van je heen gelezen en dacht dat het jou beurt nog was. Sorry! Is het nog mogelijk dat ik dus nog even terug reageer van voor de skip? Want wanneer gaat die nu dus uiteindelijk in? Of is die al ingegaan haha dan vind ik het prima hoor en ga ik daar gewoon in mee.

    Er heeft nog niemand gepost i.v.m. de skip in het speeltopic dus wat mij betreft kan je gerust nog reageren.
    Dan gaat de skip daarna in.


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Top oké Dankje! (:
    Ga ik nu aan de post werken!

    @Venustic en @Witcher; ik zal anders vanavond een idee voor een mini-plot in jullie gb's droppen! (Tenzij jullie zelf al iets in gedachten hadden natuurlijk ;) )


    Jump, and you will find out how to unfold your wings as you fall

    FreeThyself schreef:
    @Venustic en @Witcher; ik zal anders vanavond een idee voor een mini-plot in jullie gb's droppen! (Tenzij jullie zelf al iets in gedachten hadden natuurlijk ;) )


    is goed!


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH