• BESTIALISSIMOS


    Fulgur Falls - Maine, USA

    In de regenachtige, dicht beboste omgeving van Maine ligt het stadje Fulgur Falls. Het kreeg zijn naam vanwege de onmetelijke blikseminslagen die het al gekend heeft, die wonder boven wonder nog geen enkel dodelijk slachtoffer gekend hebben. Dat is echter niet het meest bizarre aan deze vreemdsoortige plaats.
    Het is de thuishaven van vele bovennatuurlijke wezens en half-mensen. Aan de absolute top van deze eeuwenoude hiërarchie behoren de Lycantropen - de weerwolven.
    Deze zijn zich doorheen de jaren gaan onderscheiden in twee geheel tegenovergestelde Roedels; Lupus Sanguinibus en Versipellis.
    De eerste bestaat uit aristocratische families, die hun bloedlijn al generaties lang zo zuiver en intact mogelijk willen houden. Ze zijn de bewaarders van alle kennis omtrent hun soort en de bewakers van de regels. Zij staan bekend om hun intelligentie en gecontroleerde vechttechnieken.
    De Versipellis zijn dan weer een relatief jonge Roedel. Zij hebben zelf hun familie samen gesteld en verwelkomen iedereen die nergens anders terecht kan. Ze worden veelal gezien als beschermers, zowel van hun eigen Roedel als van de Lupus leden. Hun kwaliteiten bestaan onder ander uit compassie en mededogen, waardoor ze het vaak minder strikt met de regels nemen.

    Toch dient de strikte code in acht genomen te worden, zeker nu een onbekend gevaar zich heeft aangediend in de eens zo veilige haven; een burger heeft tegen hun wil De Beet ontvangen. Dat druist in tegen het meest voorname principe van elke weerwolf. De Lycantropische Raad heeft reeds bepaald dat geen van beide Roedels met het voorval gemoeid zijn, en er een derde partij in het spel is. Het onderzoek is reeds ingezet, terwijl men in afwachting van de volle maan het slachtoffer nauwlettend in de gaten houdt, hopend dat De Beet niet gewerkt heeft.


    De Roedels

    Lupus Sanguinibus
    Aristocraten, plichtsbewust. Eén Alfa.
    Wolven
    ♰ Orpheus Spencer Grey • m • 23 • Bloed • Council Member/Student • Beansidhe • 1
    ♰ Harvey Lowel Armistead • m • 37 • Bloed • Alfa/Houthakker • Witcher • 3
    ♰ Maddie Grace Travers • v • 22 • Bloed • Determination • 3
    ♰ Scarlett Young • v • 25 • Bloed • Joy_x • 4
    ♰ Oliver Louis Desrosiers-Grey • m • 21 • Bloed • KIaus • 5

    Mensen
    (beperkt)
    ♰ Dove Lazaroth • fluid • 22 • Onbewust • FreeThyself • 2


    Versipellis
    Personen boven regels. Duopositie Alfa.
    Wolven
    ☮ Lucas Alexander Sanders • m • 20 • Bloed • Venustic • 3
    ☮ Jérémie ‘'Jem’' Matthias Dubois • m • 22 • Bloed • Fika • 4
    ☮ Laurel Tallmund • v • 25 • Bloed • Alfa • Canagan • 4

    Mensen
    ☮ Linden Rose Orbin • f • 21 • Onbewust • Bibliothecaresse • Beansidhe • 1
    ☮ Asher Ambrose Steele • m • 27 • Bewust • High School leraar • Venustic • 5

    Ander
    ☮ Nox "Hadeon" Zion • m • 22 • Half Demon • Determination • 2
    ☮ Eli Bellamy • m • 24 • Magiër • Theezaak • Witcher • 2

    texttextexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttext





    [ bericht aangepast op 5 april 2020 - 13:44 ]


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Woundmate schreef:
    Fijne skip, alhoewel ik niet zo'n fan ben van de opgelegde groepskeuzes.
    Ik denk dat we allemaal oud en wijs genoeg zijn om niet continu met dezelfde personen te schrijven.

    Hier ben ik het wel een beetje mee eens. Uiteraard is het logisch dat je niet wil dat dezelfden constant samen zijn, maar wat Woundmate al aangeeft is zeker waar; dat snappen we zelf ook ^^. Ik vind het ook een leuke skip verder hoor daar niet van, maar is twee weken ook niet heel lang er tussen na bepaalde dingen die her en der hebben plaatsgevonden? Gewoon een vraag hoor, niet vervelend bedoeld.

    [ bericht aangepast op 22 maart 2020 - 13:26 ]


    Marrow deep, soul deep, essence deep

    Ik weet even niet hoe ik op jullie reacties moet reageren.

    [ bericht aangepast op 22 maart 2020 - 13:37 ]


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Beansidhe schreef:
    Ik weet even niet hoe ik op jullie reacties moet reageren.


    Het zijn maar gedachten hè — je hoeft er niet direct iets aan te veranderen.

    Voor mij is het ook nog eens extra omdat Soren nieuw is. Hij is nu in een groepje geplaatst met mensen die hij nog niet heeft leren kennen. Dat zou dan in die twee weken gebeurd moeten zijn, maar dat had ik liever wat uit willen spelen — vandaar.


    Persoonlijk vind ik het een goede skip en natuurlijk kunnen we zelf ook wel bedenken dat we eens met anderen moeten praten, maar ik denk dat het vormen van de groepjes ook wel weer een nieuwe dynamiek geeft. Dat personages die anders niet zo snel bij elkaar eindigen nu ook eens met elkaar praten. ;3


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    Ik denk dat het beter was geweest als het iets meer in overleg was gegaan.
    Communication is key.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Beansidhe schreef:
    Ik weet even niet hoe ik op jullie reacties moet reageren.


    Oo als je maar weet dat het geen aanval is of iets hoor, ik vind het idee verder echt top dus gewoon zeggen wat je wil zeggen! Wat Venustic zegt is ook zeker waar, het zorgt voor een nieuwe impuls, maar het is wel even een omschakeling binnen de ondertussen lopende lijnen en daar had misschien even over overlegd moeten worden inderdaad.


    Marrow deep, soul deep, essence deep

    Ik laat dit voor mezelf even een dag rusten want ik wordt hier helemaal niet blij van en als ik nu wel ga reageren dan wordt dat alles behalve positief.


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Dan kan er vandaag dus niet geschreven worden? Jammer, nu is het net weekend. :<

    Maar zoals hierboven al werd gezegd: het is geen kritiek oid, alleen wat puntjes waar we wat over willen zeggen. Dat mag toch, neem ik aan?
    Plus: je hoeft niks te veranderen hè?


    Als je wilt schrijven dan is het vandaag nog zonder skip.


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Nvm.

    [ bericht aangepast op 22 maart 2020 - 14:19 ]


    Woundmate > Naiad


    Ik vind het een leuke skip, en eerlijk gezegd ook heel leuk en handig met de groepjes.
    Het geeft inderdaad een nieuwe dynamiek en daarbij vermijd je dat iemand per ongeluk langs de zijlijn komt te staan. Je kan daarna tijdens het spelen altijd nog van groepje wisselen, toch?


    Bowties were never Cooler

    Ik ben echt op mijn hart getrapt.
    Gisteren wilde ik er niet meer verder op in gaan omdat ik de mogelijkheid niet had mijn woorden zorgvuldig te kiezen zoals ik het liefst doe. Vandaag voel ik echter die drang niet zo.
    Ik ben de eerste om water bij de wijn te doen. Zelf had ik helemaal géén behoefte aan een skip. Toen de vraag er voor de tweede keer kwam ben ik daar wel op in gegaan omdat de meerderheid voor was. Goed, heb ik me bij neergelegd. Ik heb toen duidelijk aangegeven dat ik reeds een idee had maar open stond voor inbreng want tenslotte is het inderdaad fijner als iedereen er achter staat. Jullie kwamen ook met een goed idee waar de meesten enthousiast over waren, dus die werd het.
    "We zeiden toch dat het wel een leuk idee was." Dat is bloemen gooien waar de potten nog aan hangen, en die zijn verdorie hard aangekomen. "Maar..." doet alles wat je ervoor gezegd hebt teniet.
    "Twee weken skippen is te ver want ik wilde graag dit of dat uitschrijven." Ik wilde zelf ook heel graag de hele avond met mijn personages en hun gesprekspartners uitschrijven, en ik ben vrij zeker dat er nog mensen waren met dit gevoel. Niet iedereen zat op hetzelfde punt van de avond omdat niet iedereen de tijd en/of energie heeft om 3x per dag te posten en daar is tot nu toe bitter weinig rekening mee gehouden. Deze gedachte heeft mij enorm de kast opgejaagd.
    "Je had moeten overleggen met ons." Eerlijk gezegd vind ik van niet. Ik hoef niet alles ter bespreking open te stellen en vind dat ik tot gisteren toe inschikkelijk genoeg ben geweest. Je kan niet alles hebben.

    Deze keer kies ik voor wat ik wil en de skip blijft dus exact zoals ik hem uitgeschreven heb.

    "Het was niet slecht bedoeld." Daar geloof en vertrouw ik jullie 100% in, maar dat neemt niet weg hoe dit alles bij mij is aangekomen en al helemaal niet waarom het me zo geraakt heeft.

    Ik zou verder willen nuanceren maar ik vrees daarmee wat ik gisteren zo sterk gevoeld heb als overdreven aan te doen terwijl dat, ondanks eender welke intenties, wel legit was. Ik zou verder nog een volledige alinea aan uitleg en mijn motivaties voor zus of zo, onder andere voor de groepsverdeling zoals die is, kunnen geven maar liefst van wil ik deze discussie eigenlijk zo snel mogelijk afronden. Voel je vrij om nu verder van mij te denken wat je wilt.

    Bedankt aan degenen die inderdaad de uitdaging en bedoeling van de skip zagen en dit ook meegedeeld hebben. Ik apprecieer het erg.


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Omdat Soren nieuws is en ik geen tijd heb/het niet leuk vindt om iedereen in GB lastig te komen vallen over hoe ze Soren hebben leren kennen in de afgelopen twee weken, is hij in de tijd van de skip (periode van twee weken) druk bezig gegaan met verhuizen (spullen van zijn oude huis hierheen halen etc.) waardoor hij dus afwezig is geweest.


    Ik wil hier toch ook even op inhaken gezien ik het gevoel heb dat er van een mug een olifant is gemaakt.

    De behoefte voor een skip is natuurlijk voor iedereen anders. Ik vind het fijn dat je naar de wensen van de meerderheid hebt geluisterd en iedereen ook geruime tijd hebt gegeven om de huidige situatie netjes af te ronden. Op een gegeven moment moet je wel vooruit gezien er anders geen schot komt in het plot van de RPG (en dat lijkt me toch wel het gezamenlijke doel, correct me if I'm wrong).

    Ik schrik nogal van hoe jij de situatie hebt geïnterpreteerd. Het klopt dat het verschil in tempo nogal scheef hangt. Ik ben ook de laatste om mensen op te jagen of te verwachten dat anderen onder normale omstandigheden drie keer per dag posten. Ik wil daarin zeker rekening houden en heb ook zeker niet gevraagd of er meteen een skip van twee weken kon komen. Wat mij dan enorm tegen de borst stuit, is dat je expliciet noemt dat je niet hoeft te overleggen met ons. In mijn beleving is een RPG een gezamenlijk verhaal waarin het toch logisch is om belangrijke punten met elkaar te overleggen. Het is nog altijd geen dictatuur, hoop ik.

    Je hebt niets naar ons gecommuniceerd en ook niet verteld wat jouw idee was, daar had ik ook graag naar willen luisteren zodat we hadden kunnen kijken wat het best zou zijn voor iedereen op dit moment.


    Feel the fire, but do not succumb to it.