• Lucht je hart



    Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

    Dus zit je iets dwars? Moet je weer eens zo lang wachten op je trein of bus? Of rijden ze juist zo optijd dat je er niet meer over kan klagen?
    Of gaat het juist heel goed? Voel je je ontzettend gezegend? Voel je je blessed? Heb je de neiging om kardinaaltekens te gebruiken?
    Of het leven nou echt helemaal 100% geweldig mooi is of juist even helemaal niet. En wil je dit met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf het dan hier van je af.

    Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.
    [Dit bericht dient in ieder lucht—je—hart—topic te blijven staan.]


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Ik denk niet dat mensen door hebben hoe "ik zag/hoorde dit en moest aan jou denken"-berichtjes iemands dag kunnen maken. So so precious.


    She's imperfect but she tries

    Yaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaas we krijgen een nieuwe hond! Zo ontzettend blij ermee!!


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Een hele dag in het online document gewerkt, geen groepslid gezien. (cat) Zo beu dit.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Zo veel inspiratie, maar zo weinig tijd om mee te doen, muh.


    She's imperfect but she tries

    Vanavond heb ik even tijd om sad te zijn over mijn situatie, morgen ben ik wel weer blij dat ik de controle hou. Nu wil ik gewoon even huilen om het feit dat ik niet normaal ben en als volwassen persoon om 2 uur 's nachts druk zit te maken over eten.


    Guardian of the Eastern Gate

    Well, at least I got some hours of untroubled sleep before getting knocked down to the ground again.


    9 vd 10 keer heb ik mijn slechte dagen, maar zo af en toe kan ik best wel lief zijn.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Funny.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    I'm really tired of you. I'm doing my best here to do everything right and try not to stress because I'm so busy. I never stress so quickly — and you know that — yet you come up with something that makes me stress more.

    Ik ga nu echt eeuwig achtervolgd worden met de Norwegian architect grap, help.


    Stenenlikker

    ’God, je moet stoppen met zo bokkig doen, chagrijn.’

    Gee, thanks, mom.
    No ‘what’s wrong?’ ‘can I help?’ ‘here’s a hug’.


    heb ik aan mijn stageverslag (voor de minor) gewerkt? nee.
    wanneer is de deadline? over like 5 minuten.
    wanneer krijg ik de beoordeling van mijn begeleider? woensdag.
    hoe lang had ik om die beoordeling te fixen? een aantal weken.
    wanneer heb ik mijn begeleider gevraagd? 2 dagen geleden.

    gaat zo lekker dit, joejoe.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    What a load of bull. "Denken aan de buren" hebben die van mij zeker nog nooit het concept van gesnapt. :}


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Zo dankbaar dat er in elk geval 1 iemand op de afdeling zit waarmee ik gezellig kan kletsen en tv kan kijken en waar ik niet knettergek van wordt.


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    ”You feel bad again, ain’t it? We could see those Smeagol movies together?”

    Wie had na al die jaren verwacht dat m’n zusje me perfect zou leren doorzien. (‘:
    And, even more shocking — that she’d agree to watching Tolkien’s movies with me.

    [ bericht aangepast op 27 april 2020 - 21:44 ]