• Lucht je hart



    Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

    Dus zit je iets dwars? Moet je weer eens zo lang wachten op je trein of bus? Of rijden ze juist zo optijd dat je er niet meer over kan klagen?
    Of gaat het juist heel goed? Voel je je ontzettend gezegend? Voel je je blessed? Heb je de neiging om kardinaaltekens te gebruiken?
    Of het leven nou echt helemaal 100% geweldig mooi is of juist even helemaal niet. En wil je dit met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf het dan hier van je af.

    Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.
    [Dit bericht dient in ieder lucht—je—hart—topic te blijven staan.]


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    M’n beste vriendinnetje die langs komt om op anderhalve meter afstand een wijntje te drinken omdat ik eindelijk een appartement heb gevonden, had ik nodig.

    Also, alcohol numbs pain.


    Derde Pasen in opname. Wat ontzettend kut is dat. En nu ivm het coronavoris niet eens even lekker op verlof. Ik ga toch maar proberen er een leuke dag van te maken. Dus mezelf netjes aangekleed, nu de Paus kijken en straks soesjes maken


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    i know its wrong and i hate lying but im so so lonely and i need to cope


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Ik ben zo f-ing gelukkig de laatste tijd


    Rest in Peace, Son of Gondor

    De Zwaarste Lijst alleen moeten luisteren, I wish we shouldn't.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    This is supposed to be a huge moment of my life which I ought to be celebrating and revelling in — but you make me feel like absolute nothing.

    [ bericht aangepast op 12 april 2020 - 23:19 ]


    Why is it so hard for me to eat healthy?

    En dan droom je hyperrealistisch dat je 2 beste vrienden zijn overleden.


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Vandaag een korter rondje gelopen van 5,6 km. Hopelijk is het weer morgenavond goed genoeg dat ik 's avonds kan wandelen.
    Gewoon even niet mijn ouders en broer om me heen, maar gewoon even alleen en m'n hoofd leeg maken.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Deze cursus gaat nog leuk worden met z'n groepsopdrachten.... Alles is online door corona, maar ik ken niemand, dus hoe ga ik mensen vinden voor de groepsopdrachten? Sigh...


    Stenenlikker

    Ben benieuwd wanneer we wat horen van Guido.


    Also, ik ben wel klaar met deze corona periode. Mja, zo denkt zo'n beetje de hele wereld er vast wel over. Just get it over with aaargh hahah


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ben echt blessed as fuck met mijn werkbegeleider, ze geeft me echt momenten om gewoon te shinen als leerling en dat is zo waardevol.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Rip festivalzomer 2020.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Alternatieve tentamens: 2 volwaardige onderzoeksverslagen en 3 artikelen die 4 mei ingeleverd moeten worden. Wat een feest.


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Mijn vaste route is ineens een halve kilometer langer geworden, dus ik kijk naar de kaart in de app die alles bijhoudt: ineens een stuk bijgekomen waar ik niet eens heen ben gegaan... gps zal toen wel weggevallen zijn oid.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO