• Lucht je hart



    Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

    Dus zit je iets dwars? Moet je weer eens zo lang wachten op je trein of bus? Of rijden ze juist zo optijd dat je er niet meer over kan klagen?
    Of gaat het juist heel goed? Voel je je ontzettend gezegend? Voel je je blessed? Heb je de neiging om kardinaaltekens te gebruiken?
    Of het leven nou echt helemaal 100% geweldig mooi is of juist even helemaal niet. En wil je dit met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf het dan hier van je af.

    Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.
    [Dit bericht dient in ieder lucht—je—hart—topic te blijven staan.]


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Y'know die golf van stress ineens waardoor je misselijk wordt en echt ready bent om de studie gewoon te stoppen en onder een steen te gaan liggen totdat alles over is maar het is geen paniekaanval want zo heftig is het niet maar het is shit? nou ja, dat dus


    "It doesn't matter who you are or what you look like, so long as somebody loves you."

    Star Wars marathon: done. Denk dat ik nu maar eens m'n series bij ga kijken.... en misschien moet ik ook maar eens wat voor school gaan doen (';


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Oké als we even zouden kunnen stoppen met psycho-analyzen. Niet alles is related to trauma, damn.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Vandaag was een goede dag.(cat)


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Die balcony stories zijn best leuk, maar die voice-over vrouw heeft een kutstem


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Seriously?

    Boy, you confuse the fuck out of me.
    Cijfers komen binnen, ik ren naar mn huisgenoten om het te vertellen, jij appt me direct erover.
    En ik ben degene die nog gevoelens voor je heeft en jij niet voor mij??


    Stenenlikker

    Oké als je nou even reageert dan weet ik what the fuck er aan de hand is ipv. dat je me de koude schouder geeft. Fucking a-hole, ik zou ook helemaal niet om je moeten geven hé. "We're meant to be"? Geojitmal. Ja, meant to be apart zo te merken met hoe je me behandeld.

    [ bericht aangepast op 23 april 2020 - 14:54 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    die reclame van Qmusic verwart me zoo. 'goedemorgen mattie!' en elke keer kijk ik op naar m'n televisie omdat ik denk dat er wellicht iemand tegen me praat


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    me, starting an abortion discussion: huh i really shouldn't have done this


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Ik ben iets te weten gekomen maar weet niet of ik dit moet vertellen aan diegene. Ik ben bang dat het haar heel veel pijn zal doen en ze hoeft het niet te weten. Maar ik vind het ook niet fijn om het haar niet te vertellen


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    And then my heart said ‘crack’.


    Weer een dag niks aan school gedaan (cat)


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Mensen die nog steeds samen boodschappen doen, you are bloody stupid.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Het is weer de meest leuke tijd van de maand en ik voel me kut, cramps are killing me, heb vandaag geen zin om te wandelen (terwijl dit juist wel goed is), heb een deadline waar ik nog geen fuck voor gedaan heb en ik wil heel, maar dan ook echt heel graag mijn vrienden zien.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO