• Lucht je hart



    Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

    Dus zit je iets dwars? Moet je weer eens zo lang wachten op je trein of bus? Of rijden ze juist zo optijd dat je er niet meer over kan klagen?
    Of gaat het juist heel goed? Voel je je ontzettend gezegend? Voel je je blessed? Heb je de neiging om kardinaaltekens te gebruiken?
    Of het leven nou echt helemaal 100% geweldig mooi is of juist even helemaal niet. En wil je dit met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf het dan hier van je af.

    Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.
    [Dit bericht dient in ieder lucht—je—hart—topic te blijven staan.]


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Honestly, why do I still care? It’s obvious you don’t.


    Omfg, wat een rot bug. Nu is m'n hele pf weg?? Waarom lukt 't geen enkele te uploaden? :/


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    lol, ik heb morgen een tentamen dat thuis gemaakt moet worden en we moeten een 'eerlijkheidsverklaring' tekenen dat ik niet 'vals speel'.... hahahahhaha funny.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    I still don't understand the trains


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Wat een kutnacht.


    Tijd om er een productieve dag van te maken. (nerd)


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    I know I'm an unlikable person, you'll learn to love me eventually.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Waarom komt dit nu terug?


    Omnia mutantur, nihil interit

    Yeah, bijwerkingen van medicatie. Het is maar goed dat we in quarantaine zitten want de lucht die uit mijn mond komt, niet normaal.
    Extra veel tandenpoetsen en hopen dat het snel overgaat


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Boy, you got me helpless...


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Online tentamen vanmiddag was wel te doen. Nu maar hopen dat ik hem gehaald heb.
    Also, al mijn tenen gaan naar de tyfus van al dat wandelen omdat de niet afgeplakte tenen tegen de afgeplakte tenen schuren en dus blaren krijgen ('; ik heb atm 5 tenen afgeplakt hahahahelp


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    lmao wanneer gaat merel doorkrijgen dat ik geen fuck doe

    also if i get art block this is fucking over for me but fuck i really dont wanna draw rn


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Is het nou zo moeilijk meneer Rutte om ook even de GGZ te noemen? De wachtlijsten die toch al lang waren worden nog langer. Geen dagprogramma’s meer, geen verloven, geen fysiek contact, geen behandelingen. Maar het aantal mensen die psychische zorg nodig hebben wordt alleen maar groter.
    Maar nee hoor, vergeet de GGZ maar, is toch niet belangrijk


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Prim schreef:
    Is het nou zo moeilijk meneer Rutte om ook even de GGZ te noemen? De wachtlijsten die toch al lang waren worden nog langer. Geen dagprogramma’s meer, geen verloven, geen fysiek contact, geen behandelingen. Maar het aantal mensen die psychische zorg nodig hebben wordt alleen maar groter.
    Maar nee hoor, vergeet de GGZ maar, is toch niet belangrijk


    Het is onmogelijk om alle sectoren te noemen die leiden onder de huidige crisis — dat wil niet direct zeggen dat bepaalde sectoren ‘niet belangrijk’ zijn.

    //

    Ik ben benieuwd naar de vergadering morgen.