• Lucht je hart



    Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

    Dus zit je iets dwars? Moet je weer eens zo lang wachten op je trein of bus? Of rijden ze juist zo optijd dat je er niet meer over kan klagen?
    Of gaat het juist heel goed? Voel je je ontzettend gezegend? Voel je je blessed? Heb je de neiging om kardinaaltekens te gebruiken?
    Of het leven nou echt helemaal 100% geweldig mooi is of juist even helemaal niet. En wil je dit met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf het dan hier van je af.

    Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.
    [Dit bericht dient in ieder lucht—je—hart—topic te blijven staan.]


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Gezien ik weer in een leesmood ben deze dagen, ben ik weer eens een tastbare boeken aan het lezen - a.k.a. boeken lezen die al zeker 2-3 jaar op mijn boekenplank staan. Net boek 2 (Everything, Everything & Undercover Princess)uit en nu al aan het bedenken met welke ik straks ga beginnen: Turtles All The Way Down of One Of Us Is Lying ?


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Ugh, ik ben echt deze hele corona crisis zat en wil gewoon weer naar mijn vrienden kunnen, lekker ergens kunnen eten. Maar er gaat een 1,5 meter economie komen de komende maanden...


    Even een reminder: Hakim Ziyech, the magician

    Ugh.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    depression really is That Bitch huh


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    My friends are the bestest ^^


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    I’m so tired.

    Op zich zou het best wel chill zijn als ik eens wat meer slaap zou krijgen

    [ bericht aangepast op 9 april 2020 - 11:08 ]


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    And then — it broke.


    MCU is a fucking rollercoaster


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    ik had niet verwacht dat ik zoiets als treinreizen zo enorm zou missen wow


    "It doesn't matter who you are or what you look like, so long as somebody loves you."

    Duendes schreef:
    ik had niet verwacht dat ik zoiets als treinreizen zo enorm zou missen wow
    omg echt same. Ik woon al bijna vijf jaar op kamers en ik zeik elke keer dat ik naar m'n ouders ga op het OV, maar ik mis het ;-;


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Duendes schreef:
    ik had niet verwacht dat ik zoiets als treinreizen zo enorm zou missen wow


    Amen.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Na zo'n stressvolle kut corona dag is het wel echt, ultiem chill om op de bank te ploffen met chips & animal crossing. I'm a happy chick.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    I said it before and I will say it again: aaaaahhh 😍🙈


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.