• Lucht je hart



    Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

    Dus zit je iets dwars? Moet je weer eens zo lang wachten op je trein of bus? Of rijden ze juist zo optijd dat je er niet meer over kan klagen?
    Of gaat het juist heel goed? Voel je je ontzettend gezegend? Voel je je blessed? Heb je de neiging om kardinaaltekens te gebruiken?
    Of het leven nou echt helemaal 100% geweldig mooi is of juist even helemaal niet. En wil je dit met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf het dan hier van je af.

    Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.
    [Dit bericht dient in ieder lucht—je—hart—topic te blijven staan.]


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    😍😍😍😍 ahhhhhh


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    why do you always fuck shit up like this


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Waarom heb ik het gevoel dat ik 95% van het werk doe? :')


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Question to self: waarom doe je niks aan je studie??????


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Mijn doel is om voor 5 mei weg te zijn van de gesloten afdeling. Dus nog zo’n 3 weken om ze er van te overtuigen dat het echt beter ben en niet weer terug ga vallen. Dat wordt heel hard werken.


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Of course. (':


    Wat is het weer gezellig hier in huis...


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Ik blame de reunion vannacht ervoor dat ik nu HSM liedjes achter elkaar aan het luisteren en zingen ben. Sorry papa. (cat)


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Ik moet de komende dagen elke ochtend om 9 uur op staan om te kijken of dat mijn nachtmerries verminderd. Ik betwijfel het , maar ja ik heb er niet veel in te zeggen. Ik ben bang dat het vooral gaat zorgen voor een kut humeur en extreme vermoeidheid


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    This will never not hurt.

    [ bericht aangepast op 18 april 2020 - 17:43 ]


    Why do I feel so down for no reason?

    Eerste dag in mijn nieuwe ‘ritme’ en ik heb al zo’n 10 afleveringen van The Vampire Diaries gezien. Nog 9 dagen en dan heb ik de serie wel uit


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    God, wat is Anakin toch ook een cry baby bitch boy in Episode III. maarrrr heb ik nu wel 4,5,6,1,2,3 gekeken, nu alleen de '3de trilogie nog' van deze Star Wars marathon.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Something you want to get off your system, mate?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Really, are you fucking kidding me? Ik kan niet eens meer m'n pf aanpassen. Lord, help me.


    Don't walk. Run, you sheep, run.